Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#3651) Met válasza Bici (#3650) üzenetére


Met
nagyúr

Brazil-al szeretném.
Mostmár nem csak próbarendernél van out of memory :) Lehet még obj exportálás előtt kellene lebutítani valahogy.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3652) lantlant


lantlant
csendes tag

Help!
Nem talalom a Zbrush3-ban a Hotkeys beallitasokat pedig elvileg a preferencesben kene legyen[link]
:F

(#3653) Bici válasza lantlant (#3652) üzenetére


Bici
félisten

Válaszolni sajna nem tudok, de grat a modellhez!! :R

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3654) lantlant válasza Bici (#3653) üzenetére


lantlant
csendes tag

Thx de sajnos nem az en modellem :)
Ezt viszont enyem:
[link]
csak mar kezd elavulni mert mar vagy negy honapja nem nyultam hozza ido hianyaban... :O

(#3655) Bici válasza lantlant (#3654) üzenetére


Bici
félisten

Ez is elég jó! A fejéről pár képet tudnál mutatni? Mennyi idő alatt készült? Képről, vagy rajzról csináltad?

Nos, én is kérdeznék mindenkitől: Low-poly modellnél a szoknya, vagy palást lehet sima egy rétegű, és rá egy dupla oldalú textura, vagy mindenképp két réteg kell, ha mindkét oldalára texturát akarok?

köcc!

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3656) lantlant válasza Bici (#3655) üzenetére


lantlant
csendes tag

Mindkettore lattam peldat. A helyedben alpbol nem dulaznam meg a lapokat csak ha megrendelo kulon keri.
profi pelda a duplazas nelkulire:
[link]
(haja)

(#3657) lantlant válasza Bici (#3655) üzenetére


lantlant
csendes tag

Mar nem tudom mennyi ideig tartot de sokat butykoltem. Zbrush modelt rendereltem ki alap nezetekbol es azt hasznaltam blue printnek

(#3658) Menthirist


Menthirist
veterán

na hi mindenkinek megint...
holnap mehetek kórházba, mert a könyököm még mindig nem jött rendbe (azaz az égegyadta világon nincs semmi fájdalom, vagy probléma, csak az, hogy nagyon be van dagadva, van benne valami folyadék)... hát gondolom holnap lecsapolják, és jó is lesz, nem lesz semmi gond...
Zbrush Hotkey: ZBrush 3-ban nem lehet hotkey-t állítani, csak 3.1-ben... ott pedig asszem controlt kell a parancsra nyomni, majd katt, és elvileg akkor lehet...

low poly palást vagy szoknya: hát látod jó kérdés, a programozónk szerint a sima egyrétegűre nem minden motor tud fizikát számolni, csak a vastagsággal rendelkezőre... viszont az alfa meg a kétrétegűre néz ki bután, hisz az alfának vastagságának nem is kellene hogy legyen, viszont a motor nem volt two sided poly kompatibilis (értsd minden face csak egy irányba tudott állni, a túloldalról nem látszott... Szóval így két palástot csináltam, egymáshoz nagyon közel, de nem építettem egybe őket... így elvileg a fizika ugyan nem, de a two sided face probléma megoldótott (máshol meg máshogy oldottam meg).
Ez egy megoldás, motor függő, hogy mit szeret, és mit nem... itt jelenleg a programozó azt mondta, hogy így oldjam meg, így oldom meg... :)
Hajnál szimpla plane-ekből csinálnak lapocskákat, és erre mennek az alfás textúrák (a fej haj alatti területe ugyanúgy hajtextúrát kap, de a kiálló tincseket plane-ekből csinálják:
[link]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3659) lantlant válasza Menthirist (#3658) üzenetére


lantlant
csendes tag

Halas koszonet :R :R :R
es jobbulast/gyogyulast kivanok!

(#3660) Bici


Bici
félisten

Köszi a válaszokat, és a linkeket!
Asszem, marad a 2 oldalú textura, mert sok helyen láttam ilyet azóta, és így nyerek sok polyt. :D
Menth: Ne sírj a doktorbácsinál! :DDD
Azért, remélem, nem lesz komoly gond! Gyors gyógyulást Kívánok!

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3661) Menthirist válasza Bici (#3660) üzenetére


Menthirist
veterán

érdekes, be vagyok sz*rva, pedig csak egy tűt fognak belémbökni... ennyire nem voltam akkor sem beszarva, amikor eltörtem a kezem, elmentem kórházba, ott az orvos azt mondta műteni kell, és be is feküdtem... anyámékat csak a műtét után hívtam fel, hogy mi a helyzet :) szóval úgy néz ki, így vénségemre (a műtét 18 éves koromban volt, most meg 23 leszek pár héten belül) gyávulok? :( :o :O :P

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3662) Bici válasza Menthirist (#3661) üzenetére


Bici
félisten

Én 28 leszek másfél hónap múlva, és én is be voltam rittyentve, amikor a kezemből szedtek ki két kis izét. Aztán a végén kiderült, hogy kár volt a fosás, mert nem éreztem szinte semmit, csak az érzéstelenítő kábító hatását, meg a csinos nővérke finom illatát, ami elnyomta a fertőtlenítőszagot...

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3663) Menthirist


Menthirist
veterán

na szép... a mai napot a könyökömre óhajtottam áldozni, erre délelőtt (amíg nincs órám) egyedül arra volt képes a körzeti orvos, hogy beutalót írjon (amire ugyanis megkaptam, addigra már majdnem zárt (14-kor zár, de amire odaérek, 13 lenne) a hely, ahova mennem kellene... Ráadásul annyira zsúfolt, hogy lehet, hogy időpontot kell kérni (de nincs telefonom, így most próbálhatok majd váltani fémpénzt a vonalashoz), de lehet, hogy nem... mindenesetre holnap 8-ra odamegyek, és megtudakolom, mi is a helyzet... de legalább annyit tudok, melyik kórházba kell mennem, és hogy már csak le kell csapolni, semmi egyéb extra (elvileg)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3664) Bici válasza Menthirist (#3663) üzenetére


Bici
félisten

Vágd fel konyhakéssel! Avval nincs ennyi macera! :D
Dédapám bicskával szedte ki a rossz fogait... 40 évesen. :DDD

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3665) Menthirist válasza Bici (#3664) üzenetére


Menthirist
veterán

ezt azért mellőzném, főleg, hogy a csont és idegek közelében van minden, szóval...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3666) Bici válasza Menthirist (#3665) üzenetére


Bici
félisten

Uhh, az kellemetlen.
Azért remélem én is, hogy tényleg csak szuri lesz, és kész! Nekem egy zsírmirigyből vettek mintát vastag tűvel, érzéstelenítő nélkül, és nem volt vészes, sokkal rosszabbra számítottam.
Beöntést kapsz elötte? :DDD Najó vicc volt... :DD

ui.: aki ide téved, abban a hiszemben, hogy a 3dsMAX-ról folyik a téma, az jó nagyon sasol, hogy ezek miről dumálnak folyton... :) Bár, végül is anatómia is kell a karakter modellezéshez.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3667) Menthirist válasza Bici (#3666) üzenetére


Menthirist
veterán

jaja... én is elmélyültem a könyököm tanulmányozásában :D
amúgy túléltem azt is, amikor eltört a kezem, és a fickó ellenőrizte, hogy tényleg eltört-e (a kisujjam tövét, ahol csatlakozik a tenyeremhez, lenyomta (le tudta nyomni) a csuklómig... gondolhatjátok, nem örültem neki (mindamellett, hogy átkozottul fájt...)
mindegy, túl esek rajta a héten (valszeg holnap), aztán ugyanúgy nem lesz időm maya-zni, mint ahogy eddig sem volt sajna... (határidők, határidők, határidők...)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3668) Met


Met
nagyúr

Lassacskán csak összejön, van még texturáznivaló :)
Linkbe mert viszonylag nagy a kép, [link]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3669) lacko81


lacko81
tag

Úgy jártam, hogy lenyomtam valami billkombinációt és most forgatáskor bounding boxban jeleníti meg az objektumokat. Hol kell ezt visszaállítani?

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

(#3670) Bici válasza lacko81 (#3669) üzenetére


Bici
félisten

Hát, sajnos azt már sehogysem lehet visszaállítani. :(
Annak annyi... :K
Jól meg kell büntetni érte a progit az o betűvel. :P

Met: Zsír a verda.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3671) lacko81 válasza Bici (#3670) üzenetére


lacko81
tag

:DD Köszönöm :)

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

(#3672) Menthirist válasza Bici (#3670) üzenetére


Menthirist
veterán

lol

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3673) Menthirist


Menthirist
veterán

na végeztem is (1,5 órát voltam távol), ma annyit tudtak csinálni velem a kórházban, hogy kaptam időpontot köv. hét keddre, hogy akkor majd megnéznek... vizitdíjat majd nem kell újból váltanom. Azért ez valahol nevetséges (főleg, ha valami komolyabb bajom lenne)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3674) Bici válasza Menthirist (#3673) üzenetére


Bici
félisten

Télleg röhej, biztos a vízkönyökűség nincs rajta a támogatott betegségek listáján. :U
Engem meg tavaj beraktak másfél napra a kórházba egy amúgy negyed órás kis vagdosás miatt. :((( Minderre 2 hónapot vártam. :W

Lacko81: Szívesen! :)

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3675) Menthirist válasza Bici (#3674) üzenetére


Menthirist
veterán

hát engem nagyon remélem nem fognak, komolyan nincs erre időm... (az nyugtat egy kicsit, hogy apámat sem tették be, amikor a térdéből szívtak le folyadékot...)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3676) Met válasza Menthirist (#3675) üzenetére


Met
nagyúr

jobban járnál ha magadnak megcsinálnád :)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3677) Met


Met
nagyúr

Hogy tudok a padlóra egy kis tükröződést tenni :F Nem kell sok, csak mintha csempe lenne

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3678) Menthirist válasza Met (#3676) üzenetére


Menthirist
veterán

ez nem egy mezei pattanás, amin lehet magadnak segíteni... gondolom ha el van törve a lábad, nem teszed magadnak helyre, és ha zsírleszívás kellene, akkor sem tolsz fel magadnak egy vastag "tűt", hogy elvégezhesd... ezt nem lehet magadnak (no meg magamnak fájdalmat se tudok okozni, nemmég hogy belevágjak valami amúgy is koszos bökőt)

tükröződés: kis reflection értéket adsz neki :) (maya-ban asszem spec úgy van, hogy két értéked van, az egyik a visszaverrődés erőssége, hogy mennyire ver vissza fényt, a másik pedig a pontossága, hogy a visszavert kép mennyire pontosan kivehető, vagy elmosott)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3679) Menthirist


Menthirist
veterán

na jól van, nem az én problémám a probléma, próbálok valami szakmait is alkotni ma (és lehet, hogy holnap lesz egy "megrendelővel" megbeszélésem, valami kis gyors 3d-s munkával kapcsolatban, amin szakíthatok egy kis mellékest a tabletre :) )

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3680) Met válasza Menthirist (#3678) üzenetére


Met
nagyúr

egyszer volt a tv-ben egy fickó, valami földkörüliegyedülhajókázos és asszem beütötte a könyökét, minden esetre megdagatt mint állat, szárazföld sehol ezért magának kellett felvágni és genny jött ki belőle, orvos mondta neki rádión mit csináljon :)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3681) Met


Met
nagyúr

Rájöttem, hogy nem való nekem a texturázás :(
Elrajzolgatok meg minden, de ez a szenvedés a textúrákkal, pedig muszály mert annélkül nem ér túl sokat, lehet azért nem tetszik mert nem nagyon akar sikerülni :U

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3682) Menthirist válasza Met (#3681) üzenetére


Menthirist
veterán

hát igen, a modellezés csak egy dolog, de a textúrázás művészet :D egy jó textúra fel tudja dobni a szar modellt, de a szar textúra a legjobb modellt is elrontja... én is ezzel szenvedek mostanában...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3683) Bici válasza Menthirist (#3682) üzenetére


Bici
félisten

Dettó! :D

Még mindig nem tudok rendes ruhagyűrődéseket készíteni. A modellemet már 362szer újra mappoltam, és a mostani állapotában, bár kicsit zsúfolt, nagyon jó a textura méret kihasználtsága.
Az árnyékok terén az AOC-t tervezem kiindulási alapnak használni, de ez elött még a normal map-et meg kell csinálnom, amihez vagy a Mudbox-ot kell tudnom úgy használni, hogy az eredmény értékelhető legyen, vagy PS-ban kell tudnom 2D-ben valami jó bump-ot csinálni, amiből lehet normal-t renderelni...

Viszont egyre közelebb van a cél, bár a modellezés és a mappolás megtanulásának idejét figyelembe véve csiga tempóban haladok.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3684) Menthirist


Menthirist
veterán

új contest a world3d.hu-n
[link]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3685) Menthirist válasza Bici (#3683) üzenetére


Menthirist
veterán

most csigatempó, holnap gyorsabban megy majd... ez a rutin :)
jézus mária, szórom ezeket a fellengzős, nagyképű igazságokat, holott én tettem le az asztalra a legkevesebbet mostanában, mind minőségileg, mint mennyiségileg...
szal bocs :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3686) Bici válasza Menthirist (#3685) üzenetére


Bici
félisten

Igazad van, de én a fejlődés sebességére értettem a csigatempót.
Májusban még azt sem tudtam, hogy mik azok a smoothing group-ok, és a nyáron is még olyanokat kérdeztem Tőletek, hogy mi az a normal map, meg normal vektor, meg AOC, meg ilyenek, 3 héttel később lazán használtam ezeket. A textura készítéssel másfél hónapja alig haladtam... PErsze van előrelépés, de ez nehezebb ügy...

Arra rájöttem, hogy az éles kontúrokat, pl a modellemen a ruha díszcsíkjai, érdemesebb vektoros programmal csinálni. Én Flash-el csinálom, mert nagyságrendekkel szebben simítja el az éleket, mint a PS. az 1024-es textura közelebbről is jól néz ki, mintha PS-ben csináltam volna.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3687) Menthirist


Menthirist
veterán

a francba, megint sikerült elvideóznom az időt, de mentségemre legyen most mondva, hogy a gnomonology: creating displacement map from ZBrush 3 videót néztem be (52 perc hosszú, a ZB3-as modellről hogy kell készíteni kira displacement mapot, majd azt hogy aplikáljuk a modellünkre úgy, hogy pont úgy nézzen ki render során, mint zb-ben (beleértve a renderidejű subdivide-olást))

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3688) Menthirist


Menthirist
veterán

wow... ez az o&o defrag 10 pro elég kira progi... az oké, hogy defragol (most tettem újra a rendszert, mégis a többi meghajtómat alig bírta elérni, csak olvasott és olvasott...), ki is bökte, hogy 1-2 meghajtón 70-80%-os volt a töredezés, de az tetszett, hogy itt nem csak annyi van, hogy na akkor defrag, hanem mi szerint defrag... és most beállítottam, hogy a leggyakrabban használt file-ok kerüljenek jobb helyre, és láss csodát, elég jól szuperál (mondjuk csinálta is egész este, és ahogy még nézem, párszor át kell rajta menni, mert nem volt annyi szabad helyem, hogy flottul megcsinálja, de mindegy, úgyis órára megyek délig :D). ja és tud egyszerre szimultán több vinyón is dolgozni (mivel a proci úgyis sokkal gyorsabb, mint a vinyó, így a proci bírja, viszont egy vinyón lévő több partíció ugye csak lassítja a műveletet, mert 1 vinyón belül seek-elnie kell többet, viszont ha több vinyód van, nem lassítják egymást, így lehet több fizikai vinyó 1-1- partícióját egyszerre defragolni (nekem 3 hdd-m van, szóval 7 partícióból egyszerre 3-at tolt, majd 2-t, majd csak 1-et (az egyik vinyómon 4, a másikon kettő, a harmadikon meg 1 partíció van)... uhh, kora reggel ez a kávé úgy nézem picit bezsongított... :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3689) Bici válasza Menthirist (#3688) üzenetére


Bici
félisten

Látom nagyon pörögsz!
Amúgy én is gondolkodtam már hasonlón, de nálam már csak a "minden fontosat kiírok DVD-re, a maradékot másik vinyóra másolom, az összes meghajtót megformázom, és win install + visszamásolás" eljárás lehet jó. A D meghajtómon a "compress old files" résznél a disk cleanup megáll 16%-nál, és órákig nem mozdul... Valami hiba lehet a meghajtón, de semmi nem jelzi ki. FORMAT, de elötte partíció le, partíciók fel.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3690) Menthirist


Menthirist
veterán

hát a pörgés leállt valahol 9 óra tájékán, az második .NET előadás közepén... És még utána volt egy majd 2 órás Számítógépi grafika, amit esküszöm, ha nem mayáznék vagy 2-3 éve, akkor egy büdös kukkot nem értenék belőle... De így nem gond :D (és tényleg érdekes dolgokról volt most is szó, konkrétan láthatóságról és algoritmusairól, pl backface culling, festő algoritmus, ZBuffer algoritmus (játékok használják), scanline (amit a MAX is használ) algoritmus, Warnock (amit pedig a maya és a Mental Ray). Ezek előnyei és hátrányai, milyen problémák vannak, hogy oldja meg a gép, stb...
A végén még nem is voltam fáradt... Ráadásul az egyetem bejáratánál ingyen Sport Kextrém csokikat osztogattak (mindenkinek 3-3-at :D), így boldogan jöttem vissza a koliba... 13:00-tól az Infó tanszék előtt Szoftvertechnológia csoportmegbeszélés (a csoportunk neve Reboot :D), és az első határidőre leadandó dolgok elosztása, utána 14:00 után megbeszélés a megrendelővel, hogy mit is akar tőlem :D Ja és utána spagettit főzünk, meg maya-zok (tegnap már maya-ztam egy kicsit, de nem linkeltem képet, mert még nem volt olyan :D)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3691) lacko81


lacko81
tag

Most, hogy megbüntettem a MAX-ot egy 'o'-beűvel most textúrázni akarok. :)
Egy kérdésem van. Lehet, hogy bonyolult. Van egy több objektumból álló low poly modellem ezeket unwrappolom, de csak egy textúra képet szeretnék használni. Viszont mindig csak egy objektumnak az UV-jét látom és nem tudom a többihez képest elrendezni. Ezt hogy oldjam meg? (Attacholás nem jöhet szóba)

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

(#3692) Menthirist válasza Menthirist (#3690) üzenetére


Menthirist
veterán

hát végülis a meló le lett mondva, a srác munkahelyén egyelőre más döntés miatt mégsem kell 3d-s modell... egy gonddal kevesebb

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3693) Bici válasza lacko81 (#3691) üzenetére


Bici
félisten

Hát, első körben azt javasolnám, hogy attach-old... :DDD
De télleg.
Így el tudod rendezni a texturát szépen, aztán nyomsz egy "collapse all-"t, evvel "beleégeted" a modellbe a mappolást - hogy Nyúltáp szavaival éljek - majd detach.
Ha van valami kivételes ok, ami miatt nem jó az attach-detach dolog, akkor szólj, és kitörpölök valami mást, bár szerény tudásomból még nem hiszem hogy telik többre... :U

Menth: Van valami írásos anyagod erről a tantárgyról? Majd ha végaztél a tárgyal, akkor lehet, hogy elkunyerálom egy rövid időre... :))

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3694) lacko81 válasza Bici (#3693) üzenetére


lacko81
tag

Hűűű... ezt nem is tudtam, hogy a collapse-val ez így beleégetődik. Hát akkor így minden rendben. Örök hála Bici :R

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

(#3695) Bici válasza lacko81 (#3694) üzenetére


Bici
félisten

Nincs mit! Örülök, hogy tudtam segíteni. :)

És ezután akármelyik ojjektumra rárakhatsz további unwrap-ot, és variálhatod tovább a map-ot, de vigyázz, mert így könnyű átfedéseket csinálni, mivel nem látod egyben a kettőt.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3696) Menthirist válasza Bici (#3695) üzenetére


Menthirist
veterán

erre van egy maya-s automata elrendezés, amivel lehet kérni vagy kiiktatni a fedéseket, egyszerre méretez mindent, nem forgat, vagy ha kell akkor csak 90 fokkal, vagy tetszés szerint...stb nagyon jól konfigurálható jó kis eszköz :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3697) lacko81 válasza Bici (#3695) üzenetére


lacko81
tag

Bici, Te hol tanultad meg a textúrázás fortélyait? Van valami jó tutorial? Én már nézegettem egy csomó helyen, de nem igazán találtam használhatót. Vagy csak ilyen alap szintűeket.

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

(#3698) Bici válasza lacko81 (#3697) üzenetére


Bici
félisten

A mappolástitt a fórumon kérdezgettem nem is olyan régen.
A texturázás inkább Photoshop/ZBrush/Mudbox dolga, és az még nagyon nem megy... :(

Aduász tutorial-ról én sem tudok, sajna, de ha találsz, akkor szólj, mert én sem vagyok ebben sokkal előrébb.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3699) lacko81 válasza Bici (#3698) üzenetére


lacko81
tag

Nekem ez az UV-zás nem ment, de most már belejöttem. A Photoshop meg már csak kreativitás kérdése. ZBrushot nem ismerem textúrázási oldaláról... szokták ezt egyáltalán textúrázásra használni? Én csak modelleztem benne.
Zbrushhoz van sok videótutorial azok szerintem elég jók, csak időigényes őket megnézegetni :)

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

(#3700) lacko81


lacko81
tag

Hűűű óriási problémába ütköztem. Most, hogy attach-oltam mindent itt van a sok UV, de viszont mindegyik elég más méretű. Hogy tudom az összes objektum UV-ét a helyes méretre hozni? Mármint, hogy egymáshoz képest legyen helyes a méret.

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.