Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#377) simonzé válasza 7Heads Drago (#311) üzenetére


simonzé
addikt

Az általad ellenérvként belinkelt videó az én igazamat támasztja alá...
A szabály szerint nem a több pozíció megszerzését eredményező pályaelhagyás tilos, hanem a bármilyen előnyhöz juttató pályaelhagyás. Itt még ki is írják, hogy a 45 fokos lassú kanyar helyett a hosszabb, de cserébe végig padlógázas megoldást választotta. Direktben két pozíciót nyert amikor visszatért a pályára. Mellékesen pedig a hosszabb gyorsítás eredményeképp még kettőt, mert a következő kanyart már a 2. helyen vette. Ezek tények.

A videón is kiírják amit én mondtam: Hamiltontól tavaly elvették a győzelmet, mert BALESET ELKERÜLÉSE érdekében történt pályaelhagyás után előnyösebben kezdte a köv. egyenest, és megelőzte Raikkönent. Most Raikkonen nem balesetet előzött meg a pályaelhagyással, csak sebességet akart nyerni. Nézd meg a videót mielőtt pampogsz! Pont ezt írják ott is: "nincs ütközésveszély, Kimi könnyedén a pályán maradhatna, de tudja, hogy ez neki legalább két helyezésbe kerülne". Ötödikként kerül az első kanyarba, majd harmadikként tér vissza a pályára.

De abban igazatok van, hogy én vagyok a hülye, leállok itt az igazságot védeni veletek szemben. Olyan ez, mintha a Fradi kocsmájában igazolni akarnám hogy az Újpest lesgyanús gólja valójában szabályos volt... Széllel szemben nehéz hugyozni. A lényeg, hogy nincs igazatok, Kimi szabálytalan volt. Ha nincs óvás, az azért van, mert a BMW már tojik az F1-be, a Force India meg már így is a mennyben jár. De örüljetek a kétes értékű győzelemnek, ez több mint amiről a Ferrari idén eddig álmodhatott. Részemről vége a témának, úgysem fogadjátok el az igazat.

[ Szerkesztve ]

I don't fit in. I fit out.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.