Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#4751) hBR


hBR
tag

Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne, hogy 3dsmax9be szeretnék CorelDRAW X4-ből importálni különböző cuccokat, de valahogy sehogy nem sikerül... tudnátok ebben segíteni. előre is köszi!

Olyan nincs hogy valami nem sörnyitó!

(#4752) Met válasza hBR (#4751) üzenetére


Met
nagyúr

ai kiterjesztést lehet csak, a legkorábbi illu verzió, asszem 7-es

[ Szerkesztve ]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#4753) Nyúltáp válasza Bici (#4750) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

hoppa most nezem autodesk oldalan, telleg benne hagytak mindent. Akkor ez gyakorlatilag egy epiteszeknek/latvanytervezoknek finomhangolt verzio ugyanazokkal a funkciokkal..meg arcedulaval ahogy nezem :)

Most talaltam hivatalos oldalon
[I]"With the increasing demands for trained staff and richer toolsets, there has been a significant migration of Autodesk VIZ customers to Autodesk® 3ds Max® software. Nearly 90 percent of VIZ customers surveyed have said they would prefer to use 3ds Max.

In answer to that demand, Autodesk introduced Autodesk® 3ds Max® Design 2009 software, a new and uncompromised version of 3ds Max tailored to the needs of architects, designers, engineers, and visualization specialists. "[/I]

magyarul nem kellett kutyanak se :DDD

[ Szerkesztve ]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4754) Bici válasza Nyúltáp (#4753) üzenetére


Bici
félisten

Igen, valahogy úgy. :D

Egyébként az SDK nincs benne, és a help / tutorial is más. Más példákkal, más szemszögből.

Egy próbát megér. :K

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4755) lacko81


lacko81
tag

Be szeretnék importálni Max-ba egy nagy fájlt, de mindig out of memory-val kilép. Task managerbe nézem és a Mem usage csak 1,8Gb. A gépembe 4GB van. Már tapasztaltam ezt egy másik programnál is hogy 1,7-1,8GB után out of memoryt ír ki. Mi lehet a gond? :F

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

(#4756) Menthirist válasza lacko81 (#4755) üzenetére


Menthirist
veterán

32 vagy 64 bites operációs rendszered van? a 32 bites csak 2 GB (a /3g kapcsolóval elvileg 3 GB) memóriát engedélyez egy processznek. ha nem tudod, nézd meg a sajátgépben, hogy 4 vagy ~3,5 giga ramot ismer-e fel. ha 4-et, akkor 64 bitesed van, ha 3,5-et vagy az alatt, akkor 32...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4757) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

Hejjj Nepek! Kivanjatok boldog szulinapot! Enmaaa reszegedem :P

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4758) lacko81 válasza Menthirist (#4756) üzenetére


lacko81
tag

Köszönöm a válaszod! 32bites rendszerem van. Ezt nem tudtam, hogy egy processznek csak 2GB memóriát engedélyez. Kipróbálom ezt a /3g kapcsolót. :R

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

(#4759) lacko81


lacko81
tag

Na sikerült, a boot.ini-be kellet beírni a /3g és már jó is :) Mégegyszer köszi! :R

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

(#4760) Bici válasza Nyúltáp (#4757) üzenetére


Bici
félisten

Nagyon Boldog Szülinapot! :C :R :C :R :C

Kívánok Neked sok piát, és még több pi*át! :DDD :K

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4761) Nyúltáp válasza Bici (#4760) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

koszi, jelentem mindketto megvolt ;) :DDD
most fejeztuk be kerotakaritast, 4 hullazsaknyi dzsuvaval megusztuk, es vert is csak par decit vesztettem este folyaman. Legalabb javult a ver/alkohol arany a szervezetemben :D

Ja Menth kaptam barcsay-t, szal ma nem csak eneked van, bibibii :P

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4762) Bici válasza Nyúltáp (#4761) üzenetére


Bici
félisten

Véért? Bunyó is volt? :Y
Nekem is van Barcsay-m... :U :P

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4763) Met válasza Nyúltáp (#4757) üzenetére


Met
nagyúr

Sok boldogat :D

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#4764) Menthirist válasza Met (#4763) üzenetére


Menthirist
veterán

Uhh, lemaradtam? :D boldog szülinapot... ha meg már elmúlt, igyál mégegyet rá a nevemben is ;)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4765) Nyúltáp válasza Bici (#4762) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

tesom kitalalta milyen jo otlet uvegeket dobalni, amivel amugy semmi gond, csak en epp ugy gondoltam meg ennel is sokkalsokkal jobb otlet megprobalni egyikbe belefejelni. nemvoltaz.
elso deci igy veszett el.
Aztan meg hogyhogy-hogyhogynem osszetort a kezemben egy sorospohar(nyugalom, ures volt :DDD ), szerencsere annyi lelekjelenletem meg volt, hogy csak 4 kulonbozo helyen vagjam el vele a kezem. hurra.
roviden.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4766) Bici válasza Nyúltáp (#4765) üzenetére


Bici
félisten

Gratula! :C :N
Egyébként még külhonban vagy?

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4767) Nyúltáp válasza Bici (#4766) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

jaja, meg mindig anglikisztan.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4768) Bici


Bici
félisten

Ide is beírom, hátha.
A probléma ez, a progi a max design 2009, és a hozzá való sp1.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4769) Nyúltáp válasza Bici (#4768) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

irtam topicba..hatha

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4770) Bici válasza Nyúltáp (#4769) üzenetére


Bici
félisten

Köszi, most lesz az uninstall + reg. pucolás. :K
Igen, fent volt elötte a sima max. is, és az install meghajtó betűje is változott, és még sok kavarás volt azóta, nem csodálom, hogy sok volt neki.

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4771) wombation válasza Nyúltáp (#4743) üzenetére


wombation
tag

Ilyenre gondoltam pl [link]

"Sose végy semmit aminek nyele van. Azzal valószínűleg dolgozni kell."

(#4772) Bici válasza wombation (#4771) üzenetére


Bici
félisten

Csak egy tipp: Én amikor rárakok egy modellt egy háttérre, akkor arra figyelek különösen, hogy a modell pont olyan szögben álljon, ahogy az a háttér által meghatározott talajon állna. Ez nagyon fontos. A második, hogy lehetőség szerint nagy legyen a felbontása. Ha a kép amit háttérre akarsz rakni még nincs rederelve, akkor javaslom, hogy átlátszó Tiff, vagy png formában rendereld, mert így nem kell körbevágni. Ezután az árnyékkal kell sokat tökölni, mert fontos, hogy pont a bevágandó kép és a talaj találkozásától induljon, vagyis hihető legyen, hogy az valós árnyék. A nap vagy fényforrás szögére is figyelni kell, és arra is, hogy a többi árnyék hogy néz ki a képen.

Nos, kb ennyi. A két kép közti élekkel is szokás valamit variálni, de én még nem vagyok akkora májjer, és eddig nem is volt erre nagy szükségem.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4773) Bici válasza Nyúltáp (#4769) üzenetére


Bici
félisten

Megjavult... :))

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4774) Nyúltáp válasza wombation (#4771) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

ha pontosan ilyesmi hatas kene, akkor rakj modelled ala egy plane-t, dobj ra matte/shadow anyagot, aztan rendereld ki kepet, de vmi olyan formatumba ments, ami tarol alfat(vagy renderelj kulon alfas kepet, tokmind1) Igy lesz egy rendered modellrol, ill az altala a talajra vetett arnyekrol, es mindez szepen kilyukasztva alfan. Aztan PS-ben hanny le egy gradienst, olyasmit mint ami linkelt kepen van..vagy akarmilyet, es dobd ra egesz tetejere a renderelt kepet alfastul.
ennyi roviden.
kis szinkorrekcio mehet meg valoszinuleg kesobb, hogy modell szinvilaga passzoljon hatterhez.

ui.: tipp: ha alfas kepet renderelsz, ajanlott a hatternek vmi olyasmi szint beloni, mint amilyen leendo hattered szinvilaga lesz, vagy ha mar megvan hatterkep, akar azt is berakhatod render elott hatterbe. Igy a lyukasztott renderen, nem lesz alfa pereme menten zavaro sotet/vilagos perem(ugyan ki lehet szedni kesobb PSben is, de szerintem egyszerubb meg render elott orvosolni probleat par klikelessel)

[ Szerkesztve ]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4775) wombation válasza Nyúltáp (#4774) üzenetére


wombation
tag

THX! :R

"Sose végy semmit aminek nyele van. Azzal valószínűleg dolgozni kell."

(#4776) junk_corp.


junk_corp.
csendes tag

Sziasztok!

Adott egy spline amin össze-vissza helyezkednek el a vertex-ek. Hogyan lehetne egyszerűen és gyorsan megoldani hogy az íven egyenlő távolságra legyenek egymástól? Létrehozhatnék egy új arc spline-t átrajzolva ezt a csálét de ahhoz kellene a sík amin fekszik. Lehetne refine-olni a szegmenseket a vízszintes vonalaknál de az sem lenne a legelegánsabb megoldás.

[link]
[link]

Egy 1851-es navy colt-nak lenne egy igen problémás (nekem) része:
[link]

Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#4777) RefeeZ válasza junk_corp. (#4776) üzenetére


RefeeZ
tag

szerintem tojd le, és húzogasd be őket érzésre. a legtöbb részlethű, sok-sok bisz-baszos dolognál az életben senki nem fogja rajtad kívül látni, ha valami egy ilyen kis helyen hibádzik. amúgy eleve nem látszik egy könnyen elrontható résznek, szerintem a szemmérték és egy kis pepecselés simán megoldja. a kész modellről majd várjuk a képet. - remélem nem hagytam ki semmit.

(#4778) junk_corp. válasza RefeeZ (#4777) üzenetére


junk_corp.
csendes tag

Köszi, lehet hogy az lesz. Igazából ki lehetne vágni azt a részt egy gömbből... de az úgy túl egyszerű lenne (: ,illetve csúnya lenne a geometria (drótváz, smoothing groups stb.)

(#4779) Nyúltáp válasza junk_corp. (#4776) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

szeintem nem lehet oket automatan atrendezni...legalabbis max7ben.
Amugy ha ram hallgatsz, inkabb egy gombbol indulj ki, logikusabbnak, nameg egyszerubbnek tunik

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4780) Menthirist


Menthirist
veterán

nah rég írtam már ide (noha naponta többször is nézem a hsz-eket), de most mivel vége a vizsgaidőszaknak, és perpill munka sincs a nyakamban, alakítgattam a menekülős buszon...
kép

szimpla lambert shader 32 mintás AOC node-dal az incandescence csatornán...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4781) Menthirist


Menthirist
veterán

a mai estét a kompozíció belövésével töltöttem. első látásra kb hasonlót tervezek, ha vasárnap még nem fogom utálni ha visszajöttem, akkor kb marad a kompozíció...
kicsiben renderelve

és az előző kicsi render felnagyítva akkorára, amekkora a végleges lesz

A bevilágítás semmi mint látható, nem az volt a cél (szimpla aoc shader alacsony értékekkel), lámpa nincs, csak hdri kép van betéve szintén alacsony értékekkel...

a tervek: a felüljáró, amin a kocsi pont a leszakadásnál áll, törött zúzott lesz, kiálló acélrudakkal és 1-2 csővel + törmelék. a képen nehezen beazonosítható, de a motorháztető felett lévő kis darab a tartópillér egy részeként látható, ez a végleges verzióban remélem egy kissé elnagyolt kőszobor lesz, ami a hátán tartja a felüljárót. a képen ebből kb a romos feje + kicsit max a háta fog látszani. az út hátterében egy leszakadt útjelző tábla van, magára az útra max még törmelék kerül. lent az a csápos ufószerűség egy víztorony lesz, tövében pár tartállyal, körülöttük szerintem kerítéssel (bár nincs a képen). A nagy épület egy 10-12 emeletes panelház, félig romos lesz, a maradék része pedig megerősített (homokzsákok az erkélyeken és a lyukakon, pár felirat a falon és majd a buszon is, igazán a házat olyanná szeretném csinálni, mint egy állomás, ahonnan jó nagy terület megfigyelhető... a körülötte lévő nagy dobozok lerombolt házak lesznek. a kis dobozok a ház tövében ládák vagy törmelék, bármi... maga a föld és a környezet sivatagos jellegű lesz...

vélemények? szívesen veszek bármi kompozíciós észrevételt...

ui: elég kemény és hosszú feladat lesz befejezni mindent... :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4782) junk_corp. válasza Menthirist (#4781) üzenetére


junk_corp.
csendes tag

Klassz lesz!
Van itt pár átfedés egy régi projektemmel. (: Egy half-life2 mod-hoz szerettem volna egy lepusztult lakótelep környezetet, de csak egy 2D skybox lett volna, ennek megfelelően egyszerű modellekkel/textúrákkal stb. Dobok pár hevenyészett tesztrendert.

[link]
[link]
[link]
[link]

ezeken elég sok textúra csak ideiglenes. A föld is azért ennyire tiled, mert a végső rendereknél (6db kép, 90fokos látószöggel) a kamera a talajhoz viszonylag közel került volna (szemmagasság). Egyszerű modellek, de egy 2d skybox-hoz bőven elég. Szinte minden panel megvan, ezért elég szépen rombolható lenne. A textúrák nem fotók!

Itt megfordul a dolog és rombolni sokkal nehezebb mint építeni. (: Lophatsz pár ötletet a fallout3-ból. Nagyon jó eredményt lehet elérni ügyes textúrázással, viszonylag egyszerű geometria mellett (lásd fallout3).

[ Szerkesztve ]

(#4783) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

csokozon nepek!

Menth: buszhoz annyit, hogy a tetejen a szogesdrot ivebe vihetnel nemi szabalytalansagot, mert igy most feltunoen tokeletes spiralvonalban tekerodzzzik, amugy minden mas fasza.

kompozicio: hathat, oszinte leszek, nekem nem tetszik, tul lapos. Ugy nez ki, mint a filmekben a "jolmegmutatjuk a lerombolt varost vmi megrendito zenevel, premier planbol kifele tavolodva", ami mozgokepnel mukodik, de szerintem allokepnel mar nem annyira. En a helyedben kozelebb hoznam buszt, kamerat levinnem motorhazteto szintjere, vagy kicsit lejebb, ugy hogy a kep aljat a leszakadt hid pereme toltse ki. Busz maradhatna picit jobbra tolva igy baloldalt meg mindig meg tudnad mutatni a lepusztult varost. Konnyebb is lenne megvalositani, nem kene akkora teret megtolteni modellekkel.
Amugy a mostani kompozicioval szerintem aza legfobb baj, hogy annyi reszlet van a kepen, ami elvonja az ember figyelmet es kamera beallitas miatt mindegyik eleg hangsulyos, hogy egyszeruen nincs a kepnek fokuszpontja, nem tudnam megmondani, mi a kep fo temaja. Elsore a buszra tippelne az ember, meg gondolom az lesz legjobban kidolgozva majd vegeredmenyen, de ahoz nem eleg hangsulyos az elhelyezese a kepen, a lerombolt varosrol, meg ponthogy a kidolgozott busz viszi el a hangsulyt.....vhogy a ketto kozt lebeg a kep.

Junk_corp: Tetszetos textura, SPAR logo mindent visz :DD

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4784) Nyúltáp válasza Nyúltáp (#4783) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

eljatszadoztam maxal gyorsba, csakhogy mire is gondolnek

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4785) junk_corp. válasza Nyúltáp (#4784) üzenetére


junk_corp.
csendes tag

Igen ez így sokkal jobb lesz, +kisebb mélységélességet a végső renderre.

(#4786) Nyúltáp válasza junk_corp. (#4785) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

asszem unatkozom :)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4787) junk_corp. válasza Nyúltáp (#4786) üzenetére


junk_corp.
csendes tag

jó lett.. (:

(#4788) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

Vki nem tudja veletlenul miert is van, hogyha eger gorgovel zoomolsz, akkor egy pont utan nem hajlando tovabb kozeliteni, akarmennyit is gorgetsz azon a nyamvadt egeren, sot ha nagyon buzgon zoomolgatsz tovabb, akkor be is ragad, es csak ugy tudsz kikeveredni, ha atvaltasz zoom eszkozre es azzal zoomolsz ki :F

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4789) junk_corp. válasza Nyúltáp (#4788) üzenetére


junk_corp.
csendes tag

Én ilyenkor nyomok egy zoom extents-t és megjavul.

A splash screen-t hogyan lehet eltüntetni? Nem tetszik ez a kígyós kép (max 9).

(#4790) junk_corp.


junk_corp.
csendes tag

Készül a csúzli. (:

[link]

(#4791) Menthirist válasza Nyúltáp (#4788) üzenetére


Menthirist
veterán

ezer köszi az ötleteket, csak az a gond, hogy MINDENKÉPP meg szeretnék mutatni más dolgokat is a buszon kívül. a felüljáró alapzatát (tehát nem csak amin a busz van, hanem a tartópillérek is), és a környéket uraló épületet is.... maga a víztorony nem 100%-ban fontos, de a fentebb említettek mindenképp a "vízióm" részét képezik. majd még sakkozok vele a leírt dolgaitok fényében

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4792) junk_corp. válasza Menthirist (#4791) üzenetére


junk_corp.
csendes tag

Csak most vettem észre hogy a ház csak 9emeletes, nem pedig 10 ahogyan írtad! (:
Illetve ne vágd el szinte közvetlenül az ablak felett az épületet, húzzál valamennyi attika-falat, jobban is fog kinézni.

(#4793) Nyúltáp válasza junk_corp. (#4789) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

eltuntetni asszem nem lehet, de kicserelni igen, csak szimplan masolj be egy bmp-t max root konyvtaraba es nevezd at splash.bmp-re.

jaja zoom extents is egy megoldas, csak azabaj hogy akkor ugye visszazoomol kamera minden ojjektre, es idegesito utana megen megkeresni/razoomilni kivant teruletre.

Menth: akkor levihetned kamerat feluljaro pereme ala

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4794) Menthirist válasza Nyúltáp (#4793) üzenetére


Menthirist
veterán

akkor meg a buszból látszódna túl kevés... a lakás egyébként lehet lekerül a képről, helyette lesz a felüljáró, a busz és a víztorony valami táblával...
a busz az egyedüli olyan objekt, ami eddig haladgat, a többi csak 10 másodperces modellek, hogy kb látszódjon, hogy gondoltam az elrendezést.. szóval nemcsak hogy a 10 vagy 9 emelet hanem az egész épület formája sem tuti, csak feldobtam egy panellakást :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4795) dy_nmq


dy_nmq
aktív tag

legutobbi személyes munkám

https://www.artstation.com/artist/dy217

(#4796) luw2win


luw2win
őstag

Hali!
Ilyen 3d studio max tanfolyam érdekelne ami megbízható, és a tanfolyam végén bizonyítvány-t oklevelet ad,és külföldön is elfogadják,még EU-n kívül is.
Eddig az immi.hu-n nézegettem a dolgokat.

Esetleg más tapasztalatok vélemények.

Sok tanfolyamról hallottam már ami nem megbízható, rossz oktatok stb stb.
Köszi a segítséget.

Üdv: Máté

.“Azért nem jut olyan sok ember sehova az életben, mert a hátsó kertben keresgélik a négylevelű lóheréket.”

(#4797) dy_nmq válasza luw2win (#4796) üzenetére


dy_nmq
aktív tag

ha nem surgos a tudás megszerzése akkor szvsz autodidakta modon sajátitsd el a 3d-t! Ha ebben akarsz dolgozni ugysem azt fogják kérni hogy milyen papirod van hanem a referenciáid számítanak...

https://www.artstation.com/artist/dy217

(#4798) delta9


delta9
senior tag

Hi!

Úgy hozta a sors, hogy egy cimborámnak szüksége lenne egy modellezőre.
Olyan emberre volna szüksége, akinek van suli/munka/semmittevés mellett egy kis szabadideje, aminek egy részét szívesen pénzre váltaná.
Interior dolgokat kellene csinálni, tehát egy részletes megbeszélés alapján pl. szobabelsőt, belső tereket, tulképpen látványtervként.
Havi egy alkalomról van szó jelenleg.
Elsősorban Budapest vagy Szolnok (esetleg Szolnok vonzáskörzet) lenne a legmegfelelőbb, az esetleges személyes egyeztetések miatt.
Ha valakit érdekel, esetleg kérdése lenne akkor privizzen rám legyen szíves.

üdv.

p.s. vajon miért van ez a topik a szoftverfejlesztésben? persze, hogy az os,alkalmazásokban kerestem, ahol a többi grafikai szoftver van. :)

(#4799) Apollyon


Apollyon
Korrektor

Sziasztok!

A 3ds max 9 megy Windows 7-en? Elvileg most tervezek megválni az XP-től, de a modellezésről nem akarok lemondani, nemrég kezdtem:)

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#4800) Zinho válasza Apollyon (#4799) üzenetére


Zinho
aktív tag

Vista alatt megy. Próbálni nem próbáltam, de sztem megy win 7 alatt is. Ha pár órával korábban teszed fel a kérdést, pár órával később törlöm le a windows 7-et, és feltettem volna a maxot :))

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.