Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoltn

    senior tag

    Sziasztok!

    Az iPon-nal kapcsolatos sztorimat írnám le nektek, meg kell jegyezzem eddig csak tőlük vásároltam, elégedett voltam velük, de soha többet nem veszem igénybe a szolgáltatásaikat!

    Egy Samu 750evo 250gb-os SSD a főszereplő amit 2016 nyár végén vettem náluk 21 ezresért. Sok használat után gyanús lett a gép viselkedése, az SSD meghibásodott, vagy bánom is én mi, lényeg, hogy visszavittem karácsony előtt a meghajtót. Közölték a boltban, hogy karácsony, szilveszter miatt csak sokára fogok kapni akármilyen eredményt is, mondom nincs gond vettem egy másikat, majd egyszer megjön a vélemény.
    Ma kapok egy emailt, hogy nem tudták megjavítani a cuccot, de a beszállító nem cserélte, ezért jóváírják nekem az összeget, és levásárolhatom, vagy visszakaphatom az árát. Na ez szép és jó.
    DE
    Nyár óta a szóban forgó SSD ára 21450 forintról 29980-ra kúszott fel. Nem csoda, hogy nem hajlandóak cserélni, inkább vegyem meg még egyszer, és nyeljem le a különbözetet.
    Egyből csekkolom a webshopjukat, elérhető a meghajtó szerdai átvétellel meg lehet rendelni. Írok válasz levelet, hogy én ezt így nem igazán fogadnám el, cseréljék ki a hibás cuccot, adjanak egy újat, ha már rendelhető ugyan az a termék. Jön a válasz,hogy ők 4-5 tucat beszállítóval dolgoznak bla bla.... nem cserélik ki, de megrendelhetem újra, csak válasszam a van garanciális levásárlás opciót. :C
    Következő levélváltásban már hivatalos szerveket emlegettem, de ismét elküldtek a francba. Persze a válaszuk tárgyilagos, kioktató hangvétele nem hagyott nyugodni.
    És a levélváltások közben hogy, hogy nem a szóban forgó példány lekerült a webshopból, nem elérhető többé.

    Kérdés:
    Ezt megcsinálhatják? Nem kötelesek cserélni a teméket?

Új hozzászólás Aktív témák