Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8017) HussarF

Rájöttem, hogy nincs már olyan messze a december én meg addigra már rendelni akarom a kocsit, úgyhogy ideje lenne intézkedni. Elsősorban azt kéne tudni, hogy milyen konfigurációra akarok ajánlatot kérni. Kérdéses pl. a Sparco ülés számomra. Jól néz ki, de +1,2M-ért legyen már olyan az alap üléshez képest, hogy beleülök és azt érzem ,hogy "aztabüdösk.rvaderohadtjó". Szóval elkezdtem járatni az agyam, hogy hogy tudnék megnézni egy ilyet.
Először is szerdán felhívtam az Olasz Autók Házát, akik elmondták, hogy nem tudnak ilyen kocsit mutatni. Eszembe jutott közben, hogy a press-es misano kék Stelvio QV-ben pont ilyen van, megkérdeztem nem tudnák-e lerendelni egy fél órára magukhoz, hogy megnézzem. Sajnos nem, az nagyon be van táblázva.
Akkor gondolkozzunk. Láttam az Alfa Amore instáján, hogy épp mostanában posztolgattak arról a Stelvio-ról. Akkor egy gyors telefon Halesznek, az Amore "atyjának", hogy náluk van-e még a vas, mert meg szeretném nézni az ülések végett. Mondta, hogy csak egy rövid időre kapták meg, nincs náluk, de hívjam fel az importőri kereskedést Üllőn, oda tartozik.
Akkor gyors telefon a Ring Autóháznak, elmondtam a problémám. Hümmögtek egy darabig, majd azt mondták, hogy ők nem is biztosak benne, hogy a Stelvio-ban meg a Giuliában ugyanaz a Sparco ülés van (sztem ugyanaz), de ha nekem Giulia kéne, akkor pénteken fáradjak már be hozzájuk, mert egy ügyfelük hozza szervizre a Giulia QV-ját, amiben ez az ülés van. Na, akkor tegnap 2 óra túlóra, majd egy email a főnöknek, hogy pénteken csak 10 után érek be.
Ma pedig keltem korán, tapostam neki az M6-on és 8ra már Üllőn voltam.
Kb. 2 perccel utánam érkezett a fazon a QV-val. Akkor jöttem rá, hogy az az egyik első bemutató autó volt, az NSS rendszámos manuálváltós.
A szervizvezető odakísért az autóhoz, ott állt járó motorral, ahogy beálltak vele. Körbetapogattam az ülést, beleültem, fészkelődtem benne kicsit. Még a gázpedálra is rápöccintettem lábujjheggyel. Kegyetlen ez a kocsi, az egész kaszni bemozdul, ahogy a motor csavar egy hatalmasat a főtengelyen meg a kardánon, ami a fizika perdületmegmaradás törvényének értelmében a kasznit próbálja a másik irányba eltekerni...
De az ülés.... hát, jó is, kényelmes is, de valahogy elmaradt a hűha. Nagyon szép, baromi feelinges, hogy karbon az egész háta. Valószínűleg sok tízkilóval könnyebb a kettő együtt, mint az alap ülések. Ezeket a nüansznyi különbségeket - amik versenypályán számítanak igazán - kell már ebben a kategóriában borsosan megfizetni.
Sajnos nem volt a telephelyen alapüléses QV, hogy frissen tudjam összehasonlítani, de amikor régebben ültem olyanban, sokkal inkább azt éreztem, hogy "aztak.rva". Úgy rémlett, hogy az jobban satuba is fogta a hátam.
Kicsit többet vártam ettől. Nem mondom, hogy elvetettem a Sparco-t így, de nem jutottam közelebb a döntéshez. Rálocsoljak-e még ennyi pénzt, hogy elmondhassam, hogy ebben minden benne van és több legyen egy kocsi egy olyan extrával, aminek az előnyét szinte soha nem használnám ki vagy hagyjam a picsába? Még megálmodom...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.