Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • davenport

    senior tag

    válasz cochy #13683 üzenetére

    Valamit mindig ki kell találni, amit újra el lehet adni (természetesen feltételezve azt, hogy balesetvédelmi és használhatósági szempontból jobb).

    Mekkora méretről van szó, mert a klasszikusoknál:
    - Hordozónál saját övvel kötöd a gyereket, és ha nem isofix a talp, akkor az ülést az autó övével, vagy ha isofix a talp, akkor azzal, és így nem tudod félrekötni.
    - 9-18 saját övvel kötöd a gyerekeket, és vagy a kocsi biztonsági övével kötöd az ülést, vagy isofixen keresztül.
    - 15-36, a kocsi saját övével kötöd a gyereket, ha van isofix talp, akkor jobban tartja az ülést.

    A vegyeseknél meg szerintem meghatározott korig/súlyig előírják az ülés saját övét, majd a kocsiét, mivel azok 2-3 méretet szolgálnak ki kapnak belső bélést is. Főleg, hogy egy 5-6 éves gyereket már nem tudom hogy kötöget-e még valaki az ülés saját övével.

    A kiszakadás ritkán, de benne van a pakliban (mondjuk elég gáz hogy van), normális márka sima isofix talpánál is. (ezután a Recaro fel is hagyott a gyerekülés üzletággal).
    Az is szép, hogy rákeresve az Isofix recall szóra, BMW és Mercedes autóvisszahívásokról is szó esik, és meglepődve olvastam, hogy a Römer is belecsúszott, sőt egy Chicco is.

    [ Szerkesztve ]

    No money, no honey.

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz cochy #13683 üzenetére

    - A gyerekülés ki tud szakadni a base-ből? Gondolom csak pár kampó fogja. Ha meg még forgani is lehet, akkor meg egyátalán mi fogja?

    nem. amilyen erőhatásra az kiszakad, ott már más lenne a gond.

    - Valaki tudja, miért lett divat az ülésben levő övvel befogatni a gyereket? Miért nem az autó övével rögzítik a gyerkőcöt?

    az alsó korhatáros ülések mindig is ötpontosak voltak (18 kg-ig) vagy esetleg pajzsos de ott egyáltalán nincs öv csak a pajzs.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés