Grand Bazaar még egy pálya ami inkább rush mint cq Vége az lesz hogy lesz 4 pálya ami jó cq-ban
Future Gadget #8 'Phone Microwave (name subject to change)'
Grand Bazaar még egy pálya ami inkább rush mint cq Vége az lesz hogy lesz 4 pálya ami jó cq-ban
Future Gadget #8 'Phone Microwave (name subject to change)'
Eddig én is úgy vagyok vele, hogy csak ezek a "normális" pályák: Caspian Border, Operation Firestorm, Damavand Peak.
A még ismeretlen három között is tuti lesz legalább egy szűk rush pálya, de cserében majd a Back to Karkand pályái szép nagyok lesznek
[ Szerkesztve ]
Battlelog: theSaint87 | BattleTag: theSaint#2596
Nekem két profilom van bc2 -ben, egyik 600 óra, másik 299 óra.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Mi a baj a rush-sal?
Én szeretem mind a cq-t mind a rusht
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
Szerintem ezek a térkép megítélések szubjektívek, bár az tény, hogyha valaki elkezdi nagyon szapulni valamelyiket akkor azt elég hamar kivonják a játékból, mert 1 bolond 100-at csinál. Anno COD4-ben eleinte Overgrown volt a mapunk. CB ladderen volt, de a sok csicska olyan hisztiket levágott miatta, hogy a végén változtattunk. Warokon meg nagyjából 3-5 térkép volt folyamatosan, halál unalmas. Persze sírva röhögtem amikor az MW2 első DLC-jébe melyik térkép került be? Hát pont az amelyik miatt annyi sírás-rívást kellett végighallgatnom.
Szerintem jó, ha változatosak lesznek a térképek, sőt az sem baj ha jól összeválogatva keverik a játékmódokat is. Kevésbé válik egysíkúvá, unalmassá a játék. BC2-ben is az egyik kedvenc szerverem ilyen. Persze tudom a berögzött fanatikusok most lehurrognak mert csak a CQ az igazi BF, de van szerintem 1-2 térkép ahol nagyon jó kis Rush meneteket lehet tolni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Már nem azért, de pl BC2-ben Arica Harbour sokkal kisebb volt CQ-ba mint Rushba és mégis élvezhető volt ott is az a mód.
[ Szerkesztve ]
Legyen rush nem azt mondom de ne a cq pályákat áldozzák fel érte. Nem úgy volt hogy a szép nagy CQ pályákból nagy ügyességgel csinálták meg a Rush pályákat?
Future Gadget #8 'Phone Microwave (name subject to change)'
Nem áldozzák be a CQ pályákat. Eddig sem beáldozás volt, bár ha azt vesszük, hogy BC2-ben volt 1-2 térkép ami RUSH módban a végére sokszorosa volt a CQ-s variánsnak akkor inkább a CQ miatt áldoznak be egy csomó területet
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
(#12459) ForRedGlory válasza keIdor (#12435) üzenetére
271h 38m 01s, és még lekötne, ha nem hígult volna fel... Mostanában annyi idióta van, folyamatosa spawncamp és hasonlók. Ránézek, látom kedvenc pályámon csak 5-en vannak, mondom beugrok és 3-3-ban toljuk. Belépek és egyedül vagyok, a többi barom a spawn pontokat vizslatja távcsövessel és mediccel... Direkt spawn előtt átállok a másik oldalra, hogy hol vannak, aztán beszólok és lécelek... Nem leszek céltábla.
10 csatlakozásból 7-8 alkalommal ilyenek miatt ki is lépek mielőtt szitává lőnek....
Viszont ha értelmes a társaság, nem lehet ráunni, pláne ha csak pár ticketen múlik hogy nyersz-e vagy sem.
[ Szerkesztve ]
miért áldoznák fel a cq pályákat?
bc2ben is hajól tidom mindkát módon lehetett játszani mindegyik pályán.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
BC2-ben pont nem. Volt 1-2 only Rush/CQ map is. Itt minden térképen lesz minden játékmód.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Itt van példának a Grand Bazaar videóban kihangsúlyozzák hogy milyen szűk szerinted szűk pályán milyen lesz a CQ? Tudom hogy a videóban Rush volt (meg 2:50-nél egy csúnya nagy bug) Remélem rohadtul nem lesz igazam és CQ-ban is fasza lesz mindegyik pálya,csak a béta nem ezt sugallta. Operation Métro-t én el sem tudom képzelni CQ-ban az akárhogy is variálod az egy cső pálya. Hiába nagyobbítják meg a parkos részt a metró akkor sem CQ-ra való! Grand Bazaar is ilyen pályának néz ki per pill a videó alapján. Nagyot csalódnék ha pár pályán az jelentené a CQ módot hogy kapunk egy tankot aztán mehet a Call of Duty Domination szerű játék
Future Gadget #8 'Phone Microwave (name subject to change)'
Arica mond valamit? Only Infantry CQ map és baromi jó kis oda-vissza csapós meccsek szoktak rajta menni. A Metro-n meg nem csak a parkot tágítják ki, hanem a városi részt is. rendesen.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Grand Bazaar videót köszi, rohadt hangulatos lesz.
Live-Die-Respawn
Az biztos, hogy teljesen szubjektív, hogy kinek mi tetszik. Én személy szerint nem vagyok ős BF-es, mert multiplayer részt csak a BC2-vel játszottam, de valamiért a rush és a szűk pályák nem fogtak meg. Conquest módban is a legtöbbet Atacama Deserten tartózkodtam, és most a bétában is a Caspian Border fogott meg igazán.
Biztos fogok játszani a többi pályán is... gondolom nem is keveset, de a nagyobb pályákat fogom preferálni. Ettől függetlenül tényleg jó pont, hogy változatosra csinálják meg a játékot és mindenki megtalálhatja a számára megfelelő térképeket.
[ Szerkesztve ]
Battlelog: theSaint87 | BattleTag: theSaint#2596
Én is főleg BC2-vel kezdtem, mert BF2 megjelenésekor és utána is egy jó darabig, nem volt megfelelő gépem a játékhoz.
Rush módban van 1-2 pálya ami tényleg elég szűkös. Ilyen a Metro is, de BC2-ben is volt 1-2 pálya ahol azért kapott elég nagy teret. Arica-n indulj el gyalog támadó kezdőről. Elmegy a kedved mire odaérsz. De ott van Harvest Day is ahol durva tankcsaták is ki tudnak alakulni az elején.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Akkor metro-n kezdek. Kiváncsi vagyok, hogy mi változik meg.
Becsület-Tisztesség-Szeretet
Így igaz....
mindegy
[ Szerkesztve ]
Origin: ciryboy ..."Csak semmi buzulás!"...
Ezt még nem láttam, hogy lett volna ha igen sry:
3:00 nál milyen fegyvere van
Az mii?
Még nem láttam köszi. Mondjuk ebből is látszik, hogy a kontrollert nem erre a stílusra találták ki. Iszonyatos néha nézni is, de legalább látszik a térkép másik fele is.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Durva hogy még ez a rész is a pályához tartozik. Nem lesz szerintem gyenge CQ se rajta. Valahogy úgy képzelem el hogy a metrós rész felett van ez a városos rész...
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
(#12475) Cybertrone válasza Xaels (#12473) üzenetére
Egyetértek... nem a gamerekkel van a bajom... de ez valami nagyon szar volt... a mozgás, a grafika... lehet nekem nőttek nagyra az igényeim, de konzolon ilyen gamet tolni bűn, büntetés
"Pisztolycsővel a szájában az ember magánhangzókban beszél" ~Harcosok klubja! Origin: Cybertrone, Steam:nLali85 * HTC One X white...
(#12476) Viper26 válasza Cybertrone (#12475) üzenetére
Én anno majdnem konzolra váltottam sandy helyett, ilyenkor örülök hogy nem tettem.
Pixel 7 | FR955
hát jaja,csak nekem az a bajom,hogy eléggé hasonlít pl.a metro utolsó zónájára,dettó ugyanolyan terep köszön vissza.
A kontroller tényleg gáz,de méginkább ki is hozza a szerintem eléggé hülyeség dolgot,ami a betában is megvolt,hogy automata fegyóval lövéskor mászik fel a célkereszt szépen.Szerintem egy katona azért csak meg tudja ennél jobban tartani a fegyót,bár ha nem is,akkoris rúgjon a fegyó vissza,de menjen a célkereszt vissza,avagy a normál megszokott recoil,hogy egy pont körül ugrál a fegyó,még mindig sokkal játszhatóbb.Ráadásul ebből is jön sok headshot,mert ha az ember céloz testre,mint átlag,akkor 1-2 golyó után már megy is fejre,sokkal több így a random hs,mert az átlag kocapléjer lő testközépre elsősorban,akinek így beesik a fejes,aki meg célozna fejre,az szop,mert az első golyó betalál,de nem öl,a többi meg megy fölé.Szóval egy átlagember egy röpke sorozattal lő "prósat",aki meg fejest célozna meg,annak nem fekszik az enemy,csak lesérül,kell mégegy "csomag" ha valaki jól céloz fejre,akkoris.
Nekem nagyon nem feküdt ez az állandó felfelé húzás korrigálás...
Egyébként volt mindenféle konzolom hosszabb ideig,a ps-ek kontrollere tényleg nem való sem erre,se autóvezetésre,az xbox joynak 50x jobb a "karakterisztikája" célozni is,autózni is,valahogy sokkal jobb az elmozdulásgörbe a kar függvényében,kis gyakorlással seperc alattmegy az autó kanyarban,és nem ránt az ember túl a fejen sem(ok,persze rásegítés van...de az annyira nem jelentős ám,boxon se adja be annyira.)
[ Szerkesztve ]
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
Pedig egy fegyvert, ha elsütsz az felfele ránt, és sorozat lövéskor hatványozódik. Vissza kell tartani az egérrel, és akkor kb. beáll egy szórásra. Cod1-2-ben ezek voltak, BAR21 vagy mp44, ppsh úgy rángatott, hogy 3-4 centimétert is vissza kellett húzni az egeret, hogy célra tarts. Ezt hiányolom a mostani részeknél. kb. az AK47, ami még rángat valamennyire., ezért is csak azt használom. Ezt irigylem is a bf3 ban.
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
(#12479) Cybertrone válasza BandiHUN (#12477) üzenetére
Ha lőttél már élesben sorozatot akkor tudod hogy igenis felfelé mászik a célkereszt... Mindez amiatt van mert senki sem svarci 120-as bicepszel, és nem bírja fogni annyira azt a kurva puskát...
Ha azt hiszed hogy az életben ha tűzpárbaj van akkor ráfekszenek a ravaszra akkor kiábrándítalak hogy nem... illetve lehet csak akkor 30 golyóból vagy 15 az égbe repül... rövid célzott sorozatokkal kell operállni, és akkor el is találod, és nem rángatózik a fegyver se
"Pisztolycsővel a szájában az ember magánhangzókban beszél" ~Harcosok klubja! Origin: Cybertrone, Steam:nLali85 * HTC One X white...
Igen kicsit olyan, de szerintem elég hamar úgy is átrendezzük pár rakétával
Fegyverenként szerintem változik a recoil, de őszintén szólva nem próbáltam ki minden fegyvert, és a Pro-k úgy is rövid sorozatra vagy egyes lövésekre állítják azt az automatát. De amúgy gyakorlással simán korrigálható.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Muhahaha... Kontrollerrel FPS-t. Ez olyan mintha a lábammal kéne rajzolnom...
Tetszenek a Hszek.
Pl:
"This guy can't aim for shit."
Konkrétan 2 centiről képes mellélőni.
[ Szerkesztve ]
Hi.
miért nem megy a béta?
Mostanába nnem voltam és most nem lehet elérni a játékot?
....és akkor a hetedik napon az Úr megnyomá a 'reset' gombot.
Már vége.
Becsület-Tisztesség-Szeretet
Mert csak 10.-ig volt Open Beta.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
(#12485) Cybertrone válasza Chris78 (#12482) üzenetére
Mert vége lett a beta időszaknak... Ready to full game!
"Pisztolycsővel a szájában az ember magánhangzókban beszél" ~Harcosok klubja! Origin: Cybertrone, Steam:nLali85 * HTC One X white...
....és akkor a hetedik napon az Úr megnyomá a 'reset' gombot.
A köszi az infót megyek BFBC2-re
....és akkor a hetedik napon az Úr megnyomá a 'reset' gombot.
ez szép és jó,de részemről túlzott szimuláció úgy,hogy más játékokban,ahol fontosabb a szemtől szembe harc,nem alkalmazzák...kár úgy szimulálni,hogy ha fejbe lőnek 1 golyóval,sose halok,egy karlövés,amivel már elég gáz lenne élesben célozni,1kis piros felvillanás,láblövéssel is rohan az ember tovább.
Mekkora poén lenne,ha egy gémben lenne ilyen hc mód...
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
(#12489) Cybertrone válasza BandiHUN (#12488) üzenetére
Arma sorozatot ajánlom neked... ott ha meglövöd az ellent nem fut tovább, és ha kezen lövöd már nem tud visszalőni! Viszont az felfogható szimulátornak, amikkel mi gamelünk az meg időtöltés, és ehhez mérten teszik valóságossá, vagy éppen kitalációvá!
"Pisztolycsővel a szájában az ember magánhangzókban beszél" ~Harcosok klubja! Origin: Cybertrone, Steam:nLali85 * HTC One X white...
Ezt nem értem. MIndenki magyarázkodik hogy ilyen rossz meg olyan rossz kontrollerrel fps-t játszani. Ok, bill+egér kombó sokkal jobb, de igenis lehet AIM rásegítés nélkül is jól tolni az fps-t controllerer... Profi módon akár. (saját tapasztalat xbox360-on és xbox classic-on)
Live-Die-Respawn
(#12491) Cybertrone válasza oriic (#12490) üzenetére
A boxos gamek eleve aim rásegítéssel vannak ellátva, és akkora hitboxal hogy ha mellé lősz is beadja Ha nem lenne rásegítés akkor nem sok kill lenne, és kb fél évig kéne tanulni a controller profi használatát
"Pisztolycsővel a szájában az ember magánhangzókban beszél" ~Harcosok klubja! Origin: Cybertrone, Steam:nLali85 * HTC One X white...
[link] - a többi map Lesz itt mindenkinek kedvence.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
(#12493) oriic válasza Cybertrone (#12491) üzenetére
Igen a legtöbben van aim rásegítés, de sok olyan is van amiben nincs. Pl: Halo sorozat. Legalábbis az első 3 részben nem volt. És igen, profi módon toltam őket, és nem, nem volt aim rásegítés.
(a hitbox sem volt vészes, bár való igaz a mai játékokban sokkal rosszabb. Konzolon)
Persze minden gyakorlás kérdése, akkoriban napi 10 órában toltam Halo-kat.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
hááá talán azért mert Párizs - Párizs...
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
elég vegyes a felhozatal, lesz itt minden
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
Első videót nézzétek!
Ez kísértetiesen hasonlít az Operation Metro-ra. :S
Lassan már ott tartunk hogy mindkét játékban ugyanazok a mapok lesznek, csak az egyikben pár jármű is lesz.
PS5, PSVR2 - iPhone 14 Plus, Watch S7, iPad Pro(2021)
Tetszik, hogy ennyire változatos. Azért BC2-ben nem szerettem amikor például egymás után jöttek a sivatagos pályák, elég egyhangú volt egy idő után annak ellenére is, hogy nagy részt nagyon jó térképeknek tartom őket.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
(#12498) Cybertrone válasza front3r (#12496) üzenetére
Meg normális grafika, és hatalmas pályák, amiket az mw-be nem fog soha az életben látni mert akkor nem csak újrascriptelni kéne évről évre, hanem esetleg programozni is hozzá
"Pisztolycsővel a szájában az ember magánhangzókban beszél" ~Harcosok klubja! Origin: Cybertrone, Steam:nLali85 * HTC One X white...
és tényleg, pppppffffffff
na mindegy, ettől függetlenül kipörgetem a single-t, a COD-oknak az a része mindig is jó volt
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
Érdekes, de látszik túl sok egyedi ötletük nincs. Nekem a Die Hard 3 jutott eszembe a metrós részről.
A COD4 óta nekem olyan érzésem van a sorozattal kapcsolatban mint fejhallgatók esetén a Beats-el kapcsolatban. Drága, meg divatos, de egy fele annyiba kerülő AKG porba tiporja...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL