Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferkoboy
senior tag
válasz
Kezdő vagyok #899 üzenetére
Szívesen!
-
ferkoboy
senior tag
válasz
Kezdő vagyok #897 üzenetére
Helló!
1. Tisztítás: folyó csapvíz (kézmeleg) + 1-2 csepp mosogatószer a lencsére (felhabosítva a lencsén) (utána vízzel leöblít + mikroszálas törlőkendő (ezzel a legvégén szárazra törlöd)
2. Cylinderes szemüveghez kell egy kis idő, míg az agyadban is azt érzékeled, amit kell. Ez kb. 1-2 hét után biztosan megszűnik. Hordani kell a szemüveget.
3. Ha cylinderes szemüvegre van szükséged, akkor nem csak távolra nem látsz jól, hanem közelre sem (csak ott nem zavar annyira ez a dolog). Tehát nyugodtan viseld a szemüvegedet távolra is és közelre is!
4. Jó áron - jót?
Mindenki erre törekszik.- Viccet félretéve ezt inkább privátban. Ha gondolod szívesen segítek.
Üdv: Ferkó
-
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Két kérdésem lenne:
ha gyorsan és tökéletesen meg szeretném tisztítani a szemüvegemet,mit javasoltok?
Semmilyen kosz/zsír ne maradjon utána.
És a szemüveg keretnek+lencsének se legyen baja.Nemrég kaptam cylinderes szemüveget,eddig nem az volt,elég szokatlan,főleg az,hogyha a számítógép monitort nézem közelről,az domborúnak látszik.
Egyébként nem zavaró.
Meg lehet ezt szokni?
Remekül látok vele,csak ez a furcsa görbülés szokatlan nagyon.
Előre is köszönöm szépen a válaszokat!
+1 kérdés:
Hol érdemes jó szemüveget venni jó áron?Nem írtam:távolra nem látok jól,közelre szemüveg nélkül is jól látok.
-
ferkoboy
senior tag
Részemről nincs harag.