- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
Új hozzászólás Aktív témák
-
lo_jo
senior tag
Pedig sajnos ez van, nem “darál”. Valószínűleg az van mögötte, hogy a G923-ban lévő trueforce rezgős cuccra rakták a rázókő effektjét. Lehet nélküle élni, de pont online lenne jó, ha “mezei” G29-en is érezhető lenne. A 29 után pedig a 923 nem akkora előrelépés, hogy ezért váltsak, előbb vennék egy Fanatec DD-t, de annyit meg már nem versenyzek se GT7-ben, se PC-n ACC-ben, hogy meg tudjam indokolni magamnak azt a felárat.
-
lo_jo
senior tag
Én néha G29-cel nyomom, de többnyire inkább kényelmesen, kontrollerrel. A rázókő FFB még mindig nagyon hiányzik a kormányon, ez sajnos egy plusz indok a kontroller mellett. Nálam a single content már nagyon rég 100%, amint jön új verseny, megcsinálom, így szinte csak a sport mód megy.
Ott érezhető sokszor a kormány előnye, de mégis a kényelem miatt marad sokszor a kontroller. Tryhard nélkül szoktam menni pár kört időmérőn, amíg érzem, hogy marad benne hiba, utána pár verseny, majd vissza pár időmérő kör és ezt ismételgetem.
Számomra hozza ezzel azt, amit várok egy ilyen félszim-félarcade játéktól: nem vagyok rommá verve, de nem is vernek rommá (B DR, S SR), izgalmas versenyeket megyek, elsőtől utolsóig bárhol végezhetek, az esetek 90+%-ban tényleg fair versenyzőkkel találkozok, a hülyéken meg szándékos károkozókon pedig gyorsan túlteszem magam.
-
Nigér
őstag
Ha van 20 tiketted, akár mindet kipörgetheted egymás után, a giftekből való kilépés nélkül, utána alkalmazásváltó, elindítasz egy másik játékot.
Utána vissza GT7, ugyanúgy megvan az összes kártyád.
Más kérdés, hogy szerintem más sok hete ugyanannál a kártyánál mindig ugyanazt adja, legalábbis nekem.
Régebben volt eltérés, mostanában nem tapasztalom.
Meg az is egy vicc hogy kb. 3 hete már csak 3-4 csillagos kártyákat ad.
Előtte azért "bőkezűbb" volt...
(az is röhej, hogy 6 csillagos parts zsugára ad egy tizenpár ezer kredites féket) -
ako001
aktív tag
Igen egy darabig elég lesz
ProEvoFan
Ok,bár egyelőre sok látnivaló nem lesz, mivel az elején, csak végig rongyoltam mindenen, ahogy esett úgy puffant alapon. Most tervezem kijavítgatni a dolgokat.
Ez jo hir,hogy müködik automatával is. Eddig mindig TCS1 et használtam mindenhol, azt ki kell majd kapcsolni ?GalaHU Megvettem azt a Toms suprát,biztos ami biztos
[HUN]NIMROD Nem ad már hozzá semmit, megcsináltam egy licenset goldra,és lepörgött a számláló de nem adta hozzá a végösszeghez :_D
-
[HUN]NIMROD
senior tag
6-oson 1:07.339
Ez végre tiszta kör volt, csak az első kanyarban hibáztam egy nagyobbat, szóval így is be lehetne menni 07 alá simán. De azt tényleg érzem, hogy ebben így sokkal-sokkal több már nincs.Peat76: direkt a legkönnyebbre állítottam, hogy amivel lehet, minél gyorsabban végezzek. Aztán olvastam egy olyat valamelyik küldetésről, hogy akkor lehet visszafogni a botok köridejét, ha a legnehezebbre állítjuk. Nem teszteltem, csak követtem a leírást, és sikerült nyerni.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
"Én biztosan nem. :-)" : Ennek örülök, és tessék íme most meg úgy lett újabb saját rekordom 1:06.520 hogy előzgetni kellett
Sose jön össze egy tiszta kör... Különben én közben mindig nézek/hallgatok valami mást, sosem ide koncentrálok teljesen, ezért átlag 19 perces az összidő. Tele vagyok büntikkel, mondjuk ennek jó része a balfsz botok miatt van. Ezen a mostani FL-on is teljesen meg voltam lepődve amikor vége lett a menetnek.Egy pár héten keresztül minden használt autót megvettem, és most úgy látom, elfogytak? Amiket mostanában bead, már megvannak régebbről.
-
ako001
aktív tag
Most este volt egy köröm, megvolt az 1.09 . 6on, és lehetett volna 16+perc is a menet,de természetesen az utolsó kört elszurtam, annyira, jól akartam menni.+30sec bünti
De egyébként tényleg finomabban lehet igy fékezni, Köszönöm hogy rábeszéltetek:-))
"Se híre,se hamva annak a porsche-nak"
Az komoly. Ilyenkor mi van? Az ára legalább visszakerült? Vagy már tudja a fene? -
ako001
aktív tag
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Csak az ASM van bekapcsolva, és 1-es fogyasztás. Hiába rakom 6-ra, akkor is elfogy az utolsó körben.
Bementem 1:07 alá, de még mindig másodpercek vannak benne. Valaki rakott fel videót 1:03-ról is, az kormányos.
Az enyéim itt vannak.
A futam többi része a szokásos esés-kelés, de az uccsó kör első fele valami iszonyat jó volt, abból még nagyobb rekord lehetett volna, de elcsesztem, és még szerencse, mert a végére kifogyott a benya is. Kitéptem volna a hajam, ha egy tökéletes kör végén úgy kell bekocogni üres tankkal és így kuka az egész. -
edeleny
őstag
Anno a bal kis joystickal kormányoztam, és a jobboldalon két alsó gomb volt a fék és a gáz. (x és a háromszög, valami ilyesmi)
Pár futam volt megszokni , hogy nem az a gáz..., igaz az elején volt, hogy nem értettem miért nem megy az autó...Nekem jó így a pénz! Élvezni akarom a vezetést, a többi majd jön magától...., később lesz pénz lóvéra..., is
Amit nem értek, bekapcsolva hagytam a sávos fékezési segédletet. Sokfajta verseny, sokfajta autó, jobb így a tanulás. Viszont nem mindig jó! Van kanyar ahol fékezni kell, és nem jelszi. van olyan , hogy ha ott kezdek el fékezni ahol mutatja, szó szerint meg állok a kanyar előtt, és ennek az ellentetje is van, hogy a fal fog meg! Tanulni jó, de versenyezni jobb nélküle.
Ami viszont nem tetszik! WTC700 futam. 5 kör, 20. helyről indulok, és -33 másodperc.
Komolyan ezek azt hiszik ez így élvezet. Körönként 6 másodpercet adni? Ha olyan autód van akkor ez nem gyorsasági, hanem kikerülős verseny! -
ako001
aktív tag
Bizony, megyek még tot@l retard köröket , amugy.
A legjobb mikor egyszerre nyomom a féket, meg vmelyik nyilat,olyankor instant falhoz csapaás, +1-2 lepattanó
De mentem mar igy 1.13.334 et is,csak ritka.
72m nél járok, mert azert veszek is eztazt néha.
[kép] az egyik 4 csillagis, adott egy invet a Pagani-hez, igaz megvan mar mindegyik, a másik egy ultra high turbot, vmi Nismo gtr - hez. A maradék, 1 ecu, 5k,+2x10k.
EgyRx7 be rakható787b motornak azért örülnék -
[HUN]NIMROD
senior tag
1:07.432
Még mindig D-pad. Erre a körre emlékszem, pontosabban a második felére, mert órákra le volt jegelve a futam a 11. kör közepén. Amikor folytattam, nem voltam elragadtatva a teljesítményemtől, a hajtű pl elég ratyin sikerült, tehát valamit az első felében csináltam nagyon jól. Meg ennyit számít a száradás. Továbbra is javítható. -
ako001
aktív tag
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Mit látok tegnap este az egyik farm menet végén? Egy 1:08.3-as FL
Ráadásul a 8. körben, pedig akkor még nem teljesen száraz. És még mindig D-pad. És egyáltalán nem rémlik, hogy valami nagyon tökéletes kört mentem volna, szóval tuti van még ebben bőven.
-
edeleny
őstag
Én anno a GT-1, GT-2-n szocializálódtam. Ott szívás volt a liszenc!
Nem mondom, hogy aranyra, de a nagyrésze az első két próbálkozásra sikerült.Ami trükkös volt, az a Laguna Seca azzal a Formula autóval....., elhinni, hogy be is fog fordulni! Úgy lett ezüst, hogy hagytam benne jócskán, főleg a pálya második felében. (amikor eléred az utolsó kanyart, már nem akarsz hibázni..)
Egyébként 1.05-ös időt megy a gép. A pályacsúcs 2012-es Frerrari F1 szintén 1.05-ös idő. Úgy hogy papíron ennek a Formula3000-nek valahol 1.20 lenne a reális.Az Esős SPA trükkös, olyan 5-6 próbálkozásból kétszer mentem végig, a másodikra meg lett. Bronz, de így maradt!
Amit figyelembe kell venni az az esős felszáradó pálya. Kerülni kell az ideális ívet, a kerékvetőket, és a festéseket. Itt ott látszik a száraz ív, azon kell menni. És kell hozzá jó adag türelem.Anno volt olyan, hogy Time Trial, meg Arkád mód. valahol lehet az összes pályán , sacc per kábé az összes autóval vezetni gyakorolni, a karrier módokon kívül?
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Nekem biztos volt már legalább 1:09, mert azt hogy 10 alá mentem azt megjegyeztem, bár sose volt még rendes, tiszta köröm, és nem is nagyon figyelek oda a farmolásnál, mindig megy közben valami más. No meg hagytam lepusztulni a motort és a kasznit is, bár nem hiszem hogy ez sokat számít. TC eddig 1 volt, de akkor megpróbálom 0-val is. És most már muszáj lesz rápróbálnom a kormánnyá alakított DS4 használatával is, mert nagyon kíváncsi vagyok, milyen a kanyarodás mágnesvonat-sebességgel
-
ProEvoFan
nagyúr
A jogsi legutolsó feladata kemény, nagyon kemény.
Eső áztatta Spa, egy nehezen vezethető autóval.
Fent vagy nekem barátlistán? Bocsi ha igen, de annyian vagytok, hogy már nem tudom ki-kicsoda.Vegyél/vegyetek fel, legalább látjuk kinek milyen időeredményei vannak.
PSN nevem: ProEvoFan_hun -
Peat76
őstag
Köszi 😁 az infókat, mivel nem rég kezdtem a játékba, így Nekem különösen hasznos lehet...
Elkezdtem a Circuit Experience-ket, de hát huhhhh, azért vannak kemény pályák...még ha a szektorok mennek is aranyra...de a teljes kör..hát lehet gyakorolni...
Van itt olyan aki Controller-el megcsinálta az összeset?
Tényleg többségben vagyunk controllerel?, vagy a Profik kormánnyal nyomják.... -
ako001
aktív tag
Random dobálhatja. Nekem a múltkor egy 6 csillagos után 1 hétig , 1-2 csillagost adott, volt egy 3as is de az is 5k kreditet dobott
Lassan ugy vagyok vele, hogy már meg sem eri kilepni a garázsba, pörgetni , mert addig megyek 3 kort, ami többet hoz
Na majd össze gyűjtök én is egy hetit, kíváncsisagból."Ja,tényleg koca játékos vagy.. :-DDD Alig van benne 1-2órád.. :-))"
A kettő nem zárja ki egymást -
ako001
aktív tag
-
ako001
aktív tag
"De halat tanítom úszni.. ;-)"
Nemnem, én egy noob vagyok az itteni kollegákhoz képest . Ez már kiderult a kontroller használatomnál
Ezt a kiosztast majd kedden kiprobalom mikor vissza megyek melózni.
Megnezem majd ezt a tcs dolgot is.
#10716
Teljesen jó kör volt. Mindig külső nézetben tolod?
Én eddig a lökhárítós nézetben nyomtam, de ezek a botok mindig ráhuzzák az autot az emberre,igy most motorháztetőst gyakorlom -
ako001
aktív tag
Nekem csak RH gumi van. Tcs1el. De amugy én eddig mindent azzal hasznaltam. Mikor van ertelme kikapcsolni ezt a Tcs-t ha mar itt tartunk. Gondolom manual váltóval van ertelme, mert en automatan csak csúszkáltam mikor levettem. Igaz akkor még az x volt a gaz. Majd jövö héten kiprobalom ha vissza mentem.
Ha r2+l2 a gaz+fek akkor a manualnal r1a fel l1 a le váltás?
Vagy ki hogyan hasznalja? -
ako001
aktív tag
Jaja, még néha belegabajodok a dolgokba, de talán szokható lesz.
Majd kiprobálom a féket is, de majd ha ez már hiba nélkül megy majd
Igy mar mentem pár 1.12 kört is, 6 fuel map-el
1en még behúzok néha 20 sec buntit, úgyhogy azt hanyagolom.Amúgy kinek mennyi a kör rekordja itt Tokyo-n ezel a vgt-vel.
Mert gondolom van itt pár profi játekos, és kivancsi vagyok h mekkora a különbség. -
ako001
aktív tag
Nyugi srácok, semmi gonnd.
Valoban a ps2-3 on igy szoktam meg.Az aspec vagy hogy hivtak, óta nem Gt-ztem. De most át variáltam a dolgokat. R2 re tettem a gázt , maradt a kocka a fék. Egyelőre nem vagyok tul sikeresigy, de mar latom hogy sokkal finomabb dolgokra képes igy az autó.
Eddig a vgt-vel 9 körig birta a benzin, most már a 11ik ben kellet kimennem tankolni.
+igy finomabban lehet elvenni a gazt,és igy egyes kanyarokban ahol eddig fekeznem kellett most nem kell. Es nem csapodok a falba sem a gáz elvetel miatt mint az X nél.
Szóval meggyöztetek, igazatok volt, megpróbálok hozzászokni az új kiosztáshoz.
Amig meg nem szüntetik ezt a vgt mókat addig át szokok
Köszönöm az epitő jellegü kritikákat -
ako001
aktív tag
Pedig a gyerek igy kipörgetett vmi 1 misis autót. Majd hétvégén megkérdezem mennyiböl sikerült neki.
Köszi mindenkinek az OT tippet. Bár eloször nem értettem a dolgot, megnyomtam az r3at azt semmi valtozás. Majd váltottam külső nézetre, azt akkor láttam h nyomva kellene tartanimiközben az X meg a gaz nalam. Átraktam R1 re, mentem is egy 1.13.177,kört rogtön.
Ezt meg ha akartam volna, se tudtam volna jobban kicentizni
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Tényleg megmarad a jegy PS4-en is, de nekem 10x ugyanazt adta, vagyis mindig a legkisebbet. Még ha elvileg esetleg néha jöhet más is, akkor se nagyon éri meg ezzel vacakolni, mert ezalatt sokszor ennyit lehet kifarmolni. Fel kell ismerni és bele kell nyugodni, hogy a sorsolás csak kamu, valójában a jegy csillagszáma határozza meg az értéket, és csak ritkán van azon belül is eltérés.
-
lo_jo
senior tag
Most még igen, aztán majd meglátjuk, mit hoz a holnapi patch. Ha tényleg javítják a PP bugot, akkor valószínűleg Le Mans lesz a kifizetődőbb, valós 600-as autóval a Tokyo 12 kör több lesz, mint fél óra. Le Mans egy valós 700-assal 30-34 perc, attól függ, hogy tudsz-e "spórolni" az utolsó körön vagy nyomnod kell végig. Jelenleg 5 autót rotálok rá, hogy ne legyen unalmas, talán csak a CLK-LM az, ami ezek közül PP bugos, a többivel "csalás" nélkül nyerhető. 3 Gr.4, a mezőny is az, de van egy utcai R32, azzal is sima ügy.
-
ProEvoFan
nagyúr
A srác beállítását kicsit módosítottam, mert sehogy sem jött ki jól a 600. Így jobb időt mentem 10 másodperccel, mint a lentebb linkelt képen. Ha gondolod lefényképezem a beállításokat. Az tetszik, hogy minden versenyen a gépi ellenfelek változtatják a taktikát. Ezzel a jobb autóval hiába mentem jobb köröket, a végén mögöttem két másodperccel ért célba a második és a harmadik helyezett.
-
ProEvoFan
nagyúr
Igen, lenyomtam.
Uh, későn olvastam. Talán két kör volt vissza, mikor ránéztem az órára, kb 24-25 perce ment. Szóval 30 perc biztos van egy verseny.
Sajnos csak hetedik lettem, mert kaptam 3x 5 perc büntetést. Igy is beadta a tiszta verseny bónuszt, valamivel több mint 250Kt kaptam. -
Sordoran
addikt
Te tudod kell-e neked ez az autó. A Gr3 és Gr4 autóknál lehet lényeges mennyire jók, mivel ezekre épülnek online versenyek, többinél ami tetszik abba ülj. Tudtommal nincsenek akciók, szóval ez ennyibe kerül. Abba bízhatsz esetleg hogy megnyered, de ennek nagyon minimális az esélye. 1 óra alatt megszerezheted az árát, az nem sok. Minden pályánál elérhető a time trial, azzal tudsz tesztelni bármilyen autóval.
-
KaitouP
nagyúr
Pontosan. Ha valaki nem esportol, nem biztos, hogy csak az élményért érdemes beruházni egy ilyen eszközre. Pláne, hogy hely is kell neki bőven, felhasználhatósága korlátozott (egy kontrollerrel szemben csak szimulátorokra jó). Hacsak valaki nem 0-24 Asetto Corsa, rFactor, stb. cuccokat nyom állandóan, nem biztos, hogy megérős beruházás.
-
Alister71
nagyúr
Most csinálom a GTR cup-ot
Normal nehézségi szinten használható a kontroller, ezt most már így kijelenthetem.
Megjelenés napjától Hard-on toltam, de oda valami faja cookpit kell kormánnyal, nem lehet íven tartani a kontrollerrel.
Normálon már olyan mint a Sport, egy 5 körösben a 4-ik körben már látom az elsőt, az 5-ik tisztán az enyém. -
[HUN]NIMROD
senior tag
Azt eddigi infók alapján úgy sejtem, hogy nagyjából egy az egyben viszi tovább a Sport online részét (szépen átterelnek mindenkit a 7-be, majd a Sport szerverek leállnak), de a hagyományos offline tartalom sokkal erősebb lesz. Pontosabban teljes értékű kampány-mód, mint ahogy az egy számozott folytatástól el is várható.
-
-
KaitouP
nagyúr
Tényleg ne hagyd ki. Ha már csak az elég hogy nagy teljesítményű gyönyörűségeket vezethetsz technikásabbnál technikásabb pályákon, egymás ellen olyanokkal akik szintén szeretnek vezetni, akkor nagyszerű élményben lesz részed a játékkal. Az elején kicsit talán nehézkes lesz, de ahogy kapaszkodsz feljebb a rankokban, úgy lesz több élvezetes és minőségi versenyben részed.
A zárt béta nem győzött meg túlságosan, de bizalmat szavaztam GT -s mivoltom miatt is a Sport -nak egy gyüjtői változattal, és nem bántam meg.
Kis tuning így délelőtt Gr.3 Nismo GT-R -hez Nürb. GP -re:
Setup:
Brake: 5
Traction: 2Ride height: 56mm/2,19in F - 88mm/3,46in R
Frequency (hz): 3,47 F - 3,49 R
ARB: 6 F - 6 R
Compression: 56 F - 57 R
Rebound: 82 F - 86 R
Camber: 2,5 F - 2.1 R
Toe: out 0.40 F - in 0.22 RDownforce: 400 F - 745 R
LSD:
rear
5
22
8Gears ratio:
Top Speed: 240km/h
Final Gear 3,100
1. Gear: 2412 / 121 and 6. gear 1,166 /259Nem saját, egy osztrák srác tuningja, kormánnyal ment 1.55,937 -et.
Még több ITT.
-
-
Quentaro
tag
Hát, az offline tartalom elég hamar kipörgethető, de akkor még mehetsz időre. Az Arcade módban mindent megadhatsz, nehézséget is, sőt akár jobb osztályba is teheted az AI-t. Ezekkel el lehet szórakázni.
Az igazi buli a SPORT, ha eleinte inkább veszítesz, de felmész B-A sportmanship-be, onnantól nincs lökdösődés - főleg ha a mezőny első felébe kvalifkálod magad.
Igazából olyan, mintha a világ legjobb AI-ja ellen mennél.(Nekem a futamok elején mindig radaron van a kijelző, így már azt is látom, hogy mit tervez a kolléga...)
-
Madwe
nagyúr
Ha az árkádot ahol csak úgy körözgetsz ai ellen magadnak beállított dolgokkal nem nézzük, akkor nem érdemes megvenned. A single challengek nem tartanak sokáig, pár óra s megvagy velük.
Azonban ha nincs valami nagyon erős ellenérved az online ellen, érdemes lenne kipróbálnod (kár h a múltheti demot kihagytad) mert pl engem sose vonzott, az itteni rendszer már most beszippantott, pedig csak a daily eventek mennek race módban, a nagy eventek nem. De már ez iszonyat jóféle lett, engem kb minden nap beszippant legalább 1-2 körre, s utána még párraA sportsmanship rating jó ötlet (még ha vannak is gyermekbetegségei, de szerintem nem sok) én már a-ba kerültem, s itt általában tényleg úriemberekkel rak össze a rendszer, nem torpedóznak, s az esetek többségében figyelik a másikat h hol van visszapillantóban, nem mennek beléjük kanyarokban... én nagyon élvezem, pedig soha nem akartam online versenyezni, mert anno rossz tapasztalataim voltak (laggoló ellenfél - ilyen még akkor se volt, amikor usa accal léptem be először s ott futottam amerikaiakkal 1-2 versenyt!!!) és másokkal nem törődő sofőrök - ezek hiányában élvezetes. Valamint itt ugye már egy 5. sőt egy 10. helynek is tud örülni a 24ből az ember, nem úgy mint ai ellen ahol vagy első leszel vagy szégyelld magad
-
KaitouP
nagyúr
Nem érdemes szerintem, van autós iskola, egy két challange, meg arcade mód, de ennyi.
Ez a GT tényleg az online versenyzésre fókuszál. És ezt nagyon jól teszi egyébként, izgalmasabb élő emberek ellen versenyezni.hitchins:
Igen, sajna még várni kell. Beta idején volt rengeteg setup, de azok már nem igen aktuálisak, mert változhattak az autók.
-
pehaa
tag
Marmint mire gondolsz?
En arra ertem, hogy leszedtem psn-rol a gran turismo 6-ot, az ugye az 1.0.0. Inditas utan egybol felajanlja hogy telepitsem az 1.2.2-t. Telepitem, aztan felhoz olyanokat hogy installalas 600 perc stb. Otlet?
Most offline jatszok, de 5 percenkent felugrik egy ablak hogy telepitsem a legfrissebb verziot... -
bencus3
tag
Szia
Igen azt írja ki, valami új frissítést talált 1.22 és azt szeretné telepíteni de nincs neki elég hely...
Más nincs a gépen, 8 egész valamennyi hely van a gépen...
Te milyen vinyot vettél bele? és keretet is? hol vetted? nehéz volt belerakni? a leírások alapján egyszerűnek tűnik...
köszi -
Mezcal
addikt
[link]
Azért olvasgasd ezt is, meg jó pár tesztet. A tesztekben arrl regélnek, hogy mennyivel jobb lett a 6 fizikája, de sebaj, majd te megmondod.Üljetek kocsiba!,nézzétek meg a valódi mozgást,nem leírva kell bizonygatni.
Ugye ez Michelisz Norbinak is szól, mert volt olyan botor, hogy a KTM X-bow fizikáját élethűnek nevezte. -
Studi
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Steam Deck
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2
- Íme a Battlefield 6 első előzetese
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5320 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus