Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#3851) fLeSs válasza Bici (#3850) üzenetére


fLeSs
nagyúr

tesztelünk 3ds max-szel, lightwave-vel és maya-val + cb10 és pov-ray bench.
a maya-t alapbeállítások mellett szoktuk tesztelni, szal ha az megfelel a mental raynek, akkor a 3ds maxet vray-jel fogjuk tesztelni.
maya-hoz szívesen elfogadok olyan tesztscene-t, amivel lehet jól tesztelni.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#3852) Stalker-2572 válasza Nyúltáp (#3846) üzenetére


Stalker-2572
addikt

Igazából már megvan mindkét gép. Egyik egy Mac Pro formájában :DDD Lehet összeeresztem őket egy teszt erejéig ;]

All Black...

(#3853) Stalker-2572 válasza Bici (#3848) üzenetére


Stalker-2572
addikt

Na igen, ezt nem tudtam, hogy VGA számít-e, mert mintha valahol írták volna, hogy a G80 már grafikai számolásra is használható :U Photoshopnál ugyanez a helyzet?

All Black...

(#3854) Bici válasza Stalker-2572 (#3853) üzenetére


Bici
félisten

MACOSX alatt a MAc használ valamit 2D gyosításra is a videokaiból, de nem tom, hogy milyen progi kell hozzá. Win alatt semmi jelentőssége a videokarinak.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3855) Bici válasza Stalker-2572 (#3853) üzenetére


Bici
félisten

Szerintem a G80 grafikai számolásra való alkalmassága vagy még csak egy elméleti lehetőség, vagy valamilyen speckó progi kell hozzá.
Valószínűnek tartom, hogy ez az infó így pontosabb: A G80 köré építhető olyan kártya, ami használható számolásra megfelelő szoftver esetén.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3856) Menthirist


Menthirist
veterán

annyit tudok, hogy a Mudbox a 3d kari teljesítménye alapján tud rajzolni soksok polyt ki. tehát mudboxban számít a videókari de nagyon, ezen (is) múlik, milyen részletességű modellten tudsz dolgozni... ZBrush alatt a ram az, ami elsősorban lényeges, meg a proci, a videókari annyira nem (mudbox alatt a gépemen 6-800k polyn tudtam dolgozni, zb 3.1 alatt 2-3 millán...)

jah, amúgy hamarosan jön az opengl kódom nyílvánosságra, a wire nézet már királyul dolgozik, egyenlőre maga a kód egy modell beolvasására alkalmas (de az lehet egymásba tolt combine-olt cucc is, legalábbis a wire nézetnek nem gond...).
amin kell még alakítani, az a normal vektorok (hogy normális legyen a shaded nézet + fények), és a textúra ráhelyezése (ami már könnyű lesz, ha sikerül a normal-okat beüzemelnem)
obj

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3857) Nyúltáp válasza Menthirist (#3856) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Stalker: Igaz, az nvidia uj generacios vga-i befoghatok renderre a gelato platformnak koszonhetoen, viszont csak quadro kartyakkal mukodik a mutatvany. :(
Amugy szerintem folosleges addig tobb szazezreket elkolteni egy bivajeros gepre, amig nem erzed ugy, hogy a mostani vasad teljesitmenye a szuk keresztmetszet a munkadban, ill. amig nem vagy benne biztos, hogy ki is tudod hasznalni az uj kapacitasait.

fless: "a maya-t alapbeállítások mellett szoktuk tesztelni, szal ha az megfelel a mental raynek, akkor a 3ds maxet vray-jel fogjuk tesztelni."
Ezen nem igazan tudom mit ertesz, de ha azt, hogy mental alaptartozeka-e maya-nak, akkor igen.
Masik dolog, amit szerintem erdemes lenne meggondolni, az a lightwave xsi-re cserelese.

Menth: Mudboxnal azert szamit a vga, mert o mar hardveres megjelenitest hasznal, mig ha jol tudom zbrush meg mindig szoftverest.

ui:
Szepen alakul a programod. Csak kivancsisagbol (tudom nem ez a lenyeg): hany face-nel dob hatast?

[ Szerkesztve ]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#3858) Menthirist válasza Nyúltáp (#3857) üzenetére


Menthirist
veterán

szerintem jelenleg 65k vertexig megy (int)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3859) atm*RefeeZ válasza Menthirist (#3856) üzenetére


atm*RefeeZ
tag

grat,jónak tűnik így kép alapján:)
jól sejtem,hogy visual studioban .netre (is) lehet fejleszteni és hogy mint olyan te c nyelven írod ezt a programot? (a for ciklus deklarálásából gondolom,de javíts ki ha csak valami hasonló) hajrá:)

(#3860) Menthirist válasza atm*RefeeZ (#3859) üzenetére


Menthirist
veterán

grat,jónak tűnik így kép alapján:)
jól sejtem,hogy visual studioban .netre (is) lehet fejleszteni és hogy mint olyan te c nyelven írod ezt a programot? (a for ciklus deklarálásából gondolom,de javíts ki ha csak valami hasonló) hajrá:)

Ez a Visual Studio Professional 2005 (jogtiszta), lehet benne fejleszteni pár nyelven (Elsősorban C++, de van még Visual Basic, J#, C#, ez utóbbi a .NET fejlesztés eszköze)
A kód konkrétan C++ (de a for ciklus ua, mint C alatt). A .NET-emet viszont nem ebben írom (azaz nem írom), hanem Visual Developer 2008-ban.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3861) Menthirist


Menthirist
veterán

ezúton üdvözlök mindenkit "munkahelyemről" :D
Kaptam egy kis mellékes kereseti lehetőséget: a koli nyílvános számtechtermében vagyok felügyelő "tanár" másodmagammal váltásban toljuk a napi 6 órás műszakot :D H-K-SZ-CS-V este hattól éjfélig tart a munka, ebből én a 21:00-tól 0:00-ig terjedő időszakot kaptam (persze ha nem tudok munkába jönni, a másik srác 6órázik, és ha ő nem tud, akkor meg én).
Szóval napi 3 óra csend (senki sem zajong a teremben), csak ülnöm kell, és neteznem 3 órát (van saját gépem persze). Mindezt havi 25k-ért :) (ma ezzel a 3 órás netezéssel-filmnézéssel-tanulással keresek 1250 Ft-ot :D)
Szóval mától fogva úgy néz ki minden este este 9-től éjfélig gépterem-felügyelő vagyok (de persze ugyanúgy online, mint eddig, kb 2x 15 perc a kiesés, amíg átjövök-kinyitok, és amíg bezárok-hazamegyek)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3862) Menthirist


Menthirist
veterán

én meg megírtam a mérés zh-t, és ha nem kötnek bele az 5 beugró kérdésbe (amiből négybe szerintem nem tudnak, mert szóról szóra írtam, ami az anyagban volt, az ötödiknél "4096 kvantumra osztja az analóg jelet" helyett "4096 kvantumra osztja a jelet"-et írtam, de utána példaként leírtam hogy hogy osztódik a 10V 24mV-os kvantumokra, tehát egyértelműen analóg jelre. Szóval ha ebbe nem kötnek bele, akkor jó eséllyel 4-es lesz, de akár 5-ös is lehet! Mindkettő azt jelentené, hogy megajánlott jegyet kapok (legalább hármast, de mivel az első két gyakorlati mérésem max pontszámos lett, így ha a harmadik is jól sikerül, akár négyest-ötöst is kapahatok :D ...)
Jutalmul most nem azonnal kezdek grafikai leadandót írni, hanem engedélyezek magamnak némi szabadidőt (pl eszek valamit már végre, ideje reggelizni :) )

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3863) Menthirist


Menthirist
veterán

Valaki OpenGL-hez kicsit értő ember segítene nekem? mert már végképp nem tudom, mi a gond...
Adva van még mindig az obj beolvasóm, működik is a beolvasás, a wireframe nézetet gyönyörűen rajzolja, minden hiba nélkül.
Viszont a shaded nézetben a face-ek össze-vissza állnak... Gondoltam arra, hogy biztos a normalvektorok azok, amik hülyéskednek, próbálgattam mindenféle másik módon is nézni, de mindig ezt az eredményt kapom:

8 MB, TSCC kodek
jelen esetben a wireframe még a beolvasott obj-ből jön, de a jobb áttekinthetőségért magamnak a shaded módban kipakoltam az obj vertex-normal adatait külön glVertex3f-ekbe és glNormal3f-ekbe (de ne tévesszen meg senkit, ugyanezeket az értékeket olvasná be a file-ból is...) Sőt még külön színeket is tettem be, hátha még jobban látni.
Én eddig úgy tudtam, hogy alapból egy face egy irányba néz, a túloldalról nem látható. Ezeknek a face-eknek mégis mintha mind a két oldaláról látható lenne (hiába cullface-ezem csak a front-ot vagy a back-et), ráadásul mintha a face-ek félig átlátszóak lennének, vagy hasonló (szürke módban, amikor a face-ek nem színesek, akkor is olyan, mintha lenne átlátszóságuk, de ez lehet, hogy csak optikai csalódás...)
pls valaki help :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3864) Menthirist


Menthirist
veterán

megoldva...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3865) Bici válasza Menthirist (#3864) üzenetére


Bici
félisten

Huhh, mi volt a gond?
Nem, mintha értenék hozzá, de kiváncsi vagyok. :B

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3866) Menthirist válasza Bici (#3865) üzenetére


Menthirist
veterán

van egy sor, a glEnable (GL_DEPTH_TEST), ami gyakorlatilag bekapcsolja a Z-puffer algoritmust a távoli-közeli dolgok meghatározására, és a láthatóságra. De ezt rendszeresen törölni is kell, ez a glClear(GL_DEPTH_BUFFER_BIT);-rel lehet. NA én jó helyen töröltem, de a render függvényemben (amit a végtelen ciklus időről időre folyamatosan meghív) rossz helyre tettem a depth-test-et. ugyanis wireframe módban nem kell a depth-test, és úgy gondoltam, hogy akkor majd az if-nek a másik oldalán (van egy if, ami meghatározza, hogy wire vagy shaded módban renderel) majd bekapcsolom. be is kapcsoltam, de ott nem kapcsolódik be...

Erre figyelni kell, nem először volt olyan gondja a programnak, hogy látszólag mindegy lenne, hogy hova teszed azt a sort, de mégsem az...
PL:
az elején, amikor megadod, hogy milyen könyvtárakat szeretnél include-olni:
#include <stdlib.h>
#include <stdio.h>
#include <GL/glut.h>

ha a glut.h a stdlib és stdio előtt van, akkor a progi nem fog működni :) komoly, valami miatt nem mindegy (pedig itt még nem hív meg egy függvényt sem, csak arról van szó, hogy miket szeretnél majd használni...)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3867) Bici válasza Menthirist (#3866) üzenetére


Bici
félisten

Áhhááá, értem.
Az includolásnál nem az lehet, hogy mindkét unit-nak van ugyanolyan nevű rutinja, vagy függvénye, és az érvényesül, ami először van? Csak találgatás.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3868) Menthirist válasza Bici (#3867) üzenetére


Menthirist
veterán

de azért... illetve az opengl main fgv-jének a definíciója nem illik arra, ami a progiban is található

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3869) Menthirist


Menthirist
veterán

meglett a mérés zh-m!!!

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3870) Menthirist


Menthirist
veterán

megint én :D
sikerült végre megoldani a textúrázást is, szóval a fő featurelista működik... holnap még alakítok rajta egy-két dolgot (modell kiválasztása alapján változzon, milyen textúra kerül rá, mert most egy textúra kerül a dobozra is, a fejre is, stb...).
Aztán ha leadtam, és megvédtem, akkor körbeadom... (szerintem egyenlőre az érdeklődőknek elküldöm levélben, majd ha a tantárgyat le is tettem, akkor kerül ki teljesen a honlapra.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3871) Lidi


Lidi
aktív tag

Studio Max ba szeretnék beimportálni egy iges file-t. Alig van benne valami, 6Mb az egész, de nem sikerül beimportálni, mindig kiakad a max. Nem tudtok vmi konvertert ami segítene ?

(#3872) Menthirist válasza Lidi (#3871) üzenetére


Menthirist
veterán

próbáld meg a Deep Exploration-nal. az mindenből mindenbe konvertál...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3873) Lidi válasza Menthirist (#3872) üzenetére


Lidi
aktív tag

köszi, megnézem.

(#3874) Bici válasza Menthirist (#3870) üzenetére


Bici
félisten

Heló!

Gratulálok!
Nekem jöhet majd bárhogy! :)

Amúgy mostanában azért írok ritkán, mert a melóhelyen nem tudok belépni, csak olvasni. Azért minden nap elolvasom ezt a topikot.

Január végén már itthon több időm lesz, mert vizsgák helyett újra MAX-ozni fogok. :K

Hjahhh, de várom már!!! :B

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3875) Menthirist válasza Bici (#3874) üzenetére


Menthirist
veterán

hát én melóhelyről ugyan írni tudok, de maya-zni nem :D
mindenesetre azért én is csinálgattam 1-2 röpke modellt, illetve mivel teljesen elszállt az önbizalmam (annyira rég nem modelleztem, és amit csináltam is, az is katasztrófális lett), ezért csinálgattam egy picit a BMW Z4-esemet is...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3876) Bici válasza Menthirist (#3875) üzenetére


Bici
félisten

Na, akkor nyárra szedd össze az önbizalmadat, mert versenyt modellezünk! :D
OK?

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3877) Menthirist válasza Bici (#3876) üzenetére


Menthirist
veterán

csak nyáron ha minden jól megy, már dolgozni fogok / kellene... :)
csak még nem tudom mit :D

meg amúgyis elgyalulsz a francba engem :D

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3878) Bici válasza Menthirist (#3877) üzenetére


Bici
félisten

Jajjmár! Ne légy ilyen kishitű! Én sem foglalkoztam vele szeptember eleje óta... :( Pedig nagyon hiányzik.
Sose add fel azt, ami ennyire érdekel! Én sem adom fel! Egyszer ilyen helyen fogok dolgozni, mindenképpen! Ezért küzdeni kell! :)
Mellesleg én is meló mellett csinálom! Nyáron is. :U

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3879) Menthirist válasza Bici (#3878) üzenetére


Menthirist
veterán

feladni nem fogom persze... :D meg majd nyáron vetélkedünk a digic-nél, vagy a black hole-nál, hogy melyikünk csinálja a jobb karaktereket :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3880) Bici válasza Menthirist (#3879) üzenetére


Bici
félisten

Úgy legyen! :))

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3881) Menthirist


Menthirist
veterán

nah, teljesen kész a progi, ma megyek leadni (persze valszeg elsőre úgyis visszadobja), egyetlen szépséghibája van, mégpedig az, hogy nem tudom miért, ha forgatom vagy scale-elem a modellt, akkor nő a memóriaigénye, és ez így megy amíg le nem állítom. Tehát megnyílik a modell, kirajzolja, fogyaszt 15 megát. scale-elés után már 25-öt, ha meg folyamatosan forgatom, akkor meg ez nő és nő, 5-600 mega fölé is kényelmesen. Régebben, amíg volt benne timer utasítás, folyamatosan nőtt (timer meghívásonként), gyanítom render meghívásonként dob rá a memóriaigényre, de nem találom a kódban azt, ami miatt ezt teszi... :S mindegy, leadom, és remélem nem veszi észre :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3882) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

jajj, mit emesztitek magatokat :DDD , en mar lassan 2 honapja el se inditottam max-ot :(
vettem ebayrol laptopot penteken, hetfore itt volt, de a kis tevehajcsar elado kammerolt vga-rol, x700 helyett integralt intelfos volt benne, ugyhogy tegnap vissza is kuldtem neki.
pedig mar beleeltem magam hogy maxozni fogok 2 szabadnapomon :O

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#3883) Menthirist


Menthirist
veterán

hát ez így megy... és a visszaküldés hogy zajlott? kivel, mivel, hogyan, mennyiért?

amúgy visszadobták a grafikámat, mondván mi az, hogy úgy kell indítani, hogy OwnOBJImporter.exe modell.obj textura.bmp ? a 21. században! (spec én direkt így akartam, ezért szenvedtem az argumentumlistával). Másik kifogásolt dolga: nincs User interface... mi az, hogy F1, F2, F5, F9 és F10-zel kell irányítani?
Az nem érdekelte, hogy gond nélkül ette a hl2-es alyx modellt :D
Nem baj, legalább az nem derült ki, hogy mennyire ramigényes a progi, mert olyan gépe van a tanárnak, hogy ami nálam 3200+A64 + 1G ram-on 1-2 fps volt, nála gyönyörűen szaladgált... Ráadásul lefogadom annyi ramja van, hogy nem fog az kiakadni :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3884) Nyúltáp válasza Menthirist (#3883) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

vissza postaval ment, ami itt szerencsere van olyan szinvonalu, mint nalunk a futarszolgalatok.
13 font volt osszesen biztositassal mindennel, es 1 nap alatt kezbesitik + neten nyomon tudod kovetni hol tart epp.
de mar licitalok is a kovetkezore, remelem 2 oraig meg kibirja mindenki es nem licital felul :)
ezt birtam en is fosulin, mindig ilyen kis aprosagokba kotnek bele, az nem is erdekli oket hogy mukodik e, nezzen ki jol oszt joccakat.
blah.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#3885) Menthirist válasza Nyúltáp (#3884) üzenetére


Menthirist
veterán

és melyik most a célpont?

ezt küldted vissza?

Positive feedback rating:
good ebayer payed quick
Seller
dsenter0

legalább megdícsértek, hogy gyorsan fizettél :D

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3886) Nyúltáp válasza Menthirist (#3885) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

jaja, nem mintha lett volna mas valasztasom, csak ugy lehetett buy now-olni, hogy egybol perkalod paypal-on :)
Elozo celpont kilove, vmi kucsog felullicitalt 5 fonttal utolso percben, de nem is baj mer talaltam helyette egy jobbat. 249er arul a srac egy 17"-os fujitsut GF go6600/6800-al (nemtom melyik pontosan mer nem irta csak annyit hogy nvidia, most varom a valaszat)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#3887) paring


paring
csendes tag

Keresek:(note book) Acer Aspire 9504 WSMi-hez installációs Cd-t.
Kösz: 06 20 9643 988

(#3888) Menthirist


Menthirist
veterán

Nah sikerült megírnom a beolvasót! 10-kor majd megpróbálom leadni. amibe a tanár belekötött, az átalakítva, mégpedig csak az exe-t kell indítani, nem parancssoros (eddig OwnOBJImporter model.obj texture.bmp volt a használat), továbbá megkapja a menüit. Azt akarta, hogy ne kelljen használni bill-t, csak egeret... na mostmár nem kell, betettem menüt.

Ezúton is szeretnék köszönetet mondani itt is sk8Beast-nek (Hardwired fórum) , aki email-ben igyekezett valami használható glui-t összehozni a gépemre, illetve a programomba, igaz, valami oknál fogva sajna nála ment, nálam nem... mindenesetre glui helyett glut-os menüvel megoldva már jó... és még valami, amire legalább büszke lehetek: rájöttem, miért eszi a ramot a progi, kiiktattam, mostmár stabil 15 megát zabál, és nem nő :D
És drukkolni holnapra, mert ha elfogadják, akkor úgy néz ki, lesz 2 napom pihengetni, és ajándékot venni :D :D

ha elfogadják, repül fel a kód (sajna meglehetősen szövevényes, és "koszos", de majd takarítok belőle :D)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3889) Menthirist


Menthirist
veterán

egyenlőre itt az exe:

http://magnificat.extra.hu/opengl/release_3.rar

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3890) Menthirist


Menthirist
veterán

Nah, a tanár átengedett.. Persze ellőtte a "még lenne rajta mit alakítani" szöveget, de már ő is unta, hogy mindenkit visszadob, és most a köv három napra 80 ember jár még a nyakára... :D
Szóval "valamikor be kell fejezni" mondattal beírta az aláírást :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3891) atm*RefeeZ válasza Menthirist (#3889) üzenetére


atm*RefeeZ
tag

na hát nem rossz ez,tényleg szépen kezeli,a buksija kár,hogy nincs meg ;) furán forog,valami dinamikusabbat vártam elsőre,szal pl klikket megeszi onnantól figyeli egér merre mozog,ahhoz képest forgatja és klikkre kussol,zoom az okés volt így ahogy van de a lényeg a lényeg a modellt megeszi,szép eredmény! gratula:)

(#3892) Menthirist válasza atm*RefeeZ (#3891) üzenetére


Menthirist
veterán

a fej nincs benne, mert ugyan az OBJ-be benne lett volna, de egy külön objekt volt, más textúra is került rá... egyszerűség kedvéért ez nem került bele a progiba... a forgatás megintcsak egyszerűség, úgy műxik, hogy megnézi, merre mozdul az egér... ha jobbra-balra, úgy a modellt is az y tengelye körül forgatja, ha fel-le, akkor az x mentén. a rendes, maya-s forgatást azért nem csináltam meg, mert itt a kamerának egy gömbfelületen kellene mozognia (illetve a modell mozog, azt kellett volna ehhez mérten forgatni), amihez meg nincs elég matektudásom gondolkodás nélkül, hogy hogy is képezzek le 2 dimenziós mozgást (egér x,y) 3 dimenzióra...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3893) dregpeter


dregpeter
tag

Sziasztok

Kezdő vagyok, de ez itt most nem lényeg

Unreal tournament 3 editorával szorakozom, de ez se lényeg kérdésem, hogy hallott illetve tud e valaki arrol hogy 3D MAX szal hogyan lehet karakatereket exportálni / importálni?

Az élet mndig olyan, amit nem mindig lehet szeretni, de egyet mindenki szeret MEGKÖNYEBBÜLNI

(#3894) Menthirist válasza dregpeter (#3893) üzenetére


Menthirist
veterán

általában ilyenekhez kell valami spec plugin, amivel meg lehet nyitni a filejait... annak próbálj utánanézni, bár szerintem később fogják publikussá tenni...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3895) Bici


Bici
félisten

Sziasztok!

Mindenkinek Boldog, MAX-ban, Mayában bővelkedő Karácsonyt Kívánok! :DDD

Január végétől újra aktívabb leszek!!! :K

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3896) dregpeter


dregpeter
tag

üdv.

Olyan kérdésem lenne hogy a 3d max 9 en belül a UVW Editor. - ismeri e valaki?

Itt egy link: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/Unreal_tournament_tutorial/
Unreal_tournament_tutorial_06.asp

tud valaki, hozzá egyjo tutoiral lehetőleg magyart? mert egyes oldalakon elcsuszok és nem vágom a következő lépést. köszönöm a segitséget ha tud valaki benne segiteni...

[ Szerkesztve ]

Az élet mndig olyan, amit nem mindig lehet szeretni, de egyet mindenki szeret MEGKÖNYEBBÜLNI

(#3897) Bici válasza dregpeter (#3896) üzenetére


Bici
félisten

Hali!

Ismerem az UVW editort.
Nem olyan bonyolult dolog, de meg kell tanulni használni. Tökölős egy jószág. :)
Mi a kérdés vele kapcsolatban?

Magyar tutorial-t nem tudok, de biztos létezik.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3898) dregpeter válasza Bici (#3897) üzenetére


dregpeter
tag

igen van szerencsére találtam egy tutorialt külföldi oldalon MAGYARUL :D :D :D :C

kösz aztért a helpet :Y

Az élet mndig olyan, amit nem mindig lehet szeretni, de egyet mindenki szeret MEGKÖNYEBBÜLNI

(#3899) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

Boldog Karácsonyt arcok:)

(#3900) Menthirist


Menthirist
veterán

hehe, szombatra jön meg az új gépem :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.