Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- oriic: Google Translate helyett: DeepL Translator
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Urby66: Elvesztegetett idők, félbehagyott játékok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
válasz
Brash89 #24991 üzenetére
Most biztos nem leszek népszerű, de megmondom őszintén nem értelek. Ha jól emlékszem itt is leírták neked, hogy letelt a 14 nap és hogy ez a ledes bevilágítás ugyan marha zavaró, de nem tekinthető hibának és nem is fogják annak nézni. Ez a békéltető testület is jogszabályok alapján működik, tehát meg van kötve a kezük. Szerinted, ha a Samsunghoz kerül a tévé mit fognak válaszolni? Jófejségből kicserélik? Ugyan már... Szerintem ebből nem fogsz tudni jól kijönni sajnos.
-
KubanitoS
veterán
válasz
G.Guido #24962 üzenetére
Erre én is kiváncsi lennék. Laikusként szerintem a szerviz teljesítette a rá vonatkozó részt és visszaadja a tévés vásárláskor értékét, amelyet levásárolhatsz. Arról ő nem tehet, hogy a következő gazdasági válság küszöbén állunk és mindennek felment az ára. Szerintem fogd fel úgy, hogyha nem lenne garancia, akkor még ennyit sem fizetnének bele az új tévédbe.
Az áfás dolgot viszont nem értem, ezt ki mondta neked?
-
KubanitoS
veterán
válasz
babcehh #24954 üzenetére
Szerintem a legegyszerűbb módja, ha megrendeled a Samsung terméket megint. A nyereményjátékos dologhoz passz. Tegyél panaszt a GLS-nél, hogy vizsgálják ki a dolgot.
Amúgy én régóta GLS-ezek és még sosem volt gond. Ma is jött GLS csomagom, minden rendben ment, tegnap már kaptam e-mailt, ma fel is vette a telefont a futár. Tudom, ez most rajtad nem segít, de felettébb érdekesnek tartom ezt a dolgot.
-
KubanitoS
veterán
válasz
Brash89 #24856 üzenetére
Ez a “klasszikus” LED felhősödés esete. Létező dolog, valóban jellemzően a gyártók nem tekintik hibának és nem is foglalkoznak vele. Minden egyes LED tv esetében jelen van, nálad a dolog extrém mértéket öltött, ez nálam is nézhetetlen lenne… Itt a 14 napos dologgal lett nagyon elrontva, mert lehet nem fog veled foglalkozni a Samsung sajnos.
-
KubanitoS
veterán
válasz
#24845312 #24849 üzenetére
Az Emagtól kaptam a számlát, az Emag rendszerében van vezetve a rendelésem és maga az Emag törölte azt. Normáliséknál nem az ügyfélnek kellene vergődni a külsős partnerrel, hanem a megbízónak. A Hardverapró, vagy a Jófogás is megteszi a szükséges lépéseket a nem megfelelő felekkel szemben.
Amúgy én értem mit mondasz, csak marha bosszantó a dolog. Fordított helyzetben, ha lopsz egy 100 forintos csokit a boltból, akkor bekaszliznak. Ezt meg lehet? Hagyjuk már...
-
KubanitoS
veterán
válasz
MaxxDamage #24847 üzenetére
Számomra érthetetlen, hogyan nem lehetnek ennyire képben az OTP alkalmazottak. Azt is hozzá kell amúgy tennem, hogy vidéki kisvárosról van szó, nem pedig Budapest szívéről, engem is ismernek személyesen, szóval nem szándékos félrevezetésről van szó. Kabaré az egész...
-
KubanitoS
veterán
válasz
LuckyL #24843 üzenetére
OTP banknál vagyok, amúgy számítottam erre is, hogy nem lesz ez se zökkenőmentes. Most egyelőre megvárom az emag válaszát a legutóbbi üzenetemre, aztán majd látom.
Scorp: az emagnál megadott telszámot hívtam eddig. Ami neten van az valami cukrászda lehet.
Amúgy ez is milyen vicces már: megbízol egy céget rendeléssel, ezt kifizeted, a cég kiadja egy alvállalkozónak a feladatot, akik nem teljesítik azt, majd a megbízó cég törli a rendelést és közli veled, hogy te zongorázd le az alvállalkozóval a dolgot. Még leírni is szörnyű.
-
KubanitoS
veterán
Ebédidőben bementem a helyi bankfiókba, ott sem az ügyintéző, sem a fiókvezető nem tudott a visszatérítés lehetőségéről. Most írtam megint az emagnak, aztán látom merre tovább.
-
KubanitoS
veterán
válasz
GZoli7 #24836 üzenetére
Nem utaltam, fizettem vele, csak rosszul írtam. Ellátogatok a bankba szerintem, kíváncsi vagyok mit mondanak.
Cégről meg annyit, hogy a Spacecake Kft.
-
KubanitoS
veterán
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Kíváncsi lennék az alábbiakról a véleményetekre. Megszívatott az emag. Vettem rajtuk keresztül egy külsős partner cégtől egy nagyon pitiáner, kis értékű terméket kicsivel 3000 forint alatt.
Mivel évek óta vásárolok az emagról és soha semmi gond nem volt. Előreutaltam, mert az egész termék nem ért annyit, hogy az utánvételes vásárlás miatt kifizessek + 600 forintot. Itt most el is mondanám, hogy nagyobb érték esetében az előreutalás szóba se jöhet nálam, itt is csak a filléreskedés miatt utaltam előre. Meg hát amúgy is mi baj lehetne?
Természetesen a termék nem érkezett meg, kb három héttel a rendelés után kaptam az emagtól egy rendelés törlési értesítést és részükről le lett zárva az ügy. Írtam nekik, hogy azért ez így nem lesz jó és a megadott bankszámlaszámomra utalják vissza a pénzt. Erre közölték velem, hogy mossák a kezüket, ez egy külsős partnercég és oldjam meg én velük a problémámat.
Most fogok írni a külsős cégnek, de előtte gondoltam írok ide is pár sort, hogy szerintetek ez a folyamat ebben a formában jogilag rendben van-e, mert a hozzáállás az kifogásolható, annyi szent. Illetve miután felvettem a kapcsolatot a külsős céggel, ezen kívül tehetnék-e valamit szerintetek?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- XPS 14 9440 14.5" FHD+ IPS Intel Ultra 7 155H 16GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- Harman Kardon AVR 171S erősítő és Harman Kardon HKTS 16BQ/230
- Sony MDS-S40 MiniDisc lejátszó és felvevő - 1990s
- Lenovo X60S Bios jelszavas 3 gyári töltő, esetleg dokkoló
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Akku: 92%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest