Hirdetés
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PR0JECTNR56
addikt
Fontos új funkció jelent meg a Custom Shaders Patch-ben (0.1.74 és attól újabb verziók):
Az AC 32 bites fizikai motorral dolgozik és ennek van egy olyan hátránya, hogy minél távolabb kerülsz egy versenypálya mértani középpontjától (7km vagy több), annál pontatlanabbak lesznek a motor kalkulációi, amiből a felhasználó annyit észlel, hogy mozgás közben és álló helyzetben is remeg az autó és a pilótafülkében bizonyos analóg vagy digitális műszereken villog a textúra (flickering).
A probléma nyilvánvalóan a nagyobb pályákat érinti, pl. Norschleife, Targa Florio, Shutoko Project Revival stb., minél nagyobb az adott pálya, annál erősebb ez a jelenség.
A CSP-be bekerült egy új fizikai motor implementáció, amely kiválóan megoldja a problémát, a következőket kell csak aktiválni:
Engedélyezd a "Use double precision physics engine" opciót a következő helyen: Settings > Custom Shaders Patch > General Patch Settings
Engedélyezd az "Origin shift" opciót a következő helyen: Settings > Custom Shaders Patch > Graphics Adjustments
Más dolog, újabb LMP1 autó megjelenés várható a VRC részéről, ezúttal a Rebellion R13 érkezik:
Új hozzászólás Aktív témák
- LED világítás a lakásban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Asylum - tölthető a demó
- Fujifilm X
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- BestBuy topik
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest