Benzinből bármelyik, dízelből a 2.4, D3, D4 és a D5-öt mondanám, de évi 10.000 km-re benzinest kell venni.
"Less but better" - Dieter Rams
Benzinből bármelyik, dízelből a 2.4, D3, D4 és a D5-öt mondanám, de évi 10.000 km-re benzinest kell venni.
"Less but better" - Dieter Rams
Az 1,6 picit gyenge, inkább 1,8-ast keres benzinesből. Nem eszik többet de jobban megy. A 2.0i is jó de az elég ritka itthon. Turbósok is elég megbízhatók de az szinte feleslegesen erős polgári közlekedésre.
Dízelt nem vennék évi 10k km-erre kivéve ha ragaszkodsz hozzá mert pl szereted a karakterét.
#nincsbennetarcsi
én is úgy nézem..picivel az 1.6 fölé kellene lőni..jó lenne végre egy dinamikusabb 4 kerekű
nem a kedvencem a dízel..
főleg az lenne a jó, minél egyszerűbb lenne..megbízhatóbb
Hát a dinamika kell akkor alhangon 2.0i (Ford motor) de inkább egy 2.0T kéne benyós fronton vagy 2.4i (ez saját fejlesztésű) 140 vagy 170 lóval (csak szoftveres a különbség ).
Az 1,8-as 125 lova elég szolid ehhez a kasztnihoz. Bár nyilván egy 1,1-es Swiftből átülve a 125 ló is elég fickós lesz.
Ha megbízható kell akkor 2.0i vagy 2.4i. A 2.0T is jó motor de nyilván a turbó az plusz egy (komolyabb) rizikó faktor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
városban is lenne használva..és nem szeretném, ha leené a gatyámat
bár ha teljesítményt akarunk akkor valamennyire ez is benne van a pakliban..
a másik ami még talonban van a civic...szintén 2008-12-ig..
de ebből is az 1.8-tól nézem
még azt nem tudom melyik a frankóbb
[ Szerkesztve ]
Bár én még nem vagyok tulaj, de alapvetően teljesen más világ a volvo és a civic. A biztonság, a stílus, a kényelem miatt a volvo mellett vagyok.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
igen,tök más..ezért is nagy a dilemma
de a jelenlegit már nagyon unjuk..mozdulni kellene valamerre
Hát tudod a lovak zabbal mennek...
Civicet próbáld ki azért feltétlen, elég fura a karakterisztikája, agyon van fojtva az a motor 3000-es fordulat alatt egy nagy 0, tehát városban kvázi használhatatlan ha nem kalapos nagyapó tempóban közlekednél. Vagy Boyracer stílusban 3000-es fordulat fölött kell közlekedned állandóan.
Én is azon gondolkoztam anno aztán kipróbáltam egy 1,8-ast és azonnal elvetettem.
mod:
A 2.0 benzines jó viszont az csak 3 ajtós kasztnihoz adták. Szóval Civicből még inkább a dízel a legjobb választás vagy az 1,8i egy ecu reflesh után.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Üdv!
V50 tulajokat kérdezném:acélfelnit szeretnék téli szettnek,de nem tiszta a méret.A gyári 6,5x16 5x108 KF:63,4 ET 52,5 helyett szeretnék 6x15 5x108 KF:63,4 méretet,de az ET szám 46 vagy 52,5 ? Aki használ ilyet,megnézné nekem a pontos felniméretet?
Köszi
Nekem volt 2.4i 170-es, csak a kombi (V50) direkt városi használatra vettem, nagyon gyorsan bemelegszik, ha nem nyomod nem eszi le a gatyádat, [link] egyáltalán nem vészes, ezt kb én is aláírom.
Nincsen benne turbó, magasnyomású, porlasztó csúcs, részecske szűrő stb ami a dízeleknél el szokta fingani magát, főleg városi használattól. Egy szög egyszerű szívó benzin motor, örök élet +1 nap, esetleg a generátor szokta elfingani magát 10-15 éves korában, de az is javítható vagy csere.
ez is tetszik, de a kombi felépítése miatt el van vetve itthon..pedig állat lenne.. -belül bicajt szállítva...oh..anyám
csak ez a volver lenne az állat..biztonság...és megbízhatóság..az álom
van valami jó tanácsod ha iyleneket nézek ?
Qru:
ok, vettem...próbakor lesz!
városi lenne benne bőven...porgetni nem szeretném..
de gondolom a dízel civic is tele van buktatóval
rbalint88:
ha olyat látunk..még beleférhet a 2,3 is
[ Szerkesztve ]
az "anyukám, próbálj meg vele esőben tolatni" egy igen jó ellenérv a szedán ellen, a kombi mellett. a pakolhatóságról nem is beszélve.
2M-ig mondjuk nagy tűzijáték nem lesz, 2006-2008 fog értelmes állapotban beleférni a keretbe.
oké, volt egy-két hónapja egy 1.6D, 2011-ből, csak abban 340ezer km volt 1,7M-ért
Civicet én nem erőltetném, ha a Volvo ennyire bejön, az tök más irány minden téren (dizájnban homlokegyenest a másik véglet, futómű is kemény, rázós, meg úgy az egész autónak nem az a nyugodt aurája van, mint egy Volvonak). dízel sem feltétlen elvetendő, ha van ideje bemelegedni, szóval legalább 15-20km-t mész egy úton általában. "ovijárat"ra benzinest érdemes viszont.
[ Szerkesztve ]
Igen, a normál haladáshoz pont nem ideális. Fórumtárs panaszkodott, hogy lejtőn elindulni horror vele (Civic G8 1,8 Sport): [link]
Ja és az ufóból semmit nem látsz hátra, tolatóradar kell bele!!
Dízel Civic megbízhatónak számít. Van ismerős aki dízel adagolók meg injektorok felújításával foglalkozik azt mondja az egyik legjobb az i-ctdi. A d-tec már nem olyan jó de még az is vállalható bőven.
Nyilván több kiadást tartogat a dpf/kettős tömegű/turbó miatt ezt bele kell kalkulálni. Cserébe keveset eszik, alul is tol rendesen szóval van egy csomó vitathatatlan előnye.
Ha 2,4i S40-t találnál az lenne a legjobb. Nézegettem a Lexus CT200h-t is de mivel én kimondottan keveset megyek városban gyorsan kiesett.
mod:
Ez a 2.4i vagy ez 2.0i képről egész korrektnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Ha nem vettem volna meg nyáron a C30-at, most [ezért] rohannék ki azonnal.
Faceliftes V50 2.4i motorral, ez kb. a fehér holló kategória - eddig minden 2.4i amit láttam még a facelift előtti volt, szerintem 2007 körül hagyhatták abba ennek a motornak a gyártását - ennyi pénzért alkalmi vétel.
"Less but better" - Dieter Rams
a 2.0 már egy ideje fent van...
de a másik elég jó..összes szerviz dolgával..komoly..
xeon.Szabi:
...
ez nagyon szép..bár kevés a kép
[ Szerkesztve ]
Több képet rakhattak volna fel róla...
Ez a gyárilag 170 lovas változat még mókolni sem kell, hogy menjen.
mod:
lorcsi: Ja és az ára is korrekt. Meg kell néni élőben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Kevés a kép sajnos igen, viszont itt van a határ mellett, szóval aki GyMS megyében lakik, nekik nincs messze.
Azt írja, hogy van téli-nyári gumi, éves autópálya matrica és érvényes műszaki is, szóval nagy baj nem lehet vele. 5000 euró.. istenem.. ilyen gyönyörű 17-es felnikkel.. itthon a végén 2M-ban megáll.
Én meg 7800-ért vettem az 1.6-os C30-at (ok, 33.000 km-el).
"Less but better" - Dieter Rams
Unokatesóm gazdagabb lett ma egy V60 D3 Geartronic Momentum típusú személygépjárművel (zsííír a verda). Kérdezném az egybegyűlteket, hogy erre ugye 215/50R17 a megfelelő gumiméret?
Ennek nem látom a konzolon az ülséfűtést sem, a leírásban viszont benne vagyon. Én keresem rossz helyen?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Szerintem véletlenül pipálták be, mert gyári nincs benne, az tuti.
Ez a csupa nagybetű csak nekem ellenszenves a hirdetésben? A másik a "koppanásmentes futómű", ezen csak nevetni tudok.
"Less but better" - Dieter Rams
Én sem értem, miért kell capslockozni. Homályosíts már fel, szeretnék én is nevetni.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Alapból ez a kifejezés, tipikus nepper duma, normális embertől nem fogsz ilyet hallani.
Egyébként lekérdezted már a kocsit a nyilvántartóból? Bár csak pár évre visszamenőleg vannak adatok, de keveslem azt a kilométerállást. Szerk.: ahogy nézem, hiányoznak a lámpa törlő lapátok is. Valahogy nekem nem bizalomgerjesztő ez a hirdetés.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
Napi 50 km-rel számolva az 18250 évente. Annyira nem találom kevésnek a 230-at. én se mennék ennél többet naponta. A lapát hiánya nekem is feltűnt, bár ha csak ennyi a hibája, akkor azt még túlélem. Az a fontos, hogy 1-2 éven belül ne essen be egy 2-300 ezres extra szervíz, mert az fájna.
Komplett vezérléscserét mennyiből lehet megúszni átlagos szervízdíjjal számolva?
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Vezérlés egy fájó pont eléggé a Volvo nál. Mi ha jól emlékszem 150 - 200 K környékén jöttünk ki. Persze ez nem benzines , hanem 2.4 D . Most még lendkerék lenne de eléggé gondolkodóban vagyunk hogy mi legyen vele.
[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
Én mindenképp a V50 erőltetése mellett maradnék (meg is tettem pár éve)
Szerintem szebb, bár ezt embere válogatja, de ami tény, hogy ugyan olyan magas és széles mind a kettő, a kombi 4,5cm hosszabb. Számít ez valamit? Semmit, ugyan akkora a két autó alapterülete, de a V50 hasznos tere sokkal nagyobb, jobban kihasználható.
Vidd el őket kipróbálni egyet, úgy is beleszeretnek
Egy kis tanács erejéig is kérdezném.
Időközben megváltoztak az állás viszonyok. Kb napi 20 - 30 Km-t menne a gép. Ehhez jönne hozzá hétvégente egy egy hosszabb táv , persze nem mindig. ( 50 - 100 Km közötti ). Valamint évi 6 - 7 vidéki utazás ami 600 - 650 Km ből van meg. A kérdésem az lenne hogy erre érdemes e megtartani a gépezetet . Volvo 2.4D 93Kw . Azért is kérdezem , mert ahogyan feljebb írtam lendkerék csere nemsokára esedékes lenne.
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
Ha szereted, és egyébként nincs vele gond, akkor miért ne maradjon?
Ha eljön az ideje kicseréled a kettőstömegűt +a kuplungot, majd adsz még neki 60 lóerőt és örök darab.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
köszi!
kinyomtattam
folytatom a meggyőzést
nekem is nagyon tetszik a v50..egyre többet látok az utakon is
Persze, mert jobban kiszúrod a kiszemelt példányt, nálam is mindig így van, ha van valami a családban, vagy venni akarunk valamit, csak azokat látom az utakon
Ha nagyon fáj 2-300 e Ft szervizre, akkor ezt a kategóriát szerintem felejtsd el.
Egy 14 éves ilyen autóra ennyit szinte azonnal rá lehet költeni. Vezérlés csere, féktárcsák+betétek, olaj, szűrők, stb. Meg sem áll 300-ból.
A 230 e km alatt nem nézhet így ki egy S60 kormány, váltógomb, egyéb. Nekem volt XC70-em 360 e km-ig, V70 320 ezerig, a mostani S60 is közel 270-nél jár, kopásnak nyoma sincs.
Ebben már elég tré. Szvsz nagyon régen volt már benne a 230 ezer
[ Szerkesztve ]
Egy sima 1.6 benzines C30-nál - ami jövőre lesz 8 éves - összeraktam, hogy a következő olajcsere alkalmával (43.000 km) milyen alkatrészeket akarok kicserélni rajta (Motul olaj, minden szűrő MANN, Conti vezérlés szett, Conti hosszbordás szíjak, jó féle vízpumpa, minden folyadék csere, szervó, fék, hűtővíz, ezek is mind Motul, NGK gyertyák), kijött 110.000 forintra az anyagköltség. Nem tudom mennyi lesz a munkadíj, de remélem, hogy azért egy 50-esből megúszom (nem szakszerviz).
Na, ebből csak annyit akartam kihozni, hogy ha egy teljesen hibátlan, megbízható előéletű kocsira ennyit kell költeni, akkor egy bizonytalan 14 éves, sokkal komolyabb gépre mennyit kellhet..
Egyébként kértem hivatalos árajánlatot a fenti dolgokra a győri Volvo szalonban is, ott az anyagköltség 165.000 forint lenne + 106.000 forint a munkadíj. A legdurvábban a vezérlést mérik, az arany áron van náluk (vízpumpa nélkül 75.000 vs 28.000), a többi dolog az csak pár ezressel drágább, de gondolom nem Motult töltenek bele, én meg Castrol olajat köszönöm, de nem kérek.
Visszatérve a korábban linkelt S60-ra, ha lenne 1M forintom, akkor biztos nem ilyen autóra költeném. Sőt, 1M forintból én személy szerint nem vennék semmit, még hozzácsapnék pár százezret és vennék egy jó kis Honda Jazzt, oké, hogy nem annyira kényelmes, meg teljesen más kategória, de annyi pénzért nem tudtok jobbat mondani.
Szerk.: és akkor azt még el is felejtettem, hogy tuti lesz még kiadás ezeken felül, mivel kis tempónál, <30 alatt, hepe-hupás úton fura hangokat hallok a futómű felől, valami nyikorgás-nyöszögés féle, én bal hátulról hallom, de az anyósülésen ülők a bal elejét mondják.. valami szilent lehet vagy toronycsapágy vagy az isten tudja, hogy micsoda. De csak kis tempónál jelentkezik és csak rossz úton. Franc tudja..
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
Igen, nem szeretnék 2-300 ezres szervízzel kezdeni. Mivel csak szervízkönyves példányt veszek, a benne foglaltaknak megfelelően lehet kalkulálni. Olajcsere szinte biztos hogy lesz, de ha a vezérlés nemrég volt cserélve, akkor azt nem tartom indokoltnak. Persze felvetődik, hogy lehet-e hinni a benne foglaltaknak. Nyilván az a legbiztosabb, ha azonnali csere van. Meglátjuk. Azt pedig nem gondolom, hogy 2-300 ezer forint ne fájna egy átlagembernek. Hála Istennek nem közmunkás fizetésből élünk, de ha nem fontos, nem dobálunk ki pénzt az ablakon. Semennyit. Nem így neveltek, pedig nyugodtan mondhatom, hogy az átlagtól jóval magasabb színvonalt biztosítottak a szüleim.
Namost a következőképpen képzelem a jelenlegi autóvásárlást. Aztán ha helytelen az elképzelés, javítsatok ki.
Viszek magammal egy embert, aki sokkal jobban ért az autókhoz mint én.Ha úgy látja, hogy az állapot, és a szervízkönyv szerint nem indokolt 2-300 ezres kiadással kezdeni, akkor megveszem, hazahozom, olajcsere.
Mit jelent a nagyob kiadás? kuplung, futómű, vezérlés.
A féken azért lehet érezni, hogy szükség van-e cserére vagy sem.
Maradjunk a vezérlésnél. Ha vezérléscsere esedékes, akkor miért cserélné az eladó, ha úgyis eladja, de a vevő (a gondolkodásmeneted mentén) úgyis cserélni fogja. Tehát nem fogja kifizetni azt a felárat, mert nem bízik a szervízkönyben sem.
Ezek szerint érdemes megvenni 5-600 ezerért egy nyíltan javításra szoruló példányt, és akkor 1 misiból van egy hiteles autóm. Pl. ez. Most tekintsünk el a karosszéria hibáktól, a kormány jó állapotban van.
(#6232) Qru Na igen
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Én úgy nyomtam, hogy elmentem megnézni a mérnök haverral a kocsit. Próbakör, ok. Majd eljött a karosszérialakatos ismerős aki 3 mérettől megmondta, hogy fújva volt. Mi ezt 2 cm-ről sem vettük észre. Mindegy, belelakudtuk az árba mert amúgy jó kondiban volt a gép. Szóval szakit vigyél.
Az elromlást illetően túl idealizált képed van, attól hogy amikor megveszed jó még lehet 1-2 hét múlva besz@rik vmi. Akár a kettős tömegű., akár a futómű, akár hengerfejes lesz stb.
Vezérléscsere necc, ha számlával igazolt akkor még akár hihető is lenne... de ha nincs hitelt érdemlően igazolva én cserélném. Ha elszakad akkor az nagy gáz. Mikor megvettem a kocsim én is lecseréltem, pedig elvileg nem kellett volna még. Így nyugodt vagyok, tudom, hogy nem lesz gond.Sőt az olajat is lecseréltem pedig friss olajcserésen hirdették. Aztán mikor engedtük le az olajat látszott, hogy tényelg friss cserés lehetett mert világos volt az olaj nagyon. De így a tuti.
#nincsbennetarcsi
Hogy időközben mi romlik el, az nyilván nem tudható előre. De úgy, hogy tudom, az csak nyomott árhoz vezethet. Tutira nem lehet menni használt autónál.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Persze, minden használt autó lutri valamilyen/kisebb-nagyobb szinten. Új autónál pont ezt (is) fizeted meg, hogy minimum 5-6 évig nem kell hozzányúlnod tutira.
mod:
Nyilván azért olajat nem árt cserélni ez idő alatt...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Én kb ilyen állapotban vettem a V40-emet(kombi). Tele volt horpadásokkal, sérülésekkel az oldala, elején meg a sok kőfelverődés. Motorikusan rendben volt. Hihető volt a szervizkönyv, Egy két hiba. Két kicsi rejtett hiba(fűthető tükör nem működött, 3000Ft a csere, fényszóró mosó lapátja fenn akadt gyakran.) Nekem mázlim volt mert tényleg olyan volt, aminek hirdették. Kb 300-ba volt mire tip top lett: Kaszni, vezérlés, gumi csere, nem rávalóval vettem, extra méretben a 4db CC-nek szép ára volt.(Egyszerre kellett venni télit, nyárit, kevés futott évi km-rel.)
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
Hogy vált be a CC? Milyen méret?
#nincsbennetarcsi
ha ilyen paraméterek mentén akarsz venni autót, akkor valami kisebb és kommersz típust néznék. Volvonál azért nem nagy kunszt rálocsolni 2-300ezret, egy millából meg ilyen kategóriában nem kapsz jót. ennek két oka van: nagyon kevesen fizetik meg a jó állapotot és sok a madár, aki a szart is megveszi. plusz ugye ezeknél az autóknál már a fenntartás simán 2-3 év alatt extra hiba nélkül is eléri a vételárat.
bár nekem nem Volvom van, hanem Alfám, egy hibamentes év alatt ellocsoltam rá 400ezret * és tudom, hogy január-február környékén 2-300 rá fog ugrani**.
*(új akku, vezérlés, motorolaj-váltóolaj, vízpumpa, hűtőfolyadék, összes szűrő, elejében az izzók cseréje+xenon javítás 30k, izzítógyertyák, nyári gumi , téli komplett kerék, kis futómű 30k-ért, futóműállítás.)
**(4 gátló, fékben-futóműben ami kell, meg ami még addig összejön)
Az nem gond, ha éves szinten rámegy akár 300 ezer is, csak nem ezzel szeretnék kezdeni. mert ugye felesleges 1 misiért autót venni, ha ugyanannyit rá kell költeni mint a 600 ezresre. Az, hogy ki mennyire tartja az autóját, nem szempont.
(#6240) Qru Sajnos nem derül ki, hogy használtan, vagy szalonból került hozzá. Ha szalonból, akor pláne lutri ez a vezérműszíj (is).
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Na most az jutott eszembe, hogy oké, vezérműszíj csere... De ahogy a helyzet kinéz, pestig kell mennem autót venni, mert itt Debrecenben nem nagy a kínálat. Hogy merjek megtenni 250 km-t egy olyan autóval, ami nem lett szervízben átböngészve?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
rosszul közelíted meg a kérdéskört, de mindegy, nem akarok szélmalom-harcot vívni.
ha megvan rá a tőke, vegyél egy vitarát 4,2-ért, 4 évesen 3-ért el tudod adni, közben nem lesz vele gondod és aggódni se kell, hogy mi szarik be sok százezerért.
nyolcadik autómnál tartok, a kínálat közepéből venni a legnagyobb szívás, alig kell kevesebbet költeni rá, mint egy olcsóra, de ebben a kategóriában a vételkori 2-300ezer Ft az kb a hibahatár. én nem mernék másfél misi alatt s60-v70-s80 vonalon nézelődni.
[ Szerkesztve ]
195/55 R15
178200 -nál vettem a kocsit, kb 181-182 körül raktam fel rá a papucsokat. most 191 fölött jár az óra, szóval 9-10 ezer km lehet benne. Többször csúnyán padkáztam, mert vacak helyen tudok parkolni este nehéz beállni jól, plussz béna is voltam, de csak egyszer kellett megigazítani, mert eresztett.
Messze van a vezetési stílusom a gumi határaitól. Bár ebbe én is belerongyoltam, 60nál nem úszott fel.
Télen meg csak városban 2 napig volt hó. Szűz hóban baromi jó volt, latyakban egyszer kitört a fara, de akkor derékszögben fordultam nagy sebességgel.
Majd a gumis topicba rakok fel képet. Most nyüstölve lesznek, gumik is kocsi is, költözünk.
Szerk: off
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
Nekem is kb ez a tapasztalatom (205/55 R16). Szűzhó teljesen jó, latyakban erőltetve az esp fogott meg, hogy ne álljak keresztbe de azt forszírozott kikanyarodás volt. Amúgy teljesen ok, most ősök verdájára is ezt veszek.
Ha sokat padkázol akkor meg pláne jó hogy CC-t vettél mert XL-es, sokkal jobban bírja az ilyesmit meg a kátyúkat is.
Peti78: Ha használtan veszed mindegy honnan van akkor is lutri a vezérlés. Ne ezen spórolj vagy ha nem fér bele akkor olcsóbb autót kell venni. Én is használtan vettem a kocsit és még ugyan elvileg nem kellett volna de inkább lecseréltem minthogy elszakadjon és 500k-ért keljen adott esetben motor generált csináltatnom.
#nincsbennetarcsi
Belefér, de olyan jó lenne azt a 150 et megspórolni
AZ egész vezérlést érdemes cserélni, vagy csak a szíjat?
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
A miénken 160.000 nál volt asszem vezérlés cserélve , azóta eltelt 50.000 km a kövi mikor esedékes kb
Én 100.000 - 150.000 jósolok neki még , ti ?
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
nem volt túl hangos?
egy általános nyárihoz képest?
Jó lenne, én is tudtam volna azt a 160k-t másra költeni de ha a biztos -160k és a sanszos -500k között kell választani nem kérdés melyiket választom. Nálam sem volt ismert az előélet így inkább lecseréltem.
lolal: Nem kell túl parázni ha ismert az előélet akkor gyári előírás szerint kell cserélni*. Ha nem ismert / sanszos, hogy tekert akkor viszont én nem kockáztatnék.
*. arra kell figyelni itt (mint az olajnál is), hogy nem csak táv de idő is meg van adva a cserére. Ha keveset megy a gép attól még öregszik a szíjj.
#nincsbennetarcsi
Az ülésfűtést a középkonzol klímaszabályzós részén keresd majd, jobb felső sarokban. A felső 2 gomb az első/hátsó szélvédő fűtés, alatta pedig mint a képen látod dummy gombok vannak. Na oda menne a gyári ülésfűtés.
//mellesleg szerintem elég tré ez az 1 dines középkonzol. Annyira értelmesebb a rendes gyári rádiós féle, valahogy jobban illik oda, mint ez a bazári rádiós.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika