Hirdetés
- janacsi: Kasztrendszer?
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polllen
nagyúr
Elsősorban kijavítást vagy kicserélést kérhetünk, melyek közül főszabály szerint a fogyasztó választ, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen (például a meghibásodott termék már egy kifutott szériába tartozik,, és emiatt a csere nem lehetséges), vagy ha az az eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget (pld: egy nagy értékű terméknél egy néhány ezer forintos, kicserélhető alkatrész hibája miatt nem indokolt az egész termék cseréje) jelentene, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
Ha az előbbiek alapján sem kijavításra, sem kicserélésre nincsen jogunk, vagy ha az eladó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a dolog tulajdonságaira és rendeltetésre tekintettel megfelelő határidőn belül és jelentős kényelmetlenség okozása nélkül nem tud eleget tenni, akkor a fogyasztó választhat, hogy megfelelő árleszállítást kér vagy eláll a szerződéstől (visszakérheti a vételárat). Fontos tudni, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. -
Zoltn
senior tag
Sziasztok!
Az iPon-nal kapcsolatos sztorimat írnám le nektek, meg kell jegyezzem eddig csak tőlük vásároltam, elégedett voltam velük, de soha többet nem veszem igénybe a szolgáltatásaikat!
Egy Samu 750evo 250gb-os SSD a főszereplő amit 2016 nyár végén vettem náluk 21 ezresért. Sok használat után gyanús lett a gép viselkedése, az SSD meghibásodott, vagy bánom is én mi, lényeg, hogy visszavittem karácsony előtt a meghajtót. Közölték a boltban, hogy karácsony, szilveszter miatt csak sokára fogok kapni akármilyen eredményt is, mondom nincs gond vettem egy másikat, majd egyszer megjön a vélemény.
Ma kapok egy emailt, hogy nem tudták megjavítani a cuccot, de a beszállító nem cserélte, ezért jóváírják nekem az összeget, és levásárolhatom, vagy visszakaphatom az árát. Na ez szép és jó.
DE
Nyár óta a szóban forgó SSD ára 21450 forintról 29980-ra kúszott fel. Nem csoda, hogy nem hajlandóak cserélni, inkább vegyem meg még egyszer, és nyeljem le a különbözetet.
Egyből csekkolom a webshopjukat, elérhető a meghajtó szerdai átvétellel meg lehet rendelni. Írok válasz levelet, hogy én ezt így nem igazán fogadnám el, cseréljék ki a hibás cuccot, adjanak egy újat, ha már rendelhető ugyan az a termék. Jön a válasz,hogy ők 4-5 tucat beszállítóval dolgoznak bla bla.... nem cserélik ki, de megrendelhetem újra, csak válasszam a van garanciális levásárlás opciót.
Következő levélváltásban már hivatalos szerveket emlegettem, de ismét elküldtek a francba. Persze a válaszuk tárgyilagos, kioktató hangvétele nem hagyott nyugodni.
És a levélváltások közben hogy, hogy nem a szóban forgó példány lekerült a webshopból, nem elérhető többé.Kérdés:
Ezt megcsinálhatják? Nem kötelesek cserélni a teméket? -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
donjohnson #1952 üzenetére
találtál nála is drágábbat?
-
donjohnson
addikt
alapvetően nem rossz bolt a conrad.hu, de ma volt vele egy kellemetlen tapasztalatom. mivel nem szeretek rendelgetni, inkább a helyszínen azonnal átvehető termékeket preferálom, ezért elmentem ma megvenni ezt a Magyar / angol konnektor átalakító adaptert. mikor odaértem, kiderült, hogy hiába van odaírva, hogy "Készlet a Teréz krt. 23. alatti üzletben: 15 db". ez nem jelent semmit.
azt mondta ez eladó, hogy elvileg beérkezett, de nem találják az üzletben napok óta. telefonáljak be jövő héten, hogy meglettek-e az adapterek. mondom ***, akkor mi a francért nem lehet levenni a készleten jelzést 0 db-ra addig amíg megtalálják? csak pazarolják az ember idejét... komolytalan banda.
továbbálltam aztán megvettem egy drágább helyen. -
Sebaj Fóbiás
aktív tag
Egy boltot nem a problémamentes rendelések, hanem a problémakezelésük alapján lehet igazán megítélni. Saját tapasztalatom alapján az extreme digital extrém rossz bolt.
December 15-én rendelt termék azóta sem érkezett meg. (jan. 11.) Ellenben a rendelés leadása után egy héttel kaptam tőlük egy (nyilván automatizált) emailt, hogy átvettem a rendelést, értékeljem a vásárlást. A telefonos ügyfélszolgálatukat felhívva fél órát vártam egy lekezelő, abszolút nem segítőkész, flegma ügyintézőre, és a hívás során egy hangyányit sem lettem okosabb. Állításuk szerint már átadták a csomagot a futárszolgálatnak, többet nem tudnak tenni. Első körben le is akart rázni azzal, hogy rossz gombot nyomtam a menüben, így rossz helyen kértem ügyintéző kapcsolását, telefonáljak újra.. Nonszensz. Kértem, hogy ugyan álljon már fel, menjen oda ahhoz a kollégájához aki jó is valamire, de erre közölte, hogy másik helyen vannak nem tud odamenni. Ekkor javasoltam neki a telefon használatát, ami vonakodva de végül megtett. Ennek is csak az lett az eredménye, hogy a csomagot átadták, úton van, a futárszolgálat a ludas, már mások is panaszkodtak rájuk. Halkan megjegyzem, hogy ez engem nem igazán érdekel, én nem a futárszolgálattal vagyok szerződésben, ez a belső ügyük, oldják meg. (Nem oldják meg.) Kértem a beszélgetésünkről egy email-es visszaigazolást, hogy nálam is legyen nyoma. Ígéretet tett rá, de persze küldtek semmit.
Tizenhárom (!!) nappal később jött egy email egy ügyfélszolgálatostól, hogy úgy látják még nem vettem át a terméket, továbbra is igényt tartok-e rá? Hogy mi?! Megrendeltem, nem kaptam meg, nem mondtam le, mi nem egyértelmű ezen? Leírtam neki is a kálváriámat, egy hete abszolút semmi reakció. De még annyi sem, hogy oké, vettük, utánanézünk. Még egy automatizált "beérkezett az email" üzenetet sem kaptam.
Azóta megjött a futárcég válasza is (az is eltartott 9 napig), állításuk szerint ők nem kaptak semmiféle csomagot, csak rendelési adatokat.
Magyarul az extreme digital hazudik, mint a vízfolyás.
Volt pár nap amíg nem volt kapható a termék, ami ráadásul tavalyi modell, gondoltam kifogytak, majd vagy jön újra és küldik, vagy ha nem jön akkor szólnak, hogy sajna kamuztunk a visszaigazoláson, mégsem tudjuk küldeni. De azóta már újra kapható, weboldaluk állítása szerint raktáron van már hetek óta.
Sosem akartam rendelni tőlük, mert sokkal drágábbak, mint a konkurencia, naivan azt hittem, hogy a felár ellenében talán gyorsabbak, korrektebbek, "európaiabbak", mint a többiek. Tévedtem. Kimagasló árakon nyújtanak minősíthetetlen szolgáltatást. Sajnálok minden alkalmazottat aki ott dolgozik, iszonyat stresszes lehet a nemtörődöm, pénzéhes főnökeik gyalázatos hozzáállása miatt a légkör is, plusz az elégedetlen vásárlók indulata is rajtuk csapódik le. Ha meg valami nagyobb gebasz van kirúgnak egyet közülük, és a főnökség mossa kezeit.
Helló Magyarország...
-
moco22
aktív tag
Én vagy 10 éve vásárolok a Partneronál telefont. Egyből ahogy beérkezett Magyarországra és náluk is elérhető lett, rögtön rendeltem tőlük. Régen Nokiákat, aztán a Samsungokat és LG-ket.Talán, ha egy Nokiával volt gondom, de semelyik mással nem, pedig évente cserélgettem a telefonjaimat és azok a telefonok majdnem az elsők voltak, amik bejöttek az országba.
-
válasz
xxxjjjkkk #1947 üzenetére
Hogyne ertenem. A postan a csomagfelvevo holgy mondta, hogy minden csomagot mpl szallit ki.
Mert ugye az eredeti kerdes az volt, hogy milyen csomag az amit nem az mpl szallit, csak a nagy segitesben errol elfeledkeztetek. Es emiatt beszel faxsagot az edigital is, mert csomagot csak mpl tud nekik vinni, mas nem. Nincs sima postai csomag, el kell felejteni.
-
xxxjjjkkk
senior tag
Hallod, de most komolyan. Valaki fel akar homályosítani, de már hárman, de ágálsz ellene. Tudjuk jól, hogy így van, de meg akarod magyarázni, hogy nem. Az mpl futár, meg a postás miért hazudna ilyenbe? Egyébként meg állami cég, attól függ, hogy mi a gyakorlat helyi szinten, #1936ba nagyon szépen le van írva, kár, hogy nem érted.
De tudod mit, igazad van.
halaggyunk -
XaraX
addikt
Egész pontosan az van, hogy fél kiló fölött nem a kézbesítő viszi az ajánlott levelet.
Ha nem éri el a fél kilót, de nagy méretű, akkor is autóval történik a kiszállítás.
Viszont megnövekedett forgalom esetén, mint pl. most, karácsony előtt, előfordulhat, hogy kis méretű csomagot a gyalogos kézbesítő visz számodra.
A céges példa esetén, lehetősége van szerződést kötni a postával, ki és akár beszállításra is, és ebben az esetben autó hozza-viszi a küldeményeit.
Ellenkező esetben x db napi forgalom fölött postafiók nyitása kötelező.
A csomagkézbesítés minden esetben megtörténik cégeknek is, mivel Mo.-on minden csomag ára tartalmazza a házhozkézbesítést is a posta esetében. -
Polllen
nagyúr
Urak, priviben... Ez a topik nem erre való. Köszönöm mindenki nevében!
-
-
orion1025
őstag
Köszi, heti szinten átlag 20 csomagom jön évek óta, tehát tudom mit beszélek... Jó pár éve volt divat, hogy kisebb csomagokat hozott a postás, de általában csak "kamu" kiszállítás volt akkor is, inkább bedobott egy értesítőt, hogy másnaptól át lehet venni X Y postán, pont azért, mert hurcolászná a rosseb. Tehát ne vedd sértésnek, de gondolkozz egy kicsit. 10 nagyobb csomagot sem fog kivinni, maximum ha sok ideje marad, mert nincs annyi kézbesíteni való, és van ideje kétszer-háromszor fordulni a postáról. Egyébként nagyobb cégekhez nem fog bringás postás mászkálni, maximum mezei levelet (borítékot) visz ki nekik. Az én cégemnél is így megy, pedig kicsik vagyunk.
Amúgy még bónuszként megsúgnám, hogy a külföldi kézbesítések módjával, árával, stb.-vel jobban képbe vagyok, mint a helyi postán dolgozók, és ez a szégyen...
-
válasz
orion1025 #1938 üzenetére
Oke, hogy azert van, csak leszoltad a kerdest, gondoltam akkor ezt te nagyon vagod, azonban inkabb azt latni, hogy fogalmad sincs rola ki mit vsz. Tehat a kis csomagokat kezbesito viszi? Es ha van 30 db kis csomag, akkor utanfutot kapcsol a kerekparhoz?
Szerintem csomagokat nem visz kezbesito, csak mpl kocsival. A kerekparos kezbesitok csak leveleket hordanak ki.
-
orion1025
őstag
Attól még mert levélként adod fel, de a doboz fizikai mérete 50x50x30 mondjuk, de csak 1kg, az hiába levél kategóriába esik, MPL fogja kézbesíteni, mivel a postás nem fogja a hátán hordani bringázás közben. Az MPL csak az autókázós kiszállításra vonatkozik, attól függetlenül az is a Magyar Posta része.
Éppen most terveznek egy szabályozást hozni, hogy levélként csak akkora csomagot tudsz feladni, ami befér egy postaládába, pont azért, mert mezei embernek sokkal olcsóbb levélként elintézni ezeket a terjedelmesebb küldeményeket, de ezek mind az MPL futárra hárulnak. Más az, ha otthon Vaterfutár és egyebeket használsz, mert az kedvezőbb árfekvés, ott pont a fordítottja van, mert csomagként éri meg postázgatni, nem levélként.
-
orion1025
őstag
Az MPL viszi a nagyobb csomagokat. 2kg-ig levélként is fel tudsz adni csomagnak tűnő holmit, de hiába levél, MPL fogja kézbesíteni, nem bringás futár, elvégre hová rakná a batyujában?! Az MPL ( Magyar Posta Logisztika ), vajon mihez tartozna, ha nem a postához? Ennyire azért ne....
-
Hogy oszinte legyek en ugy tudom, nincs mar ilyen, hogy sima postai csomag es mpl, hanem a csomagok mind mpl csomagok. https://www.posta.hu/static/internet/download/2016_tarifatabla_HU.pdf.pdf
Ezert is kerdeztem ra, hogy szerinte mi a kulonbseg, mert jopar csomagot adtam fel mostanaban es az mind mpl csomag volt, vagy meg kerhetsz ems-t, de az eleg draga. Viszont az is mpl alatt fut.
-
TIT
veterán
De elvárás az van az eladókkal szemben,oda is csak a hülyéket veszik fel és a csókosokat.
Nekem is a vinyót csak 3x vették vissza és nem ajánlották a kermit,mert én fizetném szerintük. -
lufi7
aktív tag
Az edigitáltól múltkor vettem egy dect telefont, de nem tettszett.
Vissza akartam küldeni az MPL-lel, de a telefonban egyszerűen nem értette meg, hogy mi a különbség a sima postai csomag ( bár nem értem mi a f@sz bajuk van vele) és az MPL között.
Írtam nekik egy levelet amire kb. egy hét múlva válaszoltak, hogy látják már, hogy vissza vittem a telót és, hogy köszönik és minden rendben van, csak éppen az eredeti felvetésre nem reagáltak.
Mondjuk szó nélkül visszavették. -
Edigitalrol is irnek az utobbi honapok esemenyeibol:
- Megrendelem a telefont bolti atvetellel, kihoz a csaj egy kibontott dobozt. Mondom neki en bontatlant kerek, mondja hogy szoktak kerni hogy mutassa meg a telefont, ami ugye engem abszolut nem erdekel, szoval erdekes modon hozott egy originalt a raktarbol.
- A telefon melle kertem memoria kartyat, negyedszerre talalta meg a jot az idota eladoja, ha nem figyelek oda ramsoz egy joval gagyibb, lassabb kartyat.
- Nemreg rendelek egy masikat bolti atvetellel, kihozza a telefont, nezem az adatokat, nem is az volt, megint egy olcsobb, kisebb memoriaval rendelkezo verzio. Mondom en nem ezt rendeltem, ja akkor megnezem, elo is kerult a jo verzio a raktarbol, ami persze megint bontott volt es nem volt masik. El is koszontem gyorsan.
- Lesz elallasom, az infoknal ez van leirva:
Az Extreme Digital Zrt. postai csomagokat technikai okokból nem tud fogadni.
Felhivom oket, hogy miert is nem tudjak fogadni a csomagot, ha mpl-el elkuldom nekik. Azt mondja azt tudjak fogadni. Mondom szerinted mit jelent a postai csomag es mit az mpl. Hat azt o nem tudja.
Szoval vigyazzatok, mocskos egy banda es szerintem toborozzak a hulyeket is alkalmazottnak.
-
Rendeltem egy telefont a turbadotol, ime az eredmeny:
Megerkezett a telefon.
A szamlan nincs rajt az imei, igy nem tudod ervenyesiteni a gyari garanciat. A dobozon sehol a gyari matrica, a csomagban a gyari tolto helyett egy nokia AC50 uti tolto baszki, a telefon amugy foliaban volt, viszont ugy nezett ki, mint ami kint allt valami bemutatoteremben es a folia es a telefon koze mar beszallt a por, az elek alatt is mindenhol por. Ez egy szelhamos banda, kuldom is vissza azonnal. Szoval nem ajanlom oket senkinek sem.
-
sanzi89
addikt
Egy kis apróság a PCX-nek.
A termék linkje: König CABLE-5503-2.5 2,5m HDMI-HDMI kábel
És a probléma:
"Megrendeltem két darab König CABLE-5503-2.5 2,5m HDMI-HDMI kábelt 1.083Ft-ért darabját. Ismerősöm vette át személyesen, és hozta el nekem 300km-t utazva. Amikor megkaptam láttam, hogy az itt is árult ValueLine 3m aranyozott HDMI v1.4 kábel-t kaptam, aminek a zacskóján a címke és a vonalkód elegánsan át volt ragasztva a König címkéjére. Az egy dolog, hogy az olcsóbb kábelnek csak 694Ft darabja, de nem is azt a terméket kaptam, mint amit rendeltem. Tudom, nem nagy tétel, de nem ilyennek ismertem eddig a PCX-et."Lehet mondani persze, hogy cseréltessem ki, de több lenne a macera. A kábel egyébként működik, csak nem véletlenül rendeltem 2.5 méteres kábelt, most lóg 50 centi feleslegesen...
-
Sziasztok!
A turbado webaruhazbol rendelt mar valaki termeket? Megbizhatoak?
Koszonom szepen!
-
Kiglerx
tag
válasz
mukurisho #1914 üzenetére
Olyan boltot kerestem ahol személyesen meg tudom nézni vásárlás előtt, én nem egy futárral kell visszaküldettni, ha valami gond van.
Konkrétan a partnero hírének nem néztem utána, mert gyári garira hivatkoztak elsőre.
A legtöbb GMS bolt csak házhoszszállít, így találtam a partnero-t. Szerencsére végül nem vettem meg náluk, valószínűleg most bosszankodhatnék. -
Kiglerx
tag
Partnero Gsm vagy Part Nero Gsm.
Megrendeltem a készüleket bolti átvétellel, majd amikor a majd majdnem az ajtajukban voltam a megbészelt időpontban, akkor kiderüt, hogy a futar mégse vitte át nekik a telefont. Így egy másik nap is mászhatthatam át a városon. (Futárral inkább nem szallítattok telefont). A boltba (zugba) belépve masszív dohányfust fogadott. Ekkor előkerült egy bontott dobozból a telefon amin nem a gyári kijelzővédő fólia volt, hanem egy buborékosan felrakott valami. Továbbá az összes többi védőfólia hiányzott és az alsó króm keret meg volt karcolva. Mind ez egy újként árult telefonnál. De a legszebb az volt, amikor kiderult, hogy áfás számla nincs, csak drágábban.
Végül sikerult az iponnal megvennem gyári garanciaval, számlával ugyannyiért, amennyiért a Partnero árulta számla nélkül és bolti garival. -
ooloo
őstag
Esetleg a Pcland Online Kft. -ről tapasztalat ?
-
ooloo
őstag
Üdv,
Az XPlaza .hu ról van vélemény ?
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, konzol adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Kolink Observatory LM RGB 600W
- BESZÁMÍTÁS! Asus Rog Zephyrus G14 notebook - R9 4900HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 2060 6GB Max-Q WIN10
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest