- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- stefi68: AnySoft Keyboard (magyarul)
- perge666: Anbernic kézikonzolok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha – bevezető - igényfelmérés
- Őskoczka
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
" A hajtótengelyt a motorral a tengelykapcsoló köti össze. hajtótengely a közbeiktatott előtéttengelyen keresztül több eltérő áttételű fogaskerékpárral kapcsolódik a hajtott tengelyhez.
A hajtott tengelyen szabadon forgó fogaskerekek állandó kapcsolatban vannak az előtéttengely fogaskerekeivel. A szabadon forgó fogaskerekek a bordázott tengelyen elcsúsztatható szinkronkapcsolókkal rögzíthetők a tengelyhez. A szinkronkapcsolók a váltókarral, tolórudakkal és a villákkal mozgathatók,
Sebességváltáskor először a szinkronkapcsoló belső kúpos része felfekszik a szabadon forgó fogaskerék ellenkúpjára, majd a külső gyűrű mint egy körmöskapcsoló, a már lefékezett fogaskereket a hajtott tengelyhez rögzítzi. "A rudas és a bowdenes ugyanúgy működik, csak a kezedtől az információ máshogy jut el a váltóba. A váltórudat vízszintes síkban 2 irányban tudod mozgatni, ez tilitolizza a fogaskerekeket, míg a bowdenesnél 2 bowdent alkalmaznak, amivel a két irányú elmozdulást képezni tudják. Arról, hogy ezt hogy oldják meg a váltókar alatt, és a váltón arról már régen olvastam, hülyeséget írni meg nem akarok, de a váltóházon belüli tartalom nem változott.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Háztartási gépek
- Az iPhone hajthatatlanságán gúnyolódik a Samsung
- Fogyjunk le!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest