Hirdetés

2020. január 19., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-01-11 17:49:51

LOGOUT.hu

1. CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
2. Ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
3. Ha lehet, a Hardverapró "Jelentés" gombját használd, ide akkor írj, ha azt nem tudod (ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell)
4. Válaszunk a hozzászólásodban lesz.
5. Rendőrségi feljelentés menete 👮
6. Más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást.
7. Személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23254) CartmanLand0


CartmanLand0
(aktív tag)

Üdv!

Sajnos megint irnom kell ide.

Eladó : [link]
Termék : [link]

Irtam az eladónak, hogy megvenném a Samsung S8 Plus telefont, direkt kérdeztem a kijelző állapotát, hogy be van e égve. Az eladó küldött képet, hogy nincs, hibamentes a kijelző. Előre utaltam neki a vételárat.Ma átvettem a készüléket, persze be volt égve. Az általa küldött képen nem látszott. Azonnal jeleztem neki, hogy sajnos igy nekem nem jó, be van égve, visszaküldeném, mert nekem beégésmentes készülék kellene. Erre azt a választ kaptam, hogy nem az övé volt, hanem a tesója telefonja, ő csak közvetitő volt, meg kell beszélnie a tesojával hogy hajlandó e visszautalni a pénzt. Na én itt azért kiakadtam. Szerintem nem ez a megfelelő hozzáállás. Én neki utaltam a pénzt, ő küldte nekem a telefont nem a tesoja. Várom vissza a pénzt, azonnal küldöm vissza a készüléket. Érdekesség hogy fekete téma volt beállitva a készüléken ... persze lehet nincs köze hozzá, de ugye igy nem lehet észrevenni a beégést. Mindenedetre én nem vádaskodom, csak szeretném normális modon rendezni a dolgot.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#23256) babosmiki válasza CartmanLand0 (#23254) üzenetére


babosmiki
(addikt)

Üdv, csak, hogy itt is válaszoljak..
A telefonon sem én sem a tesóm akié a készülék volt, nem láttunk beégést. Bár nem is kerestük nagyítóval és én nem is használtam csak eladásra kértek fel. Mivel elmúlt már több mint két éves, amit jeleztem is, így ennél az amoled technológiánál ez benne van lehet, hogy te látsz valamit, de hát ugye nem új már a készülék. A telefon teljes mértékben használható, tehát nem hibás, ezt cáfolnám! A telefon eredeti tulajdonosa még nem jelzett vissza, hogy mi a véleménye, ha megkapom a választ jelezni fogom. Sajnálom az esetet és azt is, hogy mielőtt választ kaptál volna, futottál ide...

"Galaxy S10+, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

(#23257) CartmanLand0 válasza babosmiki (#23256) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

A probléma a következő : vásárlás előtt direkt kérdeztem, hogy van e beégés a kijelzőn ... azt a választ kaptam, hogy teljesen hibamentes a kijelző. Ennek tudatában vettem meg a telefont. Nem kis beégésről van azért szó. Hozzáteszem legutobbi privát üzenetedben már azt irtad hogy ilyen jellegű beégés normális szerinted egy ennyi idős készüléknél ... na ez azért furcsa, mert eddig azzal védekeztél, hogy nem láttál semmilyen beégést a kijelzőn. Mindegy én nem szeretnék itt vitatkozni, szeretném ha rendeznénk a dolgot .... hajlandó vagyok utánvéttel is küldeni, bár én teljes bizalommal előre utaltam, de ez van. Azért irtam egyből ide, mert jöttél azzal hogy tesódé, és majd rajta múlik hogy viszautalja e vagy sem a pénzt. Én a te nevedre utaltam, veled beszéltem, te küldted el a telefont a te neveddel .... ugy gondolom neked kell ezt intézni. Gondolom a tesód nem akar neked rosszat, nyugodtan visszaveheted te is, és majd lerendezed tesóddal ... nekem ehez nincs közöm, én nem tőle vettem a telót.

[ Szerkesztve ]

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#23258) CartmanLand0 válasza CartmanLand0 (#23257) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Tobben kertek hogy tegyek fel kepet ...Készitettem egy képet .... igy annyira nem jön át előben jobban látható ... az alsó navigacios sáv teljesen beégett ... de felul is van tobb sav ... feher kepnel van egy piros nagyobb sav is ... talan a messenger egett be nem tudom ... en arra tippelek. Teljesen mindegy amugy, kerdeztem es azt a valaszt kaptam hogy beegesmentes a kijelző.

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#23259) babosmiki válasza CartmanLand0 (#23257) üzenetére


babosmiki
(addikt)

Az ilyen mértékű az azt jelenti az iratom szerint, hogy te észreveszed, mi meg nem. Mikor kérted le ellenőriztem fehér témánál, igaz nem teljesen fehér háttérképpel mert itt nem láttam semmit..( csatolom azért a képet még egyszer ) Kíváncsi vagyok én is a mások véleményére...Még egyszer sajnálom, én itt a vitát részemről lezárom, amint választ kapok jelentkezem. :R

Katt:

[ Szerkesztve ]

"Galaxy S10+, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

(#23260) CartmanLand0 válasza babosmiki (#23259) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Igy van ezen nem latszott semmi ... irtad is hogy hibamentes ... ezert mentem bele a vasarlasba. En is lezarom a vitat, semmi rosszat nem akarok neked. :R

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#23261) lumpen


lumpen
(csendes tag)

Üdv.

Megkérnék egy moderátort, hogy írjon justwilstone felhasználónak, hogy személyesen hol lehetne megnézni a termékeit, mert nem hinném hogy a posta múlt héttől nem érkezik meg...

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

A jelentése nem teljes, ezért kérem, hogy egy új jelentést írjon, amiben válaszol a következő kérdésekre is:

- Milyen módon és mikor vette át a terméket?
- Hogyan és mikor fizette ki?
- Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás/sérült a termék, letiltották, stb.)?
- Mikor jelezte ezt a másik félnek és az mikor és mit reagált rá (csak a lényeget kell leírni, magát a privát üzenetet nem, azt nem láthatjuk)?

Köszönöm!

(#23262) lumpen válasza lumpen (#23261) üzenetére


lumpen
(csendes tag)

A meghirdetett laptopra elutaltam a kialkudott összeget, múlt héten kedden, szerdán délutáni órákban postázva lett az eladó szerint. Tegnap kértem egy csomagszámot, amire jött egy " még nem ért oda? Ha hazamegyek, elküldöm." Ma jeleztem hogy még mindig nem kaptam semmit, holott a felhasználó belépett és tett fel másik hirdetést.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#23263) CartmanLand0 válasza CartmanLand0 (#23254) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Megkaptam a választ, nem hajlandó visszautalni a pénzt. Én hajlandó vagyok megtenni a megfelelő lépéseket, azaz a feljelentést.

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#23264) babosmiki válasza CartmanLand0 (#23263) üzenetére


babosmiki
(addikt)

Mint írtam, sem én sem a tesóm nem tartjuk jogosnak a reklamációt. Sajnálom.

"Galaxy S10+, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

(#23265) CartmanLand0 válasza babosmiki (#23264) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Rendben. Szerintem ilyen eladókra nincs szükség az oldalon. Ezek után kétlem, hogy a tesoé volt a telefon, látva hogy telefonokkal foglalkozik a kedves eladó. Illetve gyanus az is hogy fekete téma volt beállítva .... na meg az egyik üzenetben el is szólta magát. Nagyon gögös sajnos, ha valakinek tiszta a lelkiismerete nem így áll hozzá. Kérem az eladó tiltását. Köszönöm

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#23266) babosmiki válasza CartmanLand0 (#23265) üzenetére


babosmiki
(addikt)

Kérdezd nyugodtan a 13 év alatt tőlem vásárlóktól.. Nem kell elhinned semmit sem amit mondtam, nem kért rá senki sem, de nem nem telefonok eladásával foglalkozom. A kezdetek óta nekem csak 34 vevői értékelésem van a te 5 év alatt összegyűjtött 170-eddel szemben, szerintem nem kérdés, hogy ki a kereskedő... Amoleden szerintem a felhasználók 80%-a fekete témát használ ha teheti, de ezért is küldtem fehér hátteres képet, hogy lásd nincs beégve a kijelző. Nem szóltam el semmit sem, és nekem tiszta a lelkiismeretem... A többit a kedves Moderátorokra bízom, és mivel már másik fórumtárs is rám írt akit persze nem nevezek meg, hogy ugyan így járt veled mint én úgy, hogy nem volt hibás, bízom az igazságban. Üdv

"Galaxy S10+, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

(#23269) CartmanLand0 válasza babosmiki (#23266) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Én is bizom mert ez hibás készülék. Számomra meghökkentő lenne, ha valaki megúszná ezt így ebben a formában. Egyértelmű az átverés, hiszen direkt kérdeztem hogy van e beégés, és azt a választ kaptam hogy nincs. Ha nem kérdeztem volna rá vásárlás előtt, és úgy szembesültem volna vele, még az is más helyzet lenne kicsit. Úgy jobban elhinném hogy nem vette észre az eladó. De így .... nen tudom milyen forumtárs irt neked, de ha reklamáltam nála annak biztos oka volt. Ok nélkül sosem reklamálok. De nem is érdekel, szerintem nem tartozik ide. Itt most ez az eset a fontos, nem az. Visszatérve a fenti üzenetedre ... küldtél egy fehér hátteres képet ahol pont nem látszik a beégés és irtad hogy hibátlan a kijelző. Ezért vettem meg. Én az elejen leszögeztem hogy nem akarok neked semmi rosszat .... azonnal jeleztem a problémát, és kértem hogy visszaküldhessem .... abba is belementem volna hogy utánvéttel küldöm ... nekem mindegy, de 61ezer forint nekem nem kis pénz. Ha szerinted hibátlan, akkor az lett volna a normális hozzáállás hogy visszaveszed. De nem, te jöttél mindenféle hülyeséggel. Én azért is utaltam elóre illetve mikor irtam hogy hibás, nem is kételkedtem abban hogy normális modon rendezzük a dolgot, mert mint ahogy irtad 30X pozitiv értékelésed van illetve 10X éve fent vagy az oldalon, gondoltam egy PH Addikt megbízható, és emberséges .... tévedtem. :( Nagyon sajnálom.

[ Szerkesztve ]

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#23270) babosmiki válasza CartmanLand0 (#23269) üzenetére


babosmiki
(addikt)

Ezek a te meglátásaid, az enyémek mások...A telefon nem hibás, hanem használt. Mint az előttem szóló szakértő is írta, ( akinek a hozzászólása érdekes módon eltűnt innen...) ez az amoled panelek öregedésével járó hozzátartozó amit mi nem vettünk észre, és ez a korához képest még igen jó állapotúnak mondható készülék. Nem nézegettünk üres képeket fehéreket, kékeket, csak használva volt és kész. Legközelebb menj el szerintem ha ennyire zavarnak ezek a kis dolgok és nézd meg élőben, ezt tudom tanácsolni és akkor nem jársz így. Sajnálom..Részemről lezárva, keresd a Tesómat ha gondolod és beszélgess vele a továbbiakról. Üdv.

"Galaxy S10+, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

(#23271) CartmanLand0 válasza babosmiki (#23270) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Teljesen mindegy milyen szakértő mit ír ... én is tudom hogy sok amoled panel beég egy idő után ... persze nem mind! Itt az a baj hogy vásárlás előtt rákérdeztem, és te letagadtad. Csináltál egy képet amin nem látszik .... azt meg nem hiszem el hogy egyikőtök sem látta ... én azonnal észrevettem bekapcsolás után és nem egyszinű háttérnél ! Korrekt módon egyből és full kedvesen jeleztem a problémát, nem támadtam egyből. Miután irtad hogy majd a kedves tesód eldönti hogy hajlandó e visszautalni, na ott szakadt el a cérna de ott sem irtam semmi sértőt csak jelentettem itt az esetet, mert éreztem hogy itt sántít a dolog.

[ Szerkesztve ]

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#23272) CartmanLand0 válasza CartmanLand0 (#23271) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Én itt befejeztem a vitát nem szeretném teleszemetelni a topikot .... majd a moderátorok döntenek.

Üdv

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#23273) babosmiki válasza CartmanLand0 (#23272) üzenetére


babosmiki
(addikt)

Nem tagadtam, nem vettem észre és ez nem ugyan az..Szerintem is, a Moderátorok tudják van e teendő vagy nincs.. Üdv,

"Galaxy S10+, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

(#23274) CartmanLand0 válasza babosmiki (#23273) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Sajnos nem tudom kihagyni ... ha nem vetted észre, de én felhivtam rá a figyelmed, akkor nem az a korrekt hozzáállás hogy visszaveszed ? Na mindegy ... többet tényleg nem reagálok de ezt nem birtam válasz nélkül hagyni :R

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#23275) stimre


stimre
(tag)

Üdv!

Jelenteni szeretném az alábbi tagot: https://hardverapro.hu/tag/tt0716.html
megvásárolt tőlem egy hibásként hirdetett processzort, amely a [Hirdetésben is] le volt írva hogy HIBÁSKÉNT hirdetem! nálam az alábbi lapban biosig jutott, amiről képet is tettem fel.
Erre üzeneteket kapok tőle SMS-ben hogy nála nem ad képet...
Kérdem én ....? mit kezdjek azzal hogy ő vállalja a kockázatot hogy hibás terméket vesz meg?
Olvasva az értékeléseit, más tagnál is előfordult hogy 1 hét után reklamált. továbbá nála fenyegetőzött feljelentéssel.
Nem tudom hogy ide való-e az ilyen tag... :(

Ezzel nem tudunk mit kezdeni, amíg ő nem szól.

[ Módosította: Kalandor ]

(#23276) babosmiki válasza CartmanLand0 (#23274) üzenetére


babosmiki
(addikt)

Mivel a Tesómé volt és Ő nem tartja jogosnak a reklamációt én nem tudom visszavenni, de ezt már túltárgyaltuk..

"Galaxy S10+, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

(#23277) Kalandor válasza babosmiki (#23276) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

Nagyon határeset ez az ügy, ezért az elvek felől közelítek. Egy használt, többéves telefonon tényleg normális lehet valamekkora beégés, viszont a vevő kifejezetten megkérdezte, hogy beégésmentes-e. Ezek után csak két válaszból lehet választani: igen vagy nem. Mivel a nem válasz lett adva, ezért a postai átvétel miatt is a "probléma-e a beégett kijelző" kérdésre csak az igen választ tudom adni logikailag.

Az anyagi-jogi felelősséget testálhatod másra, viszont a terméket te hirdetted, ezért a "hirdetői" felelősség a tiéd.

Megjegyzés: jobb lenne, ha a vevő sem adná itt elő a nagyjelenetet az átverés, emberség, stb. szavakon lovagolva.

[ Szerkesztve ]

We depend on each other's dream coming true.

(#23278) CartmanLand0 válasza Kalandor (#23277) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Elnézést kérek ha kissé tulzásba estem. Nem jött ez jól most nekem ezért fakadtam ki ennyire.

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#23279) babosmiki válasza Kalandor (#23277) üzenetére


babosmiki
(addikt)

Igen ez így van, de tényleg nem láttam beégést. Mondjuk mint írtam, nem töltöttem le extra háttereket az ellenőrzéshez, eddig ilyeneket még nem csináltam és nem is kért meg rá senki, most sem.. Eddig amiket képeken láttam, hogy beégtek, azokon egyértelműen látszott a beégés már akár a főmenüben lapozva is, vagy az üres Gmail oldalon amit el is küldtem, de itt erről szó sincs. Vállalnám a felelősséget természetesen, ha hibás lett volna a készülék, de itt inkább csak ha nagyon keresem látomról van szó.

"Galaxy S10+, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

(#23280) CartmanLand0 válasza babosmiki (#23279) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Én nem kerestem nagyon egyből észrevettem és nem egy szinű háttérnél de ezt irtam is :R a gmailes kepen pont nen látszik valóban. Egyszinű hátteret csak azért választottam hogy jól láthatóan fényképezhessem ... szabad szemmel sokkal jobban látható menüben is.

[ Szerkesztve ]

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#23281) babosmiki válasza CartmanLand0 (#23280) üzenetére


babosmiki
(addikt)

Neked nagyon jó szemed van ehhez az biztos, mi sem a menüben sem máshol nem láttunk beégést. Ha a menüben látszana, akkor ezen a képen pláne látszania kellene...

[ Szerkesztve ]

"Galaxy S10+, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

(#23282) Kalandor válasza babosmiki (#23281) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

Ezt már inkább legyetek szívesek privátban megbeszélni inkább, köszönöm!

We depend on each other's dream coming true.

(#23283) CartmanLand0 válasza babosmiki (#23281) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Ez a nem láttuk védekezés nem mentség szerintem ... ha megyek az uton és elütök egy gyalogost, hiába védekezek azzal hogy nemláttam, hibáztam és felelősségre vonnak. Ha te nem is láttad én igen egyből jeleztem is neked kibontás után .... még képet is tettem fel ide. Esküszöm ha nem kérdeztem volna rá direkt vásárlás előtt, nem reklamálnék lenyelném a békát ... de igy ...

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#23284) babosmiki válasza Kalandor (#23282) üzenetére


babosmiki
(addikt)

:R

"Galaxy S10+, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

(#23285) mademan5


mademan5
(újonc)

Üdv!

Eladó https://hardverapro.hu/tag/zybour.html
Termék linkjét laikusként nem mentettem el, de a beszélgetést be tudom képként szúrni, ahol konkrétan rákérdezek az árura.
A minap vettem 2x8GB DDR3 1600Mhz RAM-ot Zybour felhasználótól. Előre utaltam, miután megtettem egy napra eltűnt, majd következő nap írt, hogy már aznap feladta postán, de akkor is ilyenkor ne tűnjön el a másik fél, ha "ül valaki pénzén".
Ez nem is lenne akkora probléma, megértő voltam, csak kellemetlen érzés volt egy napig.

!!!!!!!!!!! A GOND !!!!!!!!!!!!!: Se a DDR3 nem sikerült, mivel DDR4-est kaptam, se a 2x8GB méret nem egyezik mivel 2x4GB-ot kaptam. Ha csak az egyiket nézte volna el, azt mondom, hogy oké hozzá nem értő, de akkor legalább tisztességes módon jelentkezzen és csináljunk mindent vissza, de nem válaszol az üzenetemre, miközben írja a weboldal, hogy kb fél óránként online volt. Azért egy gép alkatrész értékesítő weboldalon legalább a specifikációkkal legyünk tisztában...ja meg hát igen a becsületesség... Én megbíztam benne és előre utaltam, erre így cselekedett. Továbbá láttam más hirdetésében is, hogy hibásan írta le egy másik termék specifikációját. Tehát egyértelmű félrevezetés történt.

Előre is köszönöm!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#23286) FarkasMisike


FarkasMisike
(újonc)

Már több mint 1 hete jelentettem just1man tagot https://hardverapro.hu/tag/just1man.html , nem kaptam se tőle, se senkitől választ.

Írtam ide.

[ Módosította: Kalandor ]

(#23289) VinoRosso válasza VinoRosso (#23245) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

Pénzt visszautalta, terméket visszaküldtem, részemről az ügy lezárva.

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.