Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- Full-size AT formai tényezőjű gépház restaurálása.
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Világ napszakokban (képek)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Készíts képet az igazi nevedből!
-
LOGOUT.hu
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
janos666
nagyúr
Az első ~10 perc után nem nevezném ki az évtized játékának.
- Critical failure után átváltom az aktív karaktert -> Újra lenyomja a narrátor ugyan azt a szöveget még egyszer.
* Ízlés kérdése, de ha még a narrátor is beszél, akkor a player character is beszélhetne.
- Beszélek egy új nem-partitag karakterrel, elküldi az aktív karaktert az anyjába és kivesz valami dobozkát a fészkéből, majd arrébb sétál. -> Odamegyek hozzá a másik karaktert aktiválva: totál resetel, újra a földön matatva kezdi mondani ugyan azt a dumát, majd a végén megint kiveszi ugyan azt a dobozkát a fészkébőlKint van a verziószám, mint ha még mindig Early Access lenne.
A kamera egyáltalán nem követi a karaktereket (se "hátulnézetben", se felülnézetben), akkor sem ha már kisétáltak a képből.
Néha működik az edge-panning, néha nem (random).Ízlés kérdése, de engem kicsit zavar, hogy nem lehet WASD-al is sétálni, mikor nem turn-based módban van (persze úgy, hogy követne a kamera).
Apróság:
Nem csúnya, de annyira szerintem nem szép, hogy ne futhatna natív 4k-ban 120fps-el egy RTX3080-on (még DLSS-elt 1440-ben sem üti meg a 117-es limitet, jó ha a 100-at eléri). Van hasonlóan szép, vagy kicsit szebb RPG játék még 2014-ből DX11.1-el, ami 4k-ban hasonló fps-t tol ki, de ez már ugye Vulkan-t használ.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Na jó, megnézem akkor a nem "demó" verziót is. Jobbat úgysem találok most.
Nem azt mondom, hogy hulladék, csak ahhoz képest elég sok apróságba bele tudtam kötni 10-20 percből is ahhoz képest, hogy az internet úgy ajnározza, mint az CRPG játékok évtizedenkénti messiását, hogy minden CRPG játéknak ilyennek kéne lennie, mindenki hajoljon meg előtte és másolja le a Larian-t...Utoljára a Tides of numenera-val játszottam, ami körökre osztott RPG (Mondjuk annak a grafikája kb. 2000 körüli 2017-ből.), és az kicsit "ötletesebbnek" tűnt, mint ez a "rövid demókörből". Ott pl. sokszor lehet beszélgetni még harc közben is. Itt ilyenbe még nem futottam bele, bár egy kis csapat fosztogatót meg tudtam győzni, hogy elsétáljon.
A játékidőbe is belekötök, ha már..., mert szerintem feleslegesen hosszú a kockadobás animáció. Erre szívesen látnék egy opciót, hogy "automata kockadobás", vagy a "bónusz" rendszer miatt inkább "instant kockadobás animáció nélkül a klikk után".
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Igen. Láttam rá minimális esélyt, hogy azért nem működik megbízhatóan, mert 2 kijelzőm van (bár egy kis felbontású csatlakozik a bal alsó sarokban a nagy mellé, illetve bepipáltam az opciót, hogy ne engedje ki a játék területéből a kurzort, és mind a 4 árnyban egyformán random, hogy mikor pan-on az egérrel, vagy sem, de akkor másoknál is ilyen).
--- másoknak ---
Kösz a duplakatt a kockadobáskor klikkelés, és a HOME gomb tippet. Működik.Egyébként ja, kint az erdős területen már szebb a játék, mint a legelején a hajón (ott valószínűleg szándékosan olyan "paszteles" a beltér, csak féltem, hogy mindenhol ilyen lesz).
A dupla dialógus + animáció "bug"-ot (szerintem nem bug, csak fura alkotói döntés) nem hiszem, hogy reprodukálni tudom (egyszerűen), hogy videóra vegyem, mert az kellett hozzá, hogy először a main character elbukjon egy könnyű kockadobást (1/20-at dobott), aztán a kísérővel beszéljek először a potenciális új társunkkal (és ez változhat attól függően, hogy milyen karaktert választott saját magának az ember, hogy ki kicsoda ilyenkor...). Szóval "réteg probléma", csak azért lepett meg, mert az első 10 percet biztos végigjátszották sokan már Early Access-ben, és fura, ha ezt senki nem kritizálta, mikor pont arról volt szó, hogy teszteld és kritizáld a játék elejét.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz janos666 #707 üzenetére
Ahh. A HOME megnyomása után követ a kamera, de nem fordul be menetirányba.
#692 PhilBrick - 2014-es DX11.1 native-2160p - 2023-as Vulkan RPG 2160p@1440-DLSS-Q
Jó, a DAI egy anomália volt grafikai minőségben RPG-k közt, de 9 év és egy technológiai ugrás volt a DX11.1 vs. Vulkan. Ha létezne még a Mantle (vagy lenne működő wrapper nVidia-hoz), akkor a DAI behozná azt a 10fps különbséget, ami a két példa közt van. De úgy lenne sportszerűbb, ha BG3-ban kikapcsolnám a DLSS-Quality skálázást, és akkor jóval alacsonyabb lenne az fps (azért hagytam meg a DLSS-t az összehasonlításhoz, mert a DAI egy "anomális" volt RPG grafikában, és a DLSS-Quality mód még nem rontja a képet).
Nem azt mondom, hogy ezen sírni/kiakadni/akármi kell, csak felróttam széljegyzetben, mint egy apróságot a sok kis megjegyzésem közt. Nem is azt vártam, hogy szebb legyen, hanem hogy ehhez a grafikához ne kelljen DLSS-Q 4k-ban ~100 fps-hez...[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz hyggelig #712 üzenetére
Pl. Dragon Age széria. Az Inqusition "multifunkciós" kamerakezelése a kedvencem (nem csak a sorozatból, hanem úgy általában), szinte azt csinálsz vele, amit akarsz, de minden módban kényelmes. [link] (Ezt a videót most lőttem csak emiatt.)
Sétálgatásra jó a "locked" mód (olyan, mint egy TPS játék, de ilyenkor is forgathatod a kamerát jobb egérgombbal minden irányba - akár fel az égre, le a földre), harcokra pedig a "free". Utóbbi kicsit olyan, mint ha egy filmrendező lennél. Mindig úgy állítod be a kameranézet, ahogy szeretnéd (felül-, vagy horizontális nézetbe, forogva, tologatva 3D-ben [jobb egérgomb + egérmozgatás + WASDQE gombok]). Elsőre talán kicsit olyan, mint ha nem is játékban lennél, hanem editorban, de szerintem jobb a filmrendező analógia. Sőt, ha tényleg játékban vagy, akkor olyan, mint ha te magad lennél ott "szellem formában", és utasítgatod az összes karaktert (megfeledkezve arról, hogy "te" lennél a main character. Inkább valami Istenség vagy, aki dirigál, ugyanakkor a "filmrendező" jellege miatt mégis beleéled magad az általad forgatott filmbe. Nem tudom tovább ajnározni. Etalon... ).Torment: Tides of Numenera. Itt nem is lehet piszkálni a kamerát (csak zoom-olni), ellenben eleve úgy van felépítve, hogy nem lehet, ezért nem is nagyon kell. Nincs olyan, hogy a karakterek már kommentálják, hogy mi van előttük, de te még nem látod, mert rossz a kameraállás ahhoz, hogy lásd hová mész. (Ma is toltam 10 perc BG3-at...)
Elkezdtem annak idején a Pillars of Eternity-t és a Tiranny-t, de mindkettőt félbehagytam és nincs kedvem befejezni őket.
Több most nem jut eszembe, de egy hosszú listáról biztos lenne még 1-2 cím, csak elfelejtettem őket, mert nem voltak emlékezetesek. Illetve van olyan játék, amit RPG-nek hívnak, de egyetlen játékos karaktered van, végig TPS és/vagy FPS nézetben, ami ilyen szempontból irreleváns, mert ott triviális a kamera, mint egy sima akciójátékban.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Megvan mi volt a legrosszabb a kamerában: A QE invertálva van az AD-hez képest.
Nem csoda, hogy sehogy nem tudtam nekem ésszerűnek tűnően forgatni, miközben mozgattam is, és csak zsigerből nyúkáltam a QE gombokhoz az AD mellett.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz hitvanyalak #722 üzenetére
Csak az első sort olvastam, mert az elején járok. Szerintem nagyon jól ki lett ez találva, hogy egyrészről óva int a játék attól, hogy továbblépjen az ember
, mielőtt X szinten lenne, másrészrőla féregprobléma legkézenfekvőbbnek tűnő megoldásának irányába , miközben D&D alapokon nem igazán lehet megúszni, hogyfél aludni a táborban a férge miatt, hisz elvileg max 7 napja van .előbb-utóbb mégis táborozzon (ráadásként nekem eddig egy nyugodt éjszakám sem volt a táborban sem, hanem egyre vadabb dolgok várnak ott éjjel, így már attól is félek, hogy halál szélére merülve menjek oda vissza )
Én az első pár alkalom óta a csapattársakkal igyekszem intéztetnia férges melót, biztos, ami biztos. [ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Az bug vagy poén, hogy egy
4-7 damage?rúd szalámi TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Ez valószínűleg inkább D&D, mint BG3 kérdés, de egy ilyen kockadobás végeredménye (2 kockából a jobbik plusz 1 és még plusz 1-4) 1 ?
Elgondolkodtam, hogy valahova félrekattinthattam-e (vagy ilyesmi), úgyhogy mentettem, visszatöltöttem korábbra, újrapróbáltam, és akkor kijött 5. A karmic dice ki van kapcsolva.#739 PhilBrick - Akkor ezt én poénnak veszem... Tudom, hogy van "kemény" szalámi, és egy hosszú rúdon van nyomatékkar suhintáskor, de egy random fém tőr gyengébb.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
#744 ollie elmagyarázta nekem (miután megírtam a hsz-t, és kikapcsoltam a gépet, nekem is beugrott, hogy ez lehet a helyzet, csak nem jöttem vissza válaszolni magamnak), hogy az 1-es az mindig critical failure (bukod még akkor is, ha valami úton-módon annyi bónuszod lenne, ami önmagában vinné a kört dobás nélkül), mint ahogy a 20 is critical success (tehát 20-al nyersz még akkor is, ha pl. 23 kéne és 0 búnuszod van).
Az már csak hab a tortán, hogy mennyi volt az esélye 4 egymást követő dobásból 1,1,2,2-t dobnom súlyozatlan 20 oldalú kockával. (De azt valahol el tudom fogadni, ha direkt figyeli a játék a save/load-ot, és ha elbuktál egy dobást, akkor quickload után megint direkt elrontja neked..., mert itt én lényegében ezt csináltam -> nem azért, hogy csaljak, hanem azért, hogy átnézzem újra a menüt, hogy mi történhetett, mert nem volt eszemben az 1 = cticital fail, és ez a teszt volt 2,2 dobás).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz VikMorroHun #770 üzenetére
Ez valahol még érthető is. Egy nagyon öntudatos, arrogáns, mogorva karaktert ott hagytál a semmi közepén a vadvilágban. Ott kellett volna rád várnia naphosszat, hátha visszamész érte? Meg is ehettek téged félúton.
Én is hiányolom a "főszereplő" hangját, de csak azért, mert azon kívül tényleg minden szinkronos. Tehát el tudom fogadni, ha nem minden szinkronos (akár vannak olyan opcionális események, ahol csak egy statikus háttérképet bámulsz feliratokkal és háttérzajjal, még grafika sincs), de mikor majdnem minden az, akkor kicsit kilóg a sorból, hogy nem opció, hogy ő is beszéljen.
Vannak amúgy vicces dolgok. Mint pl. hogy totál kimerült a csapat egy épületen belüli harcban, kimentem a főbejáraton, ahol egy kivégzőosztag várt. Persze meghaltunk. QuickLoad, szétnéz, nem látni más kijáratot, map, fast travel, alvás...
Ez azért érdekes, mert két embert is kiszabadítottam ketrecekből, akik valahol ki tudtak osonni. Sőt, az egyiket követtem egy "zsákbarlangba", ahol ő köddé vált, de én nem tudtam ott semmire kattintani, ugrani, stb (tehát tervezett módon kerestem már a harc előtt a "hátsó kijáratot", és látszólag van is, de én nem tudtam használni --- teleportálni viszont igen...). Bár az sem tiszta, hogy ha addig zárva volt a kapu, akkor odakint honnan tudták a többiek, hogy odabent vérfürdőt rendeztem (befelé szabadon beengedtek).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz PhilBrick #756 üzenetére
Azért elég jó véletlent össze lehet hozni. Egy játék közben főleg, mivel fel lehet használni entrópia forrásként a billentyűnyomásokat, de főleg az egérkurzor pozíciókat (ebből ugye rengeteg van már egy 125Hz-es egérnél is még ha csak onnantól pörgeted, hogy megjelent a kockadobás menü, és ember mozgatja, nem auto-snap).
Most játszogattam quicksave/quickload-al, és nagyon gyanús, hogy programozottan elbukja az ember újra a dobásokat, ha ezt csinálja. Volt már hasonló mechanizmus RPG játékban loot rendszerre.
#776 ollie - "a főszereplő beszél a legtöbbet" -> Mi?
Az NPC-k egy bekezdést felolvasnak, a PC pedig tőmondatokban válaszol/kérdez.
"2 hangsáv nem elég" -> Erre van olcsó megoldás: 2 rögzítés + rátolnak "AI" egy filtereket.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz PhilBrick #779 üzenetére
Nem mond ellent egymásnak a két bekezdés.
Az első azt mondja, hogy meg lehet csinálni, nem azt hogy szerintem itt megcsinálták.
A második azt, hogy érzésre itt fura.Csak azt mondtam, gyanús. Persze sokkal nagyobb minta kéne, de eljátszottam, hogy visszatöltöttem, és háromszor egymás után buktam el egy 15-öt igénylő dobást úgy, hogy mindig 2 kockával és 6-9 bónusszal (tehát már 9 elég lett volna, és sorban 6 dobás mind 9 alatt volt, konkrétan 6 volt az egyik, és mellette 1 vagy 2 a másik).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Megnéztem egyetlen jelenetet, és DX11-el limitre fut az fps (117), míg Vulkan-al csak 110. Ez még Act1. Hah!
#794 Callisto - Ezt screenshot-al is összevetetted? Mert én lőttem kettőt, és elég egyformának tűnik.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
1440-hez (pontosabban 2160@DLSS-Quality) tuti elég a 8Gb. Nekem 10Gb van, de a játék fixen 6566Mb-ot használ (a háttér-folyamatokkal együtt 7.3~7.6 Gb az össz VRAM használat) Vulkan-al.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz janos666 #818 üzenetére
Pontatlan, amit írtam. A betöltött területtől is függ, hogy mennyi VRAM-ot fogyaszt. Most lementem az Underdark-ba, és itt csak 5550Mb VRAM kell neki.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz VikMorroHun #854 üzenetére
A főnökölés után is lehet szabályosan csalni:
gyorsutazás az épületből a táborba
De ez szerintem nem is igazi csalás (korábban írtam róla, hogy más NPC talál hátsó kijáratot, ahol elpárolog, én viszont nem tudtam ott kimenni - ez kiderül, ha kiszabadítod és követed a zsákbarlangba, ahol eltűnik).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Az adamantine
-t szerintetek megcsinálja bárki elsőre save/load nélkül normal+ fokozaton? (Hacsak nem sokkal később megy oda, mint mielőtt elérhető, vagy hatalmas szerencséje van azzal, hogy kik vannak ott és milyen cuccokkal/képességekkel)?forge
Nekem kicsit megölte az élményt, hogy ezt muszáj visszatölteni és teljesen másképp visszamenni és töltögetni/próbálgatni (sőt, emiatt rá is hagytam, és elolvastam, mi a legegyszerűbb).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Biztos én vagyok béna, de még úgy sem sikerül túljutnom rajta azzal a csapattal és felszereléssel, amivel odamentem, hogy már elolvastam a trükköket is. Egyetlen tagnak van olyan sebzése, amire érzékeny, a többiek max csipkedik, és nem tudom rávenni, hogy kétszer is
, mielőtt kinyír két embert (a kalapács alá sétáljon melegen ). Máson még nem akadtam el, csak hülyeségek miatt kellett mentést visszatölteni normál nehézségen.és onnantól már vagy csalétek nincs, vagy akik a karokat kezelik, ha pedig mászkálok, akkor kinyír, vagy legalább kiüt még egyet, és onnan vége... Mondjuk nem segít, hogy senkinél nem láttam még eladó erős health potion-t, és elpazaroltam őket, úgyhogy az sincs. [ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Ez a játék a patch-ekkel technikailag visszafelé fejlődik. Régen szabadon ki/be lehetett kapcsolni játék közben a HDR-t (Win+B) screenshot-oláshoz, de most újra kell indítani, hogy visszaálljon HDR-be, ha egyszer kikapcsolom.
Ja, izéé... Tegyétek be a játékba a DLLS 3.5 DLL-t, azzal kevesebb az artifact, mint a 2.4-el.
Vicces románc van ebben a story-ban.
Le'azel felköltött éjjel, hogy nyírjuk ki egymást, és az lett a vége, hogy meghalt a tűzben a cutscene után, míg én valamitől sokkban állatban mellette. Ráadásul még a múmia révész sincs sehol, hogy fizessek az életéért. Vízzel sem tudom eloltani a tüzet, annyira halott, amennyire csak lehet. Kapásból sejtettem, hogy ez lesz a legőrültebb választás a kultfan elf helyett. [ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz HUN_Sector #1022 üzenetére
Honnan tudja mindenki ennyire, hogy melyik felvonásnál jár? Végigjátszottátok az EarlyAccess-t, és tudjátok, hogy az az Act1 végén állt meg?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Hú, nagy baj van! Lae'Zel sohasem vált át turn-based módba. Először azt hittem, hogy valami hatása alatt áll, és azért marad ki a körökből, de most már tuti, hogy konzisztensen kívülálló. Nem támadják, nem jut neki kör, de God-Mode leüthet minden ellenfelet, aki a sorára vár.
Nem tudom mit csináljak azon kívül, hogy kidobok ~3 órnyi mentést, amiben volt hatalmas szerencsém a társalgásos kockadobásokkal, és egy nem-triviális csatám .(pont Lae'Zel-el, talál akkor ragadt rá a bogár, mikor kidőlt, visszajött cutscne-ben szerepelni, aztán kinyiffant a maradó AEO-tól...) TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz HUN_Sector #1027 üzenetére
Igen, ezt próbáltam utoljára. Be a táborba, minden csapattagnak szabadnap, alvás, ugyan azokat újra előrángat, ellenfelet keres, és csak ő ilyen. (Igen, legújabb játékverzió, nem crack.)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Úgy látszik, hogy második alkalommal is belefutottam olyasmibe, ami miatt 2-3 órát ki kell dobni (durva saccolás). A Gauntlet-nél vagyok.
Egy gömb már eleve ott volt a tálcában, és hamar mellétettem még egyet, mikor Shadowhearth azt mondta, hogy várjak, mert kell neki a szent ceremoniális kivégzőlándzsa is. (De gondoltam minek hurcoljam magammal, ha már itt vagyok? Szóval odatettem egyet. sum=2). Összeszedtem még 2 gömböt és a lándzsát (fel is szereltem vele SH-t, hagy simogassa a lándzsáját), visszamentem (mert nagyon úgy festett, mint ha összesen 4 gömb kéne), de akkor már csak a talpazatra lehetett kattintani, SH pedig mondta, hogy "Nincs itt semmi keresnivalónk, míg nincs meg minden gömb!". Huh? 2 a tálcán, 2 zsebben. Szimmetrikusnak néz ki a kettő. De 5 kell? Szóval addig kutászkodtam/vagdalkoztam mindenfelé, míg találtam még egy gömböt (sum=5). Visszamentem a tálhoz, és most is csak a talpazatra tudok kattintani. SH be is van pörögve, hogy most már nem csak mehetünk, de mennünk KELL! Viszont csak az 1: Leave opció választható. Csak a talpazat kattintható, a tálca nem. Ha az a baj, hogy csak egyszerre tehetem be mind a 4 (4???) gömböt, egyesével nem, akkor nem hiszem el, hogy ezt még nem javították. Quicksave/quickload, gömbök átadása másik karakternek, ilyesmik megvoltak. Ja, és egyetlen dolgot el szeretnék magamnak spoilerezni:
Van értelme szintet lépetni és ahhoz illő cuccokkal felszerelni a konstans inaktív bandatagokat, vagy időpazarlás? (Van 2 karakter, akik még Level 1-2 azzal a cuccal, amivel a táborba érkezett, a többiek már L8.)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz janos666 #1108 üzenetére
Ó, valószínűleg én vagyok hülye. Elkezdtem odadobálni kézzel, és feltűnt, hogy ezen a tálcán csak 2 foglalat van. Akkor a többi talán másik tálcára megy... SPOILER kép
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
A 3D hálós puzzle-ön először egyszerre tapsoltam (de jó ötlet!) és morgolódtam (ez sok macera lesz!)
, de végül nagyon egyszerű volt. A "jutalom" viszont kiábrándító volt (hacak később nem lesz itt még valami). TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Az után találtam, hogy elindultam Kathric Thorm után, a teremből ahol Baldazar laborja volt át lehetett ugrani egy elszeparált részre, ahol egy konzol aktiválta. Egy ajtót nyit ki. SPOILER: egy maja naptár szerűség van mögötte, ami a világvégéről próbál hadoválni. TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Én az első pár órában nagyon nehezen szoktam bele (panaszkodtam a kamerakezelésre), aztán beszívott, de 30-40 óra körül progresszíven alábbhagyott a lelkesedésem. Most tért kicsit vissza 60 óra körül, mikor újra beindult a story. Szeretem, de egyáltalán nem látom magam újrajátszani, legfeljebb talán bő 3-4-5 év múlva, ha akkoriban sokáig nem lesz semmi hasonló új játék.
De részben pont amiatt lassultam be, mert nekiálltam "térképészkedni" (minden kis zugba benéztem, hogy van-e ott valami, végigolvastam azt a könyvlapot is, ami egy mondat után kuka lehetett volna, stb), és ez a játék elég jó ebben, de azért picit érvényes rá az "open world" rákfenéje, hogy "igen, nagy a térkép, viszont nem, nincs minden 20m után új tartalom, de azért térképezd fel az egészet fekete papírra rajzolva, ha akarod, mert nem tudod, hogy hol nincs semmi". -> Ezt mondjuk szerintem azzal lehetne áthidalni, ha lehetne találni térképeket, vagy lenne olyan házikedvenc, aki átrepül a térkép felett, és jelzi, hogy hol mit látott (ilyenkor mondjuk megnyílna a fekete papír homályos térképpé [?] pontokkal, amikre lehet gyorsutazni úgy, hogy esetleg megakad a gyorsutazás és harcban találod magad).
Persze bennem is található a hiba fele. Csináltam olyat is, hogy nem territoriálisan haladtam, hanem ösvényt vágva egy quest nyomán, sőt, amolyan "death march" módban" (nincs tábor pihi, míg mindenki meg nem hal és vissza kell tölteni, ha még mindig nincs vége a quest-nek) és tudom, hogy az igazából élvezetesebb volt. De később aztán mégis visszamentem szétnézni a környéken.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Aki legalább annyira nincs képben az Act-ekkel, mint én (mert lehetetlenség anélkül, hogy túl sokat tud meg az ember előre), itt egy enyhe SPOILER, hogy nekem mikor vált először elérhetetlenné bármelyik korai terület (ez szerintem hasznosabb):
Mikor szemtől szembe kerültem Kathric Thron-al. Pár karakter kicsit hamarabb eltűnt, mikor Shar beengedett a ?szentélyébe? (de onnantól nem is nagyon volt másfelé tovább menni, mint a Moonrise Tower-be, ahonnan nincs sokat vissza). TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz HUN_Sector #1174 üzenetére
A hang és beszédstílus szerintem SH-nál passzol legjobban (de lehet, hogy ő most is "karakterben van"), de a testgeometria és mimika (mikor nem mosolyog) L-nél (de ez szerintem elég sejthető volt, hogy L hangján van azért erős rájátszás és/vagy digitális filter...).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Ah, kösz. Kíváncsi voltam, hogy mire lehet használni azokat (a játék legeleje óta hurcolhatja őket magával az ember, ha akarja). De ezt pl. pont nem is vettem észre azon a helyen (se a konténert, se azt, ami fogadja).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Hihetelen, Patch 3-on vagyok, és mégis belefutottam ebbe a kritikus bug-ba: [link]
Jó, hogy a Google talált megoldást, csak épp nálam nem jött be (kilépett asztalra a játék).
A másik hasonlónál ki kellett dobnom 2-3 órát, de legalább egyszerű és gyors volt meghatározni, hogy hova kell visszatöltenem. Na ez nem olyan... Fogalmam sincs meddig kéne visszamennem a mentésekkel.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Ehh. Hogy kéne kezelnem azt a problémát, ha nem feltétlenül akarok úgy tovább játszani, ahova a "Mit tenne ebben a helyzetben a karakter?" és a 'nem sikerült pontosan 20-ast dobni' kombinációja jutotttatott? Ez azt hiszem az ACT 2-3 közti félúton van:
Emperor megkínált a speckó tadpole-al, kíváncsiskodtam, aztán két opció maradt: kötelezően betolni, vagy 21-et dobni 0 bónuszpont mellett (tehát effektíve pont 20 kritikust - talán nem kell mondanom, 4 ispiráció pontot elégetve sem jött össze). Visszatöltöttem, és ha nem kíváncsiskodok, akkor is hasonló a szituáció, mert csak a "kérdés nélkül agyontaposom" opció marad meg, ami nagyon karakteridegen (nem kérdezni, csak úgy tönkretenni valami vélhetően értékes cuccot, amit most adtak a kezembe, nem a saját cuccom, amit meguntam). Ilyet sohasem csinálna szerintem se Gale, se én magam. Viszont nem tetszik az ötlet, hogy zombit csináljak magamból (illetve az egész csapatból, mert ha ezt így hagyom, én az összes csapattagot rá fogom dumálni, hogy ha én betoltam, akkor ők is! akkor is, ha rámegy minden további inspiráció pontom... ). [ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz CPT.Pirk #1221 üzenetére
Na pont efelé próbáltam terelni a dolgokat. Megtudni róla minél többet, aztán zsebre vágni. De nekem bejön a minimális esélyű kockadobósdi. A karaktertől függhet ez, vagy a frissítések tették ezt nehezebbé?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz CPT.Pirk #1221 üzenetére
Nekem ez a két opcióm van visszatöltve is: SPOILER videó
Mondjuk ez sem derül ki, hogy Shadowheart mitől őszült meg hirtelen. [ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz janos666 #1225 üzenetére
Segítsem már ki valaki, hogy mit szokás ilyenkor csinálni egy analóg D&D játék során.
Menjek tovább az eredeti szálon, vagy csaljak a save/reload-al / cheat-el...?
Amit én egyszer néztem videón, az nem volt túl komoly, de ott lehetett valamennyit alkudozni a játékmesterrel (ilyen "félreérthető volt", "nem úgy értettem" dolgok, amik vihart kavarhattak).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
#1228Ellia - Kösz, végül úgy döntöttem kb. 51/49 arányban, hogy bevállalom ezt a kvázi-kényszer változást annak ellenére, hogy tippre rosszabb vége lesz.
#1231Gothmog - Beszéltem vele és a többiekkel is. Az említett monológok meg is voltak a többiről, de konkrétan a festegetésről nem esett szó (legalább is eddig).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz OgreImre #1236 üzenetére
Szerintem érdekes. Egyrészt egy specializált varázslat ág, másrészt plot device is. Az legelején ad egy olyan hangulalatot, hogy meg vannak számlálva a napjaid, és sürgősen cselekedned kell, nem mersz aludni amíg nem muszáj és próbálsz előre törni, hogy ne égesd a napokat. Aztán ez elcsendesül (rájössz, hogy nincs is igazi homokóra feletted), de kapsz egy mézesmadzagot, hogy milyen képességeket nyithat meg. Majd megint a háttérbe kúszik, de ismét visszajön egy meredek módon (lásd #1220), és ki tudja még mi lesz belőle az utuolsó fejezetben, amit még nem láttam. [ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Hmm. Mi változott meg, hogy most nem tudok a táborban nem-avatar-csapattag és másik nem-avatar-csapattag közt beszélgetést indítani, mint az elején?
- Kondíció(k)tól függ (mikor mi ki és ki közt érhető el)?
- A story előrehaladtával változik?
- Rájöttek, hogy hülyeség és a patch-ekkel változott/szűkült? Vagy ez régen csak egy kozmetikai bug volt, és olyankor is az avatar-nak lett elkönyvelve a beszélgetés eredménye, mikor két nem-avatar jelent meg a képernyőn?Az első táborozáskor, mikor kísérleteztem a kezelőfelülettel/opciókkal, akkor látszólag tudtam beszéltetni harmadik feleket egymással (ugyan úgy, mint avatar és harmadik fél közt). Mondjuk meghökkentő is volt (más csatát levezényelni parancsokkal, és szavakat adni másik szájába úgy, hogy ott sem állok mellettük). Szóval alapvetően támogatom, hogy ez ne legyen opció
, csak most vissza akartam élni vele, és nem sikerült.(még akkor is, ha a tadpole magic-el szentesíthető lenne, viszont a narratíva nem kommunikálja, hogy egy "unimatrix zero" féleség a csapat) [ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Ki lehetne sakkozni, ha tudnám, hogy Lae'zel és Shadowheart biszekszuálisak-e vagy sem,
mert megdumáltam köztük egy félrevonulást, ami vagy megtörtént a kamerán kívül, vagy sem (kíváncsi voltam, hogy mégis meddig mehetek el mások magánéletével ). valószínűbb, hogy ez egy kozmetikai bug volt, és nem LZ-hez beszélt SH, hanem avatar Gale-hez (csak nem váltott át a képernyőn a karaktermodellre, mint most).Viszont abból ítélve, hogy kezdetben nyíltan utálják egymást, TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Még a város peremén járok, és máris felment ~50%-ra a CPU (STM mellett ez jelenthet 100-at is), lement ~70%-ra GPU, és eseget az fps ~110-ről ~60-ra.
Mégsem volt olyan szerencsém, hogy mire ideérek nem lesz teljesítmény gond.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Ideje lenne átírni 5800X-re (8/16, PBO+víz, játék alatt tudd all-core ~4700-ig turbózni).
Fura, hogy pont 50% a CPU használat, pedig mind a 16 szálat egyenletesen terheli, ami Windos 11 arra utal, hogy 16+ main+job thread van (tehát hasznosul az SMT), mert a Win11 már nem duty-cycling módban pakolgatja körbe-körbe minden szálon a munkát (ezt régen mindig hülyeségnek tartottam, hogy miért nem csak a Server Edition csinálja ezt).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Egyébként totál olyan érzés eljutni a város peremére, mint ha most kezdődne a játék.
Flash-back oda, mikor DAO-ban Ostagar után lesétáltam a rámpán Lothering felé, csak most nem mérgezett sárkányvért itattak velem előtte, hanemsupertadpole-t "etettek". ~60 óra into. TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz PhilBrick #1269 üzenetére
Én rájöttem a Panam szónál, hogy nem kéne tovább olvasni.
Amúgy, ha végeztem a BG3-al, akkor valószínűleg újrajátszom a DLC-s v2.x CB'77-et. Pedig nem voltam oda az alapjátékért a v1.2 környékén, de pl. a Starfield-ről csak rosszat hallok.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Vicces, hogy van, amit oda-vissza állítgatnak.
Fixed an issue where Splint Armour for Githyanki Females caused some unnecessarily psychedelic visual effects.
Ez hogy nézett ki?TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Már a '90-es években is volt olyan point-and-click kalandjáték, ahol átugrotta a sétát a karakter, ha duplán kattintottál (abból a korszakból a The Longest Journe jut eszembe, mikor a BG3-ban gyalog-futok).
És igen, én is úgy érzem, hogy szándékosan el van nyújtva a játék minden tekintben. Épp annyira, amennyire még nem szégyellik (pl. a kockadobás animáció átugorható, de azt is csak itt árulták el nekem, a játék nem írta ki, vagy nem vettem észre). A dialógust nem akarom átugrani, de a körök után néha zavaróan sok szünet van (eleve elég lassan vált, de néha mint ha bug-ként lefagynának végtelen ciklusba, és gondolkodnak, míg túllépnek valami végső időkorláton). Viszont beszéd közben is van, hogy mindenki elhallgat és 128. alkalommal is végignézem, ahogy a deception pontokkal teli karakterem pókerarc helyett levágja ugyan azt a mindent túlreagáló pofát másodperceken át fejre közelített kamerával. (Sokan dícsérik a minikát, ami részben megalapozott, de vannak benne gyakran 1:1 ismétlődő The Sims stílusú pofavágások is.)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz CPT.Pirk #1325 üzenetére
Pedig ott van egy jó kis harc, aztán egy beszélgetéssorozat,
amiben széthazudhatod az agyad úgy, hogy Laz'el mindig pirospontokat ad úgy, hogy ezzel közben totál áttéríted, és még sokkal később is van hatása az egésznek. Arról nem is beszélve, hogy romokká zúzhatod az egész kócerájt.
Elég sokáig vissza lehet menni a játék legelejére .(majdnem egész addig a pontig, míg tényleg elindulsz a városba, mondjuk Atc 2.9-ig ) TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen