Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Akra_hu #763 üzenetére

    Jó lenne ez nagyon, ha nem lenne benne ennyi aréna shooter elem - vagy jóval kevesebbet kellene így harcolni. Ne legyen igazam, de eddig a látott harcok kb. 80%-a ilyen volt, és emiatt nem tetszik sokunknak. Ahogyan az első pár perc zajlik, az nekem is nagyon tetszik, ilyennek kellene lennie végig az egész pályának. Egészen addig nincs is semmi baj, amíg be nem záródunk egy szűk helyiségbe. Onnantól ott kell körbe-körbe rohangászni és ugrálni, valamint mindenféle parkour mozdulatokat végezve kerülgetni a folyamatosan spawnoló monsztákat, míg ki nem irtjuk az összeset, és akkor mehetünk tovább.

    Ez a játékmenet szerintem inkább hasonlít a Serious Sam-re vagy a Painkillerre, mint a DOOM-ra. Nem mondom, hogy azok rossz játékok voltak, mindkettővel játszottam annak idején, de szerintem ebbe a játékba bőven elég lett volna sokkal kevesebb efféle harc. Oké, a DOOM-ban is előfordult, hogy bezáródtunk valahová, de azért ott jóval elviselhetőbb volt, mert nem abból állt szinte az összes küzdelem, hogy aréna shootert kellett játszani.

    Az már csak hab a tortán, hogy "Quad Damage" powerup is van. WTF, mondom, mintha a Quake 3 Arena lenne, csak emberi ellenfelek helyett monsztákkal vívnánk multis lövöldözést. Azért az FPS műfaj egyik meghatározó darabját szerintem nem kellene így elcsúfítani, hogy aréna shootert csinálunk belőle. Oké, a sok mai fiatalnak ez a menő, de akkor ne legyen a címe DOOM, hanem hívják Quake Arena: Monster Madnessnek, vagy hasonlónak. Mert ez nem FPS, ebből kifolyólag nem is lehetne a címe DOOM.

    Még egyszer: Nem írom le a játékot, továbbra is ki fogom majd próbálni, ha valamelyik ismerősömnek meglesz. De addig nem adok ki érte 14K-t, amíg nem láttam, valóban vannak-e benne hagyományos FPS játékelemek is, nem csak ugrabugra aréna shooter az egész.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés