Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Automobilista 2

Hozzászólások

(#1226) 6absbulldog válasza 6absbulldog (#1222) üzenetére


6absbulldog
tag

Teszteltem a stock car 24-et Interlagosban időmérőn. Felváltva mentem az új 24-es verzióval és a 23-sal, hogy egyértelmű legyen a különbség. Fél óránként váltottam a két verzió között és kb 3 órát tudtam rászánni. A setup és a körülmények ugyanazok voltak.

Ami hatással lehetett a tesztemre negatív irányba:
- Szeretem a stock car szériát, de nem tartozik a fő kedvenceim közé
- Nem mentem hosszútávú futamot, pedig számomra ott szokott kijönni a lényeg.
- Bugok: Mikor betölti a pályát és látom a képernyőn a pályarajzot, jobbra fent írja az autóhoz tartozó választható gumi típusokat. Mindkét stock car esetében Hard és Wet van kiírva. De a 23-as verziónál a setup-ban Slick és Wet a választható. Előbbit választottam természetesen. A 24-es esetében pedig azt kellett választanom, hogy "automated by weather", mert egy bug miatt ott nem kerül kiírásra, hogy melyik gumival megyek, mikor megváltoztatom. Feltételezem, hogy az első üres lenne a slick, csak nem írja ki. A töltőképernyőn szereplő Hard pedig feltételezem csak elírás. Meglátjuk, ha javítják a későbbiekben.

Amit észrevettem, mint változás a tesztem során:
- 24-es esetében nehezebben melegítettem fel üzemi hőmérsékletre. Nem vészes a különbség. 23-as esetében egy "átlagos" kivezetőm elég szokott lenni, az új esetében vagy kicsit agresszívebbre kellett vennem a kivezetőt, vagy két kört mennem, hogy jó legyen.
Ez se nem pozitív, se nem negatív változás, mivel lövésem sincs, hogy milyennek kéne lennie a valóságban. Érzetre mindkettő okés volt.

- Az új, 24-es gumi jobban csúszik mikor még hideg. 23 esetében még hidegen is viszonylag jól tapadt. Ez szerintem javulás.

- A 23-ast könnyebb volt elfékezni. A boxutcából kijövet az első balos kanyarban gyakran fékezem el és olyankor már roncsolódik is annyit, hogy kockás lesz. Érzem is a kormányon és kb mehetek a boxba egy másik szettért. Ezt irreálisnak éreztem eddig, mivel ezek nem forma1 pirelli keverékek. :)
A mostani javítással ez megszűnt, nehezebb kockásra fékezni (de azért nem is nehéz).

- Jobban érezni az út és gumi közötti viszonyt. Ezáltal a megcsúszást is.

- Viszont a gumi gyorsabban esik ki a még megfogható tartományból. Magyarán nincs annyi ideje az embernek korrigálni. Mások erre az effektre hivatkoztak úgy, hogy driftes. Ez lecsökkent, kevésbé csúszik. De azért még meg lehet fogni, ha elég gyors vagy. Szerencsére nem Iracing-es, hogy van egy pont, amikor még minden okés, aztán már nem és onnantól már csak a vakszerencsén múlik, hogy elkapod-e.

Első blikkre ennyi. Ha kijön a többi kategóriára a frissítés és tudok menni hosszabb távú versenyeket is, akkor okosabb leszek. Egyelőre nagyon pozitív a változás.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Automobilista 2
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.