Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1601) VIPowER


VIPowER
senior tag

EMAG Majd egy hónapja kérődzök a számla, és a garanciajegy után, csak éppen szarnak rám. Elmehetnek a fa......!

[ Szerkesztve ]

(#1602) TIT válasza VIPowER (#1601) üzenetére


TIT
veterán

Pedig számlát kötelesek adni,nélküle a gari se él.Szólj a nav-nak.
Én 1 hónapja kérdeztem,hogy lesz-e egy bizonyos termékből és azt mondták,hogy nem...erre most van és olcsóbb is.
Az ilyen házhozszállítós cégeknél ez a baj,főleg,hogy román.Van amire 3 hó garit adnak 1év helyett...."mert online mindig könnyebb" :) nekik biztos.

[ Szerkesztve ]

(#1603) VIPowER válasza TIT (#1602) üzenetére


VIPowER
senior tag

Ezt rendeltem : [link], és meg is kaptam, csak éppen nem volt a dobozban semmi a router cuccain kívül, se számla, se garjegy. Írtam nekik két emailt, és a saját oldalukon a panaszbejelentőbe is. De mintha nem is léteznék úgy tesznek. Nem jelentgetek én senkit a navnál, rohadjanak meg ott ahol vannak, ennyi. Kb egy KGST piac szintjén vannak.

(#1604) lafaty80 válasza VIPowER (#1603) üzenetére


lafaty80
őstag

Az a baj hogy te pedig a a másik véglet vagy, aki magában duzzog és lesz@rja az egészet...

Te se érts félre, de pont az ilyen hozzáállás miatt mennek meg ezek a cégek. Igenis a történeted megérdemel nyilvánosságot : Fogyasztó védelem, nav, media(van jó kis blog, amire egyre többször reagál az érintett is)

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#1605) VIPowER válasza lafaty80 (#1604) üzenetére


VIPowER
senior tag

Kiderült hogy az "Én" hibám a dolog. Ugyanis a kezdetek óta Foxit Readert használok PDF olvasáshoz, de ez nem tudja kezelni ezt a két fájlt valamiért, viszont Acrobat Reader-el jó. Eszembe sem jutott volna másik pdf olvasót telepíteni ha nem szól valaki.

(#1606) Archttila válasza lafaty80 (#1604) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Melyik blog ez? En 5 hete varom az Edigitaltol a penzem de folyamatosan levegonek neznek. Szerintetek ha visszutaljak, kerhetek karteritest amiert nem tartottak be ASZF-ben foglaltakat, na es ugy cakkonpuder az ide vonatkozo torvenyt?

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#1607) negroo válasza lafaty80 (#1604) üzenetére


negroo
aktív tag

Ember el vagy téve. Ha most bejelented a navosok tovább gazdagodnak és több munka nélküliség lesz. Vegyük például a matricákat. A te adódból, ami létminimum után fizetsz, mert nem vagy bejelentve csinál egy utat. Arra te súly adót fizetsz, mert használod az utat. Benzin pénzben út alapot is befizetsz, mert szépíteni is kell és a te pénzedből csinált útra plusz fizetned kell. És erre a nép tapsol. És az élet más területén sincs másként.:)

UI: A létminimum azért találták ki, hogy életed végig dolgozhas és majd a szakszervezetedtől harcolj ki koszorút.:)

[ Szerkesztve ]

(#1608) lafaty80 válasza negroo (#1607) üzenetére


lafaty80
őstag

Mi van? Ezt nekem akartad írni, mert már az első mondatnál elakadtam...

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#1609) kerekfej


kerekfej
addikt

Az Emag gyakorlatilag a Pixmania 2.0?

(#1610) Polllen válasza kerekfej (#1609) üzenetére


Polllen
nagyúr

Black friday alkalmával sokan vásároltak onnan, még úgy látom senki sem köpködte meg őket, 1 esetet leszámítva. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#1611) kerekfej válasza Polllen (#1610) üzenetére


kerekfej
addikt

Notebook-os topicban se ajánlják őket.

[ Szerkesztve ]

(#1613) Archttila


Archttila
veterán
LOGOUT blog

A SuperGamer.hu-rol rendeltem egy Diablo 3: Reaper of Souls-t. Mielott leadtam volna a rendelest megkeresetem oket Skype-on es tobbszor is rakerdeztem a boritora, hogy milyen nyelvu amire ok rendre Angolt valaszoltak. Erre mit kaptam ma? Termeszetesen egy nyomott dobozos SZLOVAK nyelvu darabot! :W

Ha gyujtemenybe kerestek jatekot, vagy csak szimplan szamit a nyelv, akkor keruljetek oket!

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#1614) Archttila


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Kozben elnezest kertek a kellemetlensegert, es termeszetesen viszaveszik a jatekot.

Tisztelt XY,

ez rettenetesen kínos! Alig hittem a szememnek a raktárban. Eddig mindi angol borítóval volt raktáron. Most először kaptunk cseh borítóval, meg sem fordult a fejemben, hogy más érkezhet, ezért is állítottam olyan magabiztosan, hogy angol lesz.

Kérem legyen kedves megírni a számlaszámot, amire a teljes kifizetett összeget visszautalhatjuk Önnek, illetve a címet, ahova a futárt küldhetjük a csomagért.

Elnézését kérem az okozott kellemetlenségekért!

üdvözlettel

XY
Sales Manager

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#1615) Yayoh


Yayoh
aktív tag

Mall.hu Webáruház

Innen rendeltünk Karácsony előtt másfél héttel egy TV-t .Minden rendben is volt , megrendeltük , 1 nap alatt meg is jött , azonban a hibás volt a termék .Ment is még aznap az e-mail nekik , hogy kérjük a cserét , rá kb 3 napra jött a válasz , hogy fényképezzük le a hibát :F , hát jó ment a fényképes e-mail , ezután válaszra se méltattak , 3-4 nap után hívtuk az ügyfélszolgálatot , és így 1,5 hét után jött a futár és visszavitte a TV-t azzal az ígérettel hogy jövő héten biztosra megjön a csere készülék.Természetesen nem jött meg , azt a választ kaptuk hogy leltár van , és nem tudnak mitcsinálni a következő héten tuti megkapjuk..Ebből se lett semmi , ezután kitalálták hogy elveszett a TV a futárszolgálatnál ..Közben futárszolgálat küldött elismervényt hogy ők leszállították , és a Mall.hu alá is írta az átvételi papírt...Ez ment egy hónapon keresztül , az e-mailekre nem válaszoltak , az ügyfélszolgálatosok nem tudodtak semmit mondani , hazudtak össze vissza .Aztán egy hónap után jött az e-mail , hogy hétfőn küldik a TV-t , persze nem jött és mint kiderült nincs is nekik raktáron , így bő 1 hónap után sikerült oda jutni hogy vissza utalták a pénzt ..

(#1616) kerekfej


kerekfej
addikt

Emag károsultak itt jelentkezhetnek

(#1617) kerekfej válasza kerekfej (#1612) üzenetére


kerekfej
addikt

Ezt írta valaki a homáron:

"Azt hiszem, az Emagnál tökélyre fejlesztették a vásárlók megtévesztését!
Vannak ezek az árösszehasonlító oldalak, pl. olcsobbat.hu, arukereso.hu. Az olcsobbat.hu-n az értékeléseknél szinte csak katasztrófális vásárlói véleményeket lehet olvasni az Emagról. Ugyanakkor az arukereso.hu-n majdnem csak pozitív vélemények vannak.
Hogy létezik ez?
Nagyon egyszerű a magyarázat: az Emag tulajdonosai megvették az arukereso.hu-t. Övék már a vatera.hu, az aprod.hu és a grando.hu is.
Ennek az a következménye, hogy az Árukeresőn az értékelések nyilvánvalóan manipuláltak. Ez nagyon nem frankó így, mert ezzel átverik a vevőket, ez megérne akár egy versenyhivatali vizsgálatot is (már ha a magyar versenyhivatal illetékes egy román céggel szemben).
"

Ti mit gondoltok róla, mi véleményetek?

[ Szerkesztve ]

(#1618) TIT válasza kerekfej (#1617) üzenetére


TIT
veterán

Ja.
Mindenkit csak 1x vernek át és van aki homárt is olvas.

(#1619) sepsi0 válasza kerekfej (#1617) üzenetére


sepsi0
őstag

Szia!

Alap, hogy külföldről csak fenntartásokkal veszünk bármit, főleg a gariztatás miatt...
Magyarországi szervek tehetetlenek a külföldi székhelyű boltokkal. Szóval külföldről nem rendelünk csak ha megéri árban a garancia probléma, románoktól meg ingyen sem!!! ;]
Én a fekete péntek topikban is megmondtam, román bolt onnan semmit... lehurrogtak, most meg csak nevetek.
Az a biztos, ha van a közelben a boltnak tényleges üzlete vagy székhelye, hogy végső esetben legyen hol az asztalba állítani a kis baltát ha gond van.
Remélem tanult mindenki és nem az ár lesz a legfontosabb egy rendelésnél...

(#1620) TIT


TIT
veterán

Főleg,hogy valamire 3 hónap garit adnak 1év helyett.

[ Szerkesztve ]

(#1621) lafaty80


lafaty80
őstag

Sziasztok,

Bár nem feltétlenül ide tartozik, de gondoltam megkérdezem.

A jófogás egyik új akciója, hogy vissza nyerheted a vásárlásod összegét,de ...

Ehhez a e fiók adatoknál meg kell adni a bankszámlaszámodat, szerintetek mennyire megbízható a jófogás? Mennyire etikus ilyet kérni?

Tudom...tudom, nem kötelező, de érdekelne a véleményetek.

Köszi

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#1622) Archttila válasza lafaty80 (#1621) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

A bankszamlaszamodat nem lehet "ellopni" :) Maximum utalni tudnak ra :D Ha bankkartya adatokrol lenne szo az mar mas teszta :K

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#1623) TIT válasza lafaty80 (#1621) üzenetére


TIT
veterán

Ez amúgy is diszkrimináció,nem mindenkinek van bankszámlája.

(#1624) 71sanya


71sanya
újonc

Kerüljétek az Elektro Hardver Mánia nevű webárúházt!

Üdv
Én is megosztanám az Elektro Hardver Mánia kplerájjal történt esetem, mely még nem ért végett:

2014.12.18-án rendeltem tőlük, az nap utaltan is a pénzt. Kaptam egy mailt, hogy hiány miatt csak karácsony után tudják teljesíteni, gondoltam nem baj. 2015.01.05-én érdeklődtem, merre járhat az árú. Válasz mail, hogy "A szükséges tájékoztatást elküldték. Ez után a mail után 1 órával kaptam egy másikat, hogy 2015.01.15-16-án érkezik az árú. 2015.01.22-én küldtem egy már kicsit gorombáb (köszönés minden nélkül) mailt, hogy vagy az árú vagy a pénz+havi kamatok érkezzen. Többszöri mail és telefon próbálkozás után válaszra sem méltattak. Az oldalukon fenn van ugyanaz a termék amit megrendeltem, hogy 2014.12.28-tól akciósan a készlet erejéig rendelhető. A termék ára+szállítási költség előre utalva 15380 forint. Első és utolsó rendelésem volt. :o
Van egy olcsobbat.hu oldal, többen összefutottunk ott akiknek dolguk volt(van) velük. Megalakult a facebookon is a csoportunk. Van már rendőrségi feljelentés is ellenük. Rendeltem másik megbízható üzlettől, megvárom míg onnan megkapom és Én is feljelentem a bagázst. A telephelynek megadott címen különben több száz másik cég is be van jelentve

(#1625) TIT válasza 71sanya (#1624) üzenetére


TIT
veterán

Már a nevük is gagyi de alapból nem rendelek onnan ami nincs fizikailag és csak egy telószám van megadva.
Előre se szabad utalni.

[ Szerkesztve ]

(#1626) IdPezzo


IdPezzo
csendes tag

Az Elektro-Hardver Mánia tényleg kerülendő. Öt hete megrendelt SD kártyámat a mai napig nem szállították, e-mailemre nem válaszolnak, telefonon elérhetetlenek.
Töröltem a megrendelést.
Szerencsére soha nem fizetek előre nem kipróbált cégnek.

[ Szerkesztve ]

IdPezzo

(#1627) eladohardver válasza 71sanya (#1624) üzenetére


eladohardver
őstag

jártál náluk?

¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤

(#1628) amarna


amarna
tag

Ahoj!

Nagyon messze kerüljétek az ELECTROGROUP nevezetű társaságot.
Rendeltem egy műszaki terméket, amihez nem mellékelték a garancia levelet. Ezt emailben több alkalommal is megreklamáltam, válaszra sem méltattak. A telefonos ügyfélszolgálat elérhetettlen. Napokig kicsengett, de fel nem vették, azóta pedig már a hivót fél sem kapcsolható.
Az oldalukon se adó, se cégbejegyzési szám nincs feltüntettve. Az elállási jogot, pedig sajátos módon értelmezik.( Csak bontattlan terméket vesznek vissza 30 napos pénzfisszafizetés mellett.)

[ Szerkesztve ]

(#1629) TIT válasza amarna (#1628) üzenetére


TIT
veterán

Ezért nem jó postázni.

(#1630) amarna válasza TIT (#1629) üzenetére


amarna
tag

Futár hozta, látszolag minden rendben volt. Számla a doboz tetejére csomagolva, doboz sértettlen. Csak mikor jobban belemélyedtem tünt fel a gari levél hiánya.
Van egy olyan sejtésem, hogy kintről szerezték be a cuccot szürke importként, ezért sumákolnak.

(#1631) Pinya007


Pinya007
tag

Sziasztok!

Az Elektro-Hardver Mánia webshop-ot messze kerüljétek el. Az alábbi történt velem:

2015.01.08. Megrendeltem 2db "SAMSUNG EVO microSDHC memóriakártya - 8 GB - Class 10 - (MB-MP08D / EU) (0443)"-t akció a készlet erejéig szlogennel! Utólag belegondolva gyanúsan olcsón a többi bolthoz képest.

Csak előre utalással volt igazán kedvező az ár, így ezt választottam, mivel eddig nem volt rossz tapasztalatom vele. Sajnos a fent említett webshopban ez volt az első rendelésem...

2015.01.14. Kaptam értesítést, hogy várhatóan 01.21-én érkezik meg a rendelt termék.
Erre e-mailben érdeklődtem egy másik memóriakártyáról, hátha azt gyorsabban tudják küldeni.
2015.01.21. Az előző kérdésemre a válasz: csak megrendelni tudnák a másik kártyát. Az eredeti rendelésemről semmi.

2015.01.27. Várható raktárba érkezés 2015.02.06. Erre lemondtam a megrendelésem.

2015.02.02. A megrendelés lemondásáról megérkezett a megerősítés.+ E-mailben elnézést kértek a kellemetlenségért és írták, hogy visszautalják az előre utalt összeget. Ezóta nem történt meg a visszautalás, e-mailre nem válaszolnak, telefont nem veszik fel.

Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)

(#1632) g_miki


g_miki
csendes tag

sziasztok!
Partnerogsm-nél terveznék telót venni, de látom, van pár negatív tapasztalat. Minden boltról találnék ennyit, és ez sem rosszabb mint bármelyik GSM bolt, vagy itt tényelg kiugró dologról van szó? köszi!

(#1633) mukurisho válasza g_miki (#1632) üzenetére


mukurisho
tag

Rajtuk kívül csak az egykori GSM Line-al van tapasztalom a GSM boltok közül, és
annak ellenére, hogy merőben más a két üzlet(hozzáállás, kiszolgálás, stb....)
náluk is csak gyártói garis telot mertem venni.

Ha láttad a hozzászólásokat, akkor nyilván olvastad a sztorit, nem írom le újra.
Én többet a közelükbe nem megyek...., és csak gyártói garis teló jöhet szóba.

Üdv! :R

(#1634) Meridius11


Meridius11
aktív tag

Aki a "Hardverker"-nél személyesen akarja átvenni a neten megrendelt cuccost, az jobb ha lemond a jogszabályban előírt 14 napos elállási jogról. :) Ügyesen kibújnak alóla azzal, hogy a netes rendeléssel csak "lefoglalod" a terméket, gondolom ezzel nem jön létre a távollévők közötti szerződés. Egyéb tapasztalatom nincs velük, de ez a hozzáállás már a vásárlástól is elvette a kedvem.

[ Szerkesztve ]

(#1635) lafaty80 válasza Meridius11 (#1634) üzenetére


lafaty80
őstag

Pedig nem tudnak, információs oldalukon világosan le ban írva. Fogyasztóvédelemnél / gvh-nál szerintem simán megbuknának ezzel.

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#1636) Biznisz Elek válasza Meridius11 (#1634) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

4.5

Igaz ITT ezt írja:

"Érdemes-e lefoglalni a megvásárolni kívánt terméket?

Mindenképp érdemes lefoglalni a kívánt terméket interneten, a termék alatt látható megveszem gombbal, mert így félre lesz téve, más már nem foglalhatja le azt, és nem is vásárolhatja meg"

De a megveszem gomb nekem nem azt jelenti, hogy lefoglalom gomb.....

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#1637) TIT válasza Meridius11 (#1634) üzenetére


TIT
veterán

Attól függetlenül előbb kicserélik a hibás hardvert mint a pcx.
Nekem azt mondták,hogy visszavihetem 14 napon belül.

[ Szerkesztve ]

(#1638) Kuruc2


Kuruc2
senior tag

Extrem Digital -nál volt valakinek szervizügye?

Nekem meghalt egy hónap után egy hangszóró, de nagyon nem akaródzik nekik a segítség. Nem akartak válaszolni se eleinte, majd nagynehezen nagysokára üres lőzungokat írtak, küldjem inkább szervizbe mint hozzájuk, de ugye az adott márkához olyat se tudnak mondani, hol van szervize. Mire van a garanciaszervizük? 8 rongyos termék, aztán ha úgy van kedvük megállítják hogy én hibámból halt be, és fizethetem a javítást meg a 4,5 k szállítást.

Nagyszerű egy bolt... :W

[ Szerkesztve ]

http://logout.hu/cikk/wd_red_3_tb_nem_csak_nas-ba/sajat_sztori_tapasztalat_kuruc2.html --------------------- http://logout.hu/cikk/ii_desktop_modding_verseny/a_vegeredmeny.html ----------------------------------------------------

(#1639) TIT válasza Kuruc2 (#1638) üzenetére


TIT
veterán

Kalap vacak egy bolt,engem vinyóval szivattak,hogy jó..addig mentem vissza amíg kiderült,hogy tényleg rossz.
A vezető lebeszélt a bevizsgálásról is,mondván én fizetném,mondtam neki,hogy nem hinném mert rossz.
A szervízes gyerek meg egy hisztis óvodás szintje.Szóltam,hogy írja mátr fel milyen gépet adok be,erre mint az állat szétkapta a gépet darabokra,azt hitem sose indul el többé...és drágák is.
Törvény szerint kötelesek a szervízbe juttatni ha ott adod le.
Homár is tele van velük...meg az emberek hócipője is.

[ Szerkesztve ]

(#1640) sepsi0 válasza Kuruc2 (#1638) üzenetére


sepsi0
őstag

Gyártói garancia levelet kaptál vagy az Extreme által nyomtatott\kiadott garilavél?
Vagy esetleg az Extreme a gyártói garancián felül vállalt + garit? Pl. 2+1év gari...

[ Szerkesztve ]

(#1641) Kuruc2 válasza sepsi0 (#1640) üzenetére


Kuruc2
senior tag

Sepsi: semmit se kaptam a számlán kívül. Se garanciajegyet, se jótállási jegyet. Ezt meg is írtam nekik, de mellébeszélnek. Van fogyasztóvédelmis jogászom ingyenes, munkahely miatt, meg fogom keresni.

TIT: csak ennek a márkának nincs szervize a listájuk szerint, amely lista márkanév alapján mutat szervizt. De a levelükbe meg azt írták hogy oda adjam. Én sajna bevinni nem tudom mint te. A futárpénzt meg rámverik ha úgy van kedvük gondolom, meg akár a javítás költségét is.

[ Szerkesztve ]

http://logout.hu/cikk/wd_red_3_tb_nem_csak_nas-ba/sajat_sztori_tapasztalat_kuruc2.html --------------------- http://logout.hu/cikk/ii_desktop_modding_verseny/a_vegeredmeny.html ----------------------------------------------------

(#1642) sepsi0 válasza Kuruc2 (#1641) üzenetére


sepsi0
őstag

NA... akkor működik a garancia futár:

Elromlott valami? Megkönnyítjük az ügyintézést Garanciafutár szolgáltatásunkkal!

"A szolgáltatást minden vásárlónk igénybe veheti abban az esetben, ha a meghibásodott termék Extreme Digital, vagy Digital Assistance jótállási jeggyel került értékesítésre, továbbá ha a termékhez a vásárlás során kiállított számla szolgál garancialevélként. Azon termékek esetén, ahol a garancia a gyártó által kibocsátott jótállási jeggyel érvényesíthető, továbbra is a gyártó magyarországi szervizhálózata felé kell eljuttatni a meghibásodott terméket, ezekben az esetekben garanciafutárunk nem tudja vállalni a díjmentes elszállítást."
Forrás

Nekem volt velük egy esetem...
Fuji fényképező, gyártói gari 2 év de ők 3évvel árulták. Rá volt pecsételve, hogy +1 év garancia Extreme...
Hívtam őket szar a gép... mondták küldjem szervizbe. Én mondtam garancia futár hivatkozva a kiemelt részre!
Volt még egy ki mellébeszélés, de aztán kérdezték mikor jöjjön a futár....
Egyetlen hátránya volt, hogy pont 30 nap volt a gariztatás... kivárták, de nekem így ingyen volt :)

Hivatkozz erre:

A szolgáltatást minden vásárlónk igénybe veheti abban az esetben, ha a meghibásodott termék Extreme Digital, vagy Digital Assistance jótállási jeggyel került értékesítésre, továbbá ha a termékhez a vásárlás során kiállított számla szolgál garancialevélként

Ha nem akarják akkor írj egy levelet a fogyasztóvédelemnek amit megcímzel az Extremenek is, persze ezt jelezd nekik előre. Ez mindig működik, ha gondolod átküldök privibe egy ilyen levelezést..... :)

[ Szerkesztve ]

(#1643) Kuruc2 válasza sepsi0 (#1642) üzenetére


Kuruc2
senior tag

Én is ezért írtam rá a garanciaszervizes emilükre, de nem reagáltak, az általános emilükről meg mellébeszélnek. Azt vártam, hogy kérdik mikor jöjjön a garifutár. De nem.
Fogok készíteni egy videót a készülékről, és a hibájáról, amiben elmondom hogy nem csináltam vele semmi extrát. De ha úgy adódna, hogy elviszi a garifutárjuk a készüléket meg a számlát, akkor mivel igazolom, hogy nálam volt? Ad valami igazolást hogy átvette? A levelezést megnézném ha elküldöd.

[ Szerkesztve ]

http://logout.hu/cikk/wd_red_3_tb_nem_csak_nas-ba/sajat_sztori_tapasztalat_kuruc2.html --------------------- http://logout.hu/cikk/ii_desktop_modding_verseny/a_vegeredmeny.html ----------------------------------------------------

(#1644) sepsi0 válasza Kuruc2 (#1643) üzenetére


sepsi0
őstag

Igen ad átvételit.
Én a színes fénymásolóra esküszök :) ők meg kapják a másolatot....
Amúgy meg hívd fel őket ne emailezz....

(#1645) Kuruc2 válasza sepsi0 (#1644) üzenetére


Kuruc2
senior tag

De, még plusz pénzembe is kerüljenek nekem a hibás termékük miatt. Meg a szó elszáll....

http://logout.hu/cikk/wd_red_3_tb_nem_csak_nas-ba/sajat_sztori_tapasztalat_kuruc2.html --------------------- http://logout.hu/cikk/ii_desktop_modding_verseny/a_vegeredmeny.html ----------------------------------------------------

(#1646) sepsi0 válasza Kuruc2 (#1645) üzenetére


sepsi0
őstag

Garancia futár keretein belül ingyen szállítják és csak akkor kell fizetni, ha nem hibás a termék vagy te okoztad a hibát! Hidd el nem fognak szarakodni! Hívd fel őket.
Mondom esetelg említsd meg a fogyasztó védelmet.....

(#1647) geckowize


geckowize
őstag

Sziasztok!

Van egy asus tabletem, amit majdnem masfel eve vettem, de abbol osszesen mar kb 2 honapot volt szervizben, osszesen 6 alkalommal.

Soha nem hulyesegbol es viccbol vittem be, mindig valami baja volt (touch misaction, freeze+reboot, toltokabel nem mukodott, stb). Amikor a harmadik alkalommal kuldtem be es mar kicsit elegem volt beloluk, hogy nem birjak normalisan megcsinalni, akkor kertem is a keszulek cserejet a hibaleirasban.

Erre a "szervizunk sajnos nem talalta a hibat" szoveggel raztak le. Serencsere felvettem meg elotte a hibat viseora, igy kiirtam cdre, majd amikor mentem atvenni, akkor cdvel egyutt uj hibaszammal vissza is adtam. Ekkor mar csereltek benne dolgokat, ugy, ahogy az elso ket alkalomkor, azonban egy kis ido mulva megintcsak hasznalhatatlan lett a hibaktol, aztan a vegere be se indult, csak porgott a karika az asus logo alatt.

Bekuldtem otodszorre is, cd nelkul, mivel ugye bootloopolt, gondoltam ehhez csak nem kell cdt kuldeni, ha be se bootol. Megintcsak kertem a keszulek cserejet.

Tevedtem, miutan bevizsgaltak, kuldtek a mailt ugyanezzel a "sajnos nem talaltak a hibat" szoveggel, mondom ilyen nincs, vakok ulnek ott?

Amikor visszakaptam, beindult igaz, de egybol hangyas kep + fagyas + reboot attrakcioval, szerencsere resen voltam es videora vettem, ugyanugy egy kesobbi alkalmat is (1 ora hasznalaton belul) amikor produkalta ugyanezt, ezeket a videokat cdre is irtam. Kuldtem levelet az ugyfelszolgalatnak is mar, hogy mi ez az egesz, es hogy ha mar megvolt a 3 feltart hardveres hiba miatti szervizeles, akkor tenyleg van lehetoseg cserere / kartalanitasra, ahogy egy hasonlo cipoben jaro forumtarstol tudom. Azt irtak, hogy megvolt igen, es ha legkozelebb beviszem hardveres hibaval, akkor kartalanitast tudnak felajanlani. En ezt ossszesen 4-nek szamolom, de jo, leszarom, ugyis hibas, bekuldom cdvel, tarjak fel akkor a rohadt videobol, hogy szar az egesz, hasznalhatatlan.

Hatodszor szallitottam igy a szervizbe, dobozzal, mindennel, cdt mellekelve, hibaleirasban hivatkozva ugyfelszolglalatra, szemelyesen is az ugyintezo holgynek elmondtam az egeszet mult penteken.

Tegnap kuldtek smst, hogy atvehetem a javitasra leadott keszulekem 8-16ig hetkoznap. Mondom miez... Kis ido mulva jott a mail is, azzal a szoveggel, amit nem akartam latni: sajnos a jelzett hibat nem talaltak... Mondjuk ha nem vakokat alkalmaznanak, vagy egy cdrol valo video megnezesere keptelen fogyatekost, akkor lehet megtalaltak volna... Gondolom mennyit teszteltek, annyit mint eddig. Ha az ugyfel cseret ker, kuldjuk vissza ugyanugy, hogy mer ilyeneket kerni, rohadjon meg.

Most mar nem tudom mit tegyek, gondolkoztam, irjak-e megint az ugyfelszolgalatnak, hogy mi tortent es emlitsem meg a fogyasztovedelmet? Vagy milyen lehetosegeim vannak?

(#1648) Polllen válasza geckowize (#1647) üzenetére


Polllen
nagyúr

Elméletileg kérhetsz független, államilag akkreditált szakértői vizsgálatot, ahol az első vizsgálat költsége az eladót terheli. Neki is kell intéznie. Ha nem értesz egyet ezzel, kérheted újra, ekkor már a vizsgálat költsége a tiéd, de akkor is a bolt intézi.

Fogyasztovedelem.hu-n van is valahol egy lista, hogy mely cégek végzik ezeket, termékkategóriánként, bár ez neked sztem mindegy. Nem te ügyezel velük.

Nem volt még vele dolgom, nem tudom mennyire hatékony, de az lenne a feladatuk, hogy az ilyen hibákat megtalálják.

[ Szerkesztve ]

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#1649) McSpy


McSpy
őstag

Van-e valakinek tapasztalata az ujgsm üzletről?
Előre is köszönöm

Nem az érdekel,hogy hova postázod,hanem hol van a termék!!!!!

(#1650) kerekfej


kerekfej
addikt
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.