Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz hroberto #4847 üzenetére

    jó, csak a mito egy kisautó. olcsóbb bele minden és a kisebb súly miatt kevésbé is eszi, valamint kevésbé összetett szerkezet. egy sima macpherson+csatolt lengőkaros futóműben kb negyedannyi alkatrész van, mint egy térlengőkarosban, plusz ugye mivel kevés az alkatrész, lehetnek nagyobbak -> tovább bírja, kevesebb kell belőle-> olcsóbb.
    meg jellemzően nem kisautókba tolják bele az évi 50ezer km-ket pályán, aztán közben kis városozás, esetleg nyomjuk neki hidegen, mert úgyis céges és hopp, el is hal a turbó, a kettőstömegű, kuplung, stb. meg az se mindegy, hogy milyen kategóriájú alkatrészeket veszel a kocsiba. én mindenből gyárit vagy ahhoz közeli minőséget veszek, ami nem olcsó.
    plusz a mito egy fiatalabb autó, egy 8-10 éves, dízel utazóautótól 2M-ért nyilván nem kapsz olyan állapotot, mint egy 5-6 éves, fele annyi km-es mitotól ugyanannyiért. szóval majdnem fair az összehasonlítás. majdnem ;)
    aztán persze lehet, hogy én vagyok a hülye, aki gondosan tartja az autót, igyekszem nem lelakni és az "ebbe az olcsó fosba jó a kínai lengőkar meg fékbetét" hozzáállás alapján üzemeltetni. megúszhattam volna fele-harmada ennyiből is, csak akkor valószínűleg soha nem lenne igazán jó, nem élvezném a vezetését ennyire és biztosan több probléma lenne vele.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés