- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: MS Office365 Linuxon
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- Hieronymus: Három júniusi képem
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Babetta-X
senior tag
Sziasztok! Teljesen laikus vagyok a témában, csak érdeklődésképp kérdezem, hogy jó irányban haladok-e. A cél az lenne, hogy létre kéne hoznom egy munka kapcsán "rejtett kamerákat", amik akkumulátorról működnek úgy 1-2 órán keresztül és bármilyen adathordozóra rögzítenek. Valamennyi hely van elrejteni a szerkezetet, magával a kamerával kapcsolatban az a kitétel, hogy viszonylag éles videófelvételt tudjon készíteni és ne legyen túl nagy, mert több helyre is fel kell szerelni őket (pult alja, raktár, pénztárgép hátulja stb.)
Az ebayen berendelhető vackok mint a kamerás toll és társai egy forintot sem érnek, gyakorlatilag vagy nem működnek, vagy nem úgy működnek ahogy kellene. Androidos telefonnal még talán meg lehetne oldani a dolgot, de ott kamera leválasztása nehézkes, hogy kivezessem a kért helyre. Szerintetek az arduinoval létre lehet hozni hasonlót? Láttam, hogy van hozzá kamera modul meg ilyesmi, ezért gondolkoztam el rajta, de bármilyen más építő jellegű ötletre vevő vagyok. Válaszotokat előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen routert?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos autók - motorok
- Anime filmek és sorozatok