Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#851) Dragbajnok válasza proof88 (#850) üzenetére


Dragbajnok
tag

A hivatalos csúcsot Antonio Pizzonia tartja 369 Km/h-val még
2004-ben a Williams-BMW-vel.
A nem hivatalos rekordot Mark Webber tarja 372-vel a monzai
teszten teljesítette 2005-ben, szintén egy Williams-BMW-vel.

(#852) proof88 válasza Dragbajnok (#851) üzenetére


proof88
addikt

Mondjuk feltételezem, hogy az a 2005-ös 372-es beállítás nem volt elég hatékony a kanyarokban, de nem tudom, 2004-2005-ben mennyivel voltak mások az autók a motoron kívül (mert ugye 372-höz eléggé nulla szárnyállás kell, és Ascari és társait bevenni úgy, hááát...).
Viszont amit láttam videón Kimit, ott tudom, hogy tapadt a kocsi.

(#853) wildrain válasza proof88 (#852) üzenetére


wildrain
addikt

Monzában az ideális beállítás az, amivel a legnagyobb végsebességet érik el. Szerintem inkább az a valószínű, hogy nagy hátszele volt, vagy a motort használták olyan teljesítményen, amit nem sokáig bírna.

(#854) Oliverda válasza proof88 (#852) üzenetére


Oliverda
félisten

Már 97'-ben is 352 körül mentek a McLaren-ek az időmérőn. Akkor abban az évben nyertek is DC-vel.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#855) zoo8800 válasza bogingrol (#848) üzenetére


zoo8800
veterán

Megkapják Badoert ;] :D

rip and tear, until it is done

(#856) proof88 válasza wildrain (#853) üzenetére


proof88
addikt

ja vágom, de 372 az tudtommal olyan sebesség, amihez olyan beállítás kell, amivel veszíteni tud azért rendesen abban a kevés kanyarban, ami monzában van. ezért gondolom én is, hogy nem a szárny volt túl lapos szögben... :)

(#857) Motion_Blur válasza proof88 (#856) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ha visszanézed a 2004-2005-ös idényt, láthatod hogy edzéseken a top speed átlag 360km/h volt, de nem volt ritka a 365 sem. V8-as motorokkal ez már leesett 345-350 közé. Az a baj, hogy a versenyen, szélárnyékban elért csúcssebességekről nincs adatbázis. Nagyon kíváncsi vagyok hogy idén miket mérnek majd ;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#858) proof88 válasza Motion_Blur (#857) üzenetére


proof88
addikt

én is kíváncsi vagyok rá, remélem nem lesz túl lassú...

(#859) hunnylander válasza Motion_Blur (#857) üzenetére


hunnylander
őstag

Na de majd most! :D

KERS-mocik (relatíve erősebb V8-as), slick gumik (jobb mechanikai tapadás, elméletileg jobb kigyorsítás és lassulás lehetséges), letisztultabb aero (=kisebb légellenállás, nagyobb végsebesség).

Még ha a V10-es éra csúcssebessége nem is lesz meg, de a tavalyi csúcssebesség megdöntése várható, szerintem.

Egyéb:

www.HunnyF1.com

(#861) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Nézem a futam BBC onboard verzióját, és mi történik? A 8. körben Sutil az egyik kanyar (Pouhon) bukóterében, a pályát a külső ív irányában elhagyva előzi meg Badoert :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#862) hunnylander válasza Motion_Blur (#861) üzenetére


hunnylander
őstag

Egyébként lényegtelen eset is lett volna. Badoer (szegény) mozgó sikánnak számított a stewardok szerint is, Sutil meg az egyik legjobb vasban száguldott, valahogy ki kellett kerülnie az úttorlaszt. :D

Látod mi van, ha a stewardoknál még nincs meg a BBC onboard futam. :N Ez a bekamerázottság amúgy is olyan, hogy nem vehetnek mindent észre és nem is akarnak mindent észrevenni.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#863) Oliverda válasza hunnylander (#859) üzenetére


Oliverda
félisten

Ez melyik pályán van?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#864) hunnylander válasza Oliverda (#863) üzenetére


hunnylander
őstag

Spa. Pénteken tesztelték néhány kör erejéig.

www.HunnyF1.com

(#865) -Mike- válasza hunnylander (#864) üzenetére


-Mike-
addikt

És csak Bátön.

(#866) Jarod1


Jarod1
addikt

Bóklásztam a youtube-on, Na ezt még nem is láttam, Heidfeld lebontja az orvosi kocsit:)

[link]

(#867) #70869248


#70869248
törölt tag

Bourdais kifejezetten jól kezdett a Superleague-ben, a 2. futamon már 2. lett, a hosszabítás 5 körös különversenyét meg megnyerte a Sevilla csapatával.

..és semmi probléma nem volt a szélárnyékkal, simán tudtak szélárnyékolni az Estoril-i egyenesben, ..simán 4.2 V12-s motorokkal, slick-n.

(#868) hunnylander válasza #70869248 (#867) üzenetére


hunnylander
őstag

Pedig az egy sereghajtó csapat (volt). :D

www.HunnyF1.com

(#869) hunnylander


hunnylander
őstag

Enyhén off McLaren news:

Szerdán mutatják be az MP4-12C-t.

Videó: egy 800 000 000 forintos McLaren. (A Pink Floyd dobosáé, egy korábbi versenyautóból visszaalakított közúti autó.)

www.HunnyF1.com

(#870) proof88 válasza #70869248 (#867) üzenetére


proof88
addikt

Jó lett volna, ha át tudott volna ülni másik kocsiba. Mármint még az F1-ben. Én senkit nem írnék le, aki csak 1 kocsival tudott próbálkozni. Piquet-ről is ezt gondolom, Alonso is szenvedett elég sokat a Renault-val. És tavaly Kimi is a Ferrarival év közepén.

[ Szerkesztve ]

(#871) venember83 válasza hunnylander (#869) üzenetére


venember83
nagyúr

Baj, így csorbul az F1 fénye, mert akkor lesz utódja, lesz valami, ami gyorsabb, jobb stb, ami beárnyékolja az elődöt.

(#872) Oliverda válasza hunnylander (#869) üzenetére


Oliverda
félisten

Kíváncsi vagyok hogy miért lett MP4-12C a neve.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#873) #70869248 válasza venember83 (#871) üzenetére


#70869248
törölt tag

soha :)
Ezt az autót bevallottan más szempontok alapján tervezték (nincs középső vezetőüles sem egyebek közt), a McLaren F1 az meg egy csoda.
..

(#874) Jadro válasza Jarod1 (#866) üzenetére


Jadro
veterán

Mákja volt a manusnak az orvosi autóban. Ha már kiteszi a lábát hogy kiszálljon, lehet hogy úgy kellett volna visszaragasztani.

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#875) hunnylander válasza Oliverda (#872) üzenetére


hunnylander
őstag

Az MP4-12-höz nincs miért kötni. Az MP4 prefix Ron munkásságára utaló rész a névben, a 12-est meg leginkább ehhez tudnám kapcsolni: McLaren M12. Bruce McLaren első 'customer car'-ja. De ő versenyzésre árulta, de Ron már elmondta, hogy az MP4-12C-ből is készítenek versenyautó-variánsokat.

(#871) venember83: Ez csak egy ilyen 'light-osabb olcsóság' lesz az F1-hez képest, és a független McLaren Automotive termékpaletta első modellje. Mivel az új közúti autók iránti előírások sokat változtak az F1 óta, manapság már nem is lehet olyan szilaj és letisztult sportautókat csinálni sorozatgyártott közútinak engedélyezettként, mint anno. Ez az ami védi is az F1 rangját, megismételhetetlen. Manapság már csak ilyen böhöm Veyronokat 'lehet' országútra csinálni, ami a Le Mans-on már széthullana.

www.HunnyF1.com

(#876) Csabee.


Csabee.
nagyúr

(#877) tuskooo válasza hunnylander (#875) üzenetére


tuskooo
addikt

Láttál már pl. GT3 RS-t? A Veyron sztem inkább luxusautó, mint sportkocsi egyébként. Nem lehet, hogy csak simán meg akarnak felelni azoknak a potenciális vevőknek is, akik azért igényesebbek pl. a belső térre?

(#878) Oliverda


Oliverda
félisten

Rosbergnek ítélhetik a múlt évi szingapúri győzelmet

Akkor Hamilton-nak is +2 pont. Kíváncsi vagyok hogy mi lett volna ha pontegyenlőséggel Massa nyerte volna a VB-t...

A Mercedes részesedés vásárolna a Brawn istállóban is

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#879) puttputt válasza Oliverda (#878) üzenetére


puttputt
őstag

Érdekes gondolatmenet...
Akkor Massa feje emiatt is fájhatna most... (Bár, ki tudja, hogy módosítanák-e az egész ponttáblázatot előre fele..., igaz, úgy illenék.)

:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

(#880) hunnylander válasza tuskooo (#877) üzenetére


hunnylander
őstag

Nem igazán az igényesebb belső térre céloztam (a sima F1 belső tere klasszikus és okés, az üléspozíció miatt pedig különleges), hanem azon biztonsági és egyéb előírásokra, amelyek nehezebbé teszik a jelenleg gyártható közúti autókat.

Idézőjelben volt a lehet szó. Tudom, hogy nem csak Veyron van, de a szuperautók zöme manapság inkább luxusfunkciókat hajhász és a versenypályán már nem tud egy overall Le Mans győztes lenni. Az F1 prototípusokat vert meg. :DDD

Ez az RS már lassabban tűnne el a F1 GTR visszapillantójában, de eltűnne. :D

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#881) Csabee. válasza Oliverda (#878) üzenetére


Csabee.
nagyúr

De ez így visszamenőlegesen vicc az egész! Miért kéne kizárni? Nem kell szerintem kizárni az akkori győztest, hanem büntetni más módon. Illetve most az milyen hogy 1 évvel később tudod meg hogy életedbe először nyertél F1-et? Az az öröm nem az igazi..

Üdv: Csabee.

(#882) tuskooo válasza hunnylander (#880) üzenetére


tuskooo
addikt

Attól, hogy az RS lassabb, még vérbeli sportkocsi. Azt hittem, erről van most szó. Lehet még puritán sportkocsit csinálni, ha valaki akar.

(#883) hunnylander válasza tuskooo (#882) üzenetére


hunnylander
őstag

Annyira már nem lehet, mint pl. 15 évvel ezelőtt lehetett. [link]

Amire én utaltam, hogy ha pl. ma terveznék meg az F1-et, biztonsági szabványokba ütközne és nem lehetne ugyanolyan könnyű ugyanannyi (horribilis) pénzből, sőt talán semmennyi pénzből sem. Az F1 előállítási költségeihez tartozik, hogy hiába volt elképesztően magas ára (ami azóta tovább emelkedett), a gyártása nem volt nyereséges. A McLaren csakis passzióból készítette plusz kifutatta sikeres versenyautónak.

Puritán sportkocsit lehet csinálni, de olyat, mint az F1, már nem. És nem azért mert senki sem tudna valami hasonlót, hanem mert szigorodtak a sorozatgyártású autók iránti előírások.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#884) venember83 válasza hunnylander (#875) üzenetére


venember83
nagyúr

Ja, megláttam az árát és én is rájöttem, hogy valószínűleg nem lesz ugyanolyan teljesítményre képes.

Manapság már csak ilyen böhöm Veyronokat 'lehet' országútra csinálni, ami a Le Mans-on már széthullana. - meg Enzokat, Koenigsegg CCX-eket stb. :K

(#885) hunnylander válasza venember83 (#884) üzenetére


hunnylander
őstag

Azokat az autókat is ismerem. Habár már nem tartja a leggyorsabb sorozatgyártású utcai autó címét (de nagyon hosszú ideig uralkodott; 1994-2005), de még mindig az F1 a leggyorsabb 'szívómotoros' (naturally aspirated) szériaautó.

www.HunnyF1.com

(#886) JJános


JJános
addikt

Fisichella teszt nélkül. Nagyon bizsereg már az idegrendszere. Fel van spanolva.
[link]

2007-05-06 óta itt!

(#887) #70869248


#70869248
törölt tag

Kiváncsi vagyok melyik csapat kapja meg jövőre a Mercedes motorokat..mind a Red Bull, mind a Williams átlagteljesítménye javulna töle, és ezzel komoly zavart okozhatnak.

(#888) JJános válasza #70869248 (#887) üzenetére


JJános
addikt

Így van. Nagyon jók a merci motorok!

Én arra vagyok kiváncsi, hogy az olasz nagydíjon hogy fognak menni a nagycsapatok.
McLaren, Ferrari a csúcson lesznek. RedBull is akar, Brawn Gp is jó lesz. Szvsz.

2007-05-06 óta itt!

(#889) wildrain válasza #70869248 (#887) üzenetére


wildrain
addikt

Hát igen, nagyon meghatározó lesz a fogyasztás. És úgy néz ki, hogy jelenleg a Mercedesé és a Renaulté a legjobb.
A verseny elején még akár fél mp-et is jelenthet egyes pályákon a benzinből fakadó súlykülönbség.

(#890) joergie


joergie
őstag

Sziasztok! Ha érdekel valakit online F1 manager játék böngészőből játszható, nyitottam róla egy topikot, bár még nincs senki, remélem mielőtt népes PH! tábor lesz a játékban ;] Nekem nagyon bejött.

itt a topik linkje

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#891) JJános


JJános
addikt

A Renault KERS-el jön Monzába. Újra elővették, mert előnyt remélek belőle.

2007-05-06 óta itt!

(#892) venember83 válasza JJános (#891) üzenetére


venember83
nagyúr

De nagy befolyással bírsz te ott. :DDD

(#893) kisJack válasza venember83 (#892) üzenetére


kisJack
aktív tag

:DD :C Ez kurva jó volt!

(#894) JJános válasza venember83 (#892) üzenetére


JJános
addikt

Én nem vagyok rönyós. Csak a totyik kedvéét. :B

[ Szerkesztve ]

2007-05-06 óta itt!

(#895) kisJack válasza JJános (#894) üzenetére


kisJack
aktív tag

Nem azon röhögtünk, csak azt írtad hogy TE előnyt remélsz belőle! :) Ők meg ezért jól bevetik.

(#896) kisJack válasza JJános (#894) üzenetére


kisJack
aktív tag

Amúgy nem véletlenül. Ha valahol, akkor Monzában biztosan előnyt jelent a KERS használata. Az autó egyensúlyának itt nincs akkora szerepe mint egy gyors kanyarokkal teli pályán. Itt pedig a leggyorsabb kanyar a Parabolica, annak is a 2/3-a kigyorsítás. A többi mind sikán, meg van két jóindulattal közepesnek nevezhető kanyar, azt' ennyi, a többi padlógáz.
Kíváncsi leszek mit tud Fisico, én szurkolok neki hogy szép emlékekkel távozhasson a Scuderiától.

(#897) Motion_Blur válasza kisJack (#896) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Curva Grande is a 6th gear corner taken over 300 km/h at the apex.
Lesmo 1 is a 4th gear corner taken at almost 200 km/h at the apex.
Lesmo 2 is a 3rd gear corner taken at almost 180 km/h at the apex.
Curva del Serraglio is 6th ger corner taken over 300 km/h. Similar to Blanchimont.
Parabolica is a 4th gear corner taken at almost 220 km/h at the apex.

Azért vannak gyors kanyarok :B :D

mod: nagyon nehéz elképzelni, hogy a Parabolica kanyarcsúcsponti sebessége 200km/h felett van :U

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#899) Oliverda válasza proof88 (#898) üzenetére


Oliverda
félisten

Remélem hogy jó csajt faragtak belőle. Kell a női versenyző az F1-be. :DDD

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#900) JJános válasza kisJack (#896) üzenetére


JJános
addikt

Nem vettem észre. Szóval a Renault remél előnyt.
A KERS most jól fog jönni!

2007-05-06 óta itt!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.