Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz BBalu #5900 üzenetére

    Elvileg ki kellene írnia, a gyakorlatban ez nem mindig van így sajnos.

    Én személy szerint a xenont sem gyújtom be nappal városban, csak a helyzetjelzőket, amik led-ek. Ilyenkor én is értékelem, hogy nem gyújt xenont villantáshoz, de amilyen keveset égeti az ember, szerintem még az eredeti 7-8-9 éves halogén izzók vannak a távolságiban.

    Egyes Mercedeseknél észre vettem, mikor villantanak fura késés van benne, mert gyújtja a xenont. Szerintem nagyon jó a Volvo megoldása, mert így ugyan olyan intenzitással világít közelre mint egy BiXenon, viszont távolra erősebben, és van döntésed is, hogy hogyan is akarod használni.

    Ami nekem a kedvenc funkcióm, hogy gombnyomásra változtatja a vetítési képet normál és Angol között. Kanyarkövetés is hasznos este ország úton, bár ha jól rémlik ezeket a V50 nem tudta, ott fizikailag kellett egy karral állítani a vetítést, Xenon foglalat mellett.

    Sputnyik123

    Nem vagyok vér profi szakértő, bár konyítok valamennyit a világítás technikához. Szerintem valami nagyon nincs rendben nálad, a tompított olyan mint egy kiégés előtti H7, gyenge és alacsony, túl közeli az átmenet, és túl éles, tuti gebasz van. A refi is rosszul terít, halvány erős halvány semmi, helyett homogénnak és távolságba eltűnőnek kéne lennie.

    Mint mondtam a sima tompítottal sem kellene látnod a sötét/világos átmenetet, pláne nem refivel. Tartom a korábbi állításomat, szerintem azok közül lesz valamelyik. Vidd el beállíttatni, meg nézzenek rá, ne aggódj csak nálad nincs rendben valami, ez egyáltalán nem ilyen ha jól működik.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés