Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- sziku69: Szólánc.
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#41788
üzenetére
értem de akkor lenne EuroSport HD is és én annak is örülnék

de a legfőbb probléma nálunk is az hogy csak hagyományos TV-ink vannak, mondjuk nálunk 1080p-s monitor sincs
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41707
üzenetére
Enyhén szólva.

-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle
#41707
üzenetére
Az autó mindig arra képes amennyit a jobb pilóta ki tud belőle hozni. 100% fölött nem lehet egy technikát kiautózni, de még 100%-osan se. Mindig marad a körben, csak mondjuk Alonso-éban pl. 5%, Massa-éban meg 10... ezért nem értettem amikor a pilóták azt mondják hogy 120%-on autóztam stb...
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41704
üzenetére
Badarság. Itt arról van szó, hogy Alonso sokkal nagyobb TALENT. Ennyi. Nem lehet túlnyüstölni egy F1-es autót. Vagy gyártási hiba, vagy 5x-ös rászólás után is 12-es MIX-et használ a pilóta.
-
Mastre
tag
válasz
TESCO-Zsömle
#41676
üzenetére
Azért a Ferrari jó ajánlólevél, még ha nem is önszántából távozik...
Azért az utóbbi jó néhány pilóta, aki eljött/akit elküldtek a Ferraritól nagyot koppant. A Ferrarinál sanja nem igazán van följebb. Még akkor sem, ha szenvednek. Akkor is egy legenda, és önszántából nem nagyon hagyja ott senki. Akit meg küldenek, az hiába kommunikálja nagypofával azt, hogy majd máshol megbecsülik, és bajnok lesz, csak bukni tud...
Massa sem nagyon fog rendbe jönni a sérüléséből már. Bár ne legyen igazam...
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41670
üzenetére
Hagyomány szerint Monza-ban fog ez kiderülni. Sokan nem értik, hogy Massa mért kapott még egy esélyt. Én is kedvelem, de idén véleményem szerint sokkal jobb szezont fog tudni hozni. A tavalyi abroncsok egyáltalán nem feküdtek neki. Ez hasonló mint 2010-ben Sumacher-nek nem feküdtek a gumik.
Akikkel számolhatunk az egyik Sergio Perez, a másik Jules Bianchi ők ketten a legesélyesebbek. Mind a ketten fiatalok. Alonso mellé meg szeretnének valakit aki egyrészről támogatja, másrészről pedig sokat tanul Alonso-tól. Ez megfigyelhető az anno Felipe Massa + Michael Schumacher érából is.
Viszont, ha Sergio Perez jönne, akkor a Sauber-nél jövőre Jules Bianchi valószínűleg Ferrari nyomásra ülést kapna.
De ez még a jövő zenéje.
Konkrétan azt, hogy mi lesz Massa sorsa nem tudom megerősíteni. Ferrari nagyon kötődik az emberekhez. Még is csak egy család. Egy biztos, hogy Luca az idei évvel szeretné ha bizonyítana Massa. Ez 4-5 futam után látszódni fog mennyire sikerült. Várjuk meg ezt utána több mint valószínű, hogy nem marad.
Ami még ide kapcsolódik. Ez akkor lesz még biztosabb, ha egyes szabadedzéseken a Force India-val körözhet Bianchi mert most ebben az évben ott tartalékpilóta. Ferrari valószínűleg fizetni fog ezért, hogy gurulhasson pár pénteki napon. Ha így lesz akkor több mint valószínű, hogy jövőre helyet kap.

Esetleg még az is elképzelhető, hogy Kobayashi mellé megy Massa. Mai napig nagyon jó viszony van Massa és a Sauber között. Tavaly is a Brazíliában átment az egész csapat.

-
hunnylander
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#41668
üzenetére
Az elején: 'Épp most ettem polentát (~puliszka) pörkölttel, jön felfele.'
A végén (fogja a hasát): 'A pörkölt. Anyám...'
És ez csak a szolidabb része.

-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#41658
üzenetére

-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#41655
üzenetére
ok csak én már untam a vége felé a büdös naptáram formázását

-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41592
üzenetére
Hát ebbe ne menjünk bele.
Ne azért ne menjünk bele. Csak tudod a munkámat veszélyeztetem.

Mellesleg ha úgy is alakulna, hogy külön szakad az F1 . . . Azt nagyon megérezné. Sőt McLaren/ Ferrari páros nélkül higyjétek el 1-2 éven belül lehúzná a rolót. Másrészről Ferrari Challange . . .működik? Igen. Egyszóval nem lenne lehetetlen ez se.
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41590
üzenetére
„Jobban szeretném, ha a költségsapka közvetve lenne meghatározva, és nem könyvvizsgálók ellenőriznék, hogy mennyit költök, mert nagyon könnyű őket becsapni. Soha nem fogom elfogadni a költségsapkát. A költségsapka szembe megy a versennyel.” Montezemolo
Kis finomítás. Tavaly a Sivlerstone. Sauber és Ferrari kérvényezte az egészet. Majd ugye látszott, hogy egyes csapatokra mekkora hátrányt jelentett ez, hiszen az egész autójuk arra lett építve. Ez 2 dolgora volt jó, kiderült, hogy Nem a Ferrari a béna csak más utatt választottak. Egyrészről. Másrészről a futam után Luca mondta, hogy a Ferrari engedélyezi a fújt diffit, hogy ne miatta legyen hátránya a többi csapatnak. "A Ferrari feláldozta saját idényét az F1 érdekében." Montezemolo
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41586
üzenetére
Ez messzebre nyúlik vissza. Brawn GP-vel kezdődütt. Mikor megcsinálták a dupla diffit még a HONDA, akkor már Button Jerez-ben elmondta hogy nagyon jól érzi magát az autóban. Év közben csak a RBR tudta hatékonyan lemásolni a dupla diffit. De év közben FOTA / FIA megegyezett, hogy jövőre nem használja senkit. Igen ám még a RBR is belement pedig a dupla diffiig sehol nem voltak. Csak hogy ők akkor már tudták, hogy bizony ott a fújt diffuzor. Na most tavaly folyamatosan a Ferrari volt a leghangosabb, hogy tiltsák be. Ugye Silverstone-ban 48 óra tilalmat adtak ennek az egésznek. De utána beleegyeztek, hogy csak jövőre lesz betiltva véglegesen.
Megmondom ősszinten itt akkora kavarodások voltak, hogy követni se bírtam a szálakat. És ez megint az egy fecske nem csinál nyarat című novella. Mert Luca folyamatosan ellenezte ezt az egészet.
Meg a fújt diffit az FIA engedélyezte. Azért itt valamelyest jobb hogy már a tesztek előtt letiltotta. Mert év közben ne legyenek ekkora változások. Végül azért is marathatott részben a fújt diffi mert hatalmas költség lett volna az átalakítás. Mondjuk ezt, de ez badarság. Folyamatosan + ban van az F1 . . . minden csapatnak nem csak megtérül hanem pénzt is kap az F1ből. . . .

Pá
(PH! addikt)FOTA ugyan már, már sem a Ferrari sem a Red Bull nem a tagja. Egy baromság. Kis csapatok miatt hozták létre. . . csak hogy ez a király kategória. Ez olyan mint ha a MotoGP-ben SIMSON nevezne. Nem ide minden hülyeséget be kell engedni, hogy Berne papa még gazdagabb legyen.
Igazából itt Mozle val kezdődött az egész. Luca folyamatosan szapulta a hülye döntései miatt, néha akkora vitatkozások voltak, hogy elküldték a riportereket is. Mindenki azt hitte mikor Jean Todt lett az új vezér. Hogy na végre újra visszakapjuk azt a bizonyos F1-et. Aztán a nagy túróst. Scuderia szemét mai napig bassza ez , hogy költségplafon meg ilyen baromságokat vezettek be.
-
Pá
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#41584
üzenetére
Nem valószínű, hogy össze tudnának hozni egy saját sorozatot, amikor még a FOTA-t sem képekes egyben tartani.
-
válasz
TESCO-Zsömle
#41580
üzenetére
Főleg,hogy egyre szarabb pályák vannak,könnyen csinálhattak volna új sorozatot

Ha a Ferrari,Mercedes,Mclearen alapítan egy újat,akkor a RB hiába maradna itt,HRT féle csapatok ellen nem sok értelme lenne versenyezni.Kénytelenek lennének ők is váltatni. -
D@ni88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#41577
üzenetére
Renualt is most alkotott volna valamit a felfüggesztéssel. Szabályos volt, amint a Ferrari is elkezdte/elkészítette a megoldást, egyből szabálytalan lett...

-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41574
üzenetére
Hát 2008-ban be lett tiltva. Kiskapu mindig van.

-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#41492
üzenetére
Valahol rossz gyökérnél keresgélsz. Kezdődik ott, hogy az egész hóbelebanc börni királysága. Őróla meg a Gordon Murray(az a fazon akinek a Brabhamnél nem engedte meg megépíteni a koncepszióját, amekinél végül meg MP4/4 néven le is tarolta a mezőnyt) is megemlítette, hogy kb. annyit tud az autóversenyzésről, hogy pénz van benne. Azt fölözi is, hogy na, de innen a dilettantizmus az úr.
Herman komája monopóliumban építi a vacak pályákat, még a pályaátalakításoknál is látszik, hogy lövésük sincs, hogy mi kell egy jó előzéshez...
A bíráskodás szintén börni óhajainak megfelelő, nem a hozzáértés kritériumának.(toljuk a kis kedvencet, ha lehet a többi meg nem számít)
Miért lenne a technikai részen más a helyzet. Olcsó és marketingezhető legyen, hogy minél több píz jöjjön össze a következő lány esküvőjére, meg ugye a következő asszonyt se lehet majd magánbőjing nélkül elereszteni... -
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#41486
üzenetére
és még nyelvtanilag sem volt kerek, amit írtam...
Nos, akkor nagyobb kavarás volt ott monacoban, ami azért jó példa arra, hogy a szervezők se nagyon se ismerik a szabályokat, meg a drukkerek se mindig(juj de gonosz vagyok! - azért remélem nem szívod mellre) - S&G a leintés előtt, utána helyette a 25 másodperc plusz...
Az egész szabálykönyv "közismertségét" és alkalmazásának "rugalmasságát" akármelyik fekete-afrikai diktátor megirigyelhetné... -
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#41446
üzenetére
addig is indulnak az éles Nascar-versenyek a hétvégén a Daytona International Speedway-en!
remélem lesz stream, és akkor írhatom is be a listába ... -
AMD Power
titán
válasz
TESCO-Zsömle
#41446
üzenetére
Mindjárt itt lesz.

-
7600 GS
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#41446
üzenetére
Igen sajnos, de azért ez több mint biztató.
Én azért reménykedek, mert van ott az a Ross Brawn nevű csóka, aki eléggé vágja a szakmát. Most úgy látszik valamit megint kitalált. Remélem működni fog. -
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41427
üzenetére
Igen csak az FF ahogy megjelent egyből átvette a 4X4-eseket is!
De ott van az 599GTB majd az abból GTO aláz nagyon komolyak. 
Amúgy erre az egész Ferrari dologra annyi a véleményem, hogy 216 győzelem? 15 vb? Ezek után mindenki tegye fel magának a kérdést, hogy miben kételkedik. Nem vagyok kíváncsi ilyen hülyeségekre, hogy más emberek stb. Mert itt nem erről van szó.
Hanem a kultuszról. -
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41423
üzenetére
Maximálisan jól beszélsz. Amúgy bennem Jerez óta ezek a mondatok fogalmazódnak meg. És persze a PR dolgokat mondja Alonso is, de folyamatosan vigyorog miközben ezeket mondja.
Az utóbbi 3 évben nem figyeltek erre úgy a Ferrari, ez az első olyan év hosszú idő óta amikor körtől falaznak. Nem fogalmaznak konkrétan. a SkySport riporternője is mikor kérdezett, folyamatosan szándékosan elbeszéltek mellette.
Egy biztos, azért a Ferrari az egyik csapat azok közül akiknél iszonyatos fegyelem van a gyárban is. Nem hiába van ott a Ferrari ahol, mert Luca nagyon komolyan irányítja az egész családot. És megköveteli mindenkitől a maximális teljesítményt. Igazából ezzel eddig sem volt baj, csak más felé ment el a mi fejlesztéseink mint a többieké. Más utat választottunk azt hittük ez lesz a jó. Hát nem jött be. Ezek benne vannak a pakliban. Viszont ha megnézzük a közutakon Luca irányítása óta a Ferrari olyan időszakát éli, hogy az valami iszonyat. Sorra alázza le az összes sportautó gyártót. Évről évre a Ferrari autói az év autója kategóriát nyerik meg. Bődületes. És Domenicali-nak szabad keze van. Viszont itt már Luca mondta, hogy változtatni kell a dolgokon, mert mi vagyunk a Ferrari pontosan így fogalmazott.
Azért nem hiába akarják folyamatosan az olaszok hogy Luca legyen a miniszterelnök.
Az utolsó tesztnapok lesznek az F2012 életében a kritikus pontok. Mert tavaly is az F150 csak az utolsó napon csinált verseny etápot.
Tegnap amúgy lazán 8db kipufogó megoldást teszteltek.
-
Apika
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#41421
üzenetére
Ez az egész PR olyan, mint egy pókerjátszma...
-
Apika
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#41419
üzenetére
Ezek szerint lehet, hogy altatják a többieket? Csak nehogy blöff legyen az egész...
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41375
üzenetére
Hát tele? Múltkor néztem mit eszik Alonso, kapott egy fasírtot ami dió nagyságú , mellé brokkolit, meg egy pohár zöld trutyit. Have Fun. . .
Plusz kis érdekesség, 29-én mutatja be a Ferrari a F620GT-t V12 és eddigi legerősebb autójukat. Ez az 599 GTB Fiorano ráncfelvarrása nagy vonalakban. Plusz készül az F70 kódnevű új Enzo is amely elméletileg ~900 lóerős lesz. Denzo-sok már láthatták a concept képeket.
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41373
üzenetére
TESCO-Zsömle Ott az official link. Én kacsát nem hozok babám.
Ja leesett milyen kacsára gondolsz.

Mellesleg nem bánnám, ha ebéd után az F2012 legalább egy 30 körös etápot letudna futni.

-
Gabesz1019
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle
#41357
üzenetére
Motorsportal is hozta a hírt:
[link] -
Pompi
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle
#41357
üzenetére
Ezért tettem a végére a kérdőjelet is

-
Pompi
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle
#41313
üzenetére
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41313
üzenetére

-
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#41261
üzenetére
Hamiltont is elfogadtam volna. Amúgy ja.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle
#41257
üzenetére
2 hétig tilos a fejlesztés, illetve egyáltalán a munka a csapatok részéről, szóval csak a szünet felében, nem a teljes 4 hétig.
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41186
üzenetére
hát....

-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle
#41186
üzenetére
Nem is kevés, újra lett ez húzva rendesen

Most már a Q2 lesz a cél

-
Oliverda
félisten
válasz
TESCO-Zsömle
#41175
üzenetére
Ha gyorsan teKERSz nem fagy le a lábad.
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41159
üzenetére
Talán Brawn jobban oda tud erre figyelni. Hiszen régen se volt ezzel probléma. De én tartok ettől, hogy ez lesz. Azokból a képekből amiket láttam eddig a Mercedes-ről. Nekem nagyon hajaz a tavaira. Még Hunny is mondta amikor valaki linkelte a PR képet ahol félig fekete/árnyékolt a kocsi, hogy ez a tavalyi. . . Pedig az már az idei volt.

De igazából mindenki a tavalyi autóra építkezett valamilyen szinten. Lehet, hogy ők tökéletesítettek a félretervezett autót.
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41154
üzenetére
Pontosan ahogy mondod. De 21-én meglátjátok hogy igazam van. Okkal küldte el Domenicali

-
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#41156
üzenetére
Fél szezont átsírja, hogy nincs szervója és emiatt nem érez az autóból semmit, az biztos nagy fejlesztő lehet. Egyforma gyorsak voltak kb. Petrov meg egy zsák pénzzel érkezett, csak arra lesz jó, hogy most egy zöld színű mozgó sikánnal ismét feltartsa Alonsot.
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41152
üzenetére
A lényeg így is látszik. F10 + F150 mint két tojás F150 vs. F2012 mint két különböző autó. Aldo Costa tevékenységei látszódtak az F10 / F150-nél. De nem baj, örülök, hogy a Merci-nél van. Az idei autójuk kb egy az egyben a tavalyi! MESSZIRŐL!
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41140
üzenetére
Lotus igényt? Hova? 2 ütőképes pilótájuk van. Ezek közül az egyik VB győztes a másik pedig egy GP 2 bajnok.
[NEWS
Vitaly Petrov joins Caterham F1 Team]No mercy! Jo drills Kamui. He started with Senna+Prost in '88!

-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle
#41142
üzenetére
nem igazán sztem
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41140
üzenetére
Hát nem tudom. Ugye most eltörte a lábát. Ugyan ott ahol tavaly.
Azóta túl sok információ nem érkezett Kubica-ról. Viszont ~ május - június között kipróbálja az F60 / F10-est az új V6 turbóval felszerelt motorral. De ez még a jövő zenéje.Pont tegnap néztem, hogy edzenek a srácok. Nekem egy sima szilánkos törésem volt a bal csuklómban. Cirka 10 éve. Folyamatosan látogatom a konditermet. És azért olykor mikor nagyobb súlyt fogok érződik az, hogy az nem a gyári állapotában van. Na most Kubica keze sokkal jobban roncsolódott.
Nem akarok paraszt lenni, de én túl sok jövőt nem fűznék hozzá. Jó volt, gyors volt. Sajnos nem a megfelelő technika volt alatta. Pedig egy VB esélyes volt.
Indoklom is azon túl, hogy sérülése volt. Egy F1-es fékpedált egy Melbourne-i célegyenes végén megközelítőleg 150-172 kg súlynak megfelelő erőkifejtéssel kell nyomni. Ugye itt 1 lábról beszélünk. Miért? A lassulás végett a gravitáció 2.3-3.3 x hat az emberi testre. Ezt még talán ki is bírja a lába, ha normálisan forr össze, és nincs idegi probléma a lábában. De ott a keze. Szervoval vannak felszerelve az autók. Viszont egy tempósabb kanyar. Törökország. Ahol bizony 180-220 Km/H-val veszik a kanyart, és elen kell tartani a centrifugális erőnek. Hát oda azért nem árt egy sérülésmentes kar. És Kubica esetében nem egy egyszerű törésről beszélünk, Hiszen leszakadt a karja.
Male Ezek az autók nem ~-10 körüli hőfokra vannak belőve. És egy F1-es autót nem fognak azért állítgatni, hogy havas körülmények közé kivigyék, főleg úgy, hogy rá 2 napra már indítják is az autót Jerez-be. Ahova értelem szerűen a szerelők hamarabb / a kocsival elindulnak, hogy ott fogadják azt és előkészítsék. Gondolom ez evidens.

Mind1 igazából. Ez így alakult. Barcelona-ban sokkal nagyobb potenciál van mint a pályában mint a mostani időjárásban ami ott van. Ha a napi 100 kört képes teljesíteni a csapat akkor sikeresnek mondható a tesztelés. Hiszen akkor napi ~100 körből megfelelő adat gyűlik ahhoz össze, hogy kiértékelhessék azokat megfelelően, majd azt átültethessék a szimulátorra. Massát pont ezért hívták Maranelloba vissza , hogy teszteljen a szimulátorral. Mert kb. mostanra lettek kielemezve azok az adatok, amiket gyűjteni tudtak Jerez-ben.
Az F2012-nek már az első köreiben is látszik, az F150-hez viszonyítva, hogy Jerez-ben tavaly melegebb volt, még is összehasonlítva a felvételeket sokkal agresszívabban maradt az ideális íven az autó.
Ferrari drukkereknek mondom, hogy nem szabad feladni. Mert új koncepció, mondtam már ki kell ismerni. RBR és pár csapat (Sauber) a tavalyi koncepcióra ültették rá az új szabályok által kötelező tett módosításokat. Így ők megfelelő SETUP és adatmennyiséggel rendelkeznek. (nagy vonalakban) Míg a Ferrari új autója egyáltalán nem hasonlít egyik autóra se amiket 2009 óta alkalmazott. Így azért fogjuk rá, hogy a 0-ról építkeznek a szerelők, a mérnökök, a csapat. Azon kívül, hogy az autó aerodinamikai téren változott mechanikai téren is rengeteget. Új kormány motor(szervo), új felfüggesztés elől hátul(súlypont és gumimelegítési okokból). És a kedvencemet majdnem elfelejtettem. Múltkor beszéltétek a benzin fogyasztást. Teljesen újraprogramozott újratervezett ECU-t alkalmaz a csapat ebben az évben. És a motor is a KERS is módosításokon esett át! Itt már meg is bukott az, hogy ~ mennyit eszik a Ferrari motor és ez mennyi másodperc különbséget jelent.
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle
#41140
üzenetére
Kubicával az a helyzet, hogy még mindig bizonytalan képes lesz-e versenykörülmények között autót vezetni - sajnos
-
hunnylander
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#41101
üzenetére
A Red Bull a törésnél sötétkék, ez is sokat segít. De formailag ott is meredek átmenet van.
Az autó egészét tekintve a Red Bull egy letisztult, harmonikus koncepció, ergo vizuálisan is esztétikus tud lenni. Emellett dominánsan győztes koncepció és formavilág, ez is széppé tesz egy autót. Nem sokat változott, csak az orra lett csúnyább, de az összkép még így is inkább szép maradt, mint átváltott volna csúnyába a többség számára.
Mint egy szép nő tökéletes testtel, szép arccal, csak az orra átlagos. Egy kis mérvű átlagosság vagy szépséghiba még nem rontja le az összképet. (Az F1-ben is már átlagos a lépcsős orr.)
A McLaren meg a 'Miss F1 World', neki még az orra is szép.

-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#41036
üzenetére
Ott is pontatlan voltam 640 a minimum súly, Weight with water, lubricant and driver: 640 kg
-
Csepy
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#40972
üzenetére
Igen, ez a Flow-Vis festék.
A héten már a Ferrari hátsó szárnyán is lehetett látni.Regards: Csepy
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#40972
üzenetére
Igen, megmutatja az áramlatok pontos menetelét.
-
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#40972
üzenetére
Én meg azt hittem megpenészedett.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle
#40951
üzenetére
Eléggé lent van: [link]
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#40928
üzenetére
Ahogy mondod.
Mindenesetre aki akarja élvezni a V8 adta hangot. Az 2014 ig ha teheti látogasson ki a Ring-re. Én így teszek. . . V10 ről így is lemaradtam.

Sajnos egy videó sem képes azt visszaadni, meg ahogy fékeznek és ég a kerámia féktárcsa, és édes illata van mint amikor sütik a cukrot.

-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#40862
üzenetére
Ő a tavalyiról beszél. Csak nem volt nyelvtanórán amikor az igeidőket tanulták.

-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#40787
üzenetére
Annál minden!

-
leslieke
Jómunkásember
válasz
TESCO-Zsömle
#40787
üzenetére
A fentebb linket cikkben arra is van magyarázat.
-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#40763
üzenetére
cápauszony jól nézett ki sztem, meg a bmw f1.08 is úgy ahogy volt
-
Pompi
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle
#40759
üzenetére
OK, de mondjuk a mai napig, sőt gyakorlatilag az első futamig nagyjából mással nem tudunk foglalkozni. De mi is ezzel a baj? Szerintem semmi. Csak fogadjul el a másik véleményét - főleg, mert szubjektív dolgokról van szó - és ne védjük a saját igazunkat körmünkszakadtáig, főleg ne olyan színvonalban, mint amilyen összehasonítás itt elhangzott a barátnők tekintetében.
-
Chosen
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#40759
üzenetére
Nem a kinézet a lényeg, de ilyeneken azért lehet röhögni egyet.

-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#40436
üzenetére
Pedig a Ferrarin általában ott van. Csak mostanában leszoktak a rendezők a front camera használatáról.
-
Oliverda
félisten
válasz
TESCO-Zsömle
#40387
üzenetére
Mert szvsz bűn ronda.
Van egy olyan érzésem, hogy a Red Bull nem lesz krokodil.
-
IreN!CuS
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#40357
üzenetére
Azt.hogy tudod hol keresd nem jelent semmit sem,mert egyáltalán nem biztos,hogy a saját autódon is jól fog működni,és nem cseszi szét a légáramlatokat pl.
Ott van 2009ben a DD,elkezdték másolni aztán Toyota már QD-t csinált még sem volt húú de acélos.Male Alapjaiban én itt arra gondoltam,hogy régen mindenki orrba szájba tesztelt,így ha volt egy jó alapod nehezebben értek be.Mert amíg másolták teszem azt az első szárnyadat(elvont szar példa tudom) és utána kitesztelték és módosítottak rajta ezt azt,hogy illeszkedjen az autóhoz,addigra te már rég mást fejlesztettél/teszteltél.Most meg van bejön a másolás vagy nem,max elcsesztél 1 pénteket a fejlesztésre amit utána kukázol.
2010ben mindenki nekiugrott az f csatornának mert az jó aztán egy kézzel vezettek mert olyan "jól" tudták lemásolni,meg messze nem működöd olyan jól mint a McLarenen.(kivétel talán a rönyö)
-
SG3rg0
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#40276
üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék.
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#40263
üzenetére
Ha van valami extrém az autóban, az akkor a burkolat alatt van - ha van. Mondjuk még Hakkinen győztes autói se voltak mindig extrémek kívülről, belül meg két fékpedál...
Szóval konzervatív, de attól még lehet nyerő...
-
IreN!CuS
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#40258
üzenetére
Nézd újra az azt évet és rájössz.A hringtöl kezdve ért valamit is az autó ami elég volt 2 győzelemre meg talán volt egy 3. hely -ebben nem vagyok biztos- azért ez nem egy jó autó ismérve.
"Mert más összehasonlítási alapot nem láttunk az MP4-27-től..." Na pont ezt írom én is,semmi adat nincs ne hasonlítsuk már egyből az elmúlt évek egyik legszarabb autójához(McLaren vonalon).
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle
#40258
üzenetére
"Nem tudom, hogy a 2009-es MP4-24 mióta szinonimája a "szar"-nak..."
[link] pedig az volt az évad első felében

-
JColee
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#40258
üzenetére
Eleinte még a Ferkánál is lassabb volt.
-
SG3rg0
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#40235
üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TESCO-Zsömle
#40166
üzenetére
Most erre mit írjak? Csak hogy bosszantsunk.


-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TESCO-Zsömle
#40152
üzenetére
De különben hogy kerülne csórikám a címlapra?!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle
#40163
üzenetére
Egyébként ha jól emlékszem azért Britney a beceneve mert sokat foglalkozik a külsejével, de lehet csak túl sima volt az arca amíg nem borostásan mászkált.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle
#40159
üzenetére
Britney = Rosberg.
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#40156
üzenetére
Az is benne van, de jegyezzük meg, Berger akkorra már messze nem volt az imolai pörkölődés előtti önmaga.
Bergerről meg tudni kell hogy bár főállásban RB pom-pom fiú(RB, Vettel hype, Webbo fúj!), másodállásban Britney rajongó. Szerintem Vettelt leszámolva bárkit Britney mögé rangsorolna... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
TESCO-Zsömle
#40147
üzenetére
Kedvtelésből versenyez, ezért nem is várható el tőle olyan eredmény mint amit nyújtott anno. Nem azért mert kedvtelésből vezet, hanem mert már nem 20 éves.
-
Chosen
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#40147
üzenetére
Azt hiszem, ezt +1-ezem én is. Ha versenyezni akar, akkor versenyezzen!

-
leslieke
Jómunkásember
válasz
TESCO-Zsömle
#40147
üzenetére
+1! Teljesen igazad van.
-
attisx
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#40084
üzenetére
Komolyan nem értelek. Miért kell most ezen rugózni? Én csak a kedélyeket akartam lehűteni, hogy senki (akit érint) ne ringassa magát hiú ábrándokba. Valószínűleg az MP4-27 is ronda krokodil képű lesz. Ennyi a lényeg...

-
attisx
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#40082
üzenetére
Oliverda írta: "Remélhetőleg az igazi autó van alatta és nem egy újabb kacsacsőrű kétéltű."
Mivel tavaly ilyenkor is ugyanezt a képet használták, biztos, hogy nem a 27-es CAD modelljére renderelték rá a leplet...
-
werszomjas
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#40010
üzenetére
Szerencsére a VB pontokat nem a "celebeknek" osztják, reméljük összeáll a Renault

-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#40010
üzenetére
ő ilyen
-
Chosen
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#39986
üzenetére
Itt a hiba, hogy mélyen gondolkodnom kell, hogy találjak valamit. Jó pillanatok eszembe jutnak, pl Vettel előzése Monzában, Alonso barcelonai startja, de konkrét csaták nem nagyon jutnak eszembe, talán csak a Hamilton-Massa féle, de azok inkább boxmeccsek voltak, mint csaták.
-
Chosen
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#39979
üzenetére
Az csata volt? Szigorúan szvsz, de nekem egy szimpla 20 körös szenvedésnek tűnt. Schumi szenvedett a Mercivel, Hamiltonnak meg beszabályzott a Meki a DRS zónában és ez ment 20 körig, végül meg csak
megelőzteelengedte Schumi. -
leslieke
Jómunkásember
válasz
TESCO-Zsömle
#39979
üzenetére
Az valóban az évad legszebb jeleneteinek egyike.
-
cyberkind
félisten
válasz
TESCO-Zsömle
#39979
üzenetére
Legyen így, csak győzzön !

-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#39979
üzenetére

-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#39954
üzenetére
Vagy szimplán Kimit valaki felvilágosította, hogy az ókori egyiptomiak a lótusszal ütötték ki magukat - ez megmagyarázná, hogy mit keres náluk...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle
#39952
üzenetére
Szerintem már infúzióra van kötve, hogy holnap bírja

-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TESCO-Zsömle
#39945
üzenetére
Volt osztálytársnőm stylistként melózik ezek, ha műsoron vannak akár csak 1 percre is már nem azt vesz fel amit reggel otthon anyu rájukadott.
-
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#39939
üzenetére
Sztájliszt egy 10perces stúdióbeszélgetéshez? Max kapnak 10db felsőt amiből mindig a pinket/lilát választotta ki.
-
Apika
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#39941
üzenetére
Ez mindent elárul...

-
Haart
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#39939
üzenetére
Akkor lehet hogy azok a melegek?
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#39937
üzenetére
Szabó "nem vagyok meleg felsőruházatú" Róberttel együtt siratják...
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#39902
üzenetére
Az, hogy versenyben voltak kissé túlzás. Azzal, hogy Barichellonak sikerült néhány csörtét rendeznie a mercikkel, attól még erőteljes túlzás marad, hogy a Williams versenyben volt a Mercedesszel. Ugyanígy kissé túlzás, hogy versenyben lettek volna a középmezőnnyel - legfeljebb, ha hozzátesszük, hogy ezen meg ezen a versenyen(ez a HRT-nek Virginnek még álomban is lehetetlen), de az egész szezonra nem lenne igaz. Idén már jó eséllyel majd az egész szezonban a pontokért marakodók társaságában fognak körözni, és talán nem is lesznek olyan rosszak a pontvadászatban. Ne essünk túlzásokba, mert a végén a Caterham szimpatizánsok is olyanná válnak mint a Barichello gyűlölők klubja.
Az csak jó lehet, ha a Caterham már nem csak a nevezési listán csatlakozik a mezőnyhöz, míg szomorú, hogy a Williams a jelek szerint az ellenkező irányba halad. -
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#39895
üzenetére
Nem tudom mi bajod a Sauberrel - annyi erővel írhatnád a Lotust(Renault-t) is - az év végére ők se voltak jobbak. A Williams volt a régi csapatok igazi beteg embere, Senna szerződtetése sem igazán a talpra állás jele. Egyenlőre ők tűnnek foghatónak. Hogy aztán a középmezőnyből melyiküknek sikerül igazán elcsesznie az autóját, azt majd a jövő fogja megmondani. Nincs kizárva, hogy mást(is) átléphet a Caterham, de nem feltétlen a Sauber lenne az - ők kvázi túltették már a BMW kiválása utáni vákuumot, normalizálták a helyzetet, nem hanyatlanak, akár előbbre is juthatnak a tabellán.
-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#39895
üzenetére
ha sikerül rendesen a súly elosztás
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#39881
üzenetére
Azért ne lőjük be őket annyira előre. A Sauber tavaly egy ligával fentebb játszott a Williamsnél. A Sauber hasonló erősségű pilótapárossal a szezon nagyobb részében pontszerzésért játszott, míg a Williams elég ritkán tűnt fel pontszerző helyen. Az STR pedig roppant pályafüggően viselkedett. Ha folytatódik az a fejlődési trend, ami az elmúlt években a Williams hanyatlása és a Caterham(exLotus) fejlődése jellemzett, már az autók egálja mellett is a Caterhamnek állna a zászló a potensebb pilótapárosa miatt.
-
eXodus
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#39783
üzenetére
A kavarás az adással lehet, mert az m1HD //DIGI-nél is infó alapján 1440x1088 mpeg4 (valami régi gagyi adás megy....)
Digisport, natgeoHD... viszont már normális tényleges 16:9 full hd (Bezzeg ha a diginél lenne az f1 közvetítés joga, jobb minőségű lenne az adás.
)(#39787) Motion_Blur
Még a minőséget sem tudom ellenőrizni, mert vmilyen takony adás megy.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle
#39772
üzenetére
[link] - csak megnyugtatásul

-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TESCO-Zsömle
#39758
üzenetére
Kérdés a Pirellis gumikat mennyire vágja. 1 év kihagyás így óráisan nagy.
-
AMD Power
titán
válasz
TESCO-Zsömle
#39727
üzenetére
Ennyi.. egy jó Hugo Boss reklámban stb ok.. de ezek a színes félig buz* ruhákban...

-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle
#39703
üzenetére
Azért nem kell ahhoz nagy művészet hogy ezt az autót meg tudjuk különböztetni a többitől: [link]
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle
#39692
üzenetére

Aktív témák
- Horgász topik
- Direct One (műholdas és online TV)
- PlayStation 5
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- PayPal
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB Phantom Black, fóliás új állapot, Regalaxy
- Keressek intel i7-i9!!
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Dell PowerEdge T110 II PC, Xeon E3-1220 v2 CPU, 32 GB DDR3 RAM, 2 x 1 TB SAS HDD
- AKCIÓ! 750W Seasonic PRIME TX-750 Titanium tápegység garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Acer KG241QSbiip 24 165Hz TN FHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Lenovo Legion Go S 32GB/1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD MSI SuprimX RTX 3070Ti 8GB Zalman Z1 PLUS 750W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GameMax STORM Black 600W
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest







Hanem a kultuszról.
Ja leesett milyen kacsára gondolsz.

Azóta túl sok információ nem érkezett Kubica-ról. Viszont ~ május - június között kipróbálja az F60 / F10-est az új V6 turbóval felszerelt motorral. De ez még a jövő zenéje.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

