Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#3451) Menthirist


Menthirist
veterán

ááááá... el van átkozva ez a tutor...
nem értettem, miért van az, hogy már 4x vettem fel a videót, mégis csúszik a hang egy idő után... mégpedig nagyon... most végeztem pár tesztet, és úgy tűnik, 10 fps-sel kell csinálnom, és feladatkezelőben adni neki magas prioritást, mert képkockákat dob el, és emiatt csúszik a hang...
de a lényeg, hogy kezdhetek minden előről :S

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3452) Corusan


Corusan
csendes tag

Helló mindenkinek, azt szeretném kérdezni, hogy hol lehet letölteni a 3d studio maxot?
Ha lehet akkor ingyen.Előre is köszi

(#3453) Nyúltáp válasza Corusan (#3452) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

az ilyen kérdéseket nem szokták szeretni az adminok.
Amúgy meg onnan, ahonnan köbö bármi mást szed az ember: DC, torrent.
De autodesk oldalán van fent ingyenes trial verzió is.

Menth: kitartás ;]

[Szerkesztve]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#3454) Menthirist


Menthirist
veterán

na azóta megy minden... eddig 111 perc, és még van hátra két chapter

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3455) atm*RefeeZ válasza Menthirist (#3454) üzenetére


atm*RefeeZ
tag

hajráhajrá,várjuk a végét:)a +2 chapter kb +20percet takar?

múltkor elmaradt,pedig ezt is akartam mutatni nektek..ez egy tartóoszlop vagy mi a fene akar lenni amit a csi ny-ban láttam és megtetszett és megpróbáltam megcsinálni...tudom könnyebb lenne véleményezni a hitelességét ha mutatnám,hogy miről csináltam csak lém vagyok és nem sikerált képet szednem a filmből úgyhogy be kell érnetek annyival,hogy kb hasonló volt;) [link]

(#3456) Bici válasza Menthirist (#3454) üzenetére


Bici
félisten

Hali!

Alig várom... :))

Tudtok olyan oldalról, ahol PS tutorialok vannak, pl. ruha gyűrődés készítéséhez? Vagy hasonló textura készítéssel kapcsolatos dolgok érdekelnek.

Próbálkoztam hi-poly modellről texturába visszarenderelni, de sosem sikerült élethű gyűrődést csinálnom... Nagyobb hajlatok már kezdenek hasonlítani, de a kicsik szörnyen néznek ki. Magán a modellen is, nem csak a képen.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3457) Menthirist


Menthirist
veterán

az a +2 chapter a low poly emberi fej (a lovagom feje) és a kardom mappolásáról - mint unorganikus objekt mappolása - fog szólni... a fej maga legalább 20 perc, a kardot meg szerintem nem mutatom végig, mert az lenne még egy jó kis idő... A kardnak csak egy részét mappolom... 2 óra 30-40 perc körülire szánom...
De erre ma is ahelyett, hogy egész nap még dolgozhattam volna rajta, újravettem vagy 3-4 chapterét, utána mehettem keresztanyámhoz újratenni a gépüket, mert valami pornóoldalról megint beszedtek valami kártékonyat, és ki voltam zárva a gépből (nem volt jogom megnézni a vezérlőpultot, sajátgépet...stb) A ghost, amit meg csináltam róla, 256 mega rammal, ami az ő gépükbe van, ugyan csinál biztonsági másolatot, de visszatenni cd-ről már nem tudja, ahhoz 512 ram kell legalább (persze logikus). Akkor viszont másszak át az én 512-es modulommal, a gépe kiköpte, hazahoztam, az én gépem is kiköpte, erre addig fenyegettem, míg elfogadta ismét ( :S :D ). Utána vittem a másik ramomat, azzal nekik műxött, 5 perc alatt újratettem ghostból a gépet, de még legalább 1-2 óra volt, mire minden olyan progit is feltettem, amit nem volt szívem a ghostba beletenni (acrobat, bsplayer...) nagy nehezen végeztem 9-re, aztán persze a másik ramot is kiköpte a gép, úgyhogy arra is rá kellett vennem, hogy minden működjön megint... ez egy baráti fél óra volt, de végre műxik az övék is, és az enyém is... most zuhany volt, ''ebédeltem'', szusszanok egyet, és este megcsinálok még legalább egy chaptert...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3458) Met válasza Nyúltáp (#3450) üzenetére


Met
nagyúr

thx, műkszik :)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3459) Menthirist


