- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- sziku69: Szólánc.
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Babetta-X
senior tag
Sziasztok! Teljesen laikus vagyok a témában, csak érdeklődésképp kérdezem, hogy jó irányban haladok-e. A cél az lenne, hogy létre kéne hoznom egy munka kapcsán "rejtett kamerákat", amik akkumulátorról működnek úgy 1-2 órán keresztül és bármilyen adathordozóra rögzítenek. Valamennyi hely van elrejteni a szerkezetet, magával a kamerával kapcsolatban az a kitétel, hogy viszonylag éles videófelvételt tudjon készíteni és ne legyen túl nagy, mert több helyre is fel kell szerelni őket (pult alja, raktár, pénztárgép hátulja stb.)
Az ebayen berendelhető vackok mint a kamerás toll és társai egy forintot sem érnek, gyakorlatilag vagy nem működnek, vagy nem úgy működnek ahogy kellene. Androidos telefonnal még talán meg lehetne oldani a dolgot, de ott kamera leválasztása nehézkes, hogy kivezessem a kért helyre. Szerintetek az arduinoval létre lehet hozni hasonlót? Láttam, hogy van hozzá kamera modul meg ilyesmi, ezért gondolkoztam el rajta, de bármilyen más építő jellegű ötletre vevő vagyok. Válaszotokat előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Vékonyabb házba rejti a Galaxy A17 5G az Exynost
- Nők, nőügyek (18+)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kuponkunyeráló