Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fifi
őstag
válasz hoffaboy #8295 üzenetére
Vividre 2021. február 24-én próbáltam regisztrálni, de valahol megakadt a dolog. Az elején még 2-3 napon belül válaszoltak az e-mailemre, de így március végén, áprilisban ez átcsapott 2 hétbe. Mivel nincs fiókom appban nem tudtam a supportnak írni ...
Most ott tartunk, hogy megkértem őket, hogy töröljék minden tárolt adatom.Feleségem, fiam regisztrációja megvolt kb 5 percbe alatt.
A Curve support nálunk meg appon belül órákon belül válaszol.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- DIGI Mobil
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Napelem
- Motorola Edge 40 Pro - szélsőséges eset
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest