Új hozzászólás Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz dragonfx #224 üzenetére

    hehe, nem a turboval lesznek ott problémák :))
    Bár ha elég elvetemültek akkor bekergethetik a turbot a Surging line mögé aztán akko csinálhatnak akármit, elviszi a pusztulat :DDD (persze ehhez is idő kell, mondjuk nemsok. .)
    viszont ha nem akkor később előjönek más problémák a sokkal nagyobb igénybevétel miatt, dieseleknél nemtom mennyire érzékenyek a porlasztócsúcsok, a hajtókarok és dugók mennyire bírják a sokszor 30-40%al nagyobb igénybevételt. De legjobban az érdekel, hogy a nagyon magas kompresszió miatt nem-e emeli le a hengerfejet a szerencsétlenje, jha meghát a magasabb hőterhelés és a váltó ugyebár :U

    Lényeg, hogy gyárilag úgy van megcsinálva, hogy jó legyen és 80-100eFtos csiptől nem lesz jobb egy kocsi, sőt lehet, hogy vághatja a motort roncstelepre a tulaj, nomeg ennyivel nagyobb teljesítményhez jobb futómű, fék és gumi is társulhatna jó esetben, bár Janikának aki a bekötőúttól is 20km-re lakik csak az számít, hogy menjen :DDD (majd jóó főtekergyük a turbóóónyomást, egy kicsit jobban fog füstűni de jólesz') megállni meg kanyarodni úgyse kell.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés