Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- GoodSpeed: ASUS TUF Gaming VG27AQ - finomhangolása
Új hozzászólás Aktív témák
-
koby11h
őstag
Eredeti ár/akciós ár, árfeltüntetés szabályozás - talán jobb lesz a helyzet, de még addig van egy év: [link]
-
bok92
addikt
-
EkSYS
senior tag
egyre többször látszik hogy tojnak a fejedre ha már a pénz náluk - rád nyomják a bürokratikus adminisztráció súlyát - a rendszer adott csak told végig, ott mindent megmagyaráznak meg elnézést kérnek. Rohadt mocsok az összes ilyen kókler - persze sokszor ügyintézőtől is függ. Volt szerencsém ügyfélszolgáltatot vezetni, szóval igen függ. Remélem hamar megoldódik és írj be a google be is egy nagy negatívot nekik.
-
bok92
addikt
Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek egy negatív tapasztalatot az Extreme Digital céggel kapcsolatban.
November 27-én rendeltem tőlük egy tv készüléket (180k értékben). A futár december 4-én hozta ki, majd két nap múlva jeleztem feléjük, hogy pixelhibás a készülék, és szeretném lecserélni a készüléket. Jó pár napig nem érkezett semmi válasz, majd felhívtam őket, azután kezdtek el bármit is intézni az ügy érdekében. Végül december 13-án vitte el a futár. Többször hívtam őket ezt követően, mert jó lett volna ha karácsonyra megérkezik a cserekészülék, hát nem jött össze...Karácsony előtt pár nappal jött az email, hogy karácsonyra fixen nem jön, de küldtek egy 2500ft értékű kupont. ok
Most ott tartunk, hogy ma, azaz január 13-án még mindig nincs meg a tv. Felhívtam őket, elvileg két munkanapon belül intézkednek, de legjobb esetben is jövő héten érkezik meg. Talán...
Már múlt héten is azt mondták, hogy legkésőbb hétfőn itt lesz, dehát semmi. Kicsit bosszant, hogy adott egy készülék, amit kifizettem több mint egy hónapja, és mégsem látom. -
inf3rno
nagyúr
válasz
#31600896 #3436 üzenetére
Ha bármit el akarsz érni, akkor fordulj a békéltető testülethez. Ránézésre a cég le akar rázni anélkül, hogy visszavennék. Annyi, hogy szedd össze a papírokat arról, hogy visszautasítottak, esetleg nyomtass levelezést is, hogy jelentetted az elállási szándékodat. Én még összeszedném a postaköltségekről a blokkokat is, aztán megpróbálnám rájuk terhelni. Nagyjából ennyi. Nincs tapasztalatom az ügyben, de gondolom lesz valami tárgyalási időpontotok, ahol előadod, hogy mi a keserved, aztán ott döntenek is róla, hogy hova tovább. Azt viszont nem tudom, hogy melyik békéltető testület illetékes az ügyben, lehet, hogy utaznod is kell miatta. Esetleg valakinek van ebben gyakorlata?
-
#31600896
törölt tag
Ma megkaptam a csomagot, visszahozta a postás. Kemény 1000 forintot kellett fizetni érte pluszban. A csőd vinné el azt a Bluechip céget egyszer. Hívtam őket most egy másik ügyintéző vette fel a telefont, de azzal nem vagyok kisegítve, hogy azt mondja a telefonba, hogy egyetért velem... sz..házi egy banda.
-
#31600896
törölt tag
Ráadásul vagy 10 napot vártam a monitorra mire egy állítólagos külső raktárból megérkezett. Na általánosságban elmondható, hogy a megvetted használd, innentől kezdve a tied alapú gondolkodásmód nagyon is érvényben van a mai napig. Használt terméknél még elmegy (pl. jófogás). Legfeljebb ha visszaérkezik femegy hardverapróra szerényebb áron. Más ötletem nincs. A bluechip meg megérdemelné, hogy a vásárlóinak a 90%-a ne vegye át a megrendet termékeit. Reklamációs osztályról aki felvette a telefont nagyon pozitív volt végig. (átvesszük, nem szokott gond lenni, visszafizetjük, bla bla bla...)
-
inf3rno
nagyúr
Fogyvéddel akkor lehet őket megszivatni, ha kijelentik, hogy ez az általános gyakorlatuk, aztán kiderül, hogy sérti a fogyasztóvédelmi törvényt. Egyébként csak annyit mondanak, hogy egyedi ügyekkel nem foglalkoznak, fordulj a békéltetőhöz. Szoktak még GVH-nál feljelentést tenni, de nem tudom oda pontosan milyen ügyek kerülnek, azt hiszem ha hazudnak egy hirdetésben, hogy előnyre tegyenek szert a konkurenciával szemben vagy ilyesmi.
-
TIT
veterán
Helló!
Akkor megy de csak 1 simes,hát ha elég az akkor ok.
De miért tiltotta le a voda?
Akkor ez már okirathamisítás,egyre jobb,a neve azért az igazi a számlán?
Összefotoshoppolta a számlát?Miki-B: Én 2 dolgot rendeltem tőlük,de mindkettőt visszadobták,hogy nem beszerezhető,csak tudnám akkor minek van a honlapon,amúgy utoljára 20 éve hallottam róluk,azt hittem már rég bezárt.
Ezekszerint nem tudnak számolni 29-22 az 7.mondjad nekik,törvény van a 14 napra,ez nem adható vagy nem.
Jelentsd fel őket a francba a Békéltetőnél,fogyvédet kihagyhatod,úgyse ér semmit. -
inf3rno
nagyúr
-
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Átvert a Bluechip!!!
2020. decemberében rendeltem egy ~ 60 ezer forintos monitort, másodlagos monitornak. december 22. napján kaptam kézhez a futártól, aznap kicsomagolást követően láttam, hogy nem ugyanolyan, mint a régi. Én rendeltem tévedésből kicsit eltérőt. Másnap éltem a 14 napon belüli elállás jogával, elküldtem emailen a nyilatkozatot, megrendeltem a vaterafutárt (már bánom, hogy őket), és december 28. napján evitték a csomagot tőlem. Mivel a dobozon a székhely címe szerepelt, oda küldtem vissza. Figyeltem a csomagkövetést, és felháborodva realizáltam, hogy visszautasították. A telephelyükre kellett volna küldeni. Plusz 900 forintért korrigáltattam a címet a postán. Ekkor már 4000 forintnál jártam. Ma megint megnéztem a csomagkövetést, és 200-as vérnyomás közepette fefedeztem, hogy itt is elutasították! A reklamációs osztályon bíztattak, hogy nyugodtan korrigáljam a címet, átveszik, nem fogok kicsúszni a 14 napból, hiszen én 6 nappal az átvételt követően már visszaküldtem... Egyébként a Bluechiptől azt írták vmelyik nap, hogy 2020. december 29. napján letelt a 14 nap, nem küldhetem vissza. Érdekes, mert mint fentebb írtam, dec. 22. napján vettem át. Olyan megvetted használd szaga van a dolognak, a 14 napos elállásra való lehetőség prédikálása pedig egy jól csengő reklám. Innen többé egy zacskó levegőt se rendelek többé! -
EkSYS
senior tag
hello!
A vodka csak az egyik imei-t veszi meg a samutól mert így adja el a készüléket, ergó csak az egyik imei-t tudja megbilincselni - szerintem.
A mall meg írásban kijelentette hogy az a szla nem az övék.
Szvsz. a szla hamisítvány.
Természetesen Klaudics nem elérhető és semmilyen korábbi kontakomra nem reagál.
A készülék amúgy egy sim-el tökéletesen fut. Remek kis cucc amúgy. -
TIT
veterán
Azért jelentsed itt is a csalók topikba.
Ha letiltott a teló akkor egyik sim se menne,nem a függőség a gond,a számlán meg ha mall.hu van akkor ők adták el.
Mondjuk tőlük se vennék soha többet semmit,amióta cseh bill.-t adtak el nekem és 1 szót se szóltak.
Rendőrségre így is mehetsz vagy nyomozd ki a telószámát a 3 szolgnál. -
EkSYS
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek! Kérem írjátok le mit gondoltok, mit tennétek.Több mint 14 éve vagyok tagja a Ph!-nak. Ez idő alatt számos üzletet bonyolítottam le mint eladó és mint vevő is. Soha semmilyen problémám nem volt, se másnak velem.
Tavaly nyáron eldöntöttem hogy lecserélem a telefonomat. Kinéztem egy S20+-t, korrekt áron volt. Egyeztettem az eladóval (Ph-s nickje: Klaudics) - volt vagy 30 pozitív értékelése és nem is 2 hete regisztrált. Gondoltam OK. Egyeztettünk, ő leírta hogy a telefon új, hibátlan mall.hu-s teher és tartozás mentes jogilag tiszta. Remek! Kérem. Megvettem, átvettem.Szla elektronikusan meg is jött. A telefon hibátlanul működött mind a két SIM-mel. Decemberig.
Egyszercsak kiírta hogy az egyik SIM csak segélyhívásra használható. Szervíz. Bevizsgálták, annyit mondtak hogy akkor most jó. Nem találtak hibát. Hmm..legyen. Csak működjön. Nem működött. Továbbra is ugyanez a jelenség az egyik simtálcába lévő sim-et nem engedi fel a hálózatra. Megint szervízben de most kicsit határozottabban , CSINÁLJÁTOK MÁR MEG! Budapestre fel, megnézték, visszaküldték, nincs itt hiba továbbra se. Ja csak annyi hogy az egyik IMEI -t a vodka letiltotta. Mi van ???? Én független telefont vettem. Hát mégse. Ezzel konkértan átvertek. Persze írtam Klaudics -nak, hívtam - "A hívott számon előfizető nem kapcsolható.." email semmi reakció és a Ph! ra is tavaly szept.8-án lépett be. Gondoltam megkérdem a számlán az eladót a mall-t hogy akkor ezt lszi megmagyarázni. Megtették. Ez a számla nem is az övék, ők tavaly nem is értékesítettek telefont. Vodka nem engedi rendezni a tartozást hogy felszabaduljon a teló. Tehát jelenleg -érdekes módon az egyik sim megy a másik nem. Több mint 200e ft.-os telefon.
Most kellett volna adásvételi szerződés tanukkal, meg hazugságvizsgáló vagy ott helyben ellenőrízni hogy a készülék nem kötött-e.
Esetleg e remek tagot (Klaudics) kerülje el mindenki , mert pórul járhat.
Vagy ha valaki ismeri kérem adja meg az elérhetőségét! -
BiP
nagyúr
Na, azóta meg tovább változott a helyzet ezek szerint, ez nekem is új.
(csupán arra akartam utalni, hogy nem egyesültek, hanem volt régen a hardverker, akik indítottak bestmarkt néven egy modernebb webshopot, meg új boltot is nyitottak nem messze a hardverkertől.)
Ezek szerint közben meg is szüntették a régit. -
#24845312
törölt tag
Nem az Emagtól vettem, hanem az Emag Marketplace partnerétől (aki lehetett volna bárki, de pont az Edigital volt az jelen esetben). A terméket az Edigital csomagolta, küldte és számlázta is. Hibásan.
Olyankor szoktam így vásárolni, amikor olcsóbb így megvenni, mint közvetlenül magától a külsős cégtől. Sok esetben olcsóbb így, hogy hogyan, azt nem tudom, nem is szoktam vele foglalkozni.
Maszkot is rendeltem már így külföldi cégtől, mert míg Magyarországon sehol nem lehetett kapni, vagy ha mégis, akkor kb 10-szeres áron, addig a hirdető román cégnél meg hegyekben állt, méghozzá nagyon jó áron. Fizetni csak utánvéttel kellett, magyar Forintban, és olyan szállítási díjjal, mintha Magyarországról rendeltem volna. Soha nem is hallottam volna az adott cégről, de így, hogy fönt volt az emag.hu oldalon, így már igen. Az a külsős cég is jól járt, én is jól jártam, meg az Emag is jól járt, mert nyilván a külsős cégek jattolnak is neki az eladások után. -
BiP
nagyúr
Megj: a bestmarkt nem egyesült a hardverkerrel, hanem eredetileh volt a hardverker, és indított egy új webshopot.
De én is azt mondtam, mondom, ha Scorp az emagtól vett valamit, akkor velük van kapcsolatban. Az edigital leszállíthatja közvetlenül, viszont a számla az emagtól kell jöjjön, és neki az emagnak kell fizetni.
Normális esetben engem , mint vevő nem kell, hogy érdekeljen, hogy az emag honnan szerzi be a cuccait vagy hogy mi a céges háttér. -
TIT
veterán
-
#24845312
törölt tag
Rendben, így már sejtem, hogy miért nem értitek amit írtam. Ha jól gondolom, nem ismeritek az Emag Marketplace-t?
Az emag.hu oldalon amikor nézegeted a termékeket (ez az Emag Marketplace), ott nem csak az Emag által forgalmazott termékek láthatók, hanem külsős cégek termékei is. Amikor kiválasztasz egy terméket, azonnal látod, hogy azt közvetlenül az Emag forgalmazza-e vagy más cég. Én amit rendeltem, azt az Edigital hirdette az emag.hu oldalán keresztül. Ezt rendeltem meg. Ezért jöttek értesítések az Emagtól is, illetve az Edigitaltól is. A gond az, hogy teljesen más árakat írtak mindketten a megrendelés leadását követően a visszaigazoló e-mailekben. Maga a megrendelés az emag.hu oldalon történt, az Emagtól van a megrendelésnek egy azonosítószáma is, és az Emag oldalán tudom nyomonkövetni a csomag útját is. Itt fel van tüntetve az is, hogy "A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Extreme Digital". Az Edigitalos fiókomban természetesen nyoma sincs ennek a megrendelésnek, hisz nem az edigital.hu oldalon rendeltem, de ez így teljesen rendben is van.
Régebben is rendeltem már így más cégektől, és nem volt semmi gond, magától értetődő volt, hogy a külsős cég annyiért számlázta ki a termékeket, amennyiért hirdette az emag.hu oldalon. Most viszont sajnos az Edigital teljesen más áron küldi a csomagot, mint amennyiért hirdette az emag.hu oldalán.
(Ez már nem a történethez tartozik, de egyébként egyesült a két cég Extreme Digital-eMAG Kft. néven.) -
TIT
veterán
válasz
#24845312 #3408 üzenetére
Az edigital mirefel küld bármit is amikor te az emagtól vetted?Papíron 2 cég 2 külön honlap.
Emagot átveszed 280-ért,ha az edigital is küld 388-ért azt meg nem.
Tv-t ne vegyél az emagtól mert valakinek 2 hónapig javították a Philipset és a pénzt fél év után adták vissza.
A szervizük meg a távot sniccerrel végighúzta és akartak adni neki 5 ropi kedvezményt egy 15 ropis távnál. -
inf3rno
nagyúr
válasz
Atomgeszi #3407 üzenetére
Ja ez gyakran előfordul. Nem tudom amúgy mi mehet a háttérben ezeknél a cégeknél, de gondolom sokan csak elállnak, ha hibás a termék, aztán ezek közül választanak egyet, mert a felbontottat már nem tudják újként eladni. Vannak pofátlan cégek, akik simán kiküldenek egy ilyet az új megrendelőknek is, hátha benyelik. Velem is eljátszották már.
-
Atomgeszi
nagyúr
-
#24845312
törölt tag
Emag/Edigital legújabb mutatványa következik:
Emagon rendeltem valamit 280ezer Ft értékben. A forgalmazó nem az Emag volt, hanem az Edigital, de ennek nincs is igazából jelentősége, hisz már egyébként is egy cég a kettő. Szóval rendeltem tőlük 280ezer Ft értékben, meg is jött róla az email az Emagtól, minden adat stimmel, az összeg is. Ezt követően az Edigitaltól is jött egy e-mail a rendelésről, amiben viszont már 388ezer Ft szerepel! Laza 108ezer Ft-tal több!!! Azonnal abban a percben ment is a panaszlevél mindkét cégnek, képernyőfotóval egyetemben, amire persze azóta se méltóztattak válaszolni. 3 nap alatt sem jutottak el odáig, hogy a levélre válaszoljanak, ellenben a hibás áron szereplő termékeket azóta már sikerült beszerezniük, csomagolniuk, és útnak is tudták indítani, ami elvileg holnap meg is érkezik hozzám.
Komolyan mondom, amikor megtudtam, hogy a Magyarországon elérhető webshopok közül pont a két legalja cég fog egyesülni, már előre fogtam a fejem, de azóta is folyamatosan sikerül túlszárnyalniuk a legvadabb elképzeléseim is velük kapcsolatban... -
Atomgeszi
nagyúr
válasz
inf3rno #3406 üzenetére
Persze a policy nem ezt írta, de lehet levonták belőle, hogy visszaküldtem egy 14 napos elállást a hibással is..(azaz ők csak a hibásért küldtek futárt, de az ügyintéző mondta, hogy jó hát végül is küldhetem a 14 napos elállás terméket is vele) mindegy, a másik termék amit küldtek cserébe, ugyanúgy hibás..
És legalább a színárnyalata is rosszabb, mint az elsőnek. De már nem is érdekel.. befejeztem velük.
-
Atomgeszi
nagyúr
Hát ja.. utólag láttam én is, hogy nem túl jók az értékelések.. De csak itt volt ilyen termék sajnos.
Többszöri email kérés után amúgy visszaadták a termék árát, meg a postaköltség felét.
Bár az egész járt volna vissza, de már ennek is örülni kell.
-
Atomgeszi
nagyúr
Pepitával volt már valakinek garanciális/elállás ügye?
Egyszerűen hihetetlen nehéz velük szót érteni.. telefonon, emailben, ügyintézőnként tök mást mondanak csinálnak.. pénzem nincs már egy hónapja, hibás termék is akad..
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Építő/felújító topik
- Opel topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- PC-karbantartás havonta: 5 lépés, amit ne hagyj ki!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G733QS! 17.3 Col / 300HZ / RTX 3080 16GB / R9 5900HX / 32GB DDR4
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Dell Latitude 5310, 5410, 5420, 5430, 7210 2-in-1
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest