- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Argos: Szeretem az ecetfát
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Babetta-X
senior tag
Sziasztok! Teljesen laikus vagyok a témában, csak érdeklődésképp kérdezem, hogy jó irányban haladok-e. A cél az lenne, hogy létre kéne hoznom egy munka kapcsán "rejtett kamerákat", amik akkumulátorról működnek úgy 1-2 órán keresztül és bármilyen adathordozóra rögzítenek. Valamennyi hely van elrejteni a szerkezetet, magával a kamerával kapcsolatban az a kitétel, hogy viszonylag éles videófelvételt tudjon készíteni és ne legyen túl nagy, mert több helyre is fel kell szerelni őket (pult alja, raktár, pénztárgép hátulja stb.)
Az ebayen berendelhető vackok mint a kamerás toll és társai egy forintot sem érnek, gyakorlatilag vagy nem működnek, vagy nem úgy működnek ahogy kellene. Androidos telefonnal még talán meg lehetne oldani a dolgot, de ott kamera leválasztása nehézkes, hogy kivezessem a kért helyre. Szerintetek az arduinoval létre lehet hozni hasonlót? Láttam, hogy van hozzá kamera modul meg ilyesmi, ezért gondolkoztam el rajta, de bármilyen más építő jellegű ötletre vevő vagyok. Válaszotokat előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Honor Pad X8a 64GB Wifi,1 év Garancia
- TP-Link Archer C1200 Router eladó (1200 Mb/s Wi-Fi)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2080 8GB Fractal Design Define R5 FSP 750W