Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5008) Scenic válasza Ariadne (#5007) üzenetére


Scenic
tag

Köszönöm, de úgy gondolom, hogy a törvény az törvény, a garancia, pedig garancia. Ha rákarmolják a papíromra, hogy 1 év, akkor felőlem Kazahsztánba is vihetik szervizelni, akkor is vállalják amit leírtak és lebélyegeznek. Nem is ez most a kérdés, az utolsó 5-6 telefonom tőlük vettem és 3 szervizem is márt volt náluk, 1 héten belül mind készen volt, igaz egyik sem ACER márkájú volt...
Állításuk szerint az ACER szervize az egyik legrosszabb a mobilosok között és a Speedshop, ahová ők is visszaküldték nem tudnak mit mondani. Utánanéztem és Francia honban van az európai szervizük, lehet kint van a kütyü, de várnom kell nekem arra 1 hónap után, hogy visszakaphassam vagy írhatok a Speedshop-nak, mint importőrnek egy kérdő/felszólító levelet?

[ Szerkesztve ]

XPERIA Z2

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.