Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#951) trisztan94 válasza SektorFlop (#950) üzenetére


trisztan94
őstag

DDSM az micsodá? :DDD

A rendszer felismeri, kidobja, hogy galaxy nexus. Szerintem rosszul adtam hozzá a PATH-hoz az androidot illetve a függőségeit, de már kezd nagyon tele lenni a fszom vele :D

Azt gondolná az ember, hogy linuxon sokkal jobb lesz az android dev, mert ugye az is azon alapul .... :F

Egy sima hello world-öt sem ír ki, semmi.

[ Szerkesztve ]

https://heureka-kreativ.hu

(#952) SektorFlop válasza trisztan94 (#951) üzenetére


SektorFlop
aktív tag

Eclipse-en belül, Window -> Open perspective -> DDMS

De Windows-os SDK-ban van egy külön inditója a Tools mappában. Am én is fejlesztettem Ubuntu alatt android-ra. Nekem nem volt vele semmi, de sajna annyira nem vagyok Linux pro hogy legyen bármi ötletem is, hogy mi lehet a baj. (Ha egyáltalán a op-nek is van köze a problémához)

"Amikor már azt hittem kint vagyok, ezek mindig visszarántottak..."

(#953) caindwan


caindwan
tag

Heló!
Most kezdtem, és érdekelne, hogyan lehetne megoldani 2 activity kapcsolgatását egy szövegrészre kattintással? Activity az a megjelnített felület?

(#954) trisztan94 válasza SektorFlop (#952) üzenetére


trisztan94
őstag

Hagyom a linuxot :D felraktam ugyanúgy WIN7-re is az ADT bundle-t, de itt is ugyanaz a probléma, semmi sem történik, hozzáadtam a path-hoz a az sdk-t és a platform tools-ot is, de semmi, cmd-ben az ant debug, illetve android* parancsokra azt írja, hogy nem ismeri. DDSM viszont megtalálja a telit.
Logcat sem ír semmit az ég világon :W

[ Szerkesztve ]

https://heureka-kreativ.hu

(#955) trisztan94 válasza trisztan94 (#954) üzenetére


trisztan94
őstag

Nem tudom már szerkeszteni, megoldódott.
Nem a projekt mappája volt kiválasztva a package explorerben, hanem a main activity. Azért valami üzit írhatott volna, hogy oda kattintsak :(((

Köszi a segítséget!

https://heureka-kreativ.hu

(#956) SektorFlop válasza trisztan94 (#955) üzenetére


SektorFlop
aktív tag

Ilyenre nem is gondoltam volna.

[ Szerkesztve ]

"Amikor már azt hittem kint vagyok, ezek mindig visszarántottak..."

(#957) caindwan


caindwan
tag

Miért van az, ha egy app-ot adb-n keresztül tesztelnék a telómon, a consol írja, hogy telepítve meg minden, csak nem futtatja le, és nem készít icon-t a menübe?

(#958) trisztan94


trisztan94
őstag

Sziasztok!

Van valami jó kis framework játék progra? Esetleg valami segítő cucc? :D Sajnos nem találtam sehol "hello world"-ös játék készítő tutorialt, azt sem tudom hogyan kezdjek bele :(

https://heureka-kreativ.hu

(#959) caindwan válasza trisztan94 (#958) üzenetére


caindwan
tag

Ha Eclipse alatt vagy, akkor csinálsz egy új android applikáció projectet és alapból egy Helló world! appot fogsz kapni

(#960) trisztan94 válasza caindwan (#959) üzenetére


trisztan94
őstag

Azt vágom... :U

Azt kérdeztem, hogy van-e valami framework, vagy valami handy tool ami direkt játék fejlesztésre lőn csinálva és lehetőleg még ingyenes is (sajnos unity3d túl drága :( )

https://heureka-kreativ.hu

(#961) WonderCSabo válasza trisztan94 (#960) üzenetére


WonderCSabo
félisten

(#962) trisztan94 válasza WonderCSabo (#961) üzenetére


trisztan94
őstag

Köszönöm szépen! :R

https://heureka-kreativ.hu

(#963) Ivitz


Ivitz
tag

Kérni szeretnék egy kis segítséget hogyan lehet android 4en letölteni egy weboldal html kódját mert amit csináltam csak 2.3.3 megy és 4es nem történik semmit...

URL url = new URL("http://index.hu");
URLConnection yc = url.openConnection();
BufferedReader in = new BufferedReader(new InputStreamReader(
yc.getInputStream()));
String inputLine;
while ((inputLine = in.readLine()) != null)
Log.d("asdasda",inputLine);
in.close();
}

Hová mész te kis nyulacska ingyombingyomtálibetutálibemáli...... :D :D

(#964) WonderCSabo válasza Ivitz (#963) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Pedig ez egy teljesen alap kód. Biztos engedélyezve volt az internet mind a készüléken, mind a manifestben?

(#965) Ivitz válasza WonderCSabo (#964) üzenetére


Ivitz
tag

igen engedélyezve van és csak átdugtam a készüléket és semmi

Hová mész te kis nyulacska ingyombingyomtálibetutálibemáli...... :D :D

(#966) Karma válasza Ivitz (#965) üzenetére


Karma
félisten

Ugye nem UI szálon akarod ezt a kódot használni, pl. egy gomb eseménykezelőjében, vagy onCreate-ben?

4.0-tól kezdve ez hibát dob, szigorúan kötelező háttérszálat használni a hálózathoz! Ez lehet AsyncTask, Executor, de akár egy sima Thread is.

Csak legyen külön. Mellesleg ha az exceptiont idemásoltad volna, még csak tippelgetni se kéne.

[ Szerkesztve ]

“All nothings are not equal.”

(#967) WonderCSabo válasza Karma (#966) üzenetére


WonderCSabo
félisten

mert amit csináltam csak 2.3.3 megy és 4es nem történik semmit...

Ebből én úgy értettem, hogy nem történt exception, de lehet hogy igazad van és elkapta.

(#968) Karma válasza WonderCSabo (#967) üzenetére


Karma
félisten

Olyan nincs, hogy nem csinál semmit*, maximum tenni kell hogy látszódjon. Debuggerrel a kérdéses résznél akkor is azonnal világítana az exception, ha azt lenyeleti egy üres try-catch-csel (ami gondolom pont így van).

*: egy ilyen komplexitású kód legalábbis

“All nothings are not equal.”

(#969) WonderCSabo válasza Karma (#968) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Nyilván ezer dolog történik, nem is ezt mondtam, a nem csinált semmit következtetést nyilván a Logcat kimenetéről vonta le.

(#970) trisztan94


trisztan94
őstag

Sziasztok!

Lehet azt valahogy csekkolni, hogy van-e a keszuleknek elso kameraja?

https://heureka-kreativ.hu

(#971) SektorFlop válasza trisztan94 (#970) üzenetére


SektorFlop
aktív tag

Hát ha bemész a kamerába akkor van elvileg egy change gomb, de am álltalában elég feltűnő az előlapon a kamera fent valamelyik sarokban, hogy ha van.

"Amikor már azt hittem kint vagyok, ezek mindig visszarántottak..."

(#972) Ivitz válasza trisztan94 (#970) üzenetére


Ivitz
tag

Link

CAMERA_FACING_FRONT
CAMERA_FACING_BACK

[ Szerkesztve ]

Hová mész te kis nyulacska ingyombingyomtálibetutálibemáli...... :D :D

(#973) Superhun válasza SektorFlop (#971) üzenetére


Superhun
addikt

Sztem eltévesztetted a topicot. :DDD

(#974) trisztan94 válasza Ivitz (#972) üzenetére


trisztan94
őstag

Köszönöm, pörfikt! :R

SektorFlop

Na erre nem is gondoltam, majd megkérem a felhasználót, hogy ellenőrizze le, hogy van-e első kamerája és aszerint nyomjon a megfelelő gombra (van első kamerám, nincs első kamerám) ;]

Vagy hogy ne kelljen nyomkodnia rákeresek google-on a készülékre, megnyitom valamelyik képet, majd egy képátnéző algoritmussal megnézem, hogy ott van-e a kép egyik sarkában a kamera :C

[ Szerkesztve ]

https://heureka-kreativ.hu

(#975) SektorFlop válasza Superhun (#973) üzenetére


SektorFlop
aktív tag

Jajjjjjj uram atyám.... Nah ez most nagyon égő.xd Ezt én se gondoltam komolyan :DD

Még mindig fogom a fejem basszus.xd Ezek után már nem merek visszajönni.

"Amikor már azt hittem kint vagyok, ezek mindig visszarántottak..."

(#976) trisztan94


trisztan94
őstag

Egy random mozgó képet (jelen esetben egy "play" "gomb") mivel a legcélszerűbb kigenerálni, melyik layout fajtával?

Én a relative-ra gondoltam, de nagyon új még nekem ez, lehet van rá egyszerűbb megoldás :D

libgdx alapú játékot fejlesztek, tehát class-ekből generálok minden "layout"-ot.

https://heureka-kreativ.hu

(#977) Karma válasza trisztan94 (#976) üzenetére


Karma
félisten

Hogy őszinte legyek, nem egészen értem se a kérdésed, se hogy mit akarsz elérni. A RelativeLayoutnak (mint ahogy bármely más ViewGroup típusnak) megvan a maga helye; és közös bennük, hogy View osztályokat tudnak valamilyen elv szerint rendezni.

Ha most a libGDX-szel saját rajzolásod van, ahhoz semmi köze a VG-knek.
Azt csak nagyon remélni tudom, hogy nem View-k tologatásával készítesz játékot - az se nem gyors se nem jó.

Szóval egy kis részletet nem bánnék. Vagy egy vázlatot.

“All nothings are not equal.”

(#978) trisztan94 válasza Karma (#977) üzenetére


trisztan94
őstag

Eszembe sem volt a View tologatás :D

Egy képet animálnék random pozícióra. Ezt szeretném valahogy megoldani, de libgdx-es tutorialokban szinte csak table layout-ot használnak, ami (html-es tapasztalatomból merítve) szerintem nem annyira mozgatható össze-vissza, nem? :D

Szval egy .java class-ből lenne kirajzolva a render metódusban mindig egy más pozícióra (az animálás ráér később, csak működjön) miután elérte a korábba kitűzött pozíciót.

:
kezdés 0,0 -> irány 20, 10
ha elérte a 20,10 -> irány 50, 30

Ezek ugye mindig random vannak generálva, de érted a lényeget :D

https://heureka-kreativ.hu

(#979) trisztan94


trisztan94
őstag

Valaki meg tudja nekem mondani, hogy az alábbi listener miért nem működik? Se logcat, se console nem dob hibát, még csak warning sincs rá. Semmi. Próbáltam androidon, desktopon is futtatni semmi.

Libgdx-ről lenne szó

TextButton startGameButton = new TextButton( "Start game", getSkin() );
startGameButton.addListener( new InputListener() {
public void touchUp(
InputEvent event,
float x,
float y,
int pointer,
int button )
{
super.touchUp( event, x, y, pointer, button );
game.getSoundManager().play( HowDrunkAreYouSound.CLICK );
//game.setScreen( new StartGameScreen( game ) );
}
} );

Mint mondtam, semmi, de semmi nem történik. Hangot teszteltem máshogy, működik, tehát be sem lép a metódusba. Debugger szimplán átugorja.

Ez amúgy egy kicsit módosított kód, ez volt az eredeti amit csórtam:

TextButton optionsButton = new TextButton( "Options", getSkin() );
optionsButton.addListener( new DefaultActorListener() {
@Override
public void touchUp(
ActorEvent event,
float x,
float y,
int pointer,
int button )
{
super.touchUp( event, x, y, pointer, button );
game.getSoundManager().play( TyrianSound.CLICK );
game.setScreen( new OptionsScreen( game ) );
}
} );

De ez valszeg a scene2d korábbi verziójával működött, mert hibákat dobál:

.addListener-re: The method addListener(EventListener) in the type Actor is not applicable for the arguments (new DefaultActorListener(){})

new DefaultActorListener() {..}-re : DefaultActorListener cannot be resolved to a type

ActorEvent event-re: ActorEvent cannot be resolved to a type

Nézegettem a scene2d dokumentációját, onnan lestem, hogy mikkel kéne átírni:

"actor.addListener(new InputListener() {
public boolean touchDown (InputEvent event, float x, float y, int pointer, int button) {
System.out.println("down");
return true;
}

public void touchUp (InputEvent event, float x, float y, int pointer, int button) {
System.out.println("up");
}
});
"

Bocsánat, ha nagyon láma kérdés, de egyszerűen semmit sem tudok a jelenséggel kezdeni :(

Köszönöm! :R

https://heureka-kreativ.hu

(#980) caindwan


caindwan
tag

Heló!
Segítséget kérnék, :W van 1 spinnerem és van rá definiálva egy :List<String> list1 = new ArrayList<String>();
Ha jól értem ha kiválasztok egyet akkor az boolean true értékkel tér vissza. Maga a kérdés, hogy mivel tudom bejárni a Listet, hogy visszakapja azt, hogy hanyadik a sorban van kiválasztva??

(#981) Sianis


Sianis
addikt

http://stackoverflow.com/questions/8597582/get-the-position-of-a-spinner-in-android

(#982) caindwan válasza Sianis (#981) üzenetére


caindwan
tag

örök hála :R

(#983) caindwan


caindwan
tag

Szeretnék segítséget kérni. A lényeg: van 2 spinnerem és egy button, a 2 spinnerben egyidejűleg kiválasztottak a button lenyomásával egy képet kellene megjeleníteniük egy ImageView-en. Az app lefut, nincs hiba, se logcat. Ha pedig kiválasztom a Megadott képet, és nyomok egy gombot, semmi se történik. A kód:
package com.examplet.ukulele_chords;

import java.util.ArrayList;
import java.util.List;


import android.os.Bundle;
import android.app.Activity;
import android.graphics.drawable.Drawable;
import android.view.View;
import android.view.View.OnClickListener;
import android.widget.ArrayAdapter;
import android.widget.Button;
import android.widget.ImageView;
import android.widget.Spinner;
import java.lang.String;

public class MainActivity extends Activity {

ImageView pct;
Button btn1;
Spinner spinner;
Spinner spinner1;
int a = R.drawable.adur;
String a1 = "adur";

public MainActivity(){
this.pct=null;
}
@Override
protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.activity_main);

addItemsOnSpinner2();
addListenerOnSpinnerItemSelection();
addListenerOnButton();
spinner = (Spinner) findViewById(R.id.spinner);
spinner1 = (Spinner) findViewById(R.id.spinner1);
btn1 = (Button) findViewById(R.id.btn1);
pct = (ImageView) findViewById(R.id.pct);
}

public String addListenerOnSpinnerItemSelection() {
Spinner spinner = (Spinner) findViewById(R.id.spinner);
Spinner spinner1 = (Spinner) findViewById(R.id.spinner1);
String value1 = spinner.getSelectedItem().toString();
String value2 = spinner1.getSelectedItem().toString();
String value = value1+value2;
return value;
}

public void onNothingSelected(Spinner arg0){
}

public void addListenerOnButton() {
Button btn1 = (Button) findViewById(R.id.btn1);

btn1.setOnClickListener(new OnClickListener(){
String value;

@Override
public void onClick(View arg1) {

if(value == a1){
ImageView pct =(ImageView) findViewById(R.id.pct);
Drawable chord = getResources().getDrawable(a);
pct.setImageDrawable(chord);
}
else{
}
}

});
}
}

(#984) Sianis válasza caindwan (#983) üzenetére


Sianis
addikt

String egyezőséget ne ==-vel, hanem equals() metódussal vizsgálj.

(#985) fatal` válasza caindwan (#983) üzenetére


fatal`
titán

if(value == a1){

Ez mindig false lesz, mert a memóriaterületet hasonlítja. Equalst használj helyette.

(#986) PandaMonium


PandaMonium
őstag

Sziasztok.
Nekem nem kifejezetten a programozással kapcsolatban lenne kérdésem hanem a szoftver kiadással.
Olvastam, hogy Mo. területéről fizetős appokat nem lehet feltölteni a Google Play-re (bár nem igazán értem miért van ez az ostoba régió zár), a kérdésem viszont az volna, hogy ingyenes app felrakható-e, benne Adsense hirdetésekkel vagy Google Wallet-es micro-tranzakció rendszerrel?
Továbbá megéri-e ilyesmiben gondolkodni hosszú távon, indie fejlesztőként, vagy inkább más irányba kacsintgassak?
Előre is köszönet a válaszokért. :R

What I cannot create, I do not understand

(#987) fatal` válasza PandaMonium (#986) üzenetére


fatal`
titán

In-app purchase nincs, adsense úgytudom van.

A régiózár pedig gondolom az adózási törvények és más baromságok miatt van.

"Továbbá megéri-e ilyesmiben gondolkodni hosszú távon, indie fejlesztőként, vagy inkább más irányba kacsintgassak?"
Ezt nem tudom.

(#988) thon73


thon73
tag

Sziasztok!

4.1.2-es készülékem lett, és ezen már nem láthatom a LogCat kimenetét "biztonsági" okokból. Mármint magán a készüléken. Van valakinek bevált ötlete arra, hogy ilyenkor mit lehet/érdemes csinálni?

Amennyit erről olvastam, a Google nem is nagyon akarja, hogy a fejlesztők a system log-ot használják. Márpedig nekem eddig nagyon hasznos volt...

(#989) trisztan94


trisztan94
őstag

Sziasztok!

Egy olyan játékot próbálok készíteni libdgx segítségével, hogy van egy karika és azt egy zsinóron kell áthúzni úgy, hogy a karika nem érhet hozzá a zsinórhoz (nem tudom a nevét :DDD mi ez? )

Na, tehát a lényeg, egy "zsinórt" próbálok generálni, mindig random módon. Mi erre a legegyszerűbb megoldás?

Jelenleg egy 25*19-es koordináta rendszerben van a game.

Az első pozíció az x tengelyen mindig fix 1, ez a külső ciklus számlálója lesz (az x tengely)

karika = new Karika(new Vector2(0, 9));
int randomY;
int nextRandom;
int startPosY = generator.nextInt(19);
for (int i = 1; i < 24; i = i+2) {
//azért 1-23-ig megy a ciklus, hogy elöl és hátul is kihagyjon egy kis helyet a karika kezdőpontjának illetve a célnak.
for (int j = 0; j<19; j++) {
if(i == 1) {
randomY = generator.nextInt(18);
lines.add(new Line(new Vector2(i, startPosY)));
}
else{
randomY = generator.nextInt(18);
nextRandom = generator.nextInt(3);
if(nextRandom == 0) {
lines.add(new Line(new Vector2(i, (19 - randomY))));
break;
}
else if(nextRandom == 1) {
lines.add(new Line(new Vector2(i, randomY)));
break;
}
else if(nextRandom == 2) {
lines.add(new Line(new Vector2(i, (19-randomY))));
//kilépünk a belső (y tengely) ciklusból minden téglalap lerakása után, mert egy x koordinátához csak egy y koordináta mehet
break;
}
}
}
}

Na most ez nekem kigenerál egy ilyen szépséget (persze ez mindig változik, de hasonló):

Ezeket a lila téglalapokat szeretném összekötni egy "zsinórral", létrehozván a pályát:

Na most ugye itt az a fő kérdés, hogy hogy tudom őket összekötni?
Egyáltalán jó lesz ez így? (később collition detectionnal észlelem majd ha hozzáér a "karika" külseje. -- a most bent lévő png csak teszt szempontjából van benne :) )

Hogy lenne ezt a legegyszerűbb megoldani?

Köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

https://heureka-kreativ.hu

(#990) PandaMonium válasza trisztan94 (#989) üzenetére


PandaMonium
őstag

Helló.
Azt, hogy a libgdx-nek van-e beépített metódusa erre azt nem tudom de másképp is meg lehet oldani. Nem tudom mennyire konyítasz az OpenGL -hez, de összekötésre a NURBS jó lehet, ráadásul nem is olyan bonyolult megírni. Itt van róla egy bemutató. Ettől függetlenül a randomizáló metóduson okosítani kell mert ahol a képeden van az a nagyon meredek ív felfelé, hát ott ember legyen a talpán aki áthúzza a karikát. :D Mind ezek mellé valami nagyon alap fizikai motoron is érdemes elgondolkodni a játék mellé ami azt intézné, hogy a karika amit húznak kilengjen ha túl gyorsan húzzák, vagy visszarántják stb. mert ez sem olyan nehéz, de elég sok realizmust tud kölcsönözni, de ez persze már csak hab a tortán, először az alapok legyenek készen. :)

What I cannot create, I do not understand

(#991) trisztan94 válasza PandaMonium (#990) üzenetére


trisztan94
őstag

"a NURBS jó lehet"

Pont ez kell nekem, köszönöm! :D

"valami nagyon alap fizikai motoron is érdemes elgondolkodni"

Ez szintén nagyon jó ötlet, de viszont fogalmam sincs hogyan kezdjek bele. Van esetleg erre valami kész framework/library?

https://heureka-kreativ.hu

(#992) PandaMonium válasza trisztan94 (#991) üzenetére


PandaMonium
őstag

Box2D jó lehetőség, LibGDX-el támogatja is szóval könnyű lenne használni a projektben.
Sőt, a Box2D még a collision detection -t is intézné neked, nem kéne hozzá custom dolgokat írni. :)

What I cannot create, I do not understand

(#993) trisztan94 válasza PandaMonium (#992) üzenetére


trisztan94
őstag

Köszönöm, meglesem :)

https://heureka-kreativ.hu

(#994) trisztan94


trisztan94
őstag

Lehet valahogy id-t (vagy akármilyen megjelölőt) adni egy renderelt objektumnak?

Ebben a hsz.-emben lévő kódot szeretném módosítani, úgy, hogy a lerakott Line-nak adjak egy id-t.

lines.add(new Line(new Vector2(xPozicio, yPozicio)));

Végül nem a Nurbs Curve-t fogom implementálni, egyetlen library-t találtam java-hoz, de az baromi nagy, nem kell nekem ekkora funkcionalitás.

Azért kell az id, hogy meg tudjam adni az összekötő "vonalak" kezdőpontját illetve végpontját (id1-től id2-ig egy vonal, stb..)

https://heureka-kreativ.hu

(#995) PandaMonium válasza trisztan94 (#994) üzenetére


PandaMonium
őstag

A Nurbs görbékhez tudsz saját implementációt írni, nem bonyolult, egy kis google -ezéssel simán megvan 1 óra alatt. A vonalaknak minek id? Úgyértem logikus, hogy egymás után lesznek összekötve, így csak a "lines" nevű list-en végigmész egy for vagy enchaned for loop -al és sorrendben megvan, hogy mi-mivel van összekötve.
Ha mindenképpen kell nekik egy ID (bár nem értem minek) elég ha lekéred a "lines" list méretét a .size() metódussal mielőtt hozzáadod az aktuális line-t, és máris megvan az ID-je amit el tudsz tárolni egy array-ben, vagy külön változóban, esetleg csinálhatsz egy saját class-t ami egy id-t tárol és a hozzá kapcsolódó line-t, getId() és getLine() fügvényekkel lekérhető módon.
Tehát:
int id = lines.size();
lines.add(new Line(new Vector2(xPozicio, yPozicio)));

Remélem érthető a magyarázat. :)

Szerk.: Mégsem kell kivonni belőle egyet (mert ugye akkor -1ről indulnának az ID-k), kicsit megkavarodtam, kiszerkesztettem a hozzászólásból ezt a részt, hogy ne zavarodj össze. :DDD

[ Szerkesztve ]

What I cannot create, I do not understand

(#996) birno


birno
addikt

Sziasztok,

Vegyuk az itt talalhato peldat: [link]
Adott 2 layout, az egyikben 1 fragment van a masikban ketto, tegyuk fel, hogy tableten hasznaljuk az appot, portrait modba az 1 fragmentes kell, landscape-be a ket fragmentes.

Mit csinal az android amikor portraitbol elforgatom landscapebe a telot s mondjuk s meg kell jelenitenie mindket fragmentet? Csak athelyezi+meretezi oket vagy mindig keszit egy uj peldanyt beloluk a layout fajl alapjan?
Ha utobbi, akkor hogyan van az megoldva, hogy a fragmenteken levo komponensek megorizzek a statuszukat?
Tehat pl egy Scrollview kb ugyanott alljon ahol eredetileg, egy edittextbe ugyanaz a szoveg legyen, ugyanazt a keyboard type-ot hasznalja, stb.
Mi van ha valamilyen custom komponens van a fragmenten, annak is megmarad az allapota?
Ha igen akkor ezt hogy csinalja, implementalnia kell valamit a custom komponensnek?

A mogottes logika erdekelne, mert arrol nem nagyon talaltam infot, csak arrol irnak mindenutt, mint a linken is, hogy hogyan kell hasznalni.

[ Szerkesztve ]

(#997) caindwan válasza Sianis (#984) üzenetére


caindwan
tag

Ezt nem tudtam. Az equals-al NullPointerException-t dob az if(value.equals(a1)) sorban. Ezt hogyan tudnám fixálni?

[ Szerkesztve ]

(#998) WonderCSabo válasza caindwan (#997) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Én nem is értem mit akar ez a kód rész elérni, de úgy tudnád javítani, ha a pl. value referenciában nem nullt tárolnál... Nekem úgy tűnik az a referencia sehol sem kap értéket, és a referenciák alapértéke a null.

[ Szerkesztve ]

(#999) trisztan94 válasza PandaMonium (#995) üzenetére


trisztan94
őstag

Köszönöm szépen! :R

Megyeget már, ha bajom van ordítok :)

https://heureka-kreativ.hu

(#1000) caindwan válasza WonderCSabo (#998) üzenetére


caindwan
tag

A kódrész 2 spinner item kiválasztásával egy képet jelenít meg. Legalábbis ezt kellene csinálnia :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.