@j.bravo
LOL
Én is kaptam tőle ma SMS-t a katalizátorról.
Hidegen indításkor fél-egy percig valami zörög a leömlő/katalizátor környékén, nem tudni hogy maga a katalizátor-e vagy (mint korábban) valamelyik hővédő lemez. Utána csendben van.
Ugyanezt csinálja a GT-m is...nekem annyi plusz van, hogy amíg át nem melegszik a rendszer teljesen, addig 2000-es fordulatig továbbra is csetteg picit. Bár nekem a lambdák rendben vannak, legalábbis nem hallatnak magukról.
A konkrét kérdésedre kitérve: 130k JMF + munkadíjból már ki lehet beleztetni a katalizátort és feliratni hozzá az ECU-t; valószínűleg abba már gázpedáltuningot, chiptuningot, szívcsakrát, stb. is bele lehet alkudni a pszichedelikus hatásfokozásért.
Bevallom, én a belezést választanám...és már a motorgenerál óta foglalkoztat a megvalósítás, de nincs időm utánajárni. Elvileg (!) annyira lazák a típus/motor (?) hivatalos határértékei, hogy vizsgán is simán átmegy...
De-Cat all the way! **ide lőjjetek**
Ez egyébként pszichés dolog: annyi mana ment már bele állagjavító jelleggel (értsd: nullára felhozni), hogy hacsak pisztolyt nem tartanak fejemhez, akkor csak arra költök, aminek ván számomra szubjektíven is értékelhető pozitív hozadéka.
Nevermind...