Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1101) Normi™


Normi™
őstag

Sziasztok!

A történetem a következő: Kinéztem magamnak egy asus lapot,ekkor találtam rá a Lambda Computer nevezetű webshopra,gyanúsan jó áron volt,6ezer forinttal volt olcsóbb mint máshol,megrendeltem majd mikor megérkezett még nyugtáztam is milyen gondosan van becsomagolva,mikor kibontottam láttam,hogy egy gomb letört(a csomagolás alapján kizárt,hogy szállítás közben) a hátlapon és a lapon karcolások vannak,főleg a proc. helye körül elől is hátul is,még a hűtő rögzítőjének a ragacsa is rajta volt,sikerült törött használtat vennem.Ha jelzem nem tudom bizonyítani,hogy nem nálam tört el és ugrik a garancia,sajnos azt gondolom,hogy ezzel ők is tisztában voltak a feladáskor,így nem jeleztem feléjük semmit sem.Senkinek sem ajánlom őket.Röviden ennyi.

[ Szerkesztve ]

"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"

(#1102) hitman,


hitman,
őstag

Csatlakozom az előttem szólóhoz:

A minap én is egy használt procit kaptam a Lambda Computer-től!

A doboza is ki volt nyitva és a proci is ujjlenyomatos és karcos volt a széle az előző hűtőlefogatás miatt!

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#1103) pityeszka


pityeszka
őstag

Comproll Kft (utólag olvastam róluk sajnos). Elküldtem egy vga-t garanciába, hogy rossz. Visszaküldték, hogy jó, teszt OK! Mégsem jó, engem hoztak kellemetlen helyzetbe. Személyes rúgom be az ajtót náluk.

Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<

(#1104) poli27 válasza Fecogame (#1093) üzenetére


poli27
veterán

Az Extreme Digital nálam is leszerepelt.... Gariba visszavettek egy Asus dvd irót, eltelt 3 hét zaklattam őket hogy mizu, válaszba az volt a gyártónál van gariba.Eltelt 5 hét már nagyon mérges voltam, jeleztem is nekik hogy adják vissza a pénzem ha nincs termék, erre azt válaszolták nem tehetik és különben sincs benne a törvényben mennyi idő alatt kell a garanciát rendezni... eltel 8 hét még mindig semmi lökik a hülye dumát hogy még nem jött vissza a gyártótól, erre mondom akkor cserét kérek ha pénzt nem kapok vissza, erre is az volt a válasz hogy nem lehet... 11. héten hívnak megjött bemehetek érte.... no comment sztem ehez a hozzáálláshoz (7000ft os dvd író)....

[ Szerkesztve ]

(#1105) tomi1031


tomi1031
tag

Egy fekete pontot szeretnék kérni Lavinia nevű felhasználónak. http://hardverapro.hu/tag/lavinia.html
Megbeszéltem vele hogy a meghirdetett iPhone 3G-jét elcserélem vele egy Nokia e72re. Tudni kell az iPhoneról hogy úgy volt meghirdetve hogy recovery módban van ezért ezt szervízben meg kell csináltatni amire nekem 6000 forintot mondott. Mivel korábban is megcsináltam jópár recovery módban lévő iPhonet gondoltam ez is sima ügy lesz. A találkozó megbeszélt idejére 30 perc késéssel érkeztem mivel vidékről jöttem és csak így ment busz, de erről tájékoztattam telefonon és azt válaszolta hogy semmi gond. Átvettem a telefont és átadtam az e72-t. Hazaértem és egyből neki is álltam a telefonnak. Akkor fedeztem fel hogy a hangerő szabályzó gomb egyik része a keretbe van szorulva a másik része meg valahol a hátlap alatt zörgött, valamint a némító gombot sem lehetett megmozdítani. Gondoltam semmi gond ez még belefér. Rádugtam a gépre, semmi. Azt hittem hogy a géppel van gáz ezért megpróbáltam az összes többi csatlakozón sőt egy másik kábellel is. iTunesot is újraraktam de semmi. Nem látta a telefont. Csomószor újraindítottam a gépet, a telefont meg ki-be rakosgattam DFU módba de sehogy sem sikerült észre vetetni a géppel. Megpróbáltam másik számítógéppel is de semmi. És megnéztem, engedélyezve volt az Apple USB mobile device driver. Itt már tudtam hogy a hardverrel lesz gond. Odaadtam egy telefonos ismerősömnek hogy nézze meg. Kiderült hogy a hátlapot kb egy csavar meg a simkártyat tartó fogta össze meg valami olcsó ragasztó. 20000 forintot mondott a javításra mert a komplett alaplapot ki kell cserélni a hátlappal együtt. Felvettem a kapcsolatot Lavinia nevű felhasználóval telefonon keresztül, bemutatkoztam és mondtam hogy a telefon miatt hívom. Abban a pillanatban kinyomta és azóta is képtelenség telefonon elérni.
Privát üzenetben leírtam mi a problémám erre ez a válasz érkezzett: "Nyaralni vagyunk és nem is szeretnénk foglalkozni a telefonnal, ezért hirdettük meg.
Leírtuk, hogy nem működik! Megnézted, kipróbáltad és elcserélted.
Csúnyán megvárattál minket, így nem vagy a szívünk csücske.
Nálunk itt vége.
Minden jót!"

Majd leírtam neki hogy egy szóval sem említette hogy nem ismeri fel a gép, ő azzal érvelt hogy az övé felismerte, meg hogy minden hibát elmondott amit tudott róla, az előbbiről nem tudom igaz-e de az utóbbi biztos hogy nem mivel jópár hibát nem említett meg. Végül felajánlott egy srácot hogy megjavítja olcsóbban. Egy hardveraprós újonc volt az 3 napos regisztrációval. Inkább visszautasítottam az ajánlatát.
Itt vége a történetnek, aki ezek után még üzletelni akart vele az készüljön fel hogy át lesz vágva.

(#1106) shteer válasza tomi1031 (#1105) üzenetére


shteer
titán

ez nem az a topik. ezt keresed

..szerintem jónak tűnik

(#1107) tomi1031 válasza shteer (#1106) üzenetére


tomi1031
tag

Köszönöm, már írtam oda :R

(#1108) shteer válasza tomi1031 (#1107) üzenetére


shteer
titán

nm :)

más: bezárt a ready. tud róla vki infót?

..szerintem jónak tűnik

(#1109) Fryskitt válasza webshopos (#930) üzenetére


Fryskitt
addikt

Hát, lehet, h igazad van, bár én is találtam már kifejezetten gyanús értékelésket, amelyek a feltűnően sok negatív után keletkeztek. Sajnos úgy általában nem jók a tapasztalatok, és az is lehet, hogy ezt a sok surmó vevő hozta ki az eladókból, de inkább azt gondolom, hogy ha nem egy-egy elfogult vélemény van, hanem sokan állítanak valamit, akkor azért lehet benne vmi.(Remélem, a 2MB-os képet nem egyszer írható DVD+DL-re írtátok, mert akkor elég drága kép lett).

Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

(#1110) Fryskitt válasza mickemoto (#1099) üzenetére


Fryskitt
addikt

Ugye, ugye? Nem lehet véletlen ez a sok negatív. :F

Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

(#1111) VMatteo


VMatteo
őstag

Jó estét!
A Laptopszalon pécsi üzletét senkinek sem ajánlom. Nem azt akarták küldeni mint amit megvettem. Én amikor kérdeztem hogy esetleg valami kis kompenzálás (160e Ft-os laptopról volt szó) például egy egér vagy vmi kis apróság, csak hogy lássam a korrekt hozzáállást. Erre el lettem küldve a picsába. Egy végtelenül arrogáns, nagyképű emberrel beszéltem. Senkinek sem ajánlom őket! :K

Tisztelet a Gépésznek!

(#1112) Drakuf


Drakuf
tag

Üdv!
Ismerősöm vett "újonnan" egy ebook olvasót az edigitaltól és ha hiszitek ha nem, amikor be akarta regisztrálni a vadonatúj szerzeményét, az már hozzá volt adva a beregisztrált termékek közé. :) Ez még nem is lett volna probléma, ha 2 nap használat után nem ment volna teljesen gallyra a készülék, szóval gyanítom, hogy valami használt és később "megjavított" terméket sóztak rá szegényre. Mellesleg másnap amikor visszavitte az üzletbe a terméket kérdezés nélkül azonnal kicserélték. Mintha számítottak volna arra, hogy ki fogja cseréltetni... Most akkor, hogy is van ez kérem? :D Ennyire rosszul megy az edigitálnak vagy próbálnak a hülyékből* megélni?

*Bocsi a szóhasználatért

[ Szerkesztve ]

(#1113) jeni válasza waithEard (#1032) üzenetére


jeni
félisten

Jelenteni kell a fogyasztóvédelemnek.
NA akkor lesz szarban,menj személyesn hozzá és írj panaszlevelet!

(#1114) kinley1985


kinley1985
csendes tag

Szeretnék feketepontot kérni Gwen1977 -nek.
A történet e következő: Ezt a jóképessüg telefont el cserélte velem,Én ezt adtam . Az én termékembe le van írva hogy csak adattárolásra.Ő azt állitotta hogy akksi hibás a telo.Azt nem közölte velem hogy szét volt már szerelve!Bevittem szervizeshez,ott közölték velem hogy el kurták rajta a frissitést,a lap kuka,de volt már szétberhelve.Szolok neki,hogy ez van,jo csere vissza.A kedves ember azóta nem reagál semmire,telefonszám ki van kapcsolva!Egy csaló!kérném felszolitani hogy tegye meg felém a lépéseket,és fizesse ki a termékem,vigye el a telefonját! kérném nézzenek utánna,és vigyázzanak vele!Nem ajánlom!

Annyit azért,elvárhatok,ha szeretnél valamit,és kérdezel akkor válaszolj már te is!

(#1115) tlac


tlac
nagyúr

tud valaki valamit a cellcom.hu-ról?
csak egy error jön be

(#1116) begrimisu


begrimisu
aktív tag

Ezt az emberkét nem ajánlom senkinek [link] megbeszéltem vele egy találkozót a megbeszélés után 3 percre azt mondja amikor felhívom hogy jön más a termékért .Egy link ember a vele való üzletelést nem javaslom senkinek!

begrimisu felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!

(#1117) gryphus


gryphus
csendes tag

Üdv!

Sajnos kénytelen vagyok leírni tapasztalataimat, mely a sokak által megbízhatónak tartott Lambda Computerrel kapcsolatos.
Rendeltem tőlük egy Asrock Z77 Pro4 alaplapot. Kifejezetten úgy választottam üzletet, hogy biztosítsa az Asrock által Z77-es chipsetes alaplapokra vonatkozó 3 év garanciát. Webshopban 3 év szerepelt tehát, de a garancialevélen csak 2 év. Azonnal jeleztem a problémát telefonon, ahol segítőkész kolléga megnyugtatott postázzák a helyes garancialevelet. OK!
Másnapra a webshopban javítva 2 évre a garancia, de csak ennél az egyetlen Asrock Z77 alaplapnál! A többinél maradt 3 év...
Eltelt 1 hét, semmi...Megint telefon, ó már 3 napja feladtuk, a Posta lassú. OK!
Megérkezik a második telefonhoz képest 3 nap múlva, természetesen a feladási dátum megegyezik a második telefon dátumával, de annyi baj legyen, elfelejtették.
Kibontva 2 év tollal, kézzel lehúzva mellé 3 év javítva. Se egy pecsét, se egy aláírás...

Mostmár nem érdekel, buktam egy év garanciát, de egy tapasztalattal gazdagabb lettem, és terjesztem a "jó hírüket", hogy más ne járjon így.
Mai napig a webshopban hol 2 hol 3 év a garancia, mikor milyen kedvük van...

[ Szerkesztve ]

A legbiztosabb jele annak, hogy létezik intelligens élet a Földön kívül az az, hogy még nem próbáltak kapcsolatba lépni velünk.

(#1118) jookomak


jookomak
őstag

Lambda Computerről tud valaki valamit? 2 hete az van kiírva a honlapjukra, hogy technikai okok miatt zárva. Kicsit parázok, gari alatt van náluk egy lapom. Bosszús lennék, ha most szűnnének meg.

(#1119) SirKero válasza jookomak (#1118) üzenetére


SirKero
őstag

Erre én is kíváncsi lennék mivel elég sok cuccot vettem náluk így értelemszerűen a garancia is oda szól. Nem sok kedven van a gyártó után szaladgálni garancia ügyben. Egyébként próbáltad már hívni őket telefonon vagy elérni e-mailben?

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#1120) jookomak válasza SirKero (#1119) üzenetére


jookomak
őstag

Pont tegnap írtak egy mailt, hogy megszűnik a bolt, így a garanciát a nagykeren keresztül lehet érvényesíteni. A lapommal elirányítottak a hardverker-hez. Nem tudom, hogy csak jó kapcsolatban van (volt) a két bolt, vagy a hardverker nagyker is egyben, és a cuccom épp tőlük volt.
Szerintem küldj nekik egy mailt, hogy melyik cuccod hova garis.
Telón nem sikerült őket elérni, emailt is ők írtak.

(#1121) SirKero válasza jookomak (#1120) üzenetére


SirKero
őstag

Ennek nagyon olyan szaga van mint anno a mistral meg a bluefish volt :(((

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#1122) Fryskitt


Fryskitt
addikt

Sajnos a magyar boltok egy jó része valamilyen szürke importból vagy ki tudja honnan árul, így a garancia mindig lutri. Főleg mobiltelefonoknál van így, én úgy tapasztalom, hogy a bolti garancia egy nagy kamu, csak gyártói garancia ér valamit. Sajnos úgy tűnik, nem a legolcsóbb a valóban olcsó, sem bolt, sem áru tekintetében. A nagy gyártók többsége rendes garanciát ad (pl. Asus, Acer), érdemes ilyet venni, futár jön a cuccért, és az is hozza vissza.
A Fogyasztóvédelemben pedig, ha még van ilyen általában, nem érdemes bízni, semmit nem tudnak elérni, ha meg a boltban reklamálsz, esetleg még jól el is vernek. Ez itt már rég nem Európa....

Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

(#1123) g@bo válasza jookomak (#1118) üzenetére


g@bo
nagyúr

szvsz a lambdacomputer is megdöglött, a helyszinen a táblát is leszedték már.

persze a mocskok az utolsó pillanatig nyomták a cuccot, gari meg most necces.

emailra nem válaszolnak. a honlapra nem irják ki korrektül, a bótnak annyi, garivel menj ide v oda.

egy újabb simlis kisker, de legalábbkipusztult... sajna nem időben. :(((

egy wd vinyóm van tőlük, a többit már eladtam... a vinyót meg gariztatni tán tudja más.

(#1124) SirKero válasza g@bo (#1123) üzenetére


SirKero
őstag

El mennek a büdös p.csába. :(((
Én is több százezer forintért vásároltam náluk cuccot és még az utolsó nap is simán kereskedtek amikor már bőven tudták,hogy lehúzzák a rolót :((( Ja és még most sem az van kiírva a honlapjukra,hogy megszűnt hanem technikai okok miatt zárva. Büdös gyökér társaság remélem a sitten kötnek ki.

[ Szerkesztve ]

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#1125) g@bo válasza SirKero (#1124) üzenetére


g@bo
nagyúr

ex lambda.

kétlem, hogy ebből nyitás lesz.

(#1126) TIT


TIT
veterán

Rbnetet se javaslom,sok birka dícséri vásárláskor de nem amikor gariztatni kell.
Corsair tápot leadtuk,azt mondják 2-6 hét mert 1 éven túl van(2éves)garin viszont csak 3 év szerepel.2 hét után írtunk,hogy akkor cseretáp,mert még 2 hét állítólag(IV.ker nincs olyan messze)jó adnak egy hkc 300w-os tápot mert másuk nincs :) Amd 965Be,proci,ati 5750,fél perc alatt olyat durrana,hogy leég a hosszú haja a szervízesnek/vezetőnek.
Válasz:-jó a táp,működik(persze amíg be nem kapcsolod)és ezek nyitnak pc üzletet :)

[ Szerkesztve ]

(#1127) joker1220


joker1220
őstag

Sziasztok!

A Lambda Computer től már elég sokmindent vásároltam, eddig szerencsémre egy
kivételtől eltekintve minden újnak tűnt és gond nélkül működnek azóta is.

Az az egy kivétel pedig egy ASRock N68-UCC lap volt ha jól emlékszem, a sztory
annyi hogy megvettem, összedobtam a gépet, kapcsolnám be, se kép se hang.

Nézem a kábeleket, minden rendben, próba újra, semmi.

Bios reset, bekapcsolás és már működik is minden flottul...

Van egy erős gyanúm hogy a lambdánál ebben a lapban próbálgatták a letiltott
magos amd procikat, mivel a lap tudja ezt a feature-t.

Egyébként kb 2 hete az van kiírva az oldalukon hogy az üzlet technikai okok
miatt zárva, gyanús gyanús.....

,,A lustaság nem más, mint pihenés mielőtt még elfáradnánk''

(#1128) jookomak válasza joker1220 (#1127) üzenetére


jookomak
őstag

Olvass vissza pár hsz-t. Lehúzták a rolót. Nekem van még egy cuccom tőlük, ami oda garis, de (kopp-kopp) működik. Nem tudom mi lesz, ha megnyúvad. SN szám alapján nem lehet megnézni egy cuccról valahogy, hogy melyik nagykerből származik?

(#1129) joker1220 válasza jookomak (#1128) üzenetére


joker1220
őstag

Ne aggódj nem vagy vele egyedül, szerencsére én túl nagy értékben nem vásároltam
tőlük sosem, szóval addig megy amég megy azt kész.

Egyébként valahogyan biztosan be lehet azonosítani, feltéve hogy nagykerből vannak
a cuccok és nem romániából vagy szlovákiából kéz alatt...

,,A lustaság nem más, mint pihenés mielőtt még elfáradnánk''

(#1130) qdak


qdak
addikt

http://www.nordtelekom.hu/

nem ajanlom, usb s mobil net, kb 2-3 honapig ment joll, utana meg meg szakad (sim error)
a megadott cimen 1 kozmetika szalon -2000ft a semmiert utazni
-5000ft fel pestre
-3600ft igaz sajat ido hianyaba, de 1 havig csak fizettem nem hasznaltam
-5000ft ujra pest megint ossze fosta magat, tokot kicserelte, simet azt mondja nem cserelheti, persze par nap alatt ujra bexart
-14400 3havig fizettem meg
-3000: 1x ures csekket kuldtek csak nt volt rajt kitoltve felattuk, majd jon felszolitas, kamatos csekk, telo nekik, en fenymasoltasam le faxoljam nekik el, h bevan fizetve, a plusz penzt fizesem be azt jovairjak kovi hoba, perzse h nem :)
-2000: amit teloztam nekik legalabb
- elveszett idom+bosszusagok! :@
- 6200 mert a lemondasom kesob erkezett be mint h nem fizettem be vmeik honapot..

41200ft a semmiert...

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#1131) SirKero


SirKero
őstag

A lambdta témához.
Sajnos nálunk két komplett gép alkatrésze is tőlük származik és még bőven ( 1,5-2 év ) garancia lenne rájuk. Lehet,hogy nem lesz velük gond ( Ámen ) de ha mégis?
Az összes cucc értéke 100-150 ezer forint között van amit nem szeretnék bebukni.

[ Szerkesztve ]

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#1132) jookomak válasza SirKero (#1131) üzenetére


jookomak
őstag

Engem az aggaszt igazából, hogy így valószínű rohadt nehéz lesz eladni a cuccom, holott most indult 3 hónapja a 3 év gari.

(#1133) joker1220 válasza jookomak (#1132) üzenetére


joker1220
őstag

Szerintem hívjátok fel a fogyasztóvédelmet hogy ilyen esetben mit lehet tenni, vagy
valami boltostól is érdemes lehet megkérdezni itt a PH!-n csak tud valaki valamit :K

,,A lustaság nem más, mint pihenés mielőtt még elfáradnánk''

(#1134) Cseri0058


Cseri0058
őstag

sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e.
innen szeretnék rendelni egy iphone 5-öt.
szerintetek kamu az oldal?

(#1135) Balinov válasza Cseri0058 (#1134) üzenetére


Balinov
félisten

checkout csak bank transfer, tuti kamu

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#1136) g@bo válasza SirKero (#1131) üzenetére


g@bo
nagyúr

a lambda sokmindent vásárolt a hardverkertől (9.ker), szóval elsőkörben ott érdemes nézelődni, aztán olyan sok nagyker nincs, ahova rendelések után elrohangáltak, gondolom nem 50 km oda, majd vissza....

ramiris, chs, expert... lehet keresgélni.

irtam nekik emailt, de nem válaszolnak, tuti itt is olvas minket valamelyik görcs eladójuk, puffadnának meg.

(#1137) SirKero válasza g@bo (#1136) üzenetére


SirKero
őstag

A hardverker is érdekes üzlet lehet szerintem :U
A hardveraprón is van egy figura is az ő előre kiválogatott cuccaikat árulja picit a bolti ár alatt de persze számla nélkül. ;)

[ Szerkesztve ]

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#1138) Cseri0058 válasza Balinov (#1135) üzenetére


Cseri0058
őstag

köszi.
akkor valószínűleg ez is kamu nem?

(#1139) Balinov válasza Cseri0058 (#1138) üzenetére


Balinov
félisten

szerintem igen. Volt kollegamat 2 eve kb 500k HUF-fal huzta le egy hasonlo "angol" vallalkozas, iphone 4-eket hirdetve gyanusan olcson.

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#1140) qdak


qdak
addikt

http://www.10forintert.hu/index.html
vki probalta mar? gyanusan olcson mennek a cuccok el.

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#1141) Bengio


Bengio
tag

Sziasztok!

Pontosan 2 cégről szeretnék - sajnos - negatív véleményt nyilvánítani, mind2 szopat.
Az egyik az A4Team, a másik a novashop (a megbízató számítástechnika). :U
Rögtön bele is kezdenék:

A4Team:
2010. augusztusában vettem náluk egy WD20EARS típusú merevlemezt, 3 év garival. Történt kb 2 hónapja, hogy ez a vinyó beadta a kulcsot, elszaporodtak a szektorhibák, lassan töltött, totál szétesett. Annak örültem, hogy kb 2 nap alatt sikerült !mindent! lementenem róla egy barátomtól kölcsön kért WD20EARX-ra. Mivel kecskeméti vagyok, és itt is dolgozom / tanulok, nem gyakran jutok el a fővárosba. Idén augusztus 30-án azonban összejött, bátyámmal felmentem, leadtam náluk a cumót. Előtte már telefonon érdeklődtem, hogy mennyi idő a garanciális ügyintézés, amire a válasz az volt, hogy MAX! 2-3 hét, de inkább kevesebb, csak biztos, ami biztos többet mond inkább. Gondoltam, ez nagyszerű, az belefér, az adataim megvannak. Vártam a hívásukat mindhiába, mikor szeptember végén felhívtam őket én. Ekkor közölték velem, hogy még mindig nem jött vissza a cseredarab, jó, várok még. Múlt hét szerdán (okt. 10-én) ismét tárcsáztam, mondta a szervizes srác, hogy estig visszahív, hogy jön-e másik vinyo, vagy nem. Ekkor haver szólt, hogy az olajcseréjét oldjuk meg sürgősbe, átmentem, megcsináltuk, kb 19:15-re végeztünk is. Hazamentem, majd kaptam egy sms-t, miszerint nem fogadott hívásom volt a már jól ismert számról, 18:59-kor. (nyilván az aknában épp abban a pillanatban elment a térerőm, nem csörgött ki) Egyetlen egy hívás, történetesen a zárás előtt (19:00) egy perccel. Mind1, reméltem, hogy azért hívnak, mert megvan a cucc, másnap, azaz csütörtökön GO Pest, ismét bátyóval. Mikor beértünk a szervizbe, közli a srác, azért keresett este, mert nem jött meg a termék, de én nem vettem fel!! Kösz haver, hogy annyi erőfeszítésed benne volt, hogy elérj. Elmeséltem neki, hogy dolgom volt, egész nap a hívást vártam. Próbáltunk "üzletet" kötni, hogy esetleg raktárról ad egy másikat, sietnénk, dolgunk van, és a beszélgetés során vagy 3-4 alkalommal megmondta, hogy ő hívott, én meg nem vettem fel. Sajnos raktárról nem tud adni, mert NINCS. :W Jó, mind1, arra jutottunk, hogy mivel tesóm hétfőn és csütörtökön is fent van Pesten, átveszi ő, mert hétfőre már TUTI MEGLESZ! (azért is vált sürgőssé a dolog, mert haver már jelzett, hogy kéne vissza neki a kölcsönvinyó) Tesóm így a mai nap folyamán vitte magával a garipapírt, hogy elmegy érte. Hívtam a szervizt 3x, végig kicsörgetve, semmi válasz. Felhívtam kb fél órája a boltot, közölték velem, hogy a szervizben ma nincs senki, külső munkája akadt a szervizesnek. F@sza.. Csütörtökön újabb próba következik :((( másfél hónap alatt nem tudtak nekem egy totál meghalt merevlemezt egy kb tömegtermékre, egy WD20EARX-ra kicserélni úgy, hogy az elején még 2-3 hét volt az átfutási idő..

Másik kedvenc shop-om a novashop kft. (ezt a sztorit nem tudom olyan pontosan leírni, nem mai történet, azóta nem is foglalkoztam vele) 2008-ban (nagy notebook bővítés közepette jártam) vásároltam itt, hardveraprón egy 160GB-os IDE-s samsung notivinyót. Ez 2009 decemberére meg is adta magát (a szokásos szektorhibás történet), majd ezt postafordultával már cserélték is! Örültem, vatta új vinyó, noti ismét használatban. Nem telt el egy év, megint ugyanaz a szitu. Ekkor visszaküldtem postán (miskolci cég..), 2 héttel, és 2 telefonhívással később visszakaptam a merevlemezt, miszerint náluk az TESZT OK. Arra a vinyóra van még bő 2 hónapom, ismét bepróbálkozom náluk, ha nem cserélik, akkor fogyasztóvédelem. Érdekes módon, másik vinyóval hibátlanul működött a notim, a samsungot pedig PC-re kötve is hibásnak vélte az általam használt 2 diagnosztikai szoftver is, ráadásul halál nyugalommal (és egy halott HDD gyorsaságával) írt, és olvasott adatot...

Konklúzió: ezt a 2 céget nem ajánlom senkinek, viszont felhívnám mindenki figyelmét, ez saját, személyes tapasztalat, egyáltalán nem biztos, hogy másnál is hasonlóan fognak alakulni a garanciális ügyintézések. Fontos megjegyeznem azonban, hogy az általam preferált kecskeméti cégnél eddig minden hasonló folyamat teljesen problémamentesen zajlott, és minden esetben happy end-el végződött.

ui: sorry a túl hosszú megfogalmazásért, így tudtam (nagyjából) korrektül leírni mind2 történetet.

:R

[ Szerkesztve ]

Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.

(#1142) SirKero


SirKero
őstag

A minap vásároltam itt és közben beszélgettem az eladó sráccal.
Szóba került az is,hogy mit lehet kezdeni a garanciával akkor ha megszűnt az üzlet ahol a cuccot vettem konkrétan név szerint a lambda miatt.
Azt mondta,hogy ha kell segítség ők tudnak segíteni a gariztatásban a lambdánál vásárolt alkatrészekre.

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#1143) x360elite válasza Bengio (#1141) üzenetére


x360elite
őstag

(#1141) Bengio: Szia. (A4Team)

Velem pont ugyanez történt, de egy VGA volt a tárgya. A durva az volt, hogy 9 napos volt a vas, amikor elkezdett csíkozni (gondolom mondanom sem kell MSI gyártó barátunk volt az elkövető). Azt mondták 2-3 hét. 3 és fél hónap lett belőle, pedig én nem lakom olyan messze mint te. Gondolom azért szenvedtek vele annyit, mert nem kértem ugyanolyan kártyát még egyszer, mivel híg f.s az egész. Az MSI-vel (legyen az alaplap, VGA, bármi) csak a gondom volt. Egy másik gyártótol (nevezzük ASUS-nak :DD ) származó ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkező terméket kértem. Első hozzászólásuk egy katagorikus NEM volt. Mondom mi az, hogy "nem". Azt mondták, hogy csak ugyanolyanra tudják kicserélni a kártyát. Erre én: semmi gond, javítható a kártya? Válasz: nem. Rendben van -mondtam- , akkor elállnék a vásárlástól. Ebbe sem akartak bele egyezni. Nagyon nehezen (fentebb említett 3 és fél hónap) belementek, hogy adnak egy más gyártótol származó darabot. Azonban a kálvária végére már a fejemen lévő haj fele csak szép emlék volt csupán :( . Elmehet az ilyen cég a búsba.

[ Szerkesztve ]

Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!

(#1144) ESP


ESP
senior tag

Röviden.

Idén januárban vásároltam az Users-nél 2db Asus 6950 DCU2 videókártyát majdnem 200.000Ft értékben. Szeptember elején megdöglött az egyik, játék alatt bekockásodott és ujraindítás után sem lett jó. Elvittem nekik, természetesen az eladó már akkor bele akart kötni mindenbe.
pl: A venti vezetéke bele van csavarva valami szövet szerű fekete anyagba és az elkezdett leválni hosszában a kártyáról. Biztosan agyontuningoltam a kártyát mondta. Na mondom öcsi ne szórakozz már... Nagy nehezen bevette azt mondta kb 2hét lesz. Eltelt 1,5hónap. Tegnap bementem hogy mégis mi van már? Átadtam a garis lapot. Hát mondanom se kell azt se tudták mit akarok. Egyik eladó aszondja ott a kártya a raktárban. Másik hogy az csak egy üres doboz mert csak a kártyát küldték el az Asus-nak. Elvileg hétfőre meg lesz. Na erre kíváncsi leszek de nagyon.
Az viszont 100% hogy ebben a csöves boltban többet nem fogok vásárolni :((

iPon-ba bezzeg ha volt valami garis ügyem volt, hogy már másnap mehettem a cuccért, de 2héten belül mindig vagy csere vagy számlán szereplő összeg vissza

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#1145) ESP válasza ESP (#1144) üzenetére


ESP
senior tag

Látom volt hasonló dolog már [link]

Gondolom az én vga-m is pár héttel később küldték el.

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#1146) x360elite válasza ESP (#1145) üzenetére


x360elite
őstag

Én majdnem dolgoztam a Users-nél, de inkább kihagytam. A probléma az lehetett, hogy szerencsétlen embereknek, akik ott melóznak kb. 3-4 munkakört kell ellátniuk, mert ugye így gazdaságosabb a cégnek. Mondanom sem kell, hogy miért nem mentem oda.... :C

Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!

(#1147) gergely012


gergely012
csendes tag

Sziasztok,
digitalker.hu-al van bármilyen tapasztalataitok? Garanciát hogyan lehet ott érvényesíteni?

(#1148) x360elite válasza gergely012 (#1147) üzenetére


x360elite
őstag

Felhívod őket telefonon és megkérdezed, hogyan működik náluk a gari... Gyanítom számla és garipapír kell hozzá.

Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!

(#1149) DeFranco válasza gergely012 (#1147) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Hát... a tulajokat elnézve kb. méltányossági alapon :D

Két (fél)arabé a bódé, ránézésre 5 év szigorított, de amúgy korrektek. Én vásároltam már ott párezer forint értékben, de nagy összegű cuccot nem vennék ott. Egy pendrive-ot vettem, az nem volt, ami a honlapon volt, de visszahívtak, hogy ez és ez van, ennyiért meg ennyiért. Amúgy szimpatikusak, korrektek is voltak, rengeteg minden van nagyon olcsón, igazi lomis kincsesbánya, szeretem a boltot, de egy 20k-s cuccért nem merném ott elkezdeni csapkodni a pultot, mert lehet előkerülne a dzsihádszablya.

Szerintem tipikusan feleszürke, felenagykeres bolt, érteni nem hiszem, hogy értenek hozzá, kereskednek. Amikor indult, semmi értelmes nem volt, látszott, hogy ami van, azt felvásárolták valami csődeljárásból (DVD tokok, DVD bőröndök, kínai piacos billentyűzetek, fénymásolópapír, fotópapír, stb.) aztán ha már benne voltak, akkor szépen kiegészítették ezzel-azzal. Meglepően sok minden van, és még több minden rendelhető. Amikor bent vártam a boltban a megrendelt cuccra, csapkodtam a fejem, hogy ez is kéne, az is kéne.

[ Szerkesztve ]

(#1150) erhp válasza ESP (#1144) üzenetére


erhp
csendes tag

Szia ESP!

Az Usersnél sok dolog van ami mostanság változik. Ilyen az is, hogy figyelemmel követjük a véleményeket a boltról.
Ezt pedig azért tesszük mert a bolt a vásárlókból él, és ha a vásárlók olyan információkat kapnak egy fórumon mint amilyet Te írsz, akkor igen csak az érem egyik oldalát látják. Ha problémád van jelezd!

Egészen pontosan 2012.09.25-én adtad le az említett kártyát, amit mi 2 nap múlva átadtunk a beszállítónak. Értem én, hogy az egész folyamatból ezt olvasod ki "eltelt 1,5 hónap". Nem mennék bele a jogviszonyokba ki mivel tartozik és hogyan kell eljárnia mert nem ez a lényeg, értem ez alatt a Vevőt azaz téged, az eladót azaz minket, és a beszállítót na megy a gyártót.
Mi arra törekszünk, hogy számodra jó megoldás szülessen. Több esetben és a te esetedben is, mi nem fogadjuk el a beszállító álláspontját, mert akkor te mint vevő annak a megoldásnak nem örülnél. Ezért kérlek legyél még egy kis türelemmel. Dolgozunk azon, hogy neked jó legyen. Hétfőre lesz megoldás.

Az eladók a boltban nem kötekednek, az ő felelősségük az, hogy az átadott terméket szemrevételezzék és ha bármi rendellenességet tapasztalnak, akkor arra felhívják az átadó figyelmét. Itt megjegyezném, aláírtad a átvételi lapot, pedig ha nem értesz egyet a véleménnyel, akkor azt jelezni kell!

A "csöves" bolt jelzőt a cég minden alkalmazottja nevében kikérjük magunknak. Több mint 10 éve a piacon vagyunk. 1200-1500 termék van raktáron, a rendelhető termékeket a megrendelést követő 24 órán belül de tudjuk hozni és át tudjuk adni a vevőnek vagy futárnak, a bolt tiszta, rendezett. 10 órában vagyunk nyitva a hét, 6 napjában. Ez mind-mind nagyon sok energiát pénzt és időt kíván minden dolgozónktól. Ezt persze te nem látod.

Az, hogy nem akarsz nálunk többé vásárolni az a te döntésed de véleményed legyen objektív és állításaid legyenek helyesek (lásd:" 2db Asus 6950 DCU2 videókártyát majdnem 200.000Ft értékben."

Üdv:
Users

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.