Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZoeVica73

    csendes tag

    Helló mindenkinek.

    Segítséget szeretnék kérni.

    Az Amazonon rendeltem egy könyvet kb 30000Ft értékben. Fizettem, amit köszöntek szépen, és írták, hogy kb mikor érkezik meg. Ez volt tegnap /2018.07.05. ma jött egy e-mail, hogy nem tudták levenni az összeget a bankkártyámról, ellenőrizzem az adatokat. Ez megtörtént. Közben jött egy nagyobb összeg a számlámra. felmentem a honlapra, és megvettem a könyvet, amit vissza is igazoltak. De kiderült, hogy már leemelték az összeget. Így két ugyanolyan könyvet rendeltem, különböző rendelési számon. Az egyik tételt töröltem, az újabb rendelést, de addig már levették a kártyámról az összeget megint.
    Majd írták, a törlési folyamat elindult.

    A kérdésem az lenne, hogy van-e további teendőm, vagy automatikusan visszautalják a pénzemet?

    Ez kb hány munkanap?

    Segítségeteket előre is köszönöm! :O

Új hozzászólás Aktív témák