Új hozzászólás Aktív témák

  • zsid

    senior tag

    válasz lsc #470 üzenetére

    A gyáraktók a nálam említett példában a hosszútávú szállításban használt járművek ( nemzetközis kamion ) adják meg ezeket a 90-120e km-eket. Ez ideális esetben napi átlag 9 óra, amikor a motor 1300-1500 között van hajtva. Amit erdőben használnak fahordásra, fél napot megy kettesben felezővel meg összezárt difivel, azt értelemszerüen nem ilyen intervallumban oljcserézik. Kamionnál a 100 000km az 6-9 hónap..

    Legutóbb egy 8 tonnás MANnel melóztam, abban 6900es szívó motor volt. 15éves volt a kocsi, 1 300 000+ km, és állítólag a motorhoz nem volt hozzányúlva ( az adagoló az volt felújításon ) , igaz havonta elfogyasztott 4 liter olajat minimum :DDD

    z elözö munkahelyemen 1euro/km volt a fuvardíj, ha ezt felszorzza vki az 1,2millával.... az a blokk csak zsebpénz.

Új hozzászólás Aktív témák