Sziasztok!
Volna 1 igen idegesítő probléma, amire egyszerűen nem sikerül megoldást találnom.
2 játékkal játszom most (CoD MW3 és Metro LL) és mindkettőben felfedeztem 1 idegesítő bugot. Mégpedig azt, hogy ha mozgok, akkor "remegnek" a textúrák.
Nem minden esetben fordul elő, de eléggé észrevehető. CoD MW3 esetében pl jobban látszok, ha mozgás közben picit mozgatom az egeret is, Metro esetében az egér mozgatása nélkül is tökéletesen látszik.
Metro esetében a "Revolution" pályánál ahogy kijövünk a szellőzőből már észrevehető, mivel ha mozgolódok akkor a padlón és pl az asztalon levő dobozon is látható, hogy olyan, mintha "beremegne" a kép.
Próbáltam már mindent, Win7, Win 8.1, több driver is, de semmi nem segített. G-syncet engedélyező alpha drivernél picit jobb, de ott is még simán látszik.
i7-es CPU 70-80C körül mozog a Metro alatt a GTX980M VGA meg még ennél is hűvősebb. Legjobban akkor látszik a dolog, ha 60 FPS-el megy a játék, tehát pl Metro esetében kint a felszínen kevésbé látszódik.
Próbáltam kikapcsolni a V-Syncet+Tripla pufferelést és Vsyncet NVidia kontroll panelben kényszeríteni, de nem volt így se tökéletesen sima 60 FPS-nél pl a Metro ...
Valami ötlet, hogy mit tudnék tenni? Nagyon idegesít, hogy 60 FPS-nél nem folyamatos a kép és a kép "remeg" / mikroszaggatás van (nem is tudom, hogy pontosan minek nevezzem).
Próbáltam pagefile-t is kikapcsolni (16 GB Ram van), de az se oldotta meg...
u.i.: Lehet rosszul emlékszem, de AC Rogue esetében nem láttam ilyen problémát (vagy csak nem volt ennyire feltünő), lehet csak Steames játékokkal van baj ? (Windows újratelepítésnél Steam is újra lett telepítve)
2 napja kínlódok, hogy megoldjam a problémát és végre minden játék 60 FPS-nél is folyamatosnak tűnjön...
Jah es probaltam a core parking es steam overlay kikapcsolasat is...
[ Szerkesztve ]