Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Laja333 #10317 üzenetére

    De azzal előrébb lennének. De az nyilván problémájuk, hogy egy ilyen megoldás nem rajtuk múlik, mert nem rendelkeznek saját grafikus API-val, mint az AMD, így a saját VR csomagjuk tervezésében sokkal korlátozottabb lehetőségeik vannak.
    Az NV a fentiek miatt teljesen más opciókat fejleszt a GameWorks VR-be. Nem véletlenül adják hozzá a multi-res shadinget. Nem tudnak olyan késleltetést elérni, mint a LiquidVR, mert nem tudnak kamerapozíciót módosítani képszámítás előtt, de el tudják érni, hogy a képkockán, ami nincs középen, vagyis a szem várható fókuszpontjában az legyen rossz minőségű, tehát kevés számítást igényeljen. Ezzel szintén csökken a késleltetés, de VR-ben a szemed mozoghat, tehát rá tudsz nézni a rossz minőségű képterületekre is, ami már baj.

Új hozzászólás Aktív témák