Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10401) Williamgrant válasza pictigjis (#10399) üzenetére


Williamgrant
veterán

Thx, próbálom hétfőn.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#10402) K Norbi válasza pictigjis (#10394) üzenetére


K Norbi
addikt

És most a Napi 370 ezres ATM limit.
Az lehet 2 alkalom is? Amíg el nem érem aznap?
Úgy értem darabszám mennyi.

Mert ATM ek tán csak 100 ezerig adnak le egy szuszra idegen kártyának.
Vagy van olyan Bank ahol idegenkártyáknak több?

(#10403) pictigjis válasza K Norbi (#10402) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nincs napi darabszam. havi (rolling 30 days) 10 darab korlat viszont van

[link]

[ Szerkesztve ]

(#10404) K Norbi válasza pictigjis (#10403) üzenetére


K Norbi
addikt

Te vagy a legjobb :R:R

[ Szerkesztve ]

(#10405) balinlin válasza K Norbi (#10402) üzenetére


balinlin
senior tag

Nem minden atm limitál 100-nál idegen kártyánál. OTP-re jellemző leginkább,de Szegeden én találkoztam otp atm-el is,ami kiadott többet

(#10406) hard74 válasza balinlin (#10405) üzenetére


hard74
senior tag

Amit probaltam az a K&h itt 150k a plafon,Erste viszont szó nélkül kiadott 300-at.

LG K990 Viewty-->LG P920 Optimus 3D-->LG G2-->Lenovo Vibe Z2 Pro-->LG G4(G2)-->O+3-->Huawei Mate 10Pro-->OnePlus 7pro-->OnePlus 8T-->Asus Zenfone 8-->Pixel 7

(#10407) Peter.70 válasza balinlin (#10405) üzenetére


Peter.70
őstag

(#10408) balinlin válasza Peter.70 (#10407) üzenetére


balinlin
senior tag

Ezt így összeszedve nem láttam még,köszi!
Viszont ne is régen sikerült ennél többet felvenni otp atm-ből. Lehet egyszerűen még nem értek oda.
Szerencsére nem gyakran kell kp,így annyi tapasztalatom nincs.

(#10409) Oldman2 válasza Peter.70 (#10396) üzenetére


Oldman2
veterán

Köszi, holnapra terveztem a bejelentést, de ma reggelre megjelent 2 jóváírás, úgyhogy megoldódott magától!
:R

(#10410) pictigjis válasza balinlin (#10408) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

a 10403-ban volt... :)

(#10411) vodrosjozsi


vodrosjozsi
őstag

Sziasztok
Nagy örömömre be tudtam végre regisztrálni google pay alá a curve kártyámat, de pl a samsung pay-be nem tudtam. Bezzeg a testvérem kártyáját igen. Ez mitől lehet?
Szokott még fennakadás lenni a fizetéseknél? Mert akkor még mindig a simple a legjobb, csak az meg nincs órára :DDD

Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4

(#10412) pictigjis válasza Oldman2 (#10409) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

azt kell megerteni, hogy teljesen felesleges ilyenkor a bankhoz rohangalni. nem tudnak ugyanis tenni semmit, a bank szamara a curve a kereskedo, nem az xy (esetedben foxpost)

mindig a curve-hoz kell fordulni, de az esetek 99 szazalekaban minden megoldodik magatol

(#10413) Oliverda válasza vodrosjozsi (#10411) üzenetére


Oliverda
félisten

Az újabb, magyar kártyákat nem lehet regisztrálni Samsung Pay alá, ugyanis Magyarország nem támogatott ország. Ha lejár a testvéred kártyája, az újat valószínűleg már ő sem fogja tudni betenni.

Egyébként mivel jobb a Samsung Pay, mint a Google Pay?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#10414) vodrosjozsi válasza Oliverda (#10413) üzenetére


vodrosjozsi
őstag

Abban, hogy Gear S3-on, illetve Tizen rendszeren nincs google pay csak samsung pay, és igy nem kell a telefonomat is elvinni a sarki postára fizetni :DDD tudom, ez már inkább lustaság

ja, akkor én is csak 7 hónapig tudom majd használni. Fasza, m1.
Amúgy miután megirtam az előző hsz-t már a sajátomat is be tudtam regisztrálni. :F

Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4

(#10415) balinlin válasza pictigjis (#10410) üzenetére


balinlin
senior tag

Mea culpa, mea maxima culpa
tényleg :)
Mondjuk az a link név nem volt túl beszédes :))

(#10416) pictigjis válasza balinlin (#10415) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

no problemo :) lehettem volna valoban konkretabb

(#10417) Oliverda válasza vodrosjozsi (#10414) üzenetére


Oliverda
félisten

Az már egy halott rendszer. Ha ennyire fontos, érdemes lesz egy új órát venni.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#10418) vodrosjozsi válasza Oliverda (#10417) üzenetére


vodrosjozsi
őstag

tudom, de amig működik addig nem váltanám le :N

Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4

(#10419) ddsteel válasza pictigjis (#10412) üzenetére


ddsteel
aktív tag

Sajnos akkor én az 1%-ba tartozom: most irtam a supportnak (a curvenek természetesen).
Röviden: az auchannál dec 20-án 2x utasította el a curve kártyámat, 3.-ra sikeresen fizettem a saját MagnetBankossal. DE az egyik elutasított curve-fizetést is levonta a banknál (már teljesült a státusza és ennek ugye már 6napja).

Ezt írtam nekik:
Dear Curve!
I write this email from my email attached to my curve account.
On 20th 12. 2021. I wanted to buy something at the Auchan (Fót, Hungary).When I wanted to pay with my curve card (attached to my original bank, MagnetBank),my card was declined 2 times.
I attach a jpg file with 2 bills, where You can see,my card was declined 2 times with error number 074 (ELUTASÍTVA means declied in Hungarian).I attach an other jpg file, on that You can see, that only one of these declined purchases is in pending status, the other is not, that was drawn from my MagnetBank account.On the 2 attached bills, You can see the time of the declination was 09:06, and on the attached snapshot from my account also shows the time 09:06 at both purchases.
As there were 2 declined purchases, I finally paid for this shop for third try with my original MasterCard and I paid successfully. The problem is, also the 2nd curve and also my MagnetBank card purchase was drawn from my account.
In the attached 2 pdf files You can see, all of 2 purchases (the one with curve card - begins with CRV and the other van only contains AUCHAN) was drawn from my account. (The status on pdf on both purchases is TELJESÜLT - meaning realized or done).
Please refund me HUF5990 to my ORIGINAL ACCOUNT on MagnetBank, not to my curve card as soon as possible!!!
I wait for quick response,Thanks: xxxxxxxx

Egyelőre egy automata válaszolt, hogy ha ilyesmi van, visszautalják a kérdéses pénzt a curve kártyára, amivel ugyanúgy tudok vásárolni, mintha az eredeti kártyámon lenne a pénz, csak felvenni nem tudom ATMből. Hol kellene látnom ezt a pénz? Nem találom az appban, tud valaki segíteni, hol kéne néznem?

(#10420) ddsteel


ddsteel
aktív tag

Közben megtaláltam a Curve Cash fület, de ott összesen 0,27 font van, nem kaptam vissza azt a vásárlást. Ezt a pénzt majd csak úgy lehet elkölteni, hogy egy vásárlásnál a cash fület választom ki és arról fizetek? Elég béna lenne, meg kellene várnom egy ekkora vásárlást és biztos beragadna a pénz. Annak azért örülök, hogy nem a karácsonyi 50ezres vásárlással volt szíves ezt művelni a curve...

[ Szerkesztve ]

(#10421) sajtos365 válasza ddsteel (#10420) üzenetére


sajtos365
tag

Ha autómatikusra állítod akkor mindig előbb a Curve cash kártyával fizet, de úgy vettem észre csak akkor ha elég rajta az összeg.

Revolutba linken szoktam befizetni az ilyen maradék összegeket.

(#10422) ddsteel válasza sajtos365 (#10421) üzenetére


ddsteel
aktív tag

Köszi, curve cash: used automatically van nálam is. Revolutom nincs, de lehet, hogy már curve sem sokáig, ha ilyenek vannak. Ezek szerint minden ilyenért majd írni kell nekik. És már most látok egy SPARos számlát is, ami szintén ugyanígy van levonva, azaz nem csak pendingbe, hanem teljesítve is került az elutasított curve fizetés is. Ez így azért eléggé nem oké szerintem.

(#10423) sajtos365 válasza ddsteel (#10422) üzenetére


sajtos365
tag

Paypallal is átküldheted valakinek a Curve cashról.

(#10424) ddsteel válasza sajtos365 (#10423) üzenetére


ddsteel
aktív tag

Az sincs, régen volt csak, amíg az ebayen nem fogadták el a kártyámat. Mindegy, jó így automatikusan, kösz.

(#10425) pictigjis válasza ddsteel (#10419) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nem egeszen vilagos, hogy kinel van teljesult statuszban a kerdeses tranzakcio? a bankodnal? a curve-ben? vagy hol? de meg ha bankod le is konyvelte, ami bizony megtortenhet, azt kell megnezni, tortent-e ugyanakkora osszegu jovairas is. az lehet x munkanap is, az elmult napokban meg elegge karacsony volt

(#10426) ddsteel válasza pictigjis (#10425) üzenetére


ddsteel
aktív tag

A Curve ben az egyik pending, a másik pedig rendes fizetés. Ezután fizettem a Curve kikerülésével a saját bankok kártyájával. A saját bankomnál - a curvenek megfelelően - az egyik curves fizetést ÉS a saját bankos fizetést is teljesítettnek jelöli. A baj csak az, hogy papíron, azaz a pénztárnál, mindkét curves fizetés elutasított volt. Erről meg is van a számla. Magyarul az elutasított curves fizetések közül az egyiket teljesültnek tekinti a Curve és ezáltal a saját bank is. Jóváírás nem történt.

(#10427) pictigjis válasza ddsteel (#10426) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

amit eddig leirtal, teljesen tipikus. vissza fogod kapni a penzedet

(#10428) ddsteel válasza pictigjis (#10427) üzenetére


ddsteel
aktív tag

Köszi, ezt nem tudtam. Eddig még csak olyat láttam, hogy valami függőben van sokáig aztán eltűnik. De olyat nem, hogy egy lezárult, teljesített vásárlás után önmaguktól jóváírják az összeget. Akkor várok.

(#10429) ddsteel


ddsteel
aktív tag

A legjobban az zavar, hogy amiért elkezdtem használni a curve-t az gyakorlatilag nem működik. Most jöttem vissza az obiból és a lidlből, egyik helyen sem tudtam (telefonról) NFC-vel fizetni, mind a két helyen csak chip és pin módszerrel. 5E és 12E Ft-okról van szó. Túl azon, hogy marhára frusztráló és idegesítő ez, nem poén, hogy órákig (napokig-hetekig?) minden kisebb-nagyobb összeg kétszer van zárolva a kártyán. Azonosítás elvégezve, a limitjeim rendben vannak, nem tudom, mit tudnék még csinálni. Legalább lenne infó arról, miért van ez, de nincs. Szerintem ez így nem oké. Másnak is ennyire nehézkes az NFC telefonról?

(#10430) pictigjis válasza ddsteel (#10429) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

elhiszem, hogy frusztralo, viszont a problemad messze nem altalanos. nalam apple pay alatt hibatlanul mukodik a kartya, es altalaban ki szokott derulni, hogy a problemasabb userek donto tobbsege androidos. lehet baj a telefonoddal, ujra hozza kene adnod a kartyat a gpayhez, akarmi lehet

(#10431) anadroid válasza ddsteel (#10429) üzenetére


anadroid
senior tag

Órával fizettem akkortájt, amikor te, semmi gond nem volt vele. Androidos óra, Lidl.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#10432) jobarat01 válasza ddsteel (#10429) üzenetére


jobarat01
tag

Én is fizettem délelőtt gond nélkül, Google Pay-el.
Sose volt gondom egyébként az NFC fizetéssel, csak egyszer az Auchanban a terminál elutasította 050-es kóddal, ott chip+pin-el végül sikerült

[ Szerkesztve ]

(#10433) ddsteel


ddsteel
aktív tag

Köszi. Redmi 9T telefonom van és eddig eléggé normálisan működött. Megpróbálom újra hozzáadni, hátha. Hogy csináljam? csak töröljem a kártyát vagy az egész programot tegyem fel újra?

(#10434) Ildika


Ildika
tag

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Sikeresen letiltottam a curve kártyámat 3x rossz pin megadásával... Ezt hogy tudom újra működésre bírni? :U

''Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan.''

(#10435) pictigjis válasza Ildika (#10434) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

irj a supportnak, majd ok megmondjak, mi a teendo ilyenkor

(#10436) niklebi válasza ddsteel (#10429) üzenetére


niklebi
senior tag

Szerintem, ha még nem kezdted újra hozzáadni a kártyát először nézd meg ezeket:
Beállítások-- Kapcsolat és megosztás-- A biztonsági elem helyzete, és ott a HCE Pénztárca
legyen kiválasztva. Ahol ez van ott lesz az is, hogy-- Érintéses fizetések, és ott értelem szerűen a Google Pay legyen kiválasztva. Ha ezek jól voltak beállítva akkor tényleg csak a kártya újra hozzáadása marad.

(#10437) lord.lakli válasza ddsteel (#10429) üzenetére


lord.lakli
őstag

Karácsony előtt voltam utoljára obiban 2-ben is ahol fizettem. Lidl-ben rendszeresen fizetek és egyéb helyen is android-gpay-curve kombinációval. Eddig nem futottam bele ilyenbe.

(#10438) Williamgrant válasza ddsteel (#10419) üzenetére


Williamgrant
veterán

Auchanban mindig problémás volt nekem a curve. A mögötte lévő kártyával simán tudtam fizetni mindig, de error 50-nel elszáll a curve. Ha néha elfelejtem és megpróbálom használni, van hogy mégis működik. Mondjuk 10-ből 2x.
Beszéltem az Auchannal és a bankkal is, mind a curvere mutogat. Ott meg lesz...lesajnálták a témát.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#10439) Williamgrant


Williamgrant
veterán

Ez mi lehet? Sosem adtam hozzá török bankkártyát... :D

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#10440) ddsteel válasza niklebi (#10436) üzenetére


ddsteel
aktív tag

Köszi az ötletet, ezek voltak eleve beállítva. Mindenkinek kösz, töröltem a kártyát, újra felvettem, meglátjuk, hogy működik.

(#10441) MrPeekaboo válasza ddsteel (#10440) üzenetére


MrPeekaboo
senior tag

Nem válasz akart lenni...
Mi Smart Band 6 NFC global-lal van valakinek tapasztalata fizetést illetően? Néhány európai országnál a Curve is támogatott, esetleg nálunk is menne hu-s bin-nel?

[ Szerkesztve ]

(#10442) kapasz válasza MrPeekaboo (#10441) üzenetére


kapasz
tag

Angol BIN-nel használjuk, azzal biztosan jó. Állítólag magyarral is jó, ha a xiaomi fiókot angol nyelvűre regisztrálják hozzá.

(#10443) ACE- válasza MrPeekaboo (#10441) üzenetére


ACE-
addikt

Megy uk bin-el is, csak a régiót Egyesült Királyság ra kell állítani.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#10444) kapasz válasza ACE- (#10443) üzenetére


kapasz
tag

Utólag nem lehet átállítani, regisztrációkor kell kiválasztani az Egyesült Királyságot.

(#10445) ACE- válasza kapasz (#10444) üzenetére


ACE-
addikt

Szerintem én utólag állítottam át...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#10446) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

nos, a feleségem december 27-re ígért új kártyája még mindig nem érkezett meg, kíváncsi vagyok, befut-e még idén...

(#10447) kapasz válasza ACE- (#10445) üzenetére


kapasz
tag

Akkor ez egy új feature lehet, örvendetes, ha már lehet.

(#10448) viktorhu válasza Williamgrant (#10439) üzenetére


viktorhu
veterán

Lehet simán hiba is, az ott csak egy automatikusan hozzárendelt kép. Mit adtál hozzá, ami nem látszik ott?

(#10449) MrPeekaboo válasza kapasz (#10442) üzenetére


MrPeekaboo
senior tag

Köszi neked, meg ACE-nek az infókat. A Xiaomi wear app sem iOS-en, sem Android-on nem jelzi a pay-t, gondolom ez csak az eszköz hozzáadása után látszana. iOS-en használja valamelyikőtök?

(#10450) vnorbi


vnorbi
aktív tag

Holnap lejár az egyik Curve alá regisztrált kártyám. Mi történik, ha nem csinálok semmit? Eltűnik Curve alól magától, vagy esetleg feldobja az app, hogy adjam meg a cserekártya adatait, és azzal folytatódik a mostani kártyám tranzakciós története? Vagy mivel új kártyáról van szó, ez a "csere" dolog nem is működhet, mindenképpen független életet élnek, az újat felveszem és majd törlöm kézzel a régit?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.