Menthirist
veterán

brr...
legyen a>=1, b>1, p=log_b A, f fgv N-ről Z-re képez, rekurziós összefüggésünk legyen T(n)=a*T(n/b)+f(n), g(n) tesztpolinomunk n^p (n a p-ediken).
Ha f(n) polinomiálisan lassabb növekedésű, mint g(n), akkor T(n)=NagyTheta(g(n))
Ha f(n)= NagyTheta(g(n)), akkor T(n)=NagyTheta(g(n)*log n)
Ha f(n) polinomiálisan gyorsabb növekedésű, mint g(n), és teljesül a reguláris feltétel, miszerint van olyan c<1 és n0, hogy n>=n0 esetén a*f(n/b)=<c*g(n), akkor T(n)=NagyTheta(f(n))

Ilyen szarokat kell tanulnom péntekre :S mivel pénteken költözök be a koliba, így megkértem keresztapámat, aki visz majd kocsival, hogy induljunk hamarabb, mert reggel 8-tól én még vizsgázok, ő várja ezt meg, ez kb egy óra, és 9-től lehet beköltözni... Addigra tudnom kellene ezt a sok szemetet, illetve tudom is már nagyrészt, a multkor is a gyakon csúsztam el... most abból is felszívom magam, és az elméletet is átolvasom, de azt nehéz, ha közben bontják le a házat körülöttem... :S mindegy, most kint voltam a tóparton, tanultam két-három órát, ezért kezdtem ilyen szépen ezt a post-ot (btw tegnap nem vettem fel azt az egy chaptert, amit akartam, így mára marad...)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3460) Nyúltáp válasza Menthirist (#3459) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

amíg begépeled, simán megtanulod :DDD

ref: mostmárakkor csak a szoba többi része hiányzik :DDD De amúgy tényleg mindig ilyen oszlopok szoktak lenni rendőrörsökön amerikisztáni filmekben :)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#3461) Bici válasza Menthirist (#3459) üzenetére


Bici
félisten

Uhh, ez milyen tantárgy?
Én a Kandón annak idején Diszkrét Matematikából tanultam ilyet, meg Analízisből... :)
De ha jól emlékszem valmi programozós tárgyból is fárasztottak ilyesmivel.

Hova jársz/milyen szak?

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3462) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

csak jelzés szinten, még él a dolog, csak mostanában vhogy nincs kedvem hozzányúlni.
Mai szobrászkodás: [link]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#3463) Menthirist válasza Nyúltáp (#3462) üzenetére


Menthirist
veterán

ez konkrétan adatstruktúrák és algoritmusok tantárgy, és a fentebb említett szösszenet a mester tétel (eléggé mumusom volt, amíg meg nem tanultam, mindig felbukkant). Amúgy a Miskolci Egyetemre járok mérnök-informatikus szakra, már egy ideje, és még egy ideig :D diszkrét matekot már abszolváltam (mind a kettőt, és mind a kettőt elsőre :) ), analízisből sajna még csak az első sikerült, az analízis II még hátravan, most buktam meg belőle 2odszor, így már csak egy lehetőségem van letenni (ez pedig vagy ebben, vagy a köv. félévben fog megtörténni... sajna a matek sosem volt az erősségem, az egyetemi matek meg egyetemi matek, nem egyszerű...)

nyúltáp: ez erősen jól alakul :) gratz :)
mivel én is mostanában a tutort nyüstöltem, így lehet, hogy Zbrush-ban összeütök egy talpazatot, amin majd állni fog a lovagom, mialatt renderelem (eddig is volt ilyen, csak minden minta nélkül...) nagyobbra most nincs kedvem, lehet, hogy a tutort is folytatom még ma...
Holnap már pakolom össze a cumót, mert estére be kell pakolni a kocsiba, mert péntek reggel költözök be. Szóval holnap délutánig még net közelében leszek (mint most), utána meg már csak bentről jelentkezek, végre a 100 megabites netemről :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3464) Met


Met
nagyúr

Megint lenne egy kérdésem :B
Ha ráteszem a kép bal oldalán látható ojjektumra a use nurms....-öt akkor utána a jobb oldali állapotot veszi fel.
Idáig vagy vertexet raktam a sarkokhoz jó közel vagy chamferrel ''megtörtem'' az éleket, néha segített. Az lenne a kérdésem, hogy van valami jobb/gyorsabb módszer az ilyen jelenségek kiküszöbölésére vagy nincs :F [kép]

[Szerkesztve]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3465) atm*RefeeZ válasza Met (#3464) üzenetére


atm*RefeeZ
tag

szvsz a chamfer a legjobb megoldás arra,hogy ez egybe maradjon,legtöbben azt használják és én nem is tudok más módszert rá nagyon max még ha smoothing groups-ot állítanál és meshsmooth-ot használnál de az ''bonyolult''

(#3466) DeltaPower válasza atm*RefeeZ (#3465) üzenetére


DeltaPower
őstag

kész meshen lehet még crease-val piszkálgatni az éleket (hasonló a hatás mintha chamfereznél, de nem csinál új felületeket, az edge élességét állítod vele). de csak kész meshen, mert nekem 7es maxban valszeg bugos volt, ha divide-oltam valahol, áttette más élekre a crease-t. lehet az újabbakban már nem csinál ilyet, én azóta se használtam.

hogy én is hozzájáruljak valamivel a képgyűjteményhez:
[kép]
91es Fiesta, még erősen WIP
nagyobban: [link]


[Szerkesztve]

"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser

(#3467) Nyúltáp válasza Met (#3464) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

meshsmooth-ot lehet vertex/edge szinten súlyozni, de igazából chamfer a megoldás.

Delta: szép..és pluszpont hogy nem audi tt :DDD

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#3468) Menthirist


Menthirist
veterán

na beköltöztem a koliba, végre van colos vastagságú netem...
viszont a adatstruktúrák vizsgasor igazi nyár végi, elegem van már abból aki eddig nem ment át, az most se fog jellegű vizsga volt... azért van esélyem, de elég halovány...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3469) Met


Met
nagyúr

Köszi, majd kipróbálom, esetleg az is lehet egy megoldás, hogy nagy méretben megcsinálom és utána kicsinyítem? Mert ahogy észrevettem akkor van ilyen gond ha viszonylag ''kis'' méretű az objektum.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3470) DeltaPower válasza Nyúltáp (#3467) üzenetére


DeltaPower
őstag

köszi :)
ez már a 3. kocsim, az első egy német szupertuning volt, a második Mazda RX-8, ez viszont abból az egyszerű okból készül, mert ilyen van nekem, és szeretnék rá vmi optikát csináltatni , de inkább megtervezem magamnak, minthogy másra bízzam :)
a TT egyszerűen nem teccik, gömbölyű, formátlan, ronda... :DDD

"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser

(#3471) DoOMyTyRaEL


DoOMyTyRaEL
csendes tag

csa nyúltáp szeretnem megtudni az msn cimed meg szeretnek toled mint mestertol tanacsokat kerni lecci fogad el a keresem mondd meg lecci az msn címed mondom az enyemet MSN:: GTA--CLAN@hotmail.com :R :R :C :C

DoOMyTyRaEL

(#3472) wagzee


wagzee
csendes tag

Hello fórumozók:)
A nyár utolsó egy hónapjában belekezdtem egy fórum megírásába, mely most végre el is készült. Kifejezetten nektek szól, akik 3d-vel foglalkoznak és habár még nincs teljesen kész, akadnak problémák az oldallal, megtisztelnétek vele ha ti is a ReelMax fórum tagjai lennétek és aktív hozzászólásokkal, véleményekkel segítenétek az oldal fejlődését.

:RElőre is köszönöm minden látogatónak :R

[link]

(#3473) Bici válasza wagzee (#3472) üzenetére


Bici
félisten

Na, regeltem, és hozzá is szóltam. :)

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3474) Nyúltáp válasza DoOMyTyRaEL (#3471) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

ejha :DDD
nem vagyok egy nagy msn huszár, de ha ettől jobban érzed magad, ugyanaz a címem mint a adatlapomon. :) De mondom, nem fogsz túl sűrűn fenttalálni (kérdezd meg nyugodtan ref-et)
Amúgy biztosan lenne más is a fórumon aki tud segíteni, nem én vagyok itt az ultimate jedilovag :DDD

Met: Méretezgetés nem nagyon segítene rajtad, úgyanúgy megmaradna a problem

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#3475) wagzee válasza Bici (#3473) üzenetére


wagzee
csendes tag

Láttam és válaszoltam is:) Közben a reges és a profilos hibákat javítottam...de van amit nem értettem a Válaszodban:F....ReelMAX-on kifejtem bővebben...:DD

(#3476) Met


Met
nagyúr

Most éppen ezen dolgozok csak kicsit lassan haladok :((
[kép]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3477) Bici válasza Met (#3476) üzenetére


Bici
félisten

Azannya, Nagyon szép!!

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3478) Met válasza Bici (#3477) üzenetére


Met
nagyúr

thx :B

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3479) Menthirist


Menthirist
veterán

aki esetleg nem nézne rendszeresen Design21.hu-t:
Új, Maya 2008 Feature videók:
[link]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3480) lantlant


lantlant
csendes tag

Help!
Hogyan lehet beallitani, hogy a viewportban a texturak alfasan latszodjanak, vagyis az opac mapjuknak megfelolo atlatszodassal? Vannak fileim amikben bevan allitva ez, de amint ki-be kapcsolom a ''Show map is Viewport''-gombot, kikapcsol a dolog.. :F


[Szerkesztve]

(#3481) Nyúltáp válasza lantlant (#3480) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

aszondod alapból megjeleníti, csak akkor nem, ha rátenyerelsz 1x 2x a show map in viewport-ra?
ha nem, akkor nézd meg viewport settingsnél, hogy transparency be van é kapcsolva(jobbklikk nézet nevén, és transparency)

Met: szép eddig a modell

[Szerkesztve]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#3482) lantlant válasza Nyúltáp (#3481) üzenetére


lantlant
csendes tag

thx :R
Benaztam. De mar raebredtem hol. legfelul nem nyomtam neki Show map is Viewport-ot csak a textura meg az opac mapon... ehhhh :W

[Szerkesztve]

(#3483) Menthirist válasza lantlant (#3482) üzenetére


Menthirist
veterán

hogy én hogy gyűlölöm magam ilyenkor... csináltam a lovagot, haladni kellene azzal is, meg jópár másik projektemmel, erre Lineage2-őzés során, illetve annak artbook-jának lapozgatása során látok egy képet, ami olyan de olyan szép concept, hogy meg megint érzem a gyomromban, hogy ötletet adott, mit kellene még csinálnom... AAAARRRRRGH

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3484) tailor


tailor
őstag

Sziasztok. Kezdő kérdésem lenne: a módosítókat hogyan lehet ''véglegesíteni''? Pl. van egy körvonalam, aminek a sarkaira ráadtam a fillet/chamfer módosítót. Ez rendben is van, de ha pl. ezután egy ponttal akarok kezdeni valamit, előjön egy figyelmeztetés, h egy módosító folymatban van, meg valamit mond a topológiáról (bocs, melóban vagyok, ezért nem tudom pontosan beilleszteni az üzenetet), és ha a continue-ra kattintok, akkor egyszerűen eltünik a módosítás... :F Remélem érthető a problem... :B

(#3485) YODA mester válasza Menthirist (#3479) üzenetére


YODA mester
senior tag

Nagyon gúd a fííícsör. Enyhén láccik, hogy a max sehol sincs a Mayához képest. Sajnos. :O

[Szerkesztve]

(#3486) lantlant válasza tailor (#3484) üzenetére


lantlant
csendes tag

Ehez nem kell veglegesiteni, eleg ha radobsz egy edit spline modositot.
De ha veglegesiteni akarod akkor jobb klikk a fillet/chamfer modositon (vagy a verem feluleten)es collaps all, vagy viewport-ban az obiektumon es a helyi menubol kivalasztod a convert to/ convert to editable splinet.

[Szerkesztve]

(#3487) tailor válasza lantlant (#3486) üzenetére


tailor
őstag

Köszi, este kipróbálom! :R

(#3488) Met válasza YODA mester (#3485) üzenetére


Met
nagyúr

Olyan pletykát hallottam, hogy össze fog olvadni a 2 progi :U

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3489) Kiskokó


Kiskokó
veterán

hello
ez az a program amiben pl auómodellekt szoktak késziteni?? használata miylen bonyolult ?? érdekelne a dolog... pl ez [link]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#3490) Menthirist válasza Kiskokó (#3489) üzenetére


Menthirist
veterán

igen, a képet akár ebben is csinálhatták (nem biztos, hogy max-ban készült, hasonló tudású és célú program a maya, cinema4d, lightwave). A használatának bonyolultsága attól függ, milyen mélységben akarsz dolgozni, illetve mennyire profi dolgokat akarsz csinálni... és persze mennyire vagy szorgalmas... a szorgalmas ember hetek-hónapok alatt elérhet arra szintre, mint ahol a kép van, amit küldtél, a profi munkákhoz nem ritka a többéves, több tízéves gyakorlat 3d és 2d művészeti ágakban...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3491) Kiskokó válasza Menthirist (#3490) üzenetére


Kiskokó
veterán

ühüm
köszönö a választ már rajtavagyok a baszerzésén eme programnak..
tapasztaalt egynelőre 0 de msot ahogy igy véletlen rátaláltam megtetszett és gonotlam kipróbálom dolgot..
ha nem marado ka photoshoppnál :) bye

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#3492) Met


Met
nagyúr

A Layer Manager-ben nem lehet kikapcsolni az objektumok láthatóságát?
Mert nekem nem tűnnek el.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3493) Bici válasza Menthirist (#3490) üzenetére


Bici
félisten

Hali!

Megnéztem a Maya demókat, meg a Max demókat is.
Mayában a copyskin nem győzött meg túlságosan... Oké, hogy jó dolog, ezt maximálisan elismerem, de XSI-ben ez kilóméterekkel fejlettebb.
Itt a demóban a muki mondja, hogy milyen jól sikerült átrakni a csontvázat az elefántra, pedig egyértelműen látszik, hogy a felsőteste nagyon nem az igazi. Az újfajta smooth tool-al próbálta javítani, de az sem váltotta meg a világot. Sztem egyszerűbb lett volna kicsit variálni az Envelope-okkal. Mayában nemtom mi a neve. :)
Nem fikázni szeretnék, de pont egy éve az XSI-ről láttam egy bemutatót, ahol egy A betűre pakolták át pár klikkel a csontvázat, és az egész animációt, és ott semmit sem kellett variálni, a végeredmény egyből tökéletes volt.
A többi Maya videó tetszik, különösen a szélfútta bokor, meg a helikopter, amit nem fejeztek be... Vagy nálam van valami hiba?
A MAX videók is jók, de nem estem hasra tőlük sem. Az tetszik, hogy lehet majd élet, vertexet, polyt kijelölni váltogatás nélkül.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3494) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

Met: lehet hide-olni, csak egy picit hülyén működik, mert van layer szintű és ojjekt szintű hide. Eltűntetsz egy modellt layerről sima jobbklikk hide-al, aztán nyomogathatod managerbe gombot layer mellett, nem fog semmit sem csinálni azzal az ojjektel. Persze csak layer szinten, rétegen belül már ki tudod nyomni.
Mióta autodesk-é mind2 prog sejthető, hogy össze fognak egy idő után olvadni, csak egyenlőre nem merik meglépni. Helyette jönnek az ilyen semmitmondó csipcsup fejlesztések, mint amik plö köv. releasekben is lesznek

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#3495) atm*RefeeZ válasza Nyúltáp (#3494) üzenetére


atm*RefeeZ
tag

érdekel mi sülne ki belőle,ha bejelentenék,hogy csókolocsókolom..mostantól 3d studio maya 10re tessék várni... :DD nem érintene túl jól a dolog :)

(#3496) Nyúltáp válasza atm*RefeeZ (#3495) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

azért nem ugranék a dunába, nagyon jól elvagyok éna 7es maxal :DDD 8, 9 az így ignorálva lett, mint ahogy valószínűleg következő is :)

[Szerkesztve]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#3497) Menthirist válasza Nyúltáp (#3496) üzenetére


Menthirist
veterán

én mindig a legújabbat használom, már azért az 1-2 újításért is, amivel bohóckodom pár percet... :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#3498) Nyúltáp válasza Menthirist (#3497) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

naigen, nagyon szép fícsörök..máramelyik, de uccse használom. Ha valaha is váltani fogok, az Uv miatt lesz (7esben nincse pelt map plö:F ) vagyha beleintegrálnak vmi sculpting toolt. Mintplö modoval tették/teszikmajd [link] (jóesély van rá amúgy, mivel autodesk benyelte mudboxot is)

ja Menth nemtom ismered-e, elég jónak tűnő retopo tool Mayahoz [link] ZB-hez jól jöhet.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#3499) Bici


Bici
félisten

Na, kipróbáltam a mudbox 1.0-t, és meg kell mondanom, hogy nagyon bejön. Mármint a kezelése. Ránézésre sokkal kevesebb fícsör van benne, mint a Zbrush3-ban, de nyilván még nem jöttem rá mindenre.
Viszont összehasonlítottam a Zbrush-al abban a tekintetben, hogy melyik rajzol szebben.
Azt vettem észre, hogy amikor az ecset mérete összemérhető a polygonok méretével, vagyis viszonylag kicsi, akkor a Zbrush jobban kitalálja, hogy melyik vertex változtatása eredményez szebb eredményt. Persze ez szubjektív, de a Mudbox durvább, kockásabb felületet adott, mint a Zbrush.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3500) Nyúltáp válasza Bici (#3499) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Vmi kézelfoghatót esetleg láthatnánk? ;]

nemrég linkelték cgblogon [link]
eszméletlen jónak tűnik, kíváncsi leszek mikor lesz belőle kész, forgalomba hozható prog.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.