Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14409) hobizoli válasza gipsztigris (#14407) üzenetére


hobizoli
nagyúr

azert adjak igy meg, mert az elso juzernel jellemzoen meg nincs vele baj, mert 3-4 ev utan cserelodik a maganszemelynel vagy cegnel is, es nekik a minnel kisebb uzemeltetesi koltseg a lenyeg az elso 100-120k km alatt
utana a 2. tulajtol kezdve mar nem erdekli a gyartot, mert o az elso tulajtol kapja erte a penzet

ezert votlak jopofak ezek a 1.3CDTI-re behaluzott 50k(!!) km-s olajcserek is, a Fiat-nal 30k, amibol az Opel-nel lett 30k, a Fiatnal meg a 20k...
aztan meg ment a nyuglodes veluk 6-8+ evesen a 3. tulajnal, hogy miert egy ekkora kotla fos az egesz
persze aki 10k km-nel ledobta az olajat akkoris, az meg nem ertette masok miert nyignak annyit ra

erre mondtam a "gyari mernok megaszondta" kolleganak, hogy egy motor felujitas az ugy 30-40 olajcserebe kerul, szoval erdemesebb inkabb gyakrabban csereltetni az olajat egy maszeknal es nyugodtabban aludni, es nem abban bizni, hogy hatha majd nem nalad jon ki ez...

1.4TSI-je is kajlata az olajat rendesen, literszamra tolta bele
nem a turbo ette meg, mert azt kicsereltek neki ezert 400k-ert rajta
a motor ki-szet-felujit-ossze-be bulira az arajanlat volt ra 1-1.2misi...meg ami kozbejon

azert ennel egy-egy extra olajcsere kicsit egyszerubb temakor lett volna
OK, hogy eleve tipusbetegseg is ezeknel, meg a longlife baromsagot is bekajaltak, csak kozben meg nem az szerint hasznaltak az autot

annak is megvan a mikentje, hogy miert lehet ez mellett az longlife, annelkul csak egy dragabb olajcsere igazabol

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.