Olvastam, de a nyálcsorgás elmaradt, sok nő is tervezi, meg "dizájnos" meg sok VW emberke... Meg három henger... Sok sz@r elektronikus kütyü, persze, de melyiktől fogok úgy mosolyogni, mint a mostani S80 V8-tól vagy a V70 T5-től csak simán a vezetési élménytől, kényelemtől, hangtól?
Erről az elektromos/hibrid autózásról is megvan a véleményem, címszavakban, soha nem kalkulálnak a nagy akksi telepekkel, azok előállításáról, működés közbeni veszteségéről, és majd mi lesz velük ha tönkre mennek. Plusz a konnektoros energia honnan jön? Az a szép álom hogy a nap meg a szél erőművekből, a valóság hogy szén tüzelésből, gáz égetésből, atom erőműből...A hatótáv ha 40 kilométer a katalógusban, akkor az inkább csak 30, persze ha szól a zene, megy a világítás, fűtés ne adj isten akkor már a 20 sincs meg. Egyre jobban leválasztják az embert a vezetésről, szintetikus a fék, kormány, gáz, aztán majd a komputer eldönti mi is történjen, ami az emberek 90%-nak biztos tök kielégítő.
Azt is elhiszem, hogy jó lenne ha geotermikus/szél/nap energia töltené mindenki autóját, de ez nagyon nem így van, sőt a nyakamat rá, hogy az a minimális adó/parkolás kedvezmény is meg fog szűnni, amint nem csak jelentéktelen számban lesznek az utakon.
Kíváncsi leszek majd ezeknek a hibrid autóknak az értéktartására, mondjuk majd 10 év körül, ami a többséget érinti Magyarban.
Na mindegy, ezek az én bajaim, az élet megy tovább
Crus
Nekem is tetszett külsőre. De ennyi a fentebb taglalt dolgok nagy részét rá tudnám húzni, a négyhengeres fos dízel kerregés, csomó automatika, amik jó része idegesítően vagy észrevehetően működött, start stop pl. Az alap felszereltsége meg egy határ fos volt, oda mentem a kulcs nélküli memóriás, hűtött fűtött üléses 10 éves S80 V8-al, és mondom ebbe üljek át??? Nincs az az isten, ha fizetnének se. Kérdezték hogy itt e a jogsim, mondtam hogy persze, lefénymásolták a teszt autó vezetésekhez, majd mikor végeztünk, és elszidtam az autót, megkérdeztem a srácot hogy az ő jogsija itt van e, hátra hívtam és megmutattam a kocsimat, beindítottam, magától nyíltak a tükrök, felvillant a holtér figyelő, és ő kérdezte meg hogy mi az? Nem bírt megszólalni, csak annyit mondott, hogy igen, az XC60 egy szar ehhez képest, nekem se kéne, és ketten el akarták kérni a számomat (Volvo Cars North Londonról beszélünk) ha esetleg el akarnám adni, mondtam hogy felejtős Az új XC90-et meg nem tudtam elvinni, mert nem indult be valamiért (LoL) De már küldtek emailt hogy menjek mert ott az új S90, az lehet beindul majd, jövő héten ránézek
Én azt mondanám olyan 5-7 évente és/vagy 80-100e km.
[ Szerkesztve ]