Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
anulu
félisten
nagyon örülnék. Autumn Ring és New York volt a 2 kedvenc pályám. nekem hihetőnek hangzik. pontosabban szeretnék benne hinni
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
anulu
félisten
ha emlékem nem csak, akkor a GT5P 720p volt
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
sz_abika
addikt
-
Elims
veterán
válasz Sundesz #10105 üzenetére
A múltkor szerintem ez befolyásolhatott vmit.Játék indítás után kiválasztottam egy gyors autót (mazda rx vision),majd beléptem a jogsihoz és elkezdtem a m3-as bmw kisversenyt.
2. vagy 3. próbálkozásra olyan időt mentem,hogy a barátlistámon lévőket simán megelőztem.
Nem tartom magam rossz játékosnak,de annyira jónak sem,hogy 2-3 próba után lenyomjak mkit..
Vagy volt köze a mazda kiválasztásának a jogsiba lépés előtt vagy szimplán szerencsém volt.
Tegnap ugyanígy szerettem volna,a toyota terepjárós dirt jogsi előtt szerettem volna kiválasztani egy dirt kocsit,de sajnos még nincs,úgyhogy ahogy írtad is,nem szarakodtam vele.BusinessGuy: "...30kmh sebességnél egy sima u kanyarban amit a szaros céges renault kangooval is bevennék a porsche betolja az elejét és pördül gázadás nélkül is..."
Így viszont lehet,hogy tényleg nem sikerült olyan jóra a játék azon része.. :-/ Alastair nem a levegőbe beszélt.
Fasza.Majd javítják vmikor. :-/
Volt már így...a 6-ban.Alastair: Jaa,hogy hard-on voltál.. :-)
Még jó,hogy idáig bírtad. 👍Mongoose: A cafe módban nem lehet csinálni semmit.A legelsőnél kellett venni egy használtautót és kész.
Hiába megyek a 2. emberre nem csinál semmit csak leírja,hogy mivel lehetne tuningolni az autót.Egyébként igazatok van a rulettezésben is.Ez így annyira nem tetszik,hogy csak onnan lehet szerezni tuningot a kocsiba..és főleg úgy,hogy eddig nekem (is) még csak pénzt adott,abból is a legkevesebbet.
-
Elims
veterán
válasz Sundesz #10115 üzenetére
Megtaláltam.
Megadta a tuning shop-ot is,4. szinttől.Alastair: "Megjelenés napjától Hard-on toltam..."
👍
Én nem akartam komoly kihívást.Simán normálon indítottam.Egy lazább játékot szeretnék.
Ahogy írod is,olyan játékosnak való -szerintem-,aki direkt ilyen versenyekre van kihegyezve.Csak a miheztartás végett
👍
Én nem csinálok ilyen fotót,mert "e penis" lenne. ;-) Tényleg..
Signature edition,anniversary edition-ök,meg simák.De nekem is hasonló a repertoár. ;-)
Kis gyűjtő vagyok. -
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sundesz #10158 üzenetére
Jogos mindkettő. Undorító ez a hozzáállás. Ha ezen nem változtatnak, hiába vagyok ős-GT-fanatikus, egyszerűen kiszállok és elengedem a következő résztől. Botrány, hogy nem tudunk minden már kinyitott tartalmat elérni hálózat nélkül. Azt még lenyelném, hogy a haladáshoz kelljen - bár ahhoz is mi a búbánatos fenének - de hogy a már elért dolgok miért vannak letiltva offline az megmagyarázhatatlan. Az orosz témába meg bele se kezdek mert messzire vezetne.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Mosqu!to
addikt
válasz Sundesz #10217 üzenetére
De ha én beírom a kódot, ami a csomagban volt, akkor a PS4 verziót is hozzám regeli be és ő nem tudja már aktiválni magánál, nem?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
BusinessGuy
őstag
válasz Sundesz #10331 üzenetére
Eddig sem fikázás volt hanem jogos kritika aminek a nyomás hatására engedtek. Ez van amikor a nép nem birkaként elbagatelizálja a pitiáner húzásokat mint tették és teszik ezt sokan. Szívesen.
Olyan lesz a játék amilyennek lennie kellett volna 0day. Várjuk a patcheket.[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz Sundesz #10331 üzenetére
A fikamentességtől nem kell félni, az alaphangulat miatt olyan dolgokon is fenn fogunk akadni amin más játéknál már elnézőek vagyunk.
A legendary autó ajánlatok száma fölött elsiklottam, az tényleg jó lesz. Azért illő lenne ha legalább naponta egy cserélődne, bár kettő jobb lenne. Most harmadik napja vannak ugyanazok azt hiszem. A Subaru Impreza 22B amúgy legendary vagy used cars alatt lesz vajon? Vagy van/lesz külön utcai és rally verzió? (eddig csak utcait láttam egyik versenynél AI oldalon, és nekem 'used cars' gyanús, annyira nem régi autó)Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
BusinessGuy
őstag
válasz Sundesz #10334 üzenetére
A tartalom is változik. Jön egy rakás endurance, eladhatóak lesznek a kocsik stb. Gyakorlatilag arról szól a patch amiket a legkomolyabban kritizáltak a játékosok a mikrontranzakcióktól a tartalmon át.
Ezért kell hangosan hangot adni a problémáknak akár review bombingozva is, és nem legyinteni szemellenzővel ahogy a fanatikusok teszik. Persze van mikor nem jogos kritika ér valamit csak esztelen fikázás, itt nem ez történt itt az eredménye. Szerencsére még sokan vannak akik nem fanboyként dicsőítenek mindent az egekbe az összes problémát elmismásolva.Amikor a teszterek is elismerik hogy átverték a játékosokat mert őket is átverték azért az már elég komoly....
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz Sundesz #10339 üzenetére
Maximum az volt a hab a tortára elötte is zuhant szépen az értékelés jóval a hivatalos reviewerek alá, már megjelenés után is alig érte a 7-et. Kár mellémagyarázni. Mondhatod ezerszer is, kérdés volt eddig is a tartalom nemhiába jön ott is jócskán anyag es változás ezeket is kismillióan felvetették.
Amikor ilyet tesz ki hivatalos teszter egy játékról fórumba a tesztje után amiben a játékot ajnározta, benne azzal hogy külön meg lettek kérve hogy hunyjanak (nocsak milyen meglepő mikor röhögcsélnek egyesek a fizetett teszt kijelentéseken ugye) szemet a problémák fölött az sokmindent elárul...Mindegy a lényeg hogy végre előnyére kezd változni a játék és reméljük így is marad, mert ezek voltak a legkínosabb pontok, nem az említett fizika. Már csak a hudnak kéne egy szelektívebb beállítási lehetőség.
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz Sundesz #10342 üzenetére
Nyilván nem de nem is ilyen tempóba menne bele a tartalom és nem változtatnak alapvető dolgokon. Ez egy single játék gtsport egy borzalmasan üres multi VOLT. Vicc állandóan összevetni azzal pláne hogy ezt épp azért várták ennyien mert be volt hype-olva micsoda singleplayer rész lesz ismét. Így van,6-7 pont. A patch elött. Rengetegen alacsony ponttal az általad leírtak mellett az általam is sorolt problémákkal kezdve a tartalom heréléssel a fejlődés megállásán át az elhazudott tuning modellig és lottós megoldásokig a motorcserével együtt. Beszédes. Ahogy mondtam a patch volt a hab a tortára. Ez van. Az hogy te meg páran az első perctöl minden hibára csak legyintettetek és még most is próbáljátok eladni hogy itt csak a mikrotranzakció a gáz es ezért ment a "fikázás" meg az "orosz szankciók", na az jócskán megdölt.
Amúgy fingom sincs mi fölött kellett szemet hunyni de mikor egy hivatalos teszter aki magasztalta a játékot ilyet kiír az igen beszédes.Örülök hogy van még annyi gamer akik nem szemellenzővel kezelnek minden kedvencet a hibái ellenére.. Sajnos csak "MÉG", a szemellenzős fanboy felfogás generációról generációra csak fokozódik. Nem véletlenül tart a gaming ipar ott ahol tart...Fizetős multi (csak konzolon valós érv nélkül),alfa - beta állapotban megjelenő játékok, kasztrált tartalom külön megvásárlós dlc cunamival meg season passozással, játékár emelés, mikrotranzakciózás rohamos terjedése egyre pofátlanabbul, copypaste sorozatok évröl évre, a komolyabb szinvonalbeli ugrás szinte totális hiánya.....
Ahogy a legelején is írtam annó, egyszer biztos valóban egy 9 pontos kemény GT játék lesz a GT7 ahogy a Sportot is kipofozták. Bőven megvan benne a potenciál hisz ami most benne van hézagosan is de az jó. Viszont ezt a játékot nem "majd egyszer" veszi meg sok user hanem szinte 0day. Mert egy teljes értékű singleplayer GT-t igértek komoly fejlődésekkel (pl tuning model, motorcsere,stb) promózva. Ehhez képest ez a játék csak "majd egyszer" lesz az amit igértek és az is jórészt a negatív visszhangnak köszönhető....
[ Szerkesztve ]
-
GuruZone
őstag
válasz Sundesz #10347 üzenetére
G29 biza.
1-esen van a kipörgésgátló, mert semmi különbséget nem tapasztalok az 1-es és 5-ös állás között :)Az assistoknál nálam a countersteering assistance strong, a GTS óta így szoktam meg.
Éppen a Beginner Drifting 2 mission-nél szívok, esélytelennek érzem magam az aranyra. Ez most idegileg nagyon visszavet a haladásban.
Amúgy a Circuit Experience-ek (voltak) a kedvenceim,
de most azért nem csinálom őket , mert nincs semmi motiváció. GTS-ben autó járt egy fullosan arany Circuit Experience-ért. Áprilistól amúgy már itt is jár értük lóvé!Suzuka Circuit Experience-et ha van kedvetek toljátok, mert egy álom az új NSX. (1 lap attack 1:49.720)
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 12 • PlayStation 5 Digital • LG OLED55C21
-
Sordoran
addikt
válasz Sundesz #10378 üzenetére
Azt nem próbáltam, lehet itt is így van, logikus lenne. Csak ugye nem mindegy, hogy egy fél alatt belerázódok az új gyors körre, vagy az utolsó kanyartól adja a gyeplőt a kezembe.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
wolf13
őstag
válasz Sundesz #10378 üzenetére
Sportban is így volt. Buktad az adott és a következő kört. Menü , retry s meg van oldva.Nem lehetett lassítva megoldani. Még a játék megjelenése után a napi versenyeken lehetett lassítva leróni a büntetést. Utána hozták be a kijelölt büntető szakaszt. Nekem így rémlik.
[ Szerkesztve ]
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sundesz #10382 üzenetére
Nekem egy olyan nekifutásnál lett meg, amikor a botok hibáztak, ezért lehet gyenge az idő. De akkor már nagyon be volt gyakorolva a menet, nemsokára sikerülhetett volna rendesen is.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sundesz #10384 üzenetére
Ennél az egy versenynél tapasztaltam, hogy rontanak. Nálam az történt, hogy mindjárt a Kemmel végén az élen haladó túl későn fékezett, majdnem keresztbe állt a pályán, ezzel feltartotta a másik kettőt is. Így mindhármukat letudtam már a Pouhon elején.
Osztottam is meg róla visszajátszást.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
lo_jo
senior tag
válasz Sundesz #10384 üzenetére
A countersteeringnek nem láttam értelmét kormánnyal, úgyhogy off, bár nekem kontrollerrel is. ASM is ki van kapcsolva, csak ABS és TCS van. A TCS-t autónként állítom, többnyire 1 vagy 2, az ABS default sajnos kell, mert elég rosszul kezeli a G29 pedált. 100% féknek veszi azt, amikor a gumi kockához érek, PC-n ez kb 2/3, nagyon nem mindegy. S-10-nél nekem az segített, hogy beraktam 0.2s offsetre a demo ghostot. Meg persze a sok próbálkozás. AC-ACC párosban PC-n sokszáz, de lehet, hogy párezer köröm már van Spa-n, de a 917K és a szűk száraz ív megtréfált párszor.
-
wolf13
őstag
válasz Sundesz #10389 üzenetére
Ez gusztustalan , nem érzékeli a játék , hogy valaki érkezik hátulról , s nem tartja ghostban a büntetett vagy épp vissza helyezett játékost. Ezt a sport is gyakran csinálta. Viszont ezért kaptál büntetést ? Sportban azt figyeltem meg , csak akkor osztja ki , ha a sértett nem tud az ütközés urán a pályán maradni. Nekem a legdurvább még szintén sportban volt , Monza első sikánnál hátulról érkező szinte csak érintőre vett jobbról , s kanyart levágva haladt tovább. Semmit nem kapott , ellenben velem , mivel úgy vette a játék , hogy én tessékeltem ki. Így kaptam 5 másodpercet. Sajnos el kell fogadni , vannak hibái , még lagg miatt is szokott tévedni, rossz döntést (büntetést) hozni.
[ Szerkesztve ]
-
Callisto
őstag
válasz Sundesz #10437 üzenetére
Néztem egy profi tesztjét, aki a egy Thrustmastert (T300, ha jól emlékszem) és Fanatec DD Pro-t vetett össze. A thrustmaster és a DD Pro között szinte semmi eltérés nem volt időben.
Amiben valamivel jobb volt a DD Pro az a játékélmény mivel részletesebben és erőteljesebb adja vissza a vezetési élményt."A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
BusinessGuy
őstag
válasz Sundesz #10508 üzenetére
Te húztad rá a kormányt az ívére. Nem ő jött neked szándékosan. Attól hogy neked ez az ideális íved még figyelned kell hogy van e belül autó. Noha ő is fékezhetett volna nagyobbat hogy ne sodorjon kifelé. Itt vagy senki vagy mindketten megérdemeltétek volna.
[ Szerkesztve ]
-
akey
tag
válasz Sundesz #10800 üzenetére
Számomra a legérdekesebb, hogy 1db új pálya sincs a GT7-ben. De még zeneszám sem nagyon (tudom, hogy ez irreleváns, de sokat pörgettem régen a japán OST-ket). Furcsállom, hogy még a friss SuperGT autókat sem sikerült belepakolni. A GT5-nél vettek WRC, Nascar meg Le Mans licenceket is. Most eléggé spórolósra vették minden téren. Csak polírozták azt, ami megvan. Mintha teljesen visszavágták volna a büdzsét.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asus Rog Ally Z1 Extreme 512GB SSD + Charger Dock
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- XBOX Series X / S HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- Nintendo Switch OLED + 128 GB SDcard + Zelda TotK kontroller és tok
- PlayStation 4 Slim + PS4 kontroller (Csere XBox Series S)
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest