Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly Dy07

    senior tag

    válasz Rototti #6054 üzenetére

    Társulok. :K :K Amikor nagy féktávot veszek és nyomok 1 nagy padlóféket a következő a visszaváltásom ritmusa. 3 sebességet azonnal visszadobok, amilyen gyorsan csak lehet, mert olyan nagy a sebesség, hogy stabil marad az autó és nagyot lassul a kocsi vele. Ha ezt elszúrom annyi a féktávnak. Aztán nagyon picit hagyom lassulni, tehát kicsi hatás szünet és ledobod 3-ba, majd érzéssel 2-be(picit még mindig nyomod a féket). Ha nagyon hajtű akkor 1 kicsit nagyobb szünet és az apex előtt visszavágod 1-be(még mindig pici fék). Aztán már egyből pici gázzal indítasz a kanyar közepétől és ahogy érzed a tapadást pakolod fel. Amikor érzed csapna ki a hátulja finom gáznál is 1 felváltás segít.

    De ezek már rutinok. Ki hogyan szokott vezetni. Én az a típus vagyok, aki addig fékez(általában), amíg nem lehet kigyorsítani(gyors kanyarokban motorfékkel). Nem egyszer gáz+fék egyszerre(jobb kormányoknál lehetséges).

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés