- bambano: Bambanő háza tája
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Flashback: Építsünk PC-t akciós alkatrészekből, lassan. upd: 05.28
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- BITBOYS: Milyen bojlert vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz
vicamuso #2899 üzenetére
Mire fel tennél feljelentést? Ez polgári per, szerződésszegés, hibás teljesítés, egyebek. Pereld be őket, bár szerintem a telefon nem ér annyit, amennyit perköltségre fizetnél. Elsődlegesen próbáld meg felvenni a kapcsolatot a céggel, ha még létezik. Keress rá a cégjegyzékben, és írj nekik e-mailt, vagy levelet.
-
vicamuso
tag
Sziasztok!
Mindenkit tájékoztatok, hogy ha teheti mobiltelefont a KINGTEL-től ne vegyen.
Történet:
Tavaly júniusban az akkor még működő azóta bezárt 9. kerültet Ferenc körút 3. szám alatti boltjukban vásároltunk páromnak egy Iphone 8, Telenor függő készüléket.
Mai nap folyamán a készülék elnémült "No Service", majd Telenor tudatta, hogy bizony nincs fizetve a részlet így letiltották.
Még csak azt sem mondhatom, hogy nyomott áron vettük a készüléket, nem volt gyanús egyáltalán. Az értékelések alapján pedig egy megbízható shop képét kelti.A boltba egyelőre még nem voltam, de félő, hogy mivel a Ferenc körúti megszűnt széttárt kézzel el fognak hajtani, illetve ahogy láttam a tulajdonló cég sem egyezik az ÁFÁ-s számlán láthatóval, egyedül a logójuk van rajta illetve az utalási kivonaton a Kingtel a számlatulajdonos, kártyás fizetés volt.
2018-ban még nem volt a garanciájuk közt a már a webshopban feltüntetett örök garancia a letiltásra. Így ez az általuk kiállított jótállásjegyen sem szerepel.Tudom, miért nem kérdeztem meg, miért nem kértem papírokat, hogy nincs részlet a telefonon, függetlenül attól, hogy nem mondták maguktól ezeket. Naivság volt.
Szerintetek érdemes feljelentést tenni ha nem tesznek semmit? Járt már így valaki, hogy boltban számlával vett készüléket tiltottak?
Köszönöm!
-
-
Tyrel
őstag
válasz
eagleberg #2896 üzenetére
Egy Cherry MX Brown switch-es Ozone Strike Pro-ról menekültem erre, mert ott a space játszotta pontosan ugyan ezt, csak már nem tudtam gariztatni...
Igazán az is 1 éven belül kezdte már, csak ott a számlájával voltak gondok és nem akartam szórakozni a garanciájával, meg magyarázkodni, inkább hagytam a francba... viszont abból vontam le azt a következtetést hogy igazából a Cherry is csak egy név már, minőség nincs mögötte, és úgy voltam vele hogy akkor a Kailh se lehet rosszabb...
-
eagleberg
aktív tag
Sajnos a mechák bizony meghibásodhatnak (nesze neked 50 millió leütés) és ez a billentyű leütés ismétlés igen gyakori hibajelenség. Amíg garanciális addig kutya kötelességük cserélni, még akkor is ha néha-néha jön is elő a probléma. Volt nekem Kailh kapcsolóval szerelt Tesoro Excaliburom amit 2 év után már 10-20 gomb ismételt. Nem is használtam csak a garidő végén próbáltam ki. Szerencsére a 2. év végén is vállalta a garanciát az akkori importőr. (akkor más volt de menekültek a Tesorotól és átadták ennek a lelkes cégnek) Hozzáteszem nekem csak a Kailh kapcsolókkal volt ilyen rossz tapasztalatom. A Cherry kapcsolókkal szerelt Durandal-okkal nincs ilyen bajom.
-
Tyrel
őstag
Tesoro Gram Spectrum (Agile Blue) billentyűzetet vásároltam április végén a Konzolok Szervízénél (épp jó áron volt), de bár ne ott vettem volna...
Először is gond akadt a számlázással, mert az ügyefogyott rendszerük mindenáron egy évekkel korábbi megrendelésem számlázási adatait akarta használni, hiába írtam be újat... ezen levelezgettünk egy sort, végül "megoldották", de ennek egy érdekes mmellékhatása az lett, hogy nem kaptam számlát
, csak a rendelési visszaigazolást, aztán meg a termékkel együtt egy garancialevelet... mind1, ezt még elengedtem, végül is a garancialevél a lényeg.
Utána jött az, hogy egy csodálatos Fáma Futár nevű céggel szállíttatnak, de ez valami múlt századi futárszolgálat, ha lehet egyáltalán annak nevezni őket. Némi e-mail-es veszekedés és többszöri telefonálás után végül a feladástól számmítva egy héttel később kaptamm meg a megrendelt termméket, me' tényleg végül is nem azért vettem mert kell, persze gyerekek, ráér az jövőre is...
Mindenközben össze-vissza hazudoztak, pl. hogy ÉN lemondtam és másnapi szállítást kértem, meg ilyenek, holott akkor még nem is beszéltem velük (csak miután ezen jól felkaptam a vizet).Na de végre megérkezett a billentyűzet, használtam is nagy megelégedéssel kb. egy hónapig, amikor is elkezdett egy fura hibát produkálni:
az M karakter néha 1 leütésre 2-3 M betűt ír, ahogy az ebben az irományban is látható (szándékosan nem törlöm vissza őket).Nyilván itt jött volna az hogy akkor gari... De a Konzolok Szervíze weboldalán, és amúgy magán a garanciapapíron nagyon minimális (leginkább semmi) információ nincsen a garanciális ügyintézésről, csak egy fizetős szervíz-szolgáltatást nyomnak ezerrel mindenhol, de arra az eshetőségre hogy a te terméked még garanciális és nem kell fizetned a javításért, arra ritkán térnek ki.
Mind1 végül is e-mail-ben meglett a szervíz, mondták hogy küldjem nekik vissza a cuccot (ahogy akarom) aztán majd intézkednek. Önköltségen visszaküldtem nekik a billentyűzetet, mmajd rá pár nappal hívnak, hogy ők ezt kipróbálták (lehetett vagy 2 perc) de szerintük jó ez.
Hát mondom szerintem meg nagyon nem, próbálgassák csak tovább, mondtam nekik hogy gyors gépelés közben gyakrabban jelentkezik a hiba, meg kicsit kísérteties, nem lehet 2 perc alatt reprodukálni, de használják csak és rájönnek hogy szar.
Erre kb. annyi volt a válasz hogy jó-jó, másnap még kicsit próbálkoznak vele aztán majd újra hívnak hogy mi legyen.Rá pár nappal egyszer csak megjelent egy Fáma futár a semmiből, nulla előzetes értesítés, semmi, és visszahozta a billentyűzetemet, meg "természetesen" kért még utánvétet is, merthogy a futárköltséget a Konzolok Szervíze ugyan nem állja, se oda, se vissza, hiába a garancia.
Gondolom mondanom sem kell, hogy a billentyűzet ugyan úgy szar mint volt, elég rajta pár percet gépelni, pl. egy ph! hozzászólást megírni és rögtön látod hogy néha elég bőkezűen osztogatja az M-eket.
Itt nem adtam fel a dolgot, de túl elfoglalt vagyok én ahhoz, hogy ilyen szarházi boltokkal vitázzak. "Aki hülye haljon meg."
Szerencsémre azonban létezik egy tesoro.hu (mármint a ".hu" rész a szerencse) oldal, ahonnan elég gyorsan ki is derül, hogy van magyarországi képviseletük a Computer Emporium személyében.Felkerestem őket is e-mail-ben, leírtam a hibajelenséget és azt is ahogy a Konzolok Szervíze eljárt az ügyben. Meglepően gyorsan és elég profin, prémium perifériák gyártójának regionális képviseletéhez méltóan válaszoltak, majd aztán felkerestek telefonon is:
elmondásuk szerint az általam tapasztalt hibajelenség elő-előfordul a mechanikus billentyűzetek gyártása során (a Konzolok Szervíze, szervízként erről miért nem tud?), és valószínűleg némi erőszakkal (switch igazgatásával) vagy maximum egy forrasztópákával javítható is, de természetesen (
) ezt és a bevizsgálást nem kell kivárnom.
Következő munkanap feladnak számomra, ingyen (!!!) futárral, egy enyémmel azonos (de hibátlanul működő) billentyűzetet, ha az megérkezik akkor a hibás darabot adjam át, az újat meg használjam egészséggel.
Kész, ezt hívják a 21. században garanciális ügyintézésnek! Köszönet a Computer Emporium munkatársainak ammiért a nyugati piacok korrektségének fényével világítják be balkáni kis hazánk sötét egét!
A Konzolok Szervíze meg nyaljon sót!
-
TIT
veterán
Haver is rendelt tőlük redmi7 tokot ami csak 3 hetet késett,aztán műanyag volt amit sehol nem írtak és a teló se megy bele állítólag,ahogy átvette a futártól jött az email,hogy nem viheti vissza 14 napon belül.
Ezt nem tudom,hogy képzelik,nem milliókat kéne reklámra kidobálni,hanem a törvényt betartani,de a szlovákok és románok szeretik azt lábbal tiporni. -
Kobe
veterán
Alza.hu
Rendeltem kb 2 hónapja 2 xiaomi mi9-et tőlük. Direkt azért vettem náluk, mert jó áron volt és a 2 telefon mellé adtak 2x5K xiaomi vásárlási utalványt, amit xiaomi cuccokra lehet utána felhasználni.
A problem abból jött, hogy az utalványokat nem engedte egy rendelésen belül felhasználni a site. (TV Boxot akartam venni, 25-10K értékben)
Először technikai hibára hivatkoztak, utána a kivizsgálás alatt már "ez ilyen kupon"-ná avanzsálódott a véleményük.
A probléma abból volt, hogy ezt a korlátozott felhasználási lehetőséget sehol nem írták, csak annyit hogy kizárólag xiaomi termékekre váltható be ez a fajta.... sem az ÁSZF-ben, sem a promó leírásában, sem a kupon leírásában, sőt a xiaomis kupon leírásában előszeretettel hivatkoztak a normál vásárlási utalványukra, ami meg kifejezetten tudja az 1-rendelés-több utalvány felhasználás funkciót.Egy idő után eluntam a vitát velük, felnyomtam őket a fogyvédnél vásárló megtévesztése miatt.
Tegnap kaptam az értesítőt, hogy tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt hivatali eljárást indítottak ellenük.
Nyílván megérte nekik egy 250K-s rendelés esetén az 5K-s kedvezményen dilemmázni....hasonló esetekre az epapir.gov.hu-t ajánom, már online is megy simán a feljelentgetősdi
-
sigidi
tag
Sziasztok,
most, hogy újra átpörgettem a hozzászólásokat, eszembe jutott egy tavalyi sztorim.
Cég: Webklima - nem ajánlom őket
Rendeltünk egy klímát tőlük beszereléssel együtt. A probléma a beszerelés minőségével van igazából. Felmérésről lebeszéltek, mivel kis lakásba minek, egyből jönnek és teszik is fel -> a külső egység nagyobb, mint egy átlagos külső egység (Gree lomo plus), ezért belóg az ablakba, nem tudták a tartót lejjebb tenni..vagy nem akarták,
Belső egységhez falon kívül mennek a csövek, csőtakaróval. a törésekhez először nem hoztak ilyen sarokelemeket, csak következő alkalommal. Aztán amikor hoztak, akkor átkellett fúrni a vizszintes és függőleges elemeket a másik falra, mivel a sarokelemek pont olyanok voltak, hogy így illeszkednek.
Idén egy másik céggel végeztük a klímakarbantartást, ekkor vettük észre, hogy a garancia jegyet (?) nem töltötték ki anno, amit ugye ki kellett volna.
-
merqree
őstag
válasz
inf3rno #2887 üzenetére
2010 óta usanotebook.hu-ból veszek laptopot (táskát és monitort is) cégnek is, magamnak, barátnak egyaránt.
Nem olcsók, de pl cégként is működik náluk a vásárlástól elállás joga.
Garanciát egyszer kellett igénybe vennem, de akkor az Asus laptopot Fisdirecthez vittem.
Minden korrekt volt, mind a kettő helyen. -
inf3rno
nagyúr
Mik a tapasztalatok, szerintetek milyen webshopból érdemes laptopot venni? Visszaolvasva a laptopszalon.hu sem egy életbiztosítás, a még olcsóbb helyek meg gondolom még rosszabbak. Holnap rendelnék egy laptopot, mert a héten meg kell jönnie...
-
maci1234
tag
Sziasztok!
Minden jel arra mutat, hogy az A4team (Borásos tér) számítástechnikai üzlet megszünt. Először a weboldaluk "csak" karbantartást írt, majd semmit. Már az elején sejthető volt mert a facebook fiókjuk sem élt. Az üzletükre az volt kiírva: "Átépítés miatt zárva" . Személyes ottlétemkor a szomszéd bolt dolgozója közölte, hogy:"Ezek leléptek". Mára már több hónap telt el, s itt vagyok egy garanciális meghibásodott EVGA GTX950-es vga-val, s nem tudom mitévő legyek. Nem tudom ki volt a nagykerük, de azok biztosan elhajtanának.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- alza vélemények - tapasztalatok
- bambano: Bambanő háza tája
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Programajánló: közeleg az idei Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nintendo Switch 2
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Új, Prime szériás ház jelent meg az ASUS kínálatában
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Samsung T22E390EW TV monitor garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z790 i5 14600KF 64GB DDR5 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged