Új hozzászólás Aktív témák

  • club1

    veterán

    válasz ludsimon #3319 üzenetére

    Üzleti előfizetőként (csak net) volt velük egy szép köröm. Nyár közepétől szeptember végéig tartott. Kezdődött azzal, hogy nyáron villámcsapás miatt meghalt a régi modem. T-s kolléga EPC3925-re cserélt, mondván nincs más. Másnap rájöttem, hogy ebből az eszközből kiölték a bridge módot, na onnan indult a kálvária... Három hónapomba telt, hogy olyan eszközt biztosítsanak ingyen, ami publikus ip címet ad a vállalati routeremnek fenntartandó a vállalati vpn csatornákat. Ha itt leírnám, hogy mennyi szinttel, hányszor és mit kommunikáltam össze, holnap estére fejezném be. Arra fel kell készülni, hogy a kiszállások során elég gyakran kiderül, hogy a szolgáltatási szint fenntartása egyszer csak fizetőssé válik. Én olyankor mindig elküldtem a kedves kollégákat, nekem ezért is tartott sokáig a folyamat.
    Sok sikert a küzdéshez.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés