Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [mefistofeles:] "Kezdő Gamer gép" őrület.
- [Re:] [MasterDeeJay:] Egy kis upgrade a gépemhez. IBM M122 billentyűzet
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MPowerPH
félisten
M3-as városban nem nagy durranás, autópályán jön ki az ereje igazán 180 fölött. Turbo a rugalmasságot befolyásolja, de ha megvan a fordulat már ott sincs akadály. Mindennapi használatra persze sokkal jobb a turbo, gazdaságosabb is. Bár ezt Te tudhatod a legjobban. Azért fura, hogy még a BMW nem állt rá a turbos motorokra. 1.6-2.5 -ig lehet ne turbositani. És akár még a sor 6-ot se kellene kukázni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me