Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1551) Sanyig4


Sanyig4
tag

Engedjétek meg, hogy leírjam a tapasztalataimat egy adásvétellel kapcsolatban.

renicske felhasználó vásárolt tőlem egy Trust egeret (bontatlan csomagolás, eredeti számlája amivel vásároltam, még fél év garanciával). Megkérdeztem, hogy szeretné-e, hogy kibontsam és kipróbáljam mielőtt postára adom, de határozottan kérte, hogy bontatlanul küldjem. Miután megkapta a csomagot, jelezte, hogy nem kapcsol be, ez egér nem működik. Próbáltam segíteni neki elintézni a garanciális cserét (hivatalos forgalmazó csak annyit kért küldje vissza számlamásolattal és cserélik), de ő elutasította, mondván: "Én már nem akarok vele szenvedni. Szeretném ha visszavennéd és te tudod érvényesíteni a garit." Rendben, kértem küldje vissza. A csomag feladása elhúzódott, közben én sem voltam itthon, de végül 34 nap után megérkezett a csomag. Gondos csomagolás, gyári dobozban stb. Az ügyben itt jön a csavar, az egér törött! Képek
Nem tudom még hogyan fog végződni az ügy. A vevő természetesen az szeretné ha visszatéríteném neki a vételárat, de így törötten már nem vihetem vissza garanciás cserére....

Mit lehet ilyenkor tenni?

(#1552) Zol77 válasza Sanyig4 (#1551) üzenetére


Zol77
aktív tag

A neve alatt, van olyan , hogy "jelentem,mint vevőt" [link]

és itt egy topik , a "Jelentsd a csalókat" : [link]

A topik neve ne tévesszen meg,a vevőd nem feltétlen csaló , abba a topikba problémás ügyeket is szoktak írni,nem csak kimondottan csalókat ,aztán majd mondanak rá valamit,hogy hogyan tovább.

(#1553) TIT válasza Sanyig4 (#1551) üzenetére


TIT
veterán

Ezt nem ide kéne.

(#1554) Sanyig4 válasza TIT (#1553) üzenetére


Sanyig4
tag

Bocs, igazad van. Kérem egy admin törölje.

(#1555) HartgeH3-2.8 válasza Sanyig4 (#1551) üzenetére


HartgeH3-2.8
addikt

Én lelki szemeimmel azt látom, te egy rendes korrekt eladó vagy és nyilván nem csempésztél bele egy gyári csomagolásba egy törött egeret. Az ég világon semmit ne adjál vissza , jelentsen fel 3000 forint miatt, majd körbe fogják röhögni a rendőrségen meg a bíróságon is ahol eleve 6k a beadvány ellenértéke. Legalábbis ilyesmiről tudok.

Ezért nem üzletelek csak nagyon megbízható régi PH-s fórumtaggal és nagyon megnézem kinek mit adok el vagy kitől mit veszek, ezért preferálom csak a személyes átadás,átvételt. Abban nincs hiba.

El kellett volna neki küldeni az egeret a garipapírral együtt, mostanság nem kérnek ehhez magát a konkrét vevőt. Legyen meg a gar levél plussz számla és ennyi. Aztán zongorázza le a törött egerét a majom.

Az ilyen barbár tudatlan minősíthetetlen emberekre egy percet ne áldozz. Én is befizettem a sarcot. Eladtam egy KÍVÁLÓ állapotban lévő Samsung készüléket. Tönkretette, és kérte vissza az árát. Én jó indulatból elmentem érte és vissza adtam a pénzt. Meg kellett csináltatnom saját költségen és mínusszal eladni.

Soha többet.

Eszedbe ne jusson bármit is vissza adni, főleg ilyen egyértelmű kár okozásnál.

Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

(#1556) inf3rno


inf3rno
nagyúr

MK discotechnika : Vettem tőlük egy disco fényt, ami újonnan 13k, használtan 8k körül mozog. Volt pofájuk használtat küldeni. A csomagolása szakadt, a borítás tele van karcolásokkal. Kénytelen vagyok benyelni, mert ajándékba lesz, és ezt ők is tudják. Nem kicsit basztak fel! Leköpni való férgek, ne vásároljatok náluk!!!

Erősen hajlok abba az irányba, hogy ezentúl online csak amazontól rendelek bármit. A kiszállítás tovább tart, de árban nem sokkal több, és legalább biztos lehetek benne, hogy normális terméket kapok, vagy ha bármi garanciális ügyem van, azt megfelelően kezelik.

Buliban hasznos! =]

(#1557) inf3rno válasza HartgeH3-2.8 (#1548) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nekem is volt hasonló, beírtam, hogy nyilvánvaló átverés a dolog (30.000mAh-s mobil vésztöltőt árultak, ami jelenleg nem létezik a piacon), másnapra törölve lett a hozzászólásom. Jelenteni vaterán nem lehet az ilyeneket, szóval jobb nem használni azt a rendszert. Bár én már vásároltam ott jó pár korrekt eladótól...

