Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#2001) TrollBalint válasza Nyúltáp (#1996) üzenetére


TrollBalint
addikt

ezek szerint nálad is úgy müködik, mint nálam? :) az jó lenne, mert azt hittem én állítottam el valamit :) Vagy félre értettem valamit. Ez ki van javitva valamelyik max-be? nekem 7-es van, bár azt sem tudom van-e újabb...

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#2002) #72042496 válasza TrollBalint (#2001) üzenetére


#72042496
törölt tag

Már egy ideje kint van a 8-as verzió, sőt, közben három Service Pack-et is kiadtak hozzá. :)

Én is a 7-essel tolom (+SP1), most sajna nem tudom megnézni, hogy működik nálam a Reference, max. hétfőn, akkor megyek vissza Pestre.

(#2003) Nyúltáp válasza TrollBalint (#2001) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

nah, megvan
műxik ez, csak ha az eredeti ojjekten rajta van egy modifier és úgy hozol létre referencet, akkor ha vmiért a reference módosítóján változtatsz, az kihat eeredetire is.
de másolat létrehozása után rápakolt módosítóknál már más a helyzet, akkor minden ok.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2004) TrollBalint válasza Nyúltáp (#2003) üzenetére


TrollBalint
addikt

és tényleg :)
Én mondjuk csak a méretváltoztatásokkal probáltam, azt hittem arra is vonatkozik ez a reference

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#2005) YODA mester


YODA mester
senior tag

Srácok, hol lehet egy kamera vagy akármi gyorsulálsát / lassulálsát állítani..? pl .camera-ét

(#2006) #72042496 válasza YODA mester (#2005) üzenetére


#72042496
törölt tag

A Curve Editor jó erre, bár kimondottan gyorsulást nem tudsz meghatározni, csak az idő függvényében vett pozíciót. (Azt hiszem.)

Viszont ha tudod, hogy milyen gyorsulással szeretnéd mozgatni az objektumot, akkor két idő szerinti integrálás után megkapod a kívánt eredményt, vagyis konstans gyorsulás esetén az áperkettőténégyzetet. :)

Lényegében ha egy másodfokú, vagy olyan jellegű görbét hozol létre a Curve Editorban, akkor állandó gyorsulással fog mozogni a cucc, harmadfokú esetén [(a/6)*t^3] lineáris a gyorsulás [a*t], negyedfokú esetén [(a/12)*t^4] parabolikus lefutású [a*t^2], stb...

Az idő természetesen a keyframe-knek felel meg. Azt nem tudom, hogy függvényt be lehet-e vinni neki, de tartok tőle, hogy nem. Ha ez a sejtés igaz, akkor közelíteni kell. A közelítéssel a kezdeti frame-knél lehet érdemes szöszölni ([0; 1] -> ahol is a parabola a lineáris fv. alatt van), utána belőni egy-két nevezetes pontot, majd a tengenseket beállítani, hogy ne legyen törés a görbén, magyarul minden pontjában deriválható legyen, a rohadt életbe, is, ma reggel kellene vizsgáznom fizikából, kicsit kivagyok... :D

Aztán ha mégis tud gyorsulást kezelni a max, akkor persze jól beégtem, de hát oda se neki. :)

[Szerkesztve]

(#2007) YODA mester válasza #72042496 (#2006) üzenetére


YODA mester
senior tag

Gyűlölöm a Curve Editort, de asszem télleg az az egyetlen ahol lehetne állítan a gyorsulást, azzal hogy milyen a seb-idő függvény.

(#2008) #72042496 válasza YODA mester (#2007) üzenetére


#72042496
törölt tag

Nem kötözködésből, de a CE-ban keyframe-pozíció hozzárendelést, vagyis hely-idő függvényt tudsz definiálni. :)
Soha nem fogom megérteni, miért ódzkodsz annyira a CE-tól, teljes mértékben irányításod alatt tarthatod vele az animációt, s nem is annyira bonyolult...bár ahogy a kamera paraméterezését elnéztem, azért van ott egy s más. :D
De összességében akkor is kényelmes, gyors és hatékony. :)

Közben összehoztam egy ilyet: [link]
Mindig is kíváncsi voltam, hogy lehet hasonlókat alkotni, s lám, nem is olyan nehéz. :B

[Szerkesztve]

(#2009) gergely2005


gergely2005
tag

Sziasztok!

Biztos volt róla szó, de a keresés nem az én erősségem...

Remélem tudtok segíteni:

Azt szeretném kérdezni, hogy a 3ds studio maxal hogyan lehet avit, képt stb...-t beimportálni, hogy azon tudjak szerkeszteni?
Mert azért még is könnyebb, mint ha úgy csinálnám, hogy megcsinálom az animációt és majd afterrel beteszem blueboxal...

Ez a megoldás sokkal könnyebb lenne, és szerintem biztos meglehet valahol csinálni, ugye? De hol?

Nagyon fontos lenne, nem sokára elkéne kezdeni a filmforgatást...

Köszi!

http://nagygergely.info

(#2010) Nyúltáp válasza gergely2005 (#2009) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

ha jól emlékszem Alt+B.
de túl nagy felbontású anyagot ne rakj be, mert megöli maxot.

tegnap amúgy majdnem megölt a ideg.
egész éjszakás render után, reggel egy full foltos GI várt, mer a hülye fejemmel elfelejtettem feltolni QMC sampler értékeit.
aztán amolyan csakazértis alapon elkezdtem fotosophuszárkodni, oszt ez lett a vége:
[link]

ui.:
igen-igen..ez pont az a kép, amit már vagy egy fél éve csinálok :DDD
nah, köbö pont ennyi időm van 3d-re. :O

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2011) Menthirist


Menthirist
veterán

Jó lesz ez, ha jók lesznek a beállítások...
BTW nekem sincs túl sok időm dolgozgatni, még mindig a low poly földmunkagépet heggesztem, de legalább ebben a pillanatban is :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#2012) Nyúltáp válasza Menthirist (#2011) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

köbö 1 hete szedtem elő megint képet, de időközben felraktam 1.4xx-es vrayt, ami totál elcseszte az amúgy faszán beállított bevilágításom.
Olyan mosottak lettek a renderek hogy szinte egybe olvadtak a fényes területek az árnyékosokkal. 5 napomba telt (najó napi köbö 1óra) mire sikerült némi kontrasztott vinnem bevilágításba, de még most se igazán ok.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2013) gergely2005


gergely2005
tag

Sziasztok!

A video beimportálása sikerült...

Ezzel kapcs. az a kérdésem, hogy hogyan tudom megcsinálni, hogy pl. a fejem mögött menjen, szóval ha a fejem mögött van akkor na látszódjon az egész gép, remélem értitek a kérdésem...
Gondolom valahogy maskolni kell, de hogyan?


Másik kérdés: Beimportáltam egy másik modelt, de azt nem tudom az egészet irányítani, hanem csak egy részét, 3ds fájlt importáltam be egyébként...
Azt kéne csinálni, hogy egszerre az egész beimportált feájlt tudjam mozgatni és forgatni, de valami miatt nem megy.

Remélem tudtok ebben is segíteni!

Köszi!

http://nagygergely.info

(#2014) daninet válasza bizar (#30) üzenetére


daninet
veterán

ez véletlen volt...nem hsz

[Szerkesztve]

Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

(#2015) daninet


daninet
veterán

tud valaki mondani egy jó renderelő motort 3dsmax-hoz? próbáltam a gelatot (nvidiás cucc most lett ingyenes maya-hoz használják de van egy amaretto nevu plug-inje ami 3dmax-hoz is jo csak 6-os verzióhoz szal az én 8-asomhoz nem jo)
valami ojan kellene ami meggyorsítja a rendert ugy hogy bevonja a videokártyát (mint a gelato vagy a maxban alapból megtalálható mental ray)
szóval aki tud ijet az irja le léci mert meghalok h egy üvegpoharat 2percig számol egy szar proci + izom videókárd.. :O

Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

(#2016) delta9 válasza #72042496 (#2008) üzenetére


delta9
senior tag

szerintem jó lett az átmenet ;)

(#2017) #72042496 válasza daninet (#2015) üzenetére


#72042496
törölt tag

Erre vethetsz egy pillantást: [link]
(Amúgy nálam a 7-es verzióval működik a Gelato...más kérdés, hogy maga a renderer nagyon nem jött be.)

A Mental Ray nem használja a videókártyát renderelésnél, viszont ha hasonló minőségű software-t szeretnél, akkor a VRay, FinalRenderer, illetve Brasil az, amit érdemes lehet kipróbálnod. Ha van még ilyen, a többiek biztosan kiegészítik a listát. :)

delta9: Köszi, és a segítséget is, még egyszer! :)

[Szerkesztve]

(#2018) atm*RefeeZ válasza Nyúltáp (#2010) üzenetére


atm*RefeeZ
tag

baromi jó lett a scene ,függetlenül a render félresikerültségétől;) iszonyú jó lett a padnak a széle vagy kartámasz vagy miagyíknak hívja azt az alap humanoid ;) grat

(#2019) szd@root.hu


szd@root.hu
tag

Sziasztok!

Van nekem egy asztalom (3ds maxban) és egy másik (.max kiterjesztésű) fájlból mondjuk megtetszik egy hangszóró, ami 24 elemből áll. Átimportálom az enyébe a hangszórós anyagot kiválasztom az egyik hangszórót, majd ''Scale''-val egységesen próbálom méretarányosra csinálni az én asztalkámhoz. Ám amikor lekicsinyítem (egységesen) a hangszórót az elemei eltávolodnak egymástól.

Hogyan tudom azt megcsinálni, hogy ne ''essen'' szét?

U.i.: Kezdő vagyok! :B

Szép estét!

(#2020) op9 válasza szd@root.hu (#2019) üzenetére


op9
aktív tag

A Scale mellet (asszem kettővel jobbra) találsz egy olyan ikont, ahol van 2 rúd, és mind2 alatt egy kis piros gömb.
Erre kattints hosszan, és a legördülő ikonok közül válaszd ki azt, ahol egy rúd van, és a közepében van a kis gömb.
És utána szkélezd!
Ez a legegyszerűbb...

Üdv! és sok sikert!

op9

How Bad Do You Want It?

(#2021) szd@root.hu válasza op9 (#2020) üzenetére


szd@root.hu
tag

Ez lett az!

Köszönöm szépen!

Szép napot! :)

(#2022) Menthirist


Menthirist
veterán

NA én is beküldöm már, mit alkotok mostanában... még mindig a földmunkagép 8000 háromszögből projekt, eddig 3500 körüli trisből, még beltér nélkül, az is készül majd...

[link]
[link]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#2023) szd@root.hu


szd@root.hu
tag

Sziasztok!

Hogyan tudok meghajlítani egy ''box''-ot a képen látható módon?

[kép]

Egy ilyen jegyzetet szeretnék csinálni (kiegészítőként :) ).

U.i.: Kezdő vagyok! :B

[Szerkesztve]

(#2024) op9 válasza szd@root.hu (#2023) üzenetére


op9
aktív tag

Hi!

Kellően sok szegmensszámmal vízszintes irányban, és egypárral függőlegesen, majd egy vagy két Bend módosítóval (X, Y irány), vagy mondjuk FFD3*3*3-al... Mind2 módosítóban turkálj egy darabig.

Üdv!

op9

How Bad Do You Want It?

(#2025) Menthirist


Menthirist
veterán

Üdv... koliból való kiköltözés miatt meghatározatlan ideig net nélkül leszek, illetve modemes net... :S szóval szép nyarat mindenkinek...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#2026) Nyúltáp válasza Menthirist (#2025) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

no.
jövő héten szabin vagyok, úgyhogy én meg pont hogy rászabadulok a netre.
:C

menthirist:
azér próbálj meg bebütykölni otthonra legalább vmi modemes csodát...

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2027) Menthirist


Menthirist
veterán

Modemes van... :D minden műxik, hazaértem, animét nézekk (hoztam haza 120 giga animét arra az időre, míg nem leszek itt + 510 giga egyéb cuccot :D)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#2028) Nyúltáp válasza Menthirist (#2027) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

jó szórakozást:D
én inkább iszok :DDD

játékkal hogy álltok amúgy?

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2029) Menthirist


Menthirist
veterán

Az még két hét kb, hogy csináljunk valamit... Sajna Nagyon kevesen leszünk, nem jönnek össze azok a nagyszabású tervek, amiket terveztünk... A Black Hole-osok el vannak havazva, így max. lenéznek, de érdemileg szerintem nem tudnak hozzájárulni a dolgokhoz, a programozó meg nem akarja otthagyni pesti barátnőjét, így lehet, hogy ő se nagyon akar lejönni. Ha más nem, kérünk egy példányt a motorból, amivel tesztelhetünk, és összeülünk mi 3 grafikus, és csinálunk valamit... Játék nem lesz belőle semmiképp, mivel a BH-sok nem jönnek, de TechDemo lesz :D Mindenképp alkotunk valami iszonyat látványosat... :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#2030) Nyúltáp válasza Menthirist (#2029) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Black Hole-osok hogy is jönnek a képbe?
vmiről lemaradtam?

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2031) Menthirist válasza Nyúltáp (#2030) üzenetére


Menthirist
veterán

Haver ismerősei BH-sok, eddig együtt fejlesztettek néha, és lehetőségem lett volna megismerkedni velük, de úgy néz ki, ez tolódik egy kicsit...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#2032) Nyúltáp válasza Menthirist (#2031) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

gondolom van épp elég gondjuk a warhemmer-rel :)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2033) Menthirist válasza Nyúltáp (#2032) üzenetére


Menthirist
veterán

Valahogy úgy... sajnálom azért, tökre beleéltem már magam... Mindenesetre valamit akkor is alkotni fogunk, és ami még fontos mellette: csinálok róla werk-részt :D szerintem werk leírás + képek + esetleg videók... :D De Techdemo lesz csak ahogy nézem, persze én annak is nagyon örülök, lassan el kell kezdenem gondolkodni róla, mi legyen benne... Egy szoba lesz az tuti, szerintem ilyen fél gép fél organikus jelleggel, de nem is árulhatok el róla többet, meg nem is tudok róla többet... :D Képeket majd kunyerálok a végén, hogy betehessek... BTW addig is fel kell vennem az ütemet, időtlen idők óta nem Maya-ztam, bele kell jönnöm... Szerintem erre jó megoldás lesz a low poly markolóm építgetése, és ha megunnám, akkor egy high poly modell mellette párhuzamosan (nem, most nem autó, hanem tervek szerint egy UH-1-es helikopter :D )

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#2034) vzsolo2225


vzsolo2225
tag

Hy!
(Tudom, hogy nem 3d studio max, de így elsőre csak ezt a topikot találtam...)

Zmodelerrel csináltam egy autót és azt szeretném kiexportálni a Vice City *.dff formátumára, de a következő hibaüzenetet adja a progi:
''Scene Root doesn't contain ''nev.dff'' node. file GTAExport.cpp line:60''

(#2035) Nyúltáp válasza Menthirist (#2033) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

motort ki írja, vagy van már vmitek?

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2036) Menthirist válasza Nyúltáp (#2035) üzenetére


Menthirist
veterán

Én csak most csatlakozok a csapathoz, de ők már vagy 3 éve együtt vannak, ésmár vagy 2 éve írnak egy motort a programozók... És mit ne mondjak, nagyon vad dolgokat tud (tavalyi termés hasonlított grafikában a Warhammer 40k grafikájához :D)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#2037) Nyúltáp válasza Menthirist (#2036) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Kéépeket :C

persze ugyse..

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2038) Menthirist válasza Nyúltáp (#2037) üzenetére


Menthirist
veterán

A régebbi munkáikról nincsennek képeim, amit hoztak, azt törölték is, ráadásul minden kódolva is volt..stb... persze nem akarják kiszivárogtatni 2 éves munkájukat... Mindenesetre ha majd most lesz valami, és lehet, akkor majd küldök párat :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#2039) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

várjuk :)

Amúgy aki hosszú kihagyás után épp visszaszokóban van modellezésre, ajánlom figyelmébe:
d21 speed modelling:
[link]

Eddig én is csak figyelgettem topicot, de mivel szabin vagyok asszem indulok a mostani témában...már meg is van az ötlet ;]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2040) Pazo


Pazo
tag

sziasztok.
régebben 3d studioztam egy kicsit, és most szeretném újra elővenni. abszolut amatőr vagyok, nem tudom hogy a tudomány mai állása szerint melyik max-ot érdemes letölteni és újra elmélyedni benne. 6, 7 és 8-as verziókat találtam. melyiket ajánlanátok. ha jól emlékszem én anno az 5-t használtam.
előre is köszi

[Szerkesztve]

I'll tell you just how stupid Life Insurance is. You're sitting across from a guy. He's betting you you're gonna live, you're betting him you're gonna die! And you're hoping he wins!

(#2041) Nyúltáp válasza Pazo (#2040) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

mint majdnem minden proginál itt is a leguccsó verziót.
Bár a 6osra ez nem volt igaz anno.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2042) Pazo válasza Nyúltáp (#2041) üzenetére


Pazo
tag

én is így döntöttem, és már a hozzászólás után kicsivel elindítottam a 8-as DVD-jét. még 10 óra és lejön. szedhetné gyorsabban is, de ez szerintem nem ebben a topikban tárgyalandó probléma :) olvasgattam kicsit, megnéztem jónéhány linket és úgy látom lesz mit tanulnom... tudsz dobni pár friss magyar nyelvű tutorial linket a max-hoz, mert a fórum elején megadottak többsége már nem működik, a design21-en meg már nem az én szintemen nyomulnak a srácok. én anno egy amerikai stílusú csőrös kamiont ''építettem'', nagyon amatőr szinten, a 800-as duronom a végén már a nézetválátsokkal is nagyon megszervedett :O

I'll tell you just how stupid Life Insurance is. You're sitting across from a guy. He's betting you you're gonna live, you're betting him you're gonna die! And you're hoping he wins!

(#2043) Nyúltáp válasza Pazo (#2042) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

hátö nemtom. Nincs igazán ma olyan magyar oldal, ami tut. gyártással foglalkozna.
Talán a world3d.hu. Ott vannak elég jó alapozó gyakorlatok.
Az angol sajnos/szerencsére kikerülhetetlen ebben a témában

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2044) Pazo válasza Nyúltáp (#2043) üzenetére


Pazo
tag

az se gáz, ha angol a tutorial, nincs bajom az angollal, csak szeretek előbb magyarul olvasgatni, hogy legalább az idevágó alapszavak ismerősek legyenek. mert sokszor nem nagyon lehet az informatikai angol szavaknak magyar megfelelőt kisujjból kitalálni. jó az angol is :) a tutorialoutpost.com-ot már betettem a kedvencekbe, megnézem a world3d-t is, hátha sz is oda kerül...

I'll tell you just how stupid Life Insurance is. You're sitting across from a guy. He's betting you you're gonna live, you're betting him you're gonna die! And you're hoping he wins!

(#2045) vzsolo2225 válasza vzsolo2225 (#2034) üzenetére


vzsolo2225
tag

#2034-et nem vágja senki??? :F

(#2046) Pazo válasza vzsolo2225 (#2034) üzenetére


Pazo
tag

ugyan én egyáltalán nem értek a dologhoz, de nekem úgy tűnik, hogy a GTAExport nevű c# állomány 60. sorát kéne megnézned, mert arra hivatkozik a hibaüzenet. lefordítani le tudom, de hogy mit jelent valójában, arról hogalmam sincs. nézd meg a fájlt, hátna valami speckó névre hivatkozik, és az van a 60. sorban, így egy sima átnevezéssel talán meg is oldódik a problémád. reméljük igen :DDD

I'll tell you just how stupid Life Insurance is. You're sitting across from a guy. He's betting you you're gonna live, you're betting him you're gonna die! And you're hoping he wins!

(#2047) Nyúltáp válasza Pazo (#2044) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

hátha nem gáz az angol akkor tessen parancsolni:
3dtotal.com
3dluvr.com
xenomorphic.co.uk
evermotion.org
3dbuzz.com
Neil Blevins oldala (most nem emlékszem a címre)
ugyanúgy Arild Wiro oldala...ez asszem secondreality.ch néven fut
spot3d.com ill. vray.info a vray-hez
computerarts.so.uk

köbö ennyi
jó gyakorlást :)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2048) Menthirist


Menthirist
veterán

Nos igaz megkésve (gyakorlatilag szeptemberben ígértem :D), de szégyen-nem szégyen, most jutottam megint oda, hogy tutort tudjak csinálni... szóval készül az MTS Videósorozat 2. része, modellezés, mégpedig high poly autófelni modellezés, de nem smooth-tal, hanem soften-hardennel (sokkal többre tartom ezt ugyanis, mint a smooth-ot :D) Eddig a küllők készítése van kész, most jön az agy (persze csak a küllő oldali része, semmi tengely, fék,ilyesmi...), ez eddig olyan 75 perces videót eredményezett (most jelenleg olyan 1,2 giga ez a 75 perc videó, de a véglegesben majd nem lesz 1280x1024-es a videó felbontása, csak 1024, de szerintem a 15 fps-t megtartom... A hang 192-es sztereó 44khz-es mp3 :D). Szóval még jön majd a felni külső része, és az abroncs...
Ehhez hasonló felnit csinálok a tutorban:
[link]
Tudnék szebb felnit is csinálni, de magyarázással meg ilyesmikkel annyira lassan halad a videó, hogy inkább ilyen lesz és kész :) Jobban csinálják majd meg azok, akiknek van is fogalmuk a felnikről, nem úgy mint nekem :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#2049) Nyúltáp válasza Menthirist (#2048) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

nahnah :C végre egy kis élet.
lehet én is összedobok vmi újat.
De én inkább feltett kérdésekre szeretek tutorialt gyártani, nem szeretek olyasmit gyártani amit már 73millióan megcsináltak előtem és 2244 csillió helyen fellelhető a neten.
jah Pazo, ucsó linket elcsesztem:
computerarts.co.uk

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2050) Menthirist


Menthirist
veterán

Én sem vagyok oda az ismétlésekért, de azért csinálom, mert:
sokaknak gondjuk van az angol nyelvvel, és így ki lehet bekkelni egy kicsit az időt, míg meg nem tanul... Ha elkezdi magyarul, megtetszik, akkor nagyobb hajlandósága lesz szótárazni is :D
és mert sokan igényelték... kisebb problémákra én is csináltam 1-1 videót csak az illetőnek, de úgy gondolom hasznos néha általánosságokról is beszélni :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.