Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2021-11-17 15:48:41

LOGOUT.hu

2021 Résztvevők: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11451) Tomi0703 válasza Scytha (#11449) üzenetére


Tomi0703
őstag

Nekem ágyneműhuzat van még. A poén az, hogy ezt 9-kor rendeltem a másikat meg már délután és a későbbi rendelés már múlt héten megjött, ez meg rögzített rendelés státuszban van...

Közben tegnap megérkezett edigital BF alatt vett gumi... :D :U

(#11452) rgranc válasza wolruf (#11450) üzenetére


rgranc
aktív tag

edigitalnál szerencsétlen módon pont a BF utáni héten mentem be mosógépet venni, azt vasárnap (!) délben hozták ki a futárék...

(#11453) wolruf válasza rgranc (#11452) üzenetére


wolruf
őstag

Én online rendeltem a 10% kedvezményes akcióban, azért lelkesedtem, mert azt írta, azonnal szállítható. Azóta kevésbé lelkesedek, de várok :)

(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#11454) tthom


tthom
senior tag

EMAGtól puha dobozosat ne rendeljetek.. én LEGO-kat rendeltem, ma hoztak meg hármat, egy darab volt egyedül, ami dobozba volt téve, egy olyan, ami sima emagos zacskóba, a harmadikra meg simán ráragasztották a futáros cimkét.. Ha ráesik valami olyan cucc, akkor kilapul az egész, gyűrődik, a cimként meg hogy kapargassam le? Ehh.. Sajnos ezen a kettőn is látszik, h megnyomódott, de szerencsére nem annyira durván. Átvettem, mert kell, de többet részemről ilyen esetben felejtős..

(#11455) foregister válasza Scytha (#11449) üzenetére


foregister
tag

Nekem eMagnál "csomag kiküldve" állapotban van a BF napján már kifizetett termékem. Van egy csomagazonosítóm is, ami a Magyar Posta rendszerében két hete az alábbi szöveg jelenik meg: "Az alábbi azonosítóhoz nem található csomaginformáció:". Írtam a eMag ügyfélszolgálatnak, de megkaptam a robot szöveget, hogy

Jó napot kívánok,
A futárszolgálat fel fogja venni önnel a kapcsolatot a kiszállítás előtt.
Kérjük szives türelmét.

(igen, helyesírási hibával)

Azóta próbáltam még egyszer írni, de válaszra sem méltattak. Telefonálni nem fogok, mert nem hiszem, hogy többet tudnának mondani.

Ha nem lenne Posta csomagszámom amire hivatkoznak, hogy kiküldték a csomagot, még csak-csak megérteném, de így nem tudom kinél érdeklődjek.

Az igen az nem nem

(#11456) fornettisuti válasza foregister (#11455) üzenetére


fornettisuti
veterán

"már kifizetett termékem"

iratlan szabaly, hogy ilyet nem jatszunk, mert igy jarhatsz; igy is jartal.

iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

(#11457) raziel01 válasza fornettisuti (#11456) üzenetére


raziel01
veterán

Nem is értem minek előre fizetni, főleg BF-kor mikor utánvéttel is lehet mikor jön a csomag.

(#11458) Teki1986 válasza foregister (#11455) üzenetére


Teki1986
tag

Ez az az eset szerintem, amikor az eMag már elküldte a csomagot Romániából, de a Magyar Postához még nem érkezett meg vagy még nem dolgozták fel. Én esetemben ez több napot is jelentett. Szerintem várj türelmesen. :) A csomagszám pedig akkor lesz aktív amikor feldolgozásra került a csomag és ha szerencséd van akkor akár aznap kiviszik neked.

Egy DPD-s futár szerint a raktárukba 800.000 csomagot szállított csak az eMag a BF miatt. Gondolom a többi futárcégnél sem jobb a helyzet.

i5 2500k,Asrock Extreme 4,Ati HD6950

(#11459) Mr.Csizmás válasza Teki1986 (#11458) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

+ az emag kamionostul behoz pár tonnányit megcímezve, oszt nesze dolgozd fel kedves posta/futárcég.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#11460) tthom válasza raziel01 (#11457) üzenetére


tthom
senior tag

Az az értelme az előre fizetésnek, hogy nem kell, hogy KP legyen nálad állandóan. Figyelni az értesítőt, pénzt keríteni, lehetőleg közel pontosat, hogy ne kelljen nagyon visszaadni, meg ilyesmi.. Főleg ilyenkor, amikor az eMag 20 részletben küldi a megrendelést..

Kártyáról kifizeti az ember előre, a futár átadja és kész is. Jó esetben.

(#11461) foregister válasza raziel01 (#11457) üzenetére


foregister
tag

Elég régóta vásárolok online külföldről és Magyarországról egyaránt. Soha nem volt gondom, se Kínával, se USA-val, se semmilyen más országgal, maxium a vámmal, de azzal terveztem. UPS, FedEx, DHL, hagyományos posta. Így vásároltam sokáig PDA-t, tabletet, mobilt is éveken keresztül, rizikózva a garanciát. Talán Kínából a párszáz / párezer forintos gagyi küldemények nem érkeztek meg, vagy 1 hónapnál később érkeztek meg. Mindenért előre fizettem.

Miért fizettem az eMagnak előre? Mivel a postázási címen nem tartózkodtam 2 hétig (külföldön voltam) és gondoltam, ha újra leszek, akkor elég csak átvennem a csomagot a recepción és pénzt sem kell otthagynom, ezért jó ötlet lesz előre fizetni. Ráadásul fél éve vásároltam eMagról és a termék 2 napon belül megérkezett. Nem titkoltan arra is számítottam, hogy a kifizetett az amúgy nem is olyan olcsó (de olcsóbb, mint a legolcsóbb helyen) terméket azért priorizálják is, hiszen biztos vevő, az ilyenek kisebb arányban küldik vissza a terméket. Közben az eDigitől, Booklintól és több más külföldi cégtől (ruha, törékeny, műszaki vegyesen) megérkeztek a küldemények. Mindért előre fizettem.

Mindegy. Tanultam ebből, eMagban nem bízom meg többet.

[ Szerkesztve ]

Az igen az nem nem

(#11462) Gergosz2 válasza raziel01 (#11457) üzenetére


Gergosz2
veterán

Miért ne? Most komolyan ? Én amit lehet előre kifizetek, mert nem kell kivennem pénzt, ami szintén pénzbe kerül. És ilyenkor tényleg csak annyi, hogy jön a futár és hozza a csomagot.

Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito

(#11463) syl5 válasza Gergosz2 (#11462) üzenetére


syl5
őstag

Elég régóta már wireless pos terminalokkal mászkálnak a futárok, eszembe se jut, hogy ezért pénzt vegyek fel.
Ma már arra szokták felhívni a figyelmet, ha nem lehet kártyával fizetni.

Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!

(#11464) zoltan6


zoltan6
őstag

egy érv szól az előreutalásnál azért,ha például ajándékot veszel,mint én asszonynak nyakláncot karácsonyra,természetesen ő vette át a futártól,és milyen jó hogy előre ki volt fizetve :DD

(#11465) Boond válasza wolruf (#11453) üzenetére


Boond
addikt

Rendelésnél meg írja, hogy a megnövekedett igények miatt... + ügyfélsz. is bemondja...

Nekem ma érkezett meg a múlthéten utána kérdezett megrendelés/ ami átkerült a technikai gárdához, és mivel hibának, látták ők is, így újra meg lett nyitva a megrendelés, (ők töröltnek látták, én meg összekészítés alatt 20.ai - de ebből az egyből sok dupe is volt) Ma már hozták is. :)

Így idei Bf majdnem vége... még emaggal van egy ügy, futárra várunk, utána pedig termék cserére, és nem elcserére.

Ja a cuccost, én bontatlan, eredeti csomagolásban jött, ahogy kell.

Nem gondoltam volna. hogy Edigi beelőzi. De ha már így alakult... Mondjuk azt sem, hogy a "rendelésre" státuszu termék beelőzi, a most megérkezett "azonnal átvehető/ 2 naposat" - de mint kiderült törölt státusz miatt, akadt fent. Viszont most Ed-nél minden rendelés meg van :) Meg úgy általában mindenhonnan. Kivéve a folyamatban lévő ügye, ugye...

Így lassan a bf-et lezártnak tekinthetjük...

Jövőre nincs is tervben... de majd kiderül... hátha lesz valami értelmes... meg hátha érdekelni fog :D

(#11455) foregister

Hehe, nekem is posta volt, sokáig rögzített utána pedig elindult a csomag kiküldés után pár nappal itt is volt kb. De az írt határidőn túl (ami a kiszállást illeti). + teljesen más termék, igaz többet ér de akkor is...

[ Szerkesztve ]

(#11466) Degeczi válasza zoltan6 (#11464) üzenetére


Degeczi
nagyúr

De azért az sem mindegy, h hitelkártyával 1-4%-al olcsóbb is...

(#11467) zoltan6


zoltan6
őstag

euronics még mindíg nem állt helyre BF után? :DD
"KEDVES LÁTOGATÓ!
SAJNOS WEBOLDALUNK TÚLTERHELT"
vagy van valami bestbyte akció náluk. :F

(#11468) bul07 válasza zoltan6 (#11467) üzenetére


bul07
nagyúr

Vagy pofozgatják a rendszerüket hogy random módon idegenek fiókjába ne léptesse be az embert
Akar más nevében trollkodni az Euronics webshopban? / Frissült az Euronics válaszával

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#11469) Boond válasza zoltan6 (#11467) üzenetére


Boond
addikt

nálam pöcre bejött. fiókom viszont nincs...

(#11470) Janaboy válasza bul07 (#11468) üzenetére


Janaboy
veterán

Azert a tschibos sztorit is erdemes elolvasni..

Janaboy

(#11471) Ciccuka válasza tthom (#11454) üzenetére


Ciccuka
veterán

Üveg személymérleget rendeltünk (szülinapi akciójukban), ajándékba lett volna, de így oda a meglepetés. Simán a gyári (nagyon vékony) csomagolásába küldték ezek román okostojások (honlapon nem is közölték, hogy már elküldték egyébként). :(

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11472) Ciccuka válasza Janaboy (#11470) üzenetére


Ciccuka
veterán

Az hol található?

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11473) rocket válasza Ciccuka (#11472) üzenetére


rocket
nagyúr

Esetleg ez?:)

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#11474) rasky


rasky
senior tag

Emagnál bontottan küldtek le egy csomagot, karcos is volt a termék, így visszaküldtem...cserét kértem, volt is raktáron, mikor elfogadták...erre ma jön az email, hogy sztornózva lett a megrendelésem, ha kérem vissza a pénzem, adjak számlaszámot...

Mocskos egy banda, így vásároljon tőlük az ember, ennyit az akciós vételről....ráadásul semmi elnézés kérés nincsen az üzenetben. :W

(#11475) fornettisuti


fornettisuti
veterán

Emagos iphone 5s rendelésnél mindenki EU-s töltőfejet kapott?

iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

(#11476) Mr.Csizmás válasza Mr.Csizmás (#10742) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

MarketWorld pirospont

emag-nak küldtem egy reklamációt, a rendelésről screenshottal, és a bescannelt számlával. visszaírtak, hogy ebben a marketworld az illetékes, fw-ztem nekik ugyanazt, és másnap visszaírtak, hogy elnézést kérnek, és adjak egy számlaszámot a tévesen felszámolt szállítási díj visszautalásához :C :R

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#11477) Scytha válasza foregister (#11455) üzenetére


Scytha
tag

Nekem is ez a helyesírási hibás sablonlevél jött. Én egyébként tegnap este (9-kor :) ) megkaptam a hűtőt. Tehát tisztán 15 nap alatt érkezett meg, munkanapot számolva 11. Egyébként bontatlan, sértetlen volt minden.

(#11478) Gergőke88 válasza fornettisuti (#11475) üzenetére


Gergőke88
addikt

Tavaly igen. Gondolom ugyanaz a beszerzes.

(#11479) Boond


Boond
addikt

Másnál mennyi idő alatt jött meg a csere futár emagtól? kb. tuti akkro fog jönni, mikor nem leszek otthon :lol:
De még csak nem is jelentkezett...

(#11480) zoltan6 válasza Boond (#11479) üzenetére


zoltan6
őstag

nekem nem csere futár jött,hanem még a rendes futár az utolsó BF-es csomagommal ma,de legalább ideért karácsonyig. :K

(#11481) attiati


attiati
veterán

reflexshop-ból rendelt valaki BF-en?
(úgy látom egy említés van it a topikban, és nehezen hiszem el, hogy ott akkora őrület volt éjfél után egyből)

(#11482) sagesz93 válasza attiati (#11481) üzenetére


sagesz93
addikt

Barátnőm rendelt. Bf pentek utáni hét csütörtökön kapta kézhez a rendelést.

(#11483) fornettisuti válasza Gergőke88 (#11478) üzenetére


fornettisuti
veterán

csak azert kerdeztem mert valaki emlitette, hogy volt gondja vele. en iden rendes eu-s toltovel kaptam.

iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

(#11484) bugizozi válasza zoltan6 (#11480) üzenetére


bugizozi
őstag

én még mindig várom a bf-es csomagom :(
dpd csomag nyomon követés 7 napja nem frissült, az uccsó info az, hogy:

Sajnálatos módon, a küldemény az előrejelzéssel ellentétben nem lett kiszállítva.
A kézbesítés dátuma módosítva.

DPD telefon folyamatosan foglalt, emailre nem válaszolnak... :W

VCP7-DCV, CCNA ||| Ami működik, ahhoz nem szabad hozzányúlni!

(#11485) zsolt501 válasza bugizozi (#11484) üzenetére


zsolt501
nagyúr

Írj annak a cégnek is akitől a terméket rendelted.

''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

(#11486) Yayoh válasza zoltan6 (#11480) üzenetére


Yayoh
aktív tag

Az igen, nekem a bf-es cuccok már rögtön hétfőn megjöttek. Szerencsém volt..

(#11487) foregister válasza foregister (#11461) üzenetére


foregister
tag

Tegnap este vettem észre, hogy az eMag a következő üzenetet küldte ezen a héten kedden SMS-ben:
"<rendelésazonosító> eMAG rendelesedet elonyben reszesitjuk es legkesobb penteken, 12.11., tortenik meg a kiszallitasa. Elnezeset es megerteset koszonjuk!"

Gyanítom, hogy ismét bebukták az ígért dátumot, mert este 6 után már nem nagyon szokott jönni semmilyen futár, főleg nem céges címre. Arról nem is beszélve, hogy a csomagazonosító még mindig nincs a rendszerben. Igen, jeleztem az eMagnak írásban. Még ha egy zsákfaluban laknék, akkor csak-csak megértem, hogy nem éri meg egy csomag miatt kijönni, de így, hogy konkrétan a bp belvárosába kértem a postázást egy olyan cégbe, ahol minden nap jár a kézbesítő és kb. bp legtöbb futárcége megfordul, az külön bosszant.

Azt díjazom, hogy kommunikálják (a harmadik lehetséges) kézbesítési dátumot, de az külön epic fail, hogy használják az "előnyben részesítjük rendelését" és a "legkésőbb" jelzőket és nem tudják teljesíteni. Nem hiszem el, hogy egy ilyen üzenet után nem dealelik le a futárszolgálattal, hogy ezt valóban teljesítsék, mert ez már sokadik dátum amit kommunikálnak. Így sem a futárszolgálatban vagy magyar postában (hozza bármelyik) nem fogok többet megbízni, sem az eMagban...

Egyébként, mielőtt totál kattantnak tartotok, ezeket azért írom le ilyen részletességgel, hogyha valaki Google-zik a témára akkor lássa, hogy nincs egyedül.
A többi tölteékszöveg "csak" csalódottság a közép-európai webshopokban - nem hiszem el, hogy képtelenek logisztikában és kommunikációban felnőni a nyugat-európai konkurenciához, aki távolabbi, sőt EU-n kívüli országokból kompetensebben kezelték le az egész BF és az akörüli időszakot, mint a szomszédok. Az ügyfélszolgálat hangévteléről, fogalmazásáról és segítőkészségéről (ha probléma van, szerencsére ritka) nem is beszélve.

Az igen az nem nem

(#11488) Cickánykoma


Cickánykoma
tag

Mennyi várakozási idő után lehet panaszt tenni fogyasztóvédők felé?

Nekem a november 20!-án rendelt, online előre utalással kifizetett BF pakkom még mindig nem jött meg, nulla értesítés vagy tájékoztatás felém hogy mégis mi a gond, másfél hét türelmes várakozás után nekem kellett többször telefonon érdeklődni a cég ügyfélszolgálatán, ahol mindig más-más termék hiányára fogták, ami miatt várnak a kiküldéssel.

A visszajelzéseket olvasva tudom, hogy mások már rég megkapták 1-1,5 héten belül a rendelésüket onnan. Már megfordult a fejemben az is, hogy valami kicsinyes bosszú áll mögötte, hogy többször érdeklődtem a kifizetett termékek ügyében, de simán lehet, hogy direkt játszanak rá arra, hogy megunjam az egészet, és mondjam le a rendelést, persze az elutalt pénzt meg köszönik utólag is, aztán ha nagyon kellenek a cuccok, akkor vegyem meg újra tőlük eredeti bolti áron újra a termékeket... :U :(((

[ Szerkesztve ]

Madžari......Dober dan, passport kontrol !!! :D:D:D

(#11489) Gedeon31 válasza Cickánykoma (#11488) üzenetére


Gedeon31
addikt

Edigital :U ?

(#11490) Scorce


Scorce
tag

Sziasztok!

Mindenféle ruhákból elég nagy akciók itt. Hátha érdekel valakit.

[ Szerkesztve ]

(#11491) Cickánykoma válasza Gedeon31 (#11489) üzenetére


Cickánykoma
tag

Nem elektronikai profilú cég. :N

Madžari......Dober dan, passport kontrol !!! :D:D:D

(#11492) Degeczi válasza Cickánykoma (#11491) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Jut eszembe, az Edigital tényleg annak van bejegyezve, így az Erste bankos "Joker" hitelkártya 4% visszatérítést ad, ha "elektronikai üzlet" profil volt megjelölve igénylésnél a 3 lehetséges "egyéni kedvenc" kategória egyikeként.

Sajnos egyébként ezt nem lehet automatikusan tudni (attól függ, a boltnál lévő terminálhoz milyen kereskedelmi profilt adtak meg), csak a vásárlások utáni hónapfordulónál derül ki, amikor 1% vagy 4 jár vissza.
A múlt hónapban pont vettem náluk egy monitort, amit aztán a kiszállítás után pár nappal vissza kellett vigyek, mert nem hozta az elvárt minőséget. KP-ban fizették vissza a 70e Ft vételárat - de most a bank is adott még 2800-at, hiszen számukra ez élő tranzakció maradt, és 4% járt rá...
(ezután nekem mondhatja bárki, h nem jó előre, kártyával fizetni... Ilyen tételeknél már nem elhanyagolható a visszatérítés)

[ Szerkesztve ]

(#11493) =Mentor= válasza Cickánykoma (#11488) üzenetére


=Mentor=
őstag

Nekem se jött meg a cucc, de már nem is érdekel. Szerencsére nem utaltam előre és ezután se fogok utalással fizetni ennek a cégnek. :W :U

Egyébként ha mással nem is, a fogyasztóvédőkkel való fenyegetőzéssel felgyorsítható az ügymenet! ;]

[ Szerkesztve ]

(#11494) Cickánykoma válasza =Mentor= (#11493) üzenetére


Cickánykoma
tag

A tanulópénz nekem is vastagon megvolt most. :((( szerencsére tegnap este óta úgy tűnik, valami mozgásba lendült, talán jövő hét elejére lesz végül valami belőle. :)

Madžari......Dober dan, passport kontrol !!! :D:D:D

(#11495) Gigi01 válasza Scorce (#11490) üzenetére


Gigi01
őstag

Megbízható bolt?

(#11496) Manitou


Manitou
addikt

eMAG
Hétfőn megérkezett az utolsó 3. bf rendelésem is, viszont még mindig csak rögzitett rendelésként jelenik meg ez a rendeléseimnél. Szóval semmi számla, semmi garancialevél......
Illetve a másik két rendelésemnél is csak számla van, digitális garanciajegy nincs azoknál sem.

Az info@emag.hu címre írni nem sok értelme van, azt olvastam......
A panaszbejelentésnél elküldtem a rendelésszámokat és amik hiányoznak, remélem majd pótolják.

(#11497) Mr.Csizmás válasza Manitou (#11496) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

nekem másnap válaszoltak emailben, fb-n meg órák alatt.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#11498) syl5 válasza Scorce (#11490) üzenetére


syl5
őstag

Ez mi?

Full Sportdirect kínálat dupla áron.

Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!

(#11499) Scorce válasza syl5 (#11498) üzenetére


Scorce
tag

Tényleg? Akkor elnézést, nem szándékoztam senkit átverni. Azt hittem 5-6 ezer forintokért kabátok meg pierre cardin cuccok jó árban vannak. Elég nagy a választék. Nem csak sportcuccok vannak, nézd végig a honlapot. Ha tudsz jobb árakon boltokat akkor linkelhetnél párat. :)
Gigi01:
Nem tudom, tegnap mondta egy ismerősöm, hogy van ez a bolt és 60%-os leárazások vannak.

[ Szerkesztve ]

(#11500) wolruf válasza wolruf (#11453) üzenetére


wolruf
őstag

Na, 2 hét 1 nap után nekem is megérkezett a mosogatógép :) Örömbódottá :D

(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.