Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59

LOGOUT.hu


__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16051) SenorGrande válasza beef (#16043) üzenetére


SenorGrande
senior tag

Biztos grafikai stutter, nem lehet, hogy egér probléma?
Próbáld ki, hogy kiveszed windowsban a rámutatás rásegítést (vagy valami ilyesmi, angol windowst használok.)

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)

(#16052) D1Rect válasza Jinxb1rd (#16049) üzenetére


D1Rect
félisten

Nem hiszem, hogy lenne olyan nehézség ami megkottyanna innen.
Túlságosan OP vagyok, tele legendary cuccokkal(+500k credit) és még el se kezdtem craftolni.
Unalmas, gyakorlatilag bárkiket lemészárolok <30 sec alatt nulla gondolkodás mellett, persze a sztori miatt kitolhatnám, de egyáltalán nem szórakoztató.

(#16053) Jinxb1rd válasza D1Rect (#16052) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Igen, egy kicsit Skyrim feelingje van nálam is a nehézségnek. A fejlesztők sose gondolnak úgy látszik azokra, akik maximalisták lennének.

We are only Stardust...

(#16054) b3Ro válasza b3Ro (#15853) üzenetére


b3Ro
senior tag

Akinek előjön ez a hiba, a megoldás az, hogy a steam input-ot force-off ra kell állítani, és jó lesz.

(#16055) Juhasz27 válasza Vesa (#16023) üzenetére


Juhasz27
tag

"GTA5 135M eladásához nem lesz mérhető"

Nyilván.... Mivel a gta5-ben azért van online rész is,
és ebben benne vannak azok is akik újra megvették, mert permaban-t kaptak.

Pl.: Van 1 ismerősöm aki 4x vette meg, mert online-ban modder program miatt tiltották 3x :D

De kíváncsi lennék mekkora eladásokat produkáltak volna, ha nincs az a bizonyos online. :K

Psn: Juhasz27 I Xbox: Juhasz27

(#16056) zseko


zseko
veterán

A fotómódban készített képeket hová menti a játék? Én sehol nem találom :( A Pictures mappába csinált ugyan egy almappát, de üres...

HR24.hu

(#16057) Argh!


Argh!
aktív tag

Vegigjátszottam, nekem nagyon tetszik a játék. Én nem vártam semmit, megjelenés elött 2 videót láttam a játékból és annyit tudtam róla hogy rpg lessz.

Megértem azokat akik csalódtak akik Skyrim vagy Witcher mélységű RPGt vártak.

Ami tetszett:
- Gyönyörű grafika, ilyen részletes karakter kidolgozottságot nem láttam még sehol.
- Sokféle build lehetőség , saját stilusodban játszhatsz.
- Jó a sztori, nagyon tetszett.
- Több mint 6 éves kártyámon tudok játszani 60 FPS-el :K (igaz csak 720p)

Ami gáz:
- Buta járókelők, azért annyit belerakhattak volna amennyi GTAban is van. Nagyon remélem kezdenek ezzel valamit. Nagyon sokat dobna a játékélményen, erre gondolhattak volna a fejlesztők... Vagy nem tudom miért lettek ilyen semmilyenek, nem volt rá idejük? Ha már open world rpg-ként reklámozták be ez kellett volna az első legyen hogy leprogramozzák a viselkedésüket, nem csak legugolnak feltartott kézzel.

- Autók, semmi tuning lehetőség :F
- Korlátokat leszedhetnék mindenhonnan a járda széléről, illuzió romboló hogy mindenhol úgy kell parkolni hogy ledarálom a korlátokat :F
- Az autók láthatattlan vonatsinen mennek, wtf :F
- Rendőrők tojnak kb mindenre:
Kitéptem az embert a kocsiból rendőr ott volt mellette és semmi reakció.
Átmegyek a piroson vagy ledarálom az oszlopokat semmi reakció.
(Olyasmit képzelek el, átmész a piroson és elkezd követni egy drón, felszólit megállásra
aztán fizeted a büntit :D )
- Fegyvereknél szerintem komoly balance probléma van:
Úgy vettem észre hogy sokkal többet számit az alpha dmg mint a dps.

pl:
Van egy piszoly ami 100 dps lassan lő nagy alpha dmg, pár lövés és meghal.
Gyorsan lövö kis alpha dmg-s pisztoly, 200 dps, és sokkal tovább tart kilőni ugyanazt az ellenséget.
Szerintem a nagy alpha dmg-ből sokkal nagyobb %ban megy át a sebzés.
Nem tudom hogy számolja a játék de nem jó a képlet, a kis alpha dmg-ju fegyverek hátrányban vannak.

A 100+ óra alatt egy buggal találkoztam csak ami miatt vissza kelett töltenem a mentést. Felmásztam egy ládára és beszorultam a láda és plafon közé :D
Egyszer volt olyan, ez már az 1.05 path után hogy gurulok autóval és egyszercsak felrepült pörögve :DD

Összességében nekem bejön a játék. A bugokat javitják, fejlesztik a játékot akkor nagyon jó lessz. Majd jön hozzá millió mod is mint a skyrimhoz, remélem :K :C

(#16058) Peace válasza zseko (#16056) üzenetére


Peace
nagyúr

Google első találat: [link]

(#16059) Jinxb1rd válasza Argh! (#16057) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

-

[ Szerkesztve ]

We are only Stardust...

(#16060) tusi_ válasza beef (#16043) üzenetére


tusi_
addikt

Nem azt mondtam, hogy kifogy, hanem, olyan, mintha... :)
Nekem is 32 van es 6-ot eszik belole MSI Aftb szerint.

Remelem megoldjak, mert engem ez az egy akadalyoz a tovabbjatszasban. Nem erdekel a low grafika, de hogy a low meg szaggat es ghostingol is na attol megfajdul a fejem.

eat, sleep, play, replay

(#16061) Bep válasza D1Rect (#16052) üzenetére


Bep
senior tag

Az az érzés engem sem kap el, mint pl. egy Borderlands-ben, hogy végig gondoljam skillfát, illetve ha pottyan egy fegyver akkor lessem a statjait, bújjam a vevő helyet, hogy van-e sokkal jobb, hogy cseréljek-e vagy nem. Nem igazán vagyok rákényszerítve. Venni még egy fegyvert sem vettem, eladni egyet sem adtam el, bezúzom őket, a felvetteket meg javítom fel, de az is lehet, hogy nem sokkal utána lecserélem, ha épp végignézem a hátizsákot. Eddig sok gondot nem jelentett, illetve szerintem, ha pár kényelmi skillen kívűl a többit se osztom le, sok minden nem történt volna.

[ Szerkesztve ]

(#16062) hombre[EU] válasza proci985 (#16050) üzenetére


hombre[EU]
veterán

"mūködik" :) gameplay design szempontjából ez nulla. attól,hogy száz fajta izét beleraktak a játékba attól még nem mūködik. nem az elsō eset volt, tegnap az arasaka gyárába guggolva besétáltam a fōbejáraton majd kisétáltam...egy crouch gomb kellett hozzá. még a tutorial elōtt megcsináltam volna ezt (is). ne mondja senki playtesteken nem jött ki,hogy az emberek háttal ülve a kijelzōnek végigmennek az egészen.
mint írtam vagy nem jutott elég erōforrás a játékmenetre, vagy gameplay és level designerek nélkül készítették :DDD

Life, Uh, Finds A Way

(#16063) edari válasza Jinxb1rd (#16048) üzenetére


edari
őstag

De az a durva, hogy ezt nem csak annál az egy karakternél lehet ezt elmondani-

(#16064) pandras83 válasza ProEvoFan (#16039) üzenetére


pandras83
senior tag

szerintem meg pont hogy nem szakmai a véleménye, de szeret úgy tenni mintha 20+ éve játékfejlesztő lenne. önmagába, a saját gondolataiba és hangjába szerelmes az OW Zoly. ez a legutóbbi kritika is csak arra jó, hogy akit eddig nem zavartak a gondok a játékkal, eztán még inkább fogják. le kéne ülnie ennek az arcnak és fejlesztenie kellene, utána lehetne köpködni. az meg külön vicces, hogy a kritika elején belekezd a tv shopos termékcsatolós k#rválkodásba, utána meg izomból tolja a foghegyről kritizálást.

Cyberfuck Patchrunner

(#16065) hszilard666 válasza cikasz (#16038) üzenetére


hszilard666
veterán

Igen, Ő is szuper karakter!

Jinxb1rd:

Most hogy mondod lehet hogy elsőre és utoljára láttunk ilyen király karaktereket :O
Szomorú vagyok hogy kollektíven ilyen igénytelenek vagyunk. Pedig szerintem ez az igazi nextgen vonal, mivel nekem ez része az immerziónak. Mint ahogy a való életben is megnézek egy szép lányt...

AKCIÓ! ELADÓ METALFISH T60 ITX + RISER tinyurl.com/36ex7xtm

(#16066) Cifu válasza D1Rect (#16047) üzenetére


Cifu
Topikgazda

LoL. Mi volt a gond, nem akartál respec-elni? :F

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#16067) Peace válasza D1Rect (#16047) üzenetére


Peace
nagyúr

Engem már a hard is felba**ott. :DDD Időm se volt gyógyítani, már halott voltam. Itt untam meg az 5. halál után.

(#16068) Cifu válasza Jinxb1rd (#16048) üzenetére


Cifu
Topikgazda

A karakterek kidolgozása terén néha egészen döbbenetes szinten van valóban az animáció. Evelyn, Dex, Johnny, stb. a meghatározó karaktereknél tényleg nagyon durva a hatás.

A mellékkaraktereknél már változó a helyzet, de például az egyik gyorsutazás után, a NCART pályaudvarról kisétálva figyelmes lettem egy párra. A csaj elhányta magát, a pasi tartotta, és próbálta valahogy irányítani. Pár percig figyeltem, egy kb. 60-70 másodperces animáció volt, aztán ismétlődni kezdett. Szóval a script tök jól meg volt csinálva, de valahogy hiányzott, hogy ezután elbotorkáltak volna a mellékhelységbe. Ilyesmikből akad bőven, és mondom, amúgy maga az egész jelenet jól volt nagyon megcsinálni...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#16069) DzsannyX válasza hszilard666 (#16065) üzenetére

Ebben nagyon jó a CD Projeckt RED.
Már a Witcher 3-ban is szuper jó volt az egyes jelenetek megkomponálása és abban a karakterek viselkedésének, gesztusainak, mimikájának kidolgozása. Mintha egy filmet rendeztek, fényképeztek és vágtak volna, nem egy játékot.
Itt meg egyenesen óriási a karakter animáció.

(#16070) RudY


RudY
addikt

Skippy jópofa tud lenni, de tegnap közölte velem, hogy 50 gyilkosság után visszakapcsol békés üzemmódra. Rákérdeztem az okára és ezt a választ kaptam:

Szerintem beadom a zaciba. :DDD

(#16071) hszilard666 válasza DzsannyX (#16069) üzenetére


hszilard666
veterán

Igaz, de én mégsem említeném egy lapon ilyen tekintetben a witcherrel. Szuper volt Geralt története minden szinten, de amit itt leműveltek nem is mimika hanem érzelmi ráhatás szempontjából, az valami eszméletlen. Néhány részen, például Evelyn és Judy szálnál sírtam mint ribanc a templomban. Egy játék van ami hasonló hatással volt rám érzelmileg, az pedig a Hellblade: Senua’s sacrifice. Ott sírva néztem végig az ending credits-et. Úgy éreztem több lettem a játék által. Mindenképpen javaslom azt a címet azoknak akik szeretik az érzelmi stresszt. Én imádom. Pont azért mert a magánéletemben nem érint meg semmi, és semmi sincs rám hatással igazán. Ezek nélkül a játékok nélkül tényleg kevesebb lennék.

AKCIÓ! ELADÓ METALFISH T60 ITX + RISER tinyurl.com/36ex7xtm

(#16072) S e t h válasza RudY (#16070) üzenetére


S e t h
nagyúr

Add vissza a tulajnak, talán xp és pénz is jár érte.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#16073) hombre[EU] válasza RudY (#16070) üzenetére


hombre[EU]
veterán

én a lábonlövést kértem és most ossza fejeseket :DDD

Life, Uh, Finds A Way

(#16074) nubreed válasza RudY (#16070) üzenetére


nubreed
veterán

Mit kell ahhoz csinálni, hogy ez a kérdés feljöjjön? tuti, hogy több mint 50 ellenfélen használtam már Skippyt, mégsem történik semmi. Bug lenne?

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#16075) S e t h válasza hombre[EU] (#16073) üzenetére


S e t h
nagyúr

Én is, így most van egy magát fejlesztő, intelligens, csak fejlövésekkel operáló fegyverem, ami folyamatosan szidalmaz, mert nem adom vissza a gazdájának. :D

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#16076) proci985 válasza hombre[EU] (#16062) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

en ezt inkabb finomhangolasi problemakent latom, de javits ki, ha tevedek.

nem jutott elég erōforrás a játékmenetre, vagy gameplay és level designerek nélkül készítették
ezt szakmabelikent irod, egyetlen kuldetesre alapozod a kb 100bol, vagy van mas indokod is? nekem azert az feltunt, hogy nagyon nem volt difficulty spike sehol, ami open world jateknal ritka, illetve kb nem letezik. a designerek (es a writerek) kb kimaxoltak amit lehetett a stiluson belul.

vannak bugok, vannak balance problemak, de azert ez igy a masodik heten kb RPG szinten azert az egyik legjobban kiadott jatek szintjen van PCn (es itt kizarolag PCrol beszelek).

hasonloan komplex jatekok kozott en azert emlekszem a Dishonored 2, Deus Ex: Mankind Divided vagy a Just Cause 3 startjara, es ahhoz kepest inkabb bosszanto nyugokrol van szo, mint tenyleg sulyos problemakrol.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#16077) donki válasza Cifu (#16068) üzenetére


donki
aktív tag

Ez kb. olyan, mint egy filmben. Amikor a főszereplő átmegy egy téren, rengeteg mellékszereplőt látunk, mindnek megvan a maga feladata, de csak arra a fél percre, amig a képernyőn vannak.
Nekem ezek a jelenetek nagyon tetszettek. Egyrészt lehet érezni rajta, hogy a keretek szűkösek, de azért azt is, hogy próbáltak odafigyelni a részletekre, hangulatot teremteni.

(#16078) nincsnév007 válasza Cray Tyler (#16024) üzenetére


nincsnév007
őstag

hol találtad meg?

(#16079) modflow


modflow
veterán

A képernyő bal felső sarkában a piros csík az életerő.
A felette lévő kékes az mi?
Azt mivel tudom feltölteni?

(#16080) hszilard666 válasza modflow (#16079) üzenetére


hszilard666
veterán

Az a tapasztalat. Azzal tudod feltölteni hogy csinálpd a feladatokat. Ha feltöltötted szintet lépsz!

AKCIÓ! ELADÓ METALFISH T60 ITX + RISER tinyurl.com/36ex7xtm

(#16081) modflow válasza hszilard666 (#16080) üzenetére


modflow
veterán

Ja! Köszi.

Az elején biztos elmondta, de már nem emlékeztem...
Valahol meg lehet nézni ezeket a tutorial dolgokat?

Pl. nem tudom, hogy kell bunyózni.... csak az ütés megy, de gondolom van kitérés stb.

Csinálom én a feladatokat, de nem csak a fő sztorival akarok haladni, hanem mellette a mellékkel is, de már csak nagyon magas veszélyeztetettségű feladatok vannak, a karakterem meg eléggé mazsola még....

[ Szerkesztve ]

(#16082) Cray Tyler válasza nincsnév007 (#16078) üzenetére


Cray Tyler
senior tag

Viszonylag el van rejtve, meg nem is feltűnő elsőre:
Az egyik cyberpsycho quest, amikor a ruhaüzletbe jön be a tag tombolni. A boltvezető ráhívja a MaxTac-ot, és az egyik MaxTac-os csajnak egyedi mantis blade-je van (Higurashi), amit 11-es tech ability-vel lehet kiszúrni, és azzal kapcsolatban szóba elegyedni vele. A hölgy neve Melissa. Itt nem történik semmi, beszélgettek, megpróbál beinvitálni a MaxTac-hoz, de persze nem csatlakozol.
Elsétálsz, és a boltvezető kis idő múlva üzen, hogy az a MaxTac-os csaj akivel beszélgettél, az is cyberpsycho lett, és kivégzett 14 embert. Ez pont annyi, amennyi hulla van a 2013-as teaserben a hölgy körül, plusz a teaserben MaxTac-es ember tartja a fejéhez a stukkert, aki pont úgy néz ki, mint a tag, aki áll a csaj mellett amikor beszélsz vele.
Mindez persze nem jelenti azt 100%-ig, hogy ő az, de figyelembe véve a készítők által elhelyezett apróságok és utalások természetét (amiket eddig láttam), én rá merem mondani, hogy egyezik a két karakter. Az ezzel kapcsolatos YT videók nagy száma is arra utal, hogy a playerek között is konszenzus van erről.

(#16083) hombre[EU] válasza proci985 (#16076) üzenetére


hombre[EU]
veterán

így 40ó után nem ez volt az elsō, csak az utolsó amikor a játék elengedte a kezem és hagyott játszani (a játékmenet nagyrésze sínen megy, a közlekedésen kívül) ezért hoztam ezt példának. szerintem elbeszélünk egymás mellett, nem bugokról hanem (gameplay) dizájnbeli problémákról beszéltem. hiába készítettek 1001 fajta lehetōséget, az csak a munka fele...a körülményeket is meg kell teremteni,hogy legyen értelme azoknak. de ez rengeteg játéknál probléma, fōleg amelyeknél a fene nagy szabadság a koncepció aztán kiderül,hogy nincs hozzá know-how.
egyszerū példa: készítesz egy platformert,amihez adsz ugrást, double-jumpot meg jetpacket, de a pályád teljesen sík :)

illetve a balance is megér egy misét, pl. a smart fegyverek,amelyek egyáltalán nincsenek kiegyensúlyozva. nem nehéz: minden arénába raktak volna 1-2hackert,amelyek megtudják buherálni és elōször azokat kell kiszedni,hogy normálisan használhasd...voilà, good gampeplay design choice

Life, Uh, Finds A Way

(#16084) ADAM1337 válasza hombre[EU] (#16083) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Nekem volt hogy ha hátulról mentem be egy épületbe pont a dupla ugrás miatt akkor nem trackelte le az útvonalat és mindig arra a lépésre trackelte a következőt, és mindig átkellett manuálisan löknöm, hogy trackelje a következő lépést már...

(#16085) hombre[EU]


hombre[EU]
veterán

ez valami >EPIC BOSSBATTLE< volt? :D ezt csináltuk 2percig és vége lett...töltsem újra? :DDD

Life, Uh, Finds A Way

(#16086) Maxtreme


Maxtreme
addikt

Srácok. a külön megvehető BrainDance "csomagokkal" lehet valamit kezdeni? "lejátszani vagy mittomén' ? :)

(#16087) S e t h válasza hombre[EU] (#16085) üzenetére


S e t h
nagyúr

Nekem az volt magas, hogy számtalan esetben elkerülték őt a lövedékek, mintha vmi erőtér vette volna körül, szinte lepattantak róla minden irányba, nem értettem.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#16088) hszilard666 válasza hombre[EU] (#16085) üzenetére


hszilard666
veterán

Én agyonvertem egy hatalmas bontókalapáccsal, 4-5 ütés volt. lvl20 as testem van, és valami 1500 as sebzést tol a kalapácsom :D Mindenki más lefekszik tőle azonnal :D

AKCIÓ! ELADÓ METALFISH T60 ITX + RISER tinyurl.com/36ex7xtm

(#16089) arewan válasza Maxtreme (#16086) üzenetére


arewan
kezdő

Ez engem is érdekel, még nem találtam rá választ, és így úgy érzem, hogy nem.
Nagy kár lenne érte, mert így lenne igazán értelme a rendszerének. ;]

(#16090) Maxtreme válasza arewan (#16089) üzenetére


Maxtreme
addikt

én is ettől tartok hogy kissé félkész lett ez a rész is :D A cuccokat meg lehet venni, de "lejátszani" nem lehet.

(#16091) WATERDACA


WATERDACA
őstag

Azt valaki tudja hogy a side questek mi után gyarapodnak? Main questek után, utcai hírnévvel, vagy mindkettő ?

u wanted, i got it \o/

(#16092) Jinxb1rd válasza Maxtreme (#16086) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Engem is érdekelne. Mert megvettem az összeset, máshol nem is lehet venni, eladásnál se ajánlja fel...

We are only Stardust...

(#16093) zseko


zseko
veterán

Na, nem tudom volt-e értelme, vagy haszna... mindenesetre kimásoltam a tulajdonságokat, és az azokhoz tartozó perkeket és leírásaikat. Ha így hívják őket, nem szoktam hozzá ezekhez.
Remélem csak hasznát veszi valaki :) [link]

HR24.hu

(#16094) nincsnév007 válasza Cray Tyler (#16082) üzenetére


nincsnév007
őstag

köszi, megpróbálom én is megkeresni

(#16095) VikMorroHun válasza WATERDACA (#16091) üzenetére


VikMorroHun
senior tag

Utcai hírnévtől biztosan. Ki is írja a játék, hogy n darab elérhető.

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#16096) Maxtreme


Maxtreme
addikt

Ez olyan mint a "drága festmény" amire szert teszünk. Még Johnny mondta is hogy ezért jó pénzt fogunk kapni. Aha. Kinél? Mert nekem még az inventorymba sincs :D

(#16097) VikMorroHun válasza sp8787 (#16034) üzenetére


VikMorroHun
senior tag

Ez azt jelenti, hogy 2018 augusztus 23-án félig-meddig készen volt a játék, és elejétől végéig játszható volt. Ugyan itt többen csőjátéknak tekintik (nem világos, milyen alapon), de valószínűleg a fő küldetésszálra gondoltak. Alapos tesztelés, hibajavítások még (nagyrészt?) hátra volt. (Amivel még fél évet minimum eltölthettek volna, december 10-től számítva.)

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#16098) F_Peter válasza Maxtreme (#16096) üzenetére


F_Peter
őstag

Nekem 3-ból 3x ott volt, egyszer 2 db is. 🙂
Automatáknal 4000-et ér tobbször is :).

(#16099) Maxtreme válasza F_Peter (#16098) üzenetére


Maxtreme
addikt

hmm fura. nem értem akkor :) Lehet azért volt nálad 2, mert amit nekem szánt a játék, az is hozzád került :U :D

[ Szerkesztve ]

(#16100) freeknight válasza Maxtreme (#16096) üzenetére


freeknight
őstag

Én is ezzel a küldivel zártam tegnap a napot. Megmondom őszintén, engem ennyi gamebreaking bug után amivel találkoztam már az lepett volna meg, ha bekerül az inventorymba :DDD

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.