A magyar online vásárlás szerintem orosz rulett. Eddig nekem olyan 60-70% körüli a sikeressége, a maradéknál meg vagy sikerült visszaszereznem a pénzem vagy nem. Hosszú távon szerintem jobban megéri elmenni a boltba, és megvenni ott.

Buliban hasznos! =]

(#1558) Zol77 válasza inf3rno (#1556) üzenetére


Zol77
aktív tag

Miért kellene benyelned?
Küldjed vissza, van rá 14 napod a vásárlástól.
Főleg ha ajándék,ne egy ótvar szemetet adjál már oda.

(#1559) inf3rno válasza Zol77 (#1558) üzenetére


inf3rno
nagyúr

A probléma, hogy szombaton kellene valamit ajándékba adnom, és 1 nap alatt nemigen szokták kiszállítani. Sajnos ez a vidéki lét hátránya, hogyha valamit rendelsz, akkor az csak napok múlva ér ide, a helyi boltokban meg elég silány a választék, főleg ha speciálisabb dolgokról van szó. A kütyüben egyébként a fény a lényeg, amit kiad, szóval még így is többé-kevésbé elfogadható, bár nem vagyok boldog tőle. S

Közben váltottam emailt az MK discotech-el, és biztosítottak róla, hogy nem ez az üzletpolitikájuk, és holnap küldenek egy újat, a használtat meg tartsam meg. Hát meglátjuk. Mindenképp írok róla, hogy mi lett a történet vége.

Csatoltam a feltépett dobozt, és a tiszta karc kütyüt.

Ahogy nézem belül elpattant a műanyag, ami valszeg leejtéstől van, meg az egész felülete a műanyagnak tele van apróbb karcokkal. Egyébként működik, szórja a disco fényt ezerrel. Kár, hogy engem rocker-ként ez nem hoz lázba :D

Furcsállom, hogy senkinek nem tűnik, fel a raktárban, hogy valaki feltépte a dobozt. Pedig elég nyilvánvaló, csak rá kell nézni. Tipikusan akkor szakad így, ha valaki sokszor kinyitja, vagy hirtelen próbálja feltépni...

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#1560) Sanyig4 válasza HartgeH3-2.8 (#1555) üzenetére


Sanyig4
tag

Megkapta a számlát, azzal tudta volna érvényesíteni a garanciát, de ő "nem akart ezzel szenvedni". Így utólag már érthető

(#1561) inf3rno válasza inf3rno (#1559) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Tévedtem az MK discotech-el kapcsolatban, mégiscsak megbízható cég. Küldtek egy másikat a sérült borítású termék mellé. Egyáltalán nem erre számítottam az eddigi ügyfélszolgálatos tapasztalaim alapján... Külön plusz pont azért, hogy a gyűlölettől fröcsögő ügyfeleket is tudják kezelni... :DD

Buliban hasznos! =]

(#1562) XZoli válasza inf3rno (#1561) üzenetére


XZoli
aktív tag

rettegnek a prohardvertől :DDD

Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram

(#1563) shteer válasza XZoli (#1562) üzenetére


shteer
titán

úgy néz ki én hamarosan jövök egy PCX bejegyzéssel

..szerintem jónak tűnik

(#1564) fLeSs


fLeSs
nagyúr

A Bestmarkt-ra rákeresve egy hsz sem található a topikban. Ennyire jó bolt vagy pedig...?

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#1565) smiti válasza shteer (#1563) üzenetére


smiti
addikt

Mi a negatív tapasztalat ? Most készültem átpártolni egy másik üzlettől ide. :U

(#1566) Chrys_ válasza XZoli (#1562) üzenetére


Chrys_
addikt

Általánosságban:
Ebay-s eladóknak pl. fontos a jó online értékelés. Volt, amikor neutralt adtam, jött is a levél, arra meg ment a válaszom. Többet nem zaklattak :) Örüljenek, hogy nem negatívot kaptak.
Ezt ugye mindenki látja, és ha esik le a százalékos megbízhatóságuk, akkor kevesebb lesz az ügyfél. Nagyon nem mindegy.

(#1567) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Sajnos nekem is be kell ide posztolnom. ITnonstop webáruház.
Teljesen jó áraik vannak, csak épp nem a gyorsaságról és a vevőközpontúságról híresek.
Egyedüli jó pont, hogy visszahívtak fél órán belül miután nem vették fel a telefont(de bár csak ne tették volna), mikor először kerestem őket.
Az igazi dátum az most mindegy. Szóval a lényeg: csütörtökön telefonon beszéltem velük, hogy rendelnék egy vásznat tőlük. Mondták semmi probléma, 2 munkanap alatt bejön nagykerből és szépen kiszállítják nekem MAX szerdára.
Na most szerdán már vártam az e-amilt, semmi nem jött. Közben emailre csesznek válaszolni. Telefonon hívtam őket. Mondom szerdára ígérték, mi lesz? Azt mondja, hát még nem adták fel, mondom és miért nem? Szerdára lett ígérve, azt mondja, nyugodjak meg, legkésőbb pénteken feladják. Mondom ez nagyszerű(szombaton munkanap, még ki is hozták volna), ehelyett pénteken felhívnak fél délben, hogy most volt ott a futár és nem viszi el, mert túl hosszú.
Mondom ez rohadt jó, de Én már mindent előre kifizettem, és ígéreteket is kaptam. A válasz: Ők nem tudnak mit tenni, nem állnak mással szerződésben. Mondom nekik, a Royal Sprint kiviszi akár a repteret is jópénzért, küldjék azzal. Mondják, hogy ők nem állnak velük szerződésben. Mondom, mint jó webshop, és mivel nem az Én hibámból nem történik meg a kiszállítás, akkor lehetnének szívesen és benyelni a futárköltséget és állják ők. Ők nem, ők visszautalják a pénzt.
Na most mivel már eléggé fenn volt a gyomrom, hogy pénteken délben hívnak, hogy nincs meg a futár, ezért mondtam nekik, hogy jó, ha ennyire nem hajlandóak, akkor majd Én állom a futárköltséget. És mivel már fizettem 990Ft-ot szállításra, ezért majd azt visszautalják és és helyben kifizetem a futárt.

Szépen hétfőn meg is kaptam az emailt, kedden hív is a futár, hogy itt van(persze Én nem voltam otthon azon a héten, direkt leszerveztem egy héttel előbbre, mert akkor otthon voltam egész nap). Oké, elküldtem máshova. Átvették.
Hív megint egy futár, a sprinter, hogy csomagot hoz a nonstoptól. Na mondom mivan, valami ajándékot küldenek? Erre kiderült, hogy amit rendeltem mellé kábeleket, azt elküdlték még pluszba a sprinterrel 990ftért, holott direkt kértem, hogy egyben küldjék az egész cakpakkot. Ja és a futárnak nem kellett fizetni. Na akkor is megörültem,hogy mondom mégis csak bevállalták a költséget?
Erre ma este hív a futár, hogy probléma adódott, mert félreértés történt, és mégis csak kell fizetni.
Persze, ha a webshop lenne mínuszban nem fizettem volna ki így utólag, de mivel nem a futár tehet róla ezért neki kifizettem.
Szóval aki pénzt és időt akar megspórolni, az messze kerülje el őket... Nekem plusz egy hetem és 5 ezer forintomba került az ő szerencsétlenségük.

Még egy mínusz pont az ATX computernek, mivel ő náluk is terveztem megrendelni, fel is hívtam, mondta küldik is. Nézem a weboldalon GLS a futár. Felhívtam őket, hogy a gls kiviszi-e? Mondja, hogy jah nem bocsánat, az nem viszi ki, meg se rendeljem. Nagyszerű mondom akkor minek van a webshopba a termék, ha nem kiszállítható. A telefont ők még csak fel sem vették, kérésre és többszöri keresésre sem reagáltak.
Azért megkapták a 2014-es év webshop díját. Nem értem, hogy mire is? A vevők félretájékoztatására(ugyanis telefonba mondta, nyugodtan rendeljem meg), vagy, hogy csesznek a telefont felvenni? :))
2014-ben ez nem elfogadott!!! Érdekes szlovákiából rendeltem szerdán, csütörtökön odaadták a futárnak, pénteken délbe átvettem.
A magyarországiak meg nincsenek tisztában a saját szerződött partnerük képességeivel?
Mert szerintem nem az Én hibám, hogy nem viszi ki a futáruk. Akkor minek hitegettek? A minimum az lett volna,hogy sűrű elnézések közepette ők állják a többletfutár díjat!

Szóval nagyot csalódtam!!! :W

(#1568) geckowize


geckowize
őstag

Sziasztok,

mit tudok csinálni, ha van egy Asus MeMo Pad FHD10 tabletem, ami garanciás, és már harmadszor van szervizben, mert nem voltak képesek megjavítani a hibákat és most harmadszor azt írták, hogy visszaküldik, úgy, ahogy van, mert nem sikerült reprodukálniuk a hibát?

Első alkalommal random kijelzőérintésekkel és fagyásokkal, valamint töltőkábel gonddal vittem be, kicserélték a kijelzőt és az alaplapot, el is tűnt a kijelzőérintés probléma, viszont a háttérvilágítás bevilágított egy részen... Fagyás, töltőkábel hiba maradt.

Másodszorra kicserélték a kijelzőt és a power buttont (?), megszűnt a bevilágítás végre, azonban megint lett random kijelzőérintés, de most nagyon durván, fel is vettem videóra, tehát van bizonyítékom róla... Fagyás is sűrűbben van, töltőkábel probléma nem volt, ehelyett amikor 100%-ra feltöltődik, kikapcsol a tablet...

Harmadszorra úgy vittem be, hogy cseréljék ki az egészet, vagy ha ez nem lehetséges, akkor a kijelzőt, a töltőkábelt és a power buttont. Erre a szerviz ezt írta:

"Tisztelt Ügyfelünk!

Az Ön HUB14A0550 esetazonosító számú készülékének bevizsgálása a mai napon lezárult. Sajnos a jelzett hibát szervizünk nem találta, így készülékét visszaküldjük.
Amennyiben a készülékét futárral szállíttatta be, úgy azt a következő munkanapon futár is fogja visszaszállítani Önnek. Csomagszáma:
Személyes bevitel esetén kérjük, fáradjon be szervizünkbe, hogy készülékét átvehesse.
"

Mivel a szervizesekkel nem, hanem csak az ügyintéző hölgyekkel tudok beszélni, nem tudom mitévő legyek, mert hiába mutogatom nekik a videót, lövésük se lesz, mi van.

Mit lehet ilyenkor tenni?

[ Szerkesztve ]

(#1569) tlac válasza geckowize (#1568) üzenetére


tlac
nagyúr

az az össze-visszaérzékelés nem kizárt, hogy csak nálad jön elő
valamilyen földelési hiba lehet
egyébként meg ez a megfelelő topik

(#1570) geckowize válasza tlac (#1569) üzenetére


geckowize
őstag

Más is írta a tablet topicjába, hogy nála is előjön.

(#1571) Protector


Protector
csendes tag

Én is vásároltam tőlük egy Motorola Moto G telefont. Nálam minden rendben ment, a megrendelt telefont már délután átvettem, azóta is flottul működik, igaz javításra nem volt szükség tehát nemtudom az esetlegesen hogy kezelik. Szóval nekem egyenlőre nincs vele rossz tapasztalatom. Ja és PartneroGSM ről van szó.

[ Szerkesztve ]

iPhone 11 Pro

(#1572) gilfoyle


gilfoyle
őstag

Nem feltétlenül feketelistás rossz bolt, csak béna és töketlen...
edigital...

Mától van akciójuk, ami Cetelem hitelkártyára 15% kedvezményt ad a kijelölt termékekre.
Már az akció ideje alatt igényelt kártya igénylésekor az első vásárláskor is.

Gondoltam nem hagyom bent azt a 15%-ot és igényelek kártyát. A gyorskölcsön pulthoz irányítottak, kis várakozás után sorrakerültem, mi kell a kártya igényléséhez?
- "Hááát... Nem tudom, tőlem még nem kértek ilyent, de adok telefonszámot, webcímet..."
- "Najó, köszi, hagyjuk. Olyanokat tudok én is keresni."
- "Dehát telefonálhatok én is..."
- "Köszi, hagyjuk!"

Nem NASA kódokat kértem bazzeg, hanem egy olyan dolgot szerettem volna igényelni, amit évek óta a honlapjukon hirdetnek.
Hát ennyi.

(#1573) TIT válasza gilfoyle (#1572) üzenetére


TIT
veterán

De rossz bolt is,bezzeg szupermaneket keresnek eladónak...hát akkor kereshetnek még fényévekig!

(#1574) Schizoka


Schizoka
aktív tag

Sziasztok!

bestPLASA.hu-ról valami tapasztalat,megbízható?

(#1575) TommyNagz


TommyNagz
senior tag

S4 topikból másolom ide is:

Sziasztok!
Egy negatív tapasztalatot osztanék meg veletek, még pedig a SuperPhone GSM üzlettel kapcsolatban. Vettem használtan egy S4-et, ám az akkuja nagyon gyengének bizonyult, így vásároltam egyet az említett üzletben, az Árkádban. Utángyártott akkura beszélt rá az értékesítő (Galilio márkájú), amelynek a kapacitása azonos a gyárival (2600 mAh) és állítólag kiváló minőségű. Normál használat mellett a telefon 8-10 órát bír ki, ami úgy gondolom még mindig nagyon kevés. Visszavenni nem voltak hajlandóak az akkumulátort a garancia ellenére, viszont azt ajánlották, hogy 6000 helyett 5000Ft-ért kapok egy gyári akkut. Meg is vettem, azonban amikor otthon összehasonlítottam a gyárival, egyértelműen kiderült számomra hogy hamisítványról van szó.. Láthatóan más a betűtípus a címkén, ragasztás nyomai látszanak ugyanott, ezen kívül az NFC sem működik. Ma megyek vissza hozzájuk, és megpróbálom visszakérni a pénzem, megírom, mit lépnek. A SuperPhone-t senkinek sem ajánlom, aljas, lehúzós banda. Mindenkit teljesen hülyének néznek.

encapsulation dot1q

(#1576) guftabi96


guftabi96
addikt

Küldenék egy fekete pontot az ATX Computernek.

Még az egész nyáron kezdődött, amikor megrendeltünk jó pár alkatrészt, amiből pont össze lehetett állítani egy gépet, de ez több gépbe ment. Meg is kaptam a csomagot, nézem össze van rakva a gép. Kicsit felment bennem a pumpa, hogy na most szedhetem szét, meg azért szólhattak volna, de végül annyival nyugtáztam a dolgot, hogy jót akartak.
Utána nézem, hogy a ház kimaradt alkatrészeit, illetve az alaplap kimaradt tartozékait nem küldték el: Csomó csavar, gumis ssd rögzítők, szerelhető pcie hátlapok, kézzel meghúzható csavarok, sata kábel (még a hdd-t is, csak két csavarral rögzítették...).
Na akkor itt egy kicsit eldurrant az agyam, hogy mi az, hogy nem küldik el a ház összes tartozékát.
Írtam is egyből az e-mailt, hogy hát nekem ezekre szükségem van, illetve örülnék, ha meglenne a doboza a rendelt termékeknek. Kaptam is nem sokkal később a választ, hogy rendben, el tudjuk küldeni, 1700Ft lesz a futár. Na itt volt az a pont, amikor elgurult a gyógyszer... még képesek kifizettetni velem még egyszer a futárt, amikor ők akarták behúzni azokat a cuccokat....
Hát sajnos nem volt más választásom, mivel kellettek azok a cuccok, kifizettem a futárt...
Ez volt nyáron. És most térjünk át a jelenbe/közelmúltba.
Ebben a nyáron rendelt csomagban volt egy Asus R7 260X (amit, ha tehetitek messziről elkerültök). Már kb a kezdetek óta voltak vele gondok, de mivel (mint ahogy írtam) több gépbe mentek a rendelt cuccok így nem tudtam, hogy bajok vannak a vga-val. Majd most november elején mondja öcsém, hogy elég sokszor játékból való kilépés után fekete képernyő fogad, amin csak a reset segít. Mondtam neki, hogy hozza el nekem, kipróbáljuk az én gépemben is, és majd utána meglátjuk, hogy mi lesz. Így is történt, beraktam a gépembe, végigpróbáltam több drivert, és két oprendszert is, és nekem is csinálta, így hát kicsivel több, mint két héttel ezelőtt írtam a drágalátos ATX Computernek, hogy bajok vannak a kártyával, és kellene ezzel valamit csinálni, mert ez így rettentően idegesítő. Kaptam is viszonylag hamar a választ, hogy írjam le részletesen a problémát. Le is írtam, sőt le is videóztam. El is küldtem nekik. 2 napig nem válaszoltak, így írtam, hogy akkor mi lesz, és mellé küldtem még egy videót. Természetesen azóta sem kaptam választ. Múlt héten, amikor már egy hete nem válaszoltak, írtam nekik facebookon, mert hát oda nagyon gyakran tudnak írni, ahogy láttam, hátha ott majd válaszolnak. Meg is kaptam a választ, hogy nagyon sok beérkezett üzenetük van, Kis türelmet kérünk.. Hát a türelmem már két hétnél jár, azóta is semmi.

Ez lenne a ''rövid'' történetem az ATX Computernek... már látom, hogy ez egy romantikus kapcsolat lesz...
Én most már kerülni fogom őket, az biztos. Óriási hiba volt náluk vásárolni.

#KeepFightingMichael

(#1577) TIT válasza guftabi96 (#1576) üzenetére


TIT
veterán

Írj a fogyasztóvédelemnek hátha...

(#1578) neko18


neko18
senior tag

Én egy fekete pontot küldenék a Compkernek!

Megrendeltem 4 db házventilátort és 2 memória hűtőt Pick pakk pontos átvétellel. Furcsálltam, hogy nem engedett helyszínt választani, de úgy voltam, hogy akkor majd a lakóhelyemhez lévő legközelebbit fogják választani, így megrendeltem. Szépen ment a rendelés...Beszerezve...Na örültem is mert akkor még ma át is tudom venni. Hívtak telefonon, de mire felvettem letették és egy üzenetet küldtek, hogy mivel nem reagáltam a "többszörös" hívásukra ezért a rendelésemet törölték és ha igényt tartok rá akkor ezt jelezzem az ügyfélszolgálatukon. Próbáltam hívni őket 3x más-más időpontban, de csak a robothang és a zene, majd a végén hogy az összes munkatársunk foglalt.

Hazaértem, így rögtön online munkatárshoz fordultam, aki hamar válaszolt is. Mondta hogy valami hiba lehetett, hogy úgy engedte a szerver megrendelni a csomagot, hogy nem választottam helyszínt...Itt jelzem nem volt semmi legördülő sáv, vagy ilyesmi pedig többször is átnéztem. Újra akartam rendelni, mert gondoltam ha már be volt szerezve akkor legalább holnap vagy talán hétfőn átvehetem a csomagot.

Jött a következő pofon! A megrendelt ventit hamar le is vették a honlapról és elvileg nem is volt készleten!!!! Persze válasszak mást, de nem találtam árban és igényeimnek megfelelőt. A termék adatlapok sokszor hibások, a képen nem az van aminek kéne lennie, ezért én itt fel is adtam a dolgot. Az online munkatárs is hamar lerázott, mert ki kell szolgálnia a többi vevőt is...Hát köszönöm engem többet nem kell kiszolgálni erről a helyről! Soha többet! Aki teheti az kerülje a boltot, főleg ilyenkor ünnepek környékén...Még talán meg is úsztam a dolgot, hogy nem előre fizettem :)

[ Szerkesztve ]

kdxsv

(#1579) TBMC


TBMC
addikt

tudnatok segiteni, kinek tudnek irni felhasznalo tiltassal vagy egyeb szankcio alkalmazasaval kapcsolatosan?

a mai napon vedoom666 kollega sikeresen megszivatott.
egy 6.000ftos hutopadot vett volna at tollem az europarkban, en 4. keruleti vagyok. a nagy dugoban f@szan atburcsaztam, idot es uzemanyagot nem kimelve. utkozben 2x beszeltunk is telefonon, szoltam neki mikor mar vilagos volt, hogy 15-20p mulva odaerek (hala a nagy dugonak a draga belvarosunkban). ezt kovetoen megbeszeltuk, hogy a benti parkoloban talalkozunk a felvononal. amint ott voltam hivtam, nem volt elerheto.. 20percet toltottem ott, ez alatt osszesen 17x hivtam. + 2db smst kuldtem. tovabbra sem volt kapcsolhato...

azota sem tudtam felvenni vele a kapcsolatot, hogy megkoszonjem, hogy sikerult az unnepek alkalmaval igy kicseszni a masikkal...+ tobbletkolseget csinalni egy szaros 6000ftos padert. amit nagy nehezen kialkudozott, hogy elvigyem neki a varos masik vegere...

kerlek titeket "honoraljatok" ezt megfelelo buntetessel.

(uzeneteket s minden egyebet(levelezeseinket, smst..) tudok kuldeni privatban)

koszonom!

:R

markbellus.hu 

(#1580) TIT válasza TBMC (#1579) üzenetére


TIT
veterán

Ezért nem viszem sehova(hülye szokás),engem is már megszivattak,csak én nem mentem messzire.
De ezt másik topikba kell ill.az adatlapján tudod jelenteni.

(#1581) TBMC válasza TIT (#1580) üzenetére


TBMC
addikt

koszi, megtettem. bocsi, hogy ide irtam.

:R

markbellus.hu 

(#1582) McAdam6


McAdam6
tag

"Köszönet" a Rockdiszkont-nak, hogy a dec. 1x-én webshopjukban leadott megrendelést ezidáig nem sikerült teljesíteni, holott a cikkek "készleten van"-nak, de még egy nyavalyás emailt sem küldtek, hogy ne várjak... :W

(#1583) lafaty80


lafaty80
őstag

Csatlakozom az év egyik legsikeresebb webshop-jával:
http://www.jatek-webaruhaz.hu/

Leadott rendelés után email-ben nem lehet érdeklődni, majd 3 nap után éjjel dobnak egy email-t, hogy a 8 tételből 7 nincs, a maradékot kérem-e +szállítási díjjal.(Természeten az igazoló email-ben benne van hogy Ők majd keresnek, ha gond lenne valamivel)

Telefonon alig lehet elérni őket, számonkérésre pedig frappáns válaszokat tudnak adni (nem szó szerinti):
- "Miért nem szóltak, vagy figyelmeztettek, hogy a készleten már alig van valamiből vagy nincs?" Mert csomagoltunk...
- "Miért látom még mindig készleten azokat a termékeket amik nincsenek?" Mert még nem frissítettük az adatbázist, majd januárban...
- "És nem fogja zavarni Önöket hogy mások is így járnak?" Nem érünk rá, csomagolunk...
- "Az sem zavarja Önöket, hogy 3-4 napot elcs@sztek az életünkből, mert azt hittük hogy minden rendben?" De hát csomagoltunk, akkor most kérik azt az egyet?
- "Miért nem szóltak hogy valami nincs rendben?" Miért nem szólt maga ide telefonon? Csomagoltunk
- "Akkor majd email-ben lemondom." De nem olvasunk email-t. "Tudom, mert írtam a rendelésemmel kapcsolatban..." Csomagoltunk, de email-ben nem tudja lemondani. "De igen, mert küldtek 2 linket is a levelelükben. Vagy azt sem ismerik?" Ööööö....akkor kell, mert csomagolunk.

Szóval kellemes Karácsonyt adtak, megint lásztminutos vásárlás lett belőle....

NEM AJÁNLOM ŐKET!!!

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#1584) TIT válasza lafaty80 (#1583) üzenetére


TIT
veterán

Mi kell?
Ha emilbe nem mondható le akkor,hogy telefonon?Azon se lehet mert "csomagolunk",miért csomagolnak,megszünnek? :)
Mit csomagolnak ha nincs már készlet se?Iq betyárok gyülekezete,max.iskolai végzettségük 4.általános.
Összes webshopot bezáratnám,arra nincs pénzük,hogy minimális készlet legyen!

[ Szerkesztve ]

(#1585) Lalikiraly


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog (1)

Én most picit pont a Magicompal jártam meg. De még nem tudni mi lesz a végkifejlett.
Múlt héten azaz 23.-án vettem egy vinyót náluk, ami még aznap beadta a kulcsot. Szerdán telefonálok mit lehetne tenni. Hát majd ma 29.-én hétfőn vigyem be a vinyót mert már nincs szervíz és csak hétfőn lesz. Reggel mehetek és gyorsban megoldják. Hát ma olyan 10 körülre mentem oda, a srác már tudta is miről van szó hisz telefonon lelett egyeztetve hogy reggel megyek és csere. Na erre mondja, hogy sajnos a szervizes még nem ért be. Így majd hívnak telón, de ma délután 4 től nem előbb. Na ebből bőven holnap lesz mondom vagy jövőhét... Kíváncsi vagyok. Régebben gariztattam velük tápot, meg vásároltam már ott, amúgy kedvesek normálisak sztem. Majd megírom az updatet ha hívnak...

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#1586) Lalikiraly válasza TIT (#1584) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog (1)

Haggyátok már. Még múlthét kedden a Mall nál szívtam vagy háromnegyedórát mert a Váci úti átvevőponton megadta magát a számítógépes rendszerük. Úgy televolt emberrel a bolt, hogymajd mozdulni sem lehetett... Ezt a fekete péntekes dolgot sem kéne szerintem nálunk erőltetni, mert átverés átverés hátán volt az egész...

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#1587) paatrick


paatrick
őstag

Kerüljétek el az Elektro-Hardver Mánia nevű oldalt. Ne csapjon be titeket, hogy itt pár ezressel olcsóbb valami.

- 2014. dec. 13-án rendeltem egy külső winchestert.
- másnap meg is jött az e-mail hogy "várható kiszállítás: 2014 December 17."
- vártam én, de csak nem jött, se csomag se e-mail
- 2014. dec. 20-án kaptam egy e-mailt: "Az Ön megrendelését karácsonyig nem tudjuk kiszállítani, a termék rendelés alatt áll, de csak a karácsony utáni napokban tudjuk kiküldeni."
- Kiírták az oldalukra hogy "Ügyfélszolgálatunk 2015 Január 5-én elérhető! E-mail-re válaszolunk!" írtam is nekik, hogy a héten feladják-e vagy mi van
- 2 nap telt el. Semmi válasz. Most írtam nekik hogy töröljék.

Szerencsére nem előre fizettem. Egyébként fent volt az árukereső.hu-n is de így karácsony után 4db 1 csillagos üzenet jött rájuk, hogy "mi a f van", és most már nincs is fent a bolt ott.

6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

(#1588) Archttila válasza South Velen (#1427) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Nekem az Edigital mar December 5.-e ota ul a penzemen, ugyanis ekkor alltam el egy Samsung TV vasarlastol es mindezidaig csak annyi tortent, hogy December 15.-en elvittek a termeket. (jo sok telefonalas es nyomorekoskodas utan)
Emailekre nem reagalnak, telefont az ugyintezo akivel eddig beszeltem mar hetek ota nem veszi fel. Legutobb hetfon sikerult elerni oket amikor is igeretett tettek arra, hogy a heten utalnak. Termeszetesen ez sem tortent meg...
Meg valamikor 90's evekben kezdtem el szamitastechnikai alkatreszeket vasarolni, de ilyen hozzaallast meg soha semmilyen formaban (foleg ekkora cegtol) nem tapasztaltam.

[ Szerkesztve ]

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#1589) Archttila


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Idokozben irtam a vezetoseg fele egy levelet, amire az iment jott a valasz:

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük megkeresését!

A mai napon a pénzügyi osztályunk által megkezdett visszautalási tranzakció engedélyezve lett a vezetőség által. Így folyamatban van a pénz visszajuttatása. Szíves türelmét kérjük.

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#1590) TIT válasza Archttila (#1589) üzenetére


TIT
veterán

Elég szomorú,hogy a vezetőségnek kell írni,hogy történjen valami...akkor a többi minek van?
Bezzeg elvárás az van elméletileg.
Nekünk 1 hétig nem akarták a vinyót cserélni ami rossz volt.A homár se véletlen van velük tele.

(#1591) Archttila válasza TIT (#1590) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Igen az, es mar ezt sem veszem keszpenznek mert annyit varattak, hazudtak leraztak.
Idegileg egy pokol amit megjar ilyenkor az ember, mert nem lett volna gond ha kesobb utalnak megertem, unnepek vannak Black Friday anyamtyukja, de hogy nem reagalnak semmire... csak a sablon email uzenetek es a hangposta mar tobb mint 1 honapja...

[ Szerkesztve ]

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#1592) TIT válasza Archttila (#1591) üzenetére


TIT
veterán

Ilyenkor írj a fogyvéd-nek.

(#1593) lafaty80 válasza Archttila (#1588) üzenetére


lafaty80
őstag

Nem csak 14 napra növekedett az elállási jogunk, de a visszafizetési kötelezettség is rövidült 14 napra. Ahogy náluk is olvasható:
"Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is."

Kiemeltem hogy mikortól 14 nap nekik :) számolgass, aztán hívd őket szerintem :)

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#1594) Archttila válasza lafaty80 (#1593) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

"a visszafizetési kötelezettség is rövidült 14 napra"

Igen errol tudomasom volt (nem ugy mint nekik)? :)

"számolgass, aztán hívd őket szerintem"

A telefonalgatason es hosszas email irogatason mar tul vagyok, egyszeruen mar nem latom tovabb ertelmet. (28 email)
Az altald is irt 14 napos hatarido December 19.-en lejart. Gondlom mar onmagaban csak a keses miatt is megtosznak oket.

A TV-t egyebkent egy ponyvas teherautoval hoztak! :) (nem futarceg) :C

[ Szerkesztve ]

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#1595) lafaty80 válasza Archttila (#1594) üzenetére


lafaty80
őstag

Igen, sajnos asztal csapkodás, fenyegetőzés kell nekik, meg panaszkönyv szép lassú kitöltése előttük :)
Ennyiért már Fogyasztó védelemnél is szárazon kapnának :)
Mostanában sok rosszat hallok róluk, pedig ott akartam vásárolni mostanában...

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#1596) Sztrapacska


Sztrapacska
csendes tag

Nem találtam megfelelő topikot, szóval remélem, nem gond, ha itt tennék fel egy röpke kérdést. PCX-nek fogok visszajuttatni egy hibás ramot a napokban (tegnap töltöttem ki a hibajelentőt). Kapok majd visszajelzést, mikor jön érte a futár? Informálva leszek arról, hogy a ram épp még náluk van, vagy már elküldték a fejlesztőnek, satöbbi, vagy majd az elszállítás után vakon várjak arra, hogy egyik nap csöngessen ismét a futár? A problémát vele kapcsolatban pontosan leírtam, számlát is rakok majd mellé, mert elvileg úgy gyorsabb az egész.
Kb hány nap után lehet érdeklődni felőle? Olvasgattam most itt a topikban kis problémázásokról, ezért is aggódom kicsit :D
Valamint mikor érdemes felhozni a bűvös fogyasztóvédelem szót? Mert ha valóban van ereje, már a dobozra ráírom, hogy ha nincs itt két héten belül, megyek :D

(#1597) lafaty80 válasza Sztrapacska (#1596) üzenetére


lafaty80
őstag

Félre ne érts, az utolsó mondat kivételével ezt mind mekerdezheted a PCX-től is, esetleg az oldalukon megnézheted. Ha itt valakinek rossz tapasztalata van velük, akkor tuti rossz dolgokat fog neked válaszolni, ha még jó a kapcsolat, akkor még csupa jó dolgokat.
Szerintem mindenhol van szerviz átfutási idő, annyit biztos kell várnod 5—15 nap. Erre mindenhol törekedni kell, mármint hogy több ne legyen, de szokott sajnos.
De mint ahogy ez is törvénybe van foglalva és nem néztél utána, így a "Fogyasztó védelem" kifejezésnek sem gondolom... Ezzel élni mögöttes tudás nélkül eléggé kétélű tud lenni, ezért óva intelének a felesleges használatától.

Ahogy olvasom a hsz-ed, eléggé negatívan áll hozzájuk :)

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#1598) Sztrapacska válasza lafaty80 (#1597) üzenetére


Sztrapacska
csendes tag

Persze, írtam is már a garanciásnak (más kérdéseket ugyan még pár napja), szimplán gondoltam, itt esetleg hamarabb választ kaphatok :)
Alapból nem nagyon bízom az ilyen neten történő vásárlásban, és ahogy olvasgattam itt-ott, sem a pcx, sem más ilyen szaküzlet nem áll a helyzet magaslatán, ha garanciáról van szó, nyilván lehet, hogy szászor tökéletesen megy minden, de néha homok kerül a gépezetbe, ami kivetül komment formájában, szimplán kicsit tartok a dologtól, hogy rendben lesz-e a folyamat, első garanciás történet lenne :)
Nem úgy gondoltam én, hogy nem kapok róla hírt két hétig, akkor írom, hogy rögtön ide a fogyasztóvédelmet :D utána olvasnék én, ha esetleg úgy kapnám vissza a ramot, vagy hivatkoznának arra, hogy "sérült", akkor mi a teendő.
Márpedig úgy lesz becsomagolva, hogy ha kilövik a futárt egy rakétavetővel, a ram akkor is ép lesz.

(#1599) S-IW válasza Sztrapacska (#1596) üzenetére


S-IW
tag

Szia!
Már küldtem vissza videokártyát PCX-hez háztól-házig garanciával. Levélben értesítettek, hogy mikor jön a futár. Kb. három hét múlva kaptam egy másikat amelyben a visszaküldés idejéről tájékoztattak.

(#1600) Sztrapacska válasza S-IW (#1599) üzenetére


Sztrapacska
csendes tag

Köszönöm! :)
Ez esetben bízom benne, hogy nekem is ilyen zökkenőmentes lesz, mindenképp írok valahová, hogy mi lett az eredmény, remélhetőleg nem ebbe a topicba... :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.