Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • Digitalboy

    senior tag

    Na most látom, hogy mennyien írtak véleményt!
    Köszönöm köszönöm!
    Milyen jó érzés is vidámságot és örömet vinni az emberek szívébe! Bár ezt az érzést a KÉKHAL(ÁL) cégnél nem hiszem hogy ismerik! (Csak azért, hogy ne mindig Misztrált írjak. Még a végén azt hiszik, hogy utálom őket!) ;))
    Külön örültem, hogy InfiniteReality-nek is tecc!!! :)

    Ja én meg Vikthor #144-es hozzászólásán röhögtem, de nagyon!

  • Digitalboy

    senior tag

    Qkac hozzászólása kicsit beindította az agyamat. Kéretik nem megharagudni, ez egy karikatúra, azért van hogy mosolyogjunk egy jót. Peace

    Kedves gyerekek, ma egy különleges fajról a Homo Mistralikusz-ról fogunk tanulni, annak is a Misztralikusz Szervikusz alfajáról. Ez egy nagyon ritka alfaj, aminek tanulmányozása még nagyon sok időt fog igénybe venni. Jelenleg nagyon kevés információval rendelkezünk róluk.
    Előfordulásuk: Váci úti alaksor.
    Szinte az egész életüket itt töltik, nagyon ritkán felmerészkedhetnek egészen az üzlet helységig, de csak pár percet képesek ott eltölteni. Valószínűleg fokozott fényérzékenyek. Egyesek e tulajdonságuk miatt, a vámpírok mutánsaiként hozzák őket összefüggésbe.
    Érzékszerveik: Rendkívül fejlettek, főleg a látásuk! Félhomályban is képesek a legkisebb karcolást is észrevenni az alkatrészek legeldugottabb részein is. Újra csak meg nem erősített hírek szerint, egyes példányok infra, illetve röntgenlátással is rendelkeznek.
    Szaporodásuk: Ez az egyik sötét folt, melyet nem sikerült még kiderítenünk. Ugyanis a faj dolgozókból vagyis (herékből), illetve egy Főheréből (szervizfőnök) áll. Nőstény egyedről még ne tudunk. Előfordulhat, hogy kétivarúak és egymás között szaporodnak. Esetleg a Főherét termékenyítik meg.
    Élethossz: Sajnos erről sincs sok információnk. Egyes egyedek meglepően sokáig bírják. Viszont a 2-nél több garanciális csere után, autómatikusan felfalják társaik, bár erre ritkán kerül sor. Mármint, hogy valaki 2-nél többször kicserél valamit.
    Mire figyeljünk: soha, de soha ne lobogtassuk szemük előtt a garancia levelet! Ez olyan hatással lehet rájuk, mint a bikára a vörös posztó!
    Ha mégis garancialevelet szeretnénk oda juttatni hozzá, nem törődve a veszéllyel, azt a következő módon tegyük. Legalább két lépés távolságból, galacsin vagy papír repülő formában dobjuk felé. Időt spórolhatunk meg, ha rögtön a mellette lévő szemetest jelöljük ki célpontunknak, hisz így is úgy is ott fog kikötni!
    Ne menjünk túl közel a minket és őket elválasztó pulthoz. Még véletlenül se nyúljuk át ezen a határvonalon. Etetésük szigorúan tilos és életveszélyes!
    Amiben profik: Úgy tudnak felhelyezni egy procihűtőt, hogy a „procihűtő tartó pöcök” ne sérüljön!
    Amiben kezdők: Fordulatszám szabályzós ventillátorok hibakeresésében!
    Szavak, melyeket semmi körülmények között ne használjunk: még garanciális, csere, visszafizetés, hibás, rossz, értek hozzá, fogyasztóvédelem,
    Szavak, melyeket érdemes használnunk: én voltam a hibás, barom állat vagyok, nem értek hozzá, fizetek, nem kérek cserét, veszek inkább egy másikat, a géphez nem értek de profi hólapátoló vagyok,

    Hát ennyi! :)))) Remélem teccett! :)))))
    Ha valaki rendelkezik plusz információval, erről a ritka alfajról, az ossza meg velünk!
    Mégegyszer PEACE!

  • Digitalboy

    senior tag

    Fisha!
    Abban egyetértek veled, hogy a nyitvatartásban nagyon korrektek. Még vasárnap is nyitva vannak. Csak az a baj, hogy csak addig készségesek a vevőkkel, amíg ki nem csengeted a pénzt az árúért.

    A 15-napos cserére visszatérve. Az rendben van, hogy jogában áll visszatartani a árut, de ahol elvileg az én kegyeimért folyik a verseny a cégek között, szerintem nem engedhet meg magának senki ilyesmit, vagy ezesetben számolnia kell azzal, hogy nem megyek oda többé.

    Érdekes, hogy a múltkor a barátommal elmentem egy kis céghez, sajna már a nevüket nem tudom. A hdd-t vittük gariba. Mondta a srác, hogy nincs raktáron nekik, de két nap múlva hoznak a nagykerből és cserélik. Igy is lett. Ők hivtak fel két nap múlva, hogy mehetünk az új vinyóért. Megtehették volna ők is, hogy 15 napot várnak!

    Bezzeg a Bluefish-nél, ahol nem mondhatják, hogy nincs raktáron csere készülék, ott várnak 15 napot.

  • Digitalboy

    senior tag

    Tisztelt moderátor bácsi! Nem kellene inkább a Topic nevének valami olyasmit adni, hogy Szemét Mistrál vs. Kékhal!, vagy pl. Kitörölheted a garilevéllel mert másra úgy sem jó! Címet adni? Akkor mindenki ide gyűjthetné a jó és rossz tapasztalatait! Az ilyen cégek ellen sztrájkot kellene indítani és ha már lecsökken a forgalmuk, majd észbe kapnak hogy talán a vevőket kellene szolgálni mert elvileg az lenne az első!

  • Digitalboy

    senior tag

    Na akkor egy kis kétely eloszlatás, főleg Zoltán barátunknak! Nem arról van szó, hogy bárki is kisírja itt magát, nem hiszem, hogy a te sajnálatodra lenne szükségünk! Én a problémámmal háromszor voltam vissza hozzájuk és még a fogyasztóvédelemnek is írtam levelet. Mi ez ha nem a sarkamra állás!! Amikor említettem a szervizesnek, hogy megyek a fogyasztó védelemhez, a legnagyobb nyugalommal mutatta meg a falon a Fogy.védelem címét, hogy hova forduljak! Ezek a … emberek annyira fel vannak már készülve, hogy mindenre van valami megoldásuk. Ebben az egy dologban PROFIk a Mistrálosok. Én mindenesetre több olyan esetről tudok, ahol a szegény vásárlót elküldték a fenébe, mint olyat mint Peliscan akinek kicserélték a hibás termékét. A lényeg hogy csirkefogó banda és én nem fogok ott vásárolni az biztos. De másnak azért lehet próbálkozni! Mint a lottó. Bármikor bejöhet!
    Különben a Aquvában már többször is azonnal cseréltek hibás alkatrészt. Velük pl. meg vagyok elégedve, legalábbis egyenlőre!
    Van valakinek rossz tapasztalata velük kapcsolatban?

  • Digitalboy

    senior tag

    Hát gyerekek! Ki vagyok akadva, hogy ki vagytok akadva. Mármint hogy valaki 154-ért vesz vgát! Miért ne vehetné meg, ha van rá pénze. Miért nem lehet ezt felfogni? Szerintem jól tette, bár én soha az életben nem adnék ennyit érte az biztos. Mondjuk ha megnyertem volna a múltkori ötöst. Akkor igen! Szerintem aki nem érti miért vette, az képzelje el a következőket. Mondjuk ÉN veszek valakinek egy kártyát. Neki nem kerül semmibe. Mondjuk ajándék. Választhat hogy 9800XT vagy inkább egy sima 9800. Na ki mit választana? Ha valaki azt mondja erre, hogy a simát mert csak 10%-al lassabb, az menjen orvoshoz!
    De nem is ezért akartam, ide hozzászólást írni, hanem azért mert a Blufish-nél már én is pórul jártam! A hdd-m bedöglött és azt mondták, hogy 15 nap múlva menjek és kicserélik! Normálisak??? És addig mi a francot csináljak a gépemmel??? Na többé nem vásárolok ott az tuti!!! A Mistrálról meg még rosszabb a tapasztalatom. Az egy igazi bunkó banda. Lehet hogy olcsón adnak mindent, de ha valami gondod van egy alkatrésszel, akkor megkeserülöd hogy ott vásároltál!!! Engem úgy vertek át, hogy nem azt kaptam a dobozban, ami fel volt rá tüntetve. Nemhogy pénz vissza vagy csere, a végén még én voltam a hibás! Nem csoda, hogy 10 pult foglalkozik csak a hibás visszavitt termékekkel náluk és sorszámot kell tépned mint egy hivatalos helyen! Őket még nagyobb ívben kerülöm azóta! Szerintem még szerencséje is volt a srácnak, hogy a pénzt visszakapta, mert szerintem nem voltak kötelesek visszadni!
    Hát röviden ennyi!

Aktív